"Like most of life's problems, this one can be solved with bending."quote:Op donderdag 15 september 2005 23:55 schreef Bluesdude het volgende:
Dan ben je wel erg laat met deze vraag.
Natuurlijk is democratie niet zaligmakend, maar het is nog altijd beter dan totalitairisme.
Je weet toch dat je zelf ook lid bent van die (domme) massa.
Sinds wanneer ben jij op de puntjes?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:56 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je..... vergeet ....... de puntjes.
dat weet jij dan weer, homo!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Knevel op zaterdag bestaat niet meer![]()
Het blijft een leuke discussie. Totalitarisme is wel het andere uiterste.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:55 schreef Bluesdude het volgende:
Dan ben je wel erg laat met deze vraag.
Natuurlijk is democratie niet zaligmakend, maar het is nog altijd beter dan totalitairisme.
Je weet toch dat je zelf ook lid bent van die (domme) massa.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij op de puntjes?
Ik kijk alleen wat discovery, en wat actualiteiten programma's. Soms een soap met (v) gezelschapquote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef Tafkahs het volgende:
Donner is integer....
Waarom kijken we niet gewoon allemaal will & grace, big brother 5, knevel op zaterdag, herken de homo, temptation island, e.v
Snobquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik kijk alleen wat discovery, en wat actualiteiten programma's.
Aha het morele vervalquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:01 schreef Drugshond het volgende:
Ik kijk alleen wat discovery, en wat actualiteiten programma's. Soms een soap met (v) gezelschap(kolere wat geestvervuilend is die rommel).
Fucking right.... ik krijg er gewoon koppijn van.quote:
Valt dat onder hobby, vrijwilligerswerk of bestuurlijke ervaring?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:06 schreef sizzler het volgende:
Ik zet "fok" op mijn CV.
Best erg eigenlijk he?
Betaal jij dat dan nog?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:04 schreef Drugshond het volgende:
Soms vraag ik me serieus af waarom ik kijk en luistergeld betaal.
Dat idee heb ik al tijden, maar ik durf geen will&grace eva haattopic te openenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:04 schreef Drugshond het volgende:
Wat maakt het uit... ik ziet liever achter de computer dan achter de TV te nixen.
Soms vraag ik me serieus af waarom ik kijk en luistergeld betaal. Ik kan bijna alles wat ik serieus zoek met streaming bekijken.
- Don't believe the hype -
Aandoeningen toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Valt dat onder hobby, vrijwilligerswerk of bestuurlijke ervaring?
Als je gelijk in de bijstand terecht wilt komen, lijkt me dat een briljante zet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:06 schreef sizzler het volgende:
Ik zet "fok" op mijn CV.
Best erg eigenlijk he?
Waag het eensquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:07 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat idee heb ik al tijden, maar ik durf geen will&grace eva haattopic te openen
Kansloze hobbyquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:07 schreef sizzler het volgende:
Valt dat onder hobby, vrijwilligerswerk of bestuurlijke ervaring?
Bedrijfskundige economie.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je gelijk in de bijstand terecht wilt komen, lijkt me dat een briljante zet.
Welke opleiding doe je eigenlijk ?
Ik ga vragen of SCH wat lieve dingen over me wil zeggen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geef je de SC op als referentie?
Daar is redelijk wat werk in te vinden.... accountant (websphere oplossingen - document systemen) ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:09 schreef sizzler het volgende:
Bedrijfskundige economie.
Aristocratie, feodalisme, whatever zet ik onder 'totalitairisme'quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:00 schreef MrX1982 het volgende:
Het blijft een leuke discussie. Totalitarisme is wel het andere uiterste.
Je hebt ook nog een vorm die er tussenin zit. Aristocratie, leuk mits je een aristocraat bent
Marketing, advies of HRM.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daar is redelijk wat werk in te vinden.... accountant ?
de verhomoļsering heeft lang genoeg geduurd. Gewone hetero's moeten zich ook normaal en gewaardeerd kunnen voelen, SCHquote:
"Hij is echt niet zo dom als hij er uit ziet"quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:10 schreef sizzler het volgende:
Ik ga vragen of SCH wat lieve dingen over me wil zeggen.
Ik accepteer je ook wel hoor, zolang je maar niet aan me zitquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:11 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
de verhomoļsering heeft lang genoeg geduurd. Gewone hetero's moeten zich ook normaal en gewaardeerd kunnen voelen, SCH
Dan kun je net zo goed je penis lengte in je CV zetten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:10 schreef sizzler het volgende:
Ik ga vragen of SCH wat lieve dingen over me wil zeggen.
Aftappen van de buren is geen optie ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:09 schreef Drugshond het volgende:
Voor de kabel (lees TV) betaal je nog.... doorgifte van het signaal.
Welnee, er moet gewoon wel wat te vechten overblijven, da's allesquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik accepteer je ook wel hoor, zolang je maar niet aan me zit![]()
OnSCH neemt de macht overquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:13 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Welnee, er moet gewoon wel wat te vechten overblijven, da's alles![]()
Naast stroom ook het kabel signaal jatten....quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:13 schreef Bluesdude het volgende:
Aftappen van de buren is geen optie ?
Precies we moeten Sizzler aftuigen of Sizzler helpen met aftuigen..quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:13 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Welnee, er moet gewoon wel wat te vechten overblijven, da's alles![]()
K&L geld is toch al een aantal jaren geleden afgeschaftquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:04 schreef Drugshond het volgende:
Wat maakt het uit... ik ziet liever achter de computer dan achter de TV te nixen.
Soms vraag ik me serieus af waarom ik kijk en luistergeld betaal. Ik kan bijna alles wat ik serieus zoek met streaming bekijken.
- Don't believe the hype -
Je schrijft de naam van die aap met een kleine letter. En terecht.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Precies we moeten Sizzler aftuigen of Sizzler helpen met aftuigen..![]()
Wat is je probleem met de buurvrouw ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:15 schreef Drugshond het volgende:
Naast stroom ook het kabel signaal jatten...., dan kan ik net zo goed bij de buurvrouw in bed gaan liggen.
Ik ben de beSCHeidenheid zelve.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Je schrijft de naam van die aap met een kleine letter. En terecht.
onSCH? Je zou Connie's zomergast moeten worden, dudequote:
Dat heet gewoon kapitalisme in de vorm van een democratiequote:Op vrijdag 16 september 2005 00:11 schreef Bluesdude het volgende:
Aristocratie, feodalisme, whatever zet ik onder 'totalitairisme'
Maar goed ... als het niet daar past, dan is het zeker geen tussenvorm.
Wat denk je van poenocratie ?
Alleen die met veel poen zijn de baas in de economie en politiek.
oh... verrek zoiets doen we al...
Als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:18 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
onSCH? Je zou Connie's zomergast moeten worden, dude![]()
Ze ziet er eigenlijk wel leuk en fleurig uit... maar ze heeft al 3 kids.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:17 schreef Bluesdude het volgende:
Wat is je probleem met de buurvrouw ?
Vind je haar niet goed genoeg voor je![]()
Jij snob.
Bij die doos op bezoek kan toch niet veel aan zijn?quote:
Bij jou in de schuur wel zeker?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij die doos op bezoek kan toch niet veel aan zijn?
Aristocratie en poenocratie is een vorm van totalitairisme.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:18 schreef MrX1982 het volgende:
Dat heet gewoon kapitalisme in de vorm van een democratie
In jouw ogen is er dus alleen of een democratie of totalitarisme mogelijk. Dat lijkt me wel erg kort door de bocht.
En dat wordt nog veel erger....quote:Consumenten betalen steeds slechter
Uitgegeven: 15 september 2005 14:01
Laatst gewijzigd: 15 september 2005 14:19
DEN HAAG - De malaise in de economie zorgt ervoor dat consumenten hun rekeningen steeds slechter betalen. In drie jaar tijd zag incassobureau Intrum Justitia het aantal vorderingen verdubbelen. Dit jaar gaat het alleen al bij deze onderneming om twee miljoen zaken. Dat blijkt uit een donderdag gepubliceerde analyse van het incassobureau.
De grootste groep wanbetalers ligt in de leeftijdsgroep tussen de 25 en 35 jaar. Van alle vorderingen valt 30 procent (ongeveer 600.000) in deze groep terwijl slechts 15 procent van de Nederlanders in die leeftijdscategorie valt.
Volgens het bureau heeft dat te maken met het krijgen van kinderen. De moeder kiest er vaak voor minder te werken. Het gezin krijgt te maken met nieuwe, hoge kosten. Het uitgavenpatroon past het niet direct aan.
Zorg
Mensen van 45 jaar en ouder hebben steeds meer moeite om de kosten van zorg te betalen. Het gaat dan om ziekenfondspremies en rekeningen van ziekenhuis en huisarts. Intrum Justitia noemt dit een zorgwekkende trend.
Directeur M. van Es verwacht na de invoering van het nieuwe zorgstelsel het ergst: "Deze kostenpost stijgt voor veel mensen na de invoering van het nieuwe stelsel volgend jaar. Beleidsveranderingen leiden vaker tot betalingsproblemen bij consumenten."
Ook woonlasten laten consumenten vaker liggen. Mensen ouder dan 65 jaar zijn anderhalf keer zo vaak te laat met het betalen van de huur dan in 2003. Consumenten zijn ook vaak te laat met het betalen van de energienota.
Opvallend noemt Intrum Justitia de stijging van het aantal niet betaalde rekeningen voor financiėle diensten. Consumenten sluiten steeds meer leningen af, maar kunnen de rente en aflossing vaak niet op tijd betalen. Het aantal mensen tussen de 55 en 65 jaar dat hiermee in de problemen kwam, nam in 2005 met de helft toe. Onder 65-plussers was zelfs sprake van een verdubbeling.
Het bureau zag ook een pluspuntje. De gemiddelde vordering is met 18 euro naar beneden gegaan, van 480 euro in 2004 naar 462 euro in 2005.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |