jah ik ben nou eenmaal tragisch liefquote:Op woensdag 14 september 2005 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel een ontzettend lief en tragisch liedje trouwens...
Pas op, of ik ga over je klagen in het Feedback-topiqequote:Op woensdag 14 september 2005 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
o ja, en ik vind Tanja een waardeloze klotenaam voor een herdershond dan hč
da's wel een heel belabberde tvp V.V.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Pas op, of ik ga over je klagen in het Feedback-topiqe
ja doe datquote:Op woensdag 14 september 2005 10:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Pas op, of ik ga over je klagen in het Feedback-topiqe
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:09 schreef Auticia het volgende:
Herdershonden zijn wel heeel lief.
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:22 schreef Vliegvrager het volgende:
Als ik het goed begrijp is het maar net van welke kant je het bekijkt?
dat al een betere tvp Puckzzz?
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja doe datNet alsof hier de afgelopen 3 weken een mod in leven gesignaleerd is
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Hij heeft een prooi in zijn bek!! Kan niet goed zien wat het is, beetje blauwe vacht..
tot die tijd oefen je met een eenogig lachebekjequote:Op woensdag 14 september 2005 11:25 schreef Auticia het volgende:
[..].
Later als ik groot en sterk ben neem ik ook een herdershond.
He du Puckzzzie, hast du schon etwas gefotografiert heute??quote:Op woensdag 14 september 2005 11:24 schreef Puckzzz het volgende:
Oeh!! Mod in zicht....!!
Duits praten!
Jaquote:Op woensdag 14 september 2005 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tot die tijd oefen je met een eenogig lachebekje
Tot die tijd kun jij beter oefenen met een dwerg-poedel.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:25 schreef Auticia het volgende:
[..].
Later als ik groot en sterk ben neem ik ook een herdershond.
Ahhh HerrMeister der Zweite...nein heute nicht, ich muss arbeiten von der Adolf...quote:Op woensdag 14 september 2005 11:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
He du Puckzzzie, hast du schon etwas gefotografiert heute??![]()
![]()
Tja, de jaren komen met gebrekenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben bang dat Ome Dokter mij vanmiddag ook pijn gaat doen
* Puckzzz heeft een hele rare pijnlijke bult op haar duim die Ome Dokter weg gaat halen......
schijnt een hele kolonie kleine wratjes te zijn
Ai!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz heeft een hele rare pijnlijke bult op haar duim die Ome Dokter weg gaat halen......
Klaag gerust, of er hier iets mee gedaan wordt is een vierdequote:Op woensdag 14 september 2005 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
Mag ik even klagen over projecten hierBij deze dus
Auw. Doen ze met stikstof toch??quote:Op woensdag 14 september 2005 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
Neequote:Op woensdag 14 september 2005 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
Mag ik even klagen over projecten hierBij deze dus
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tot die tijd kun jij beter oefenen met een dwerg-poedel.![]()
quote:
Ausweis bitte!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ahhh HerrMeister der Zweite...nein heute nicht, ich muss arbeiten von der Adolf...
Das ist aber schade. Der Adolf ist ein grosen Blödman. Schick ihm zur Höllequote:Op woensdag 14 september 2005 11:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ahhh HerrMeister der Zweite...nein heute nicht, ich muss arbeiten von der Adolf...
Duitssprekende mod in zichtquote:
Doch mâr Frysk juh..quote:Op woensdag 14 september 2005 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duitssprekende mod in zicht
Frans maar? Polski? Italiano? Iemand?
Voulez-vous répeter plus lentement, s'il vous plaît.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duitssprekende mod in zicht
Frans maar? Polski? Italiano? Iemand?
Daar hebben wij thuis een woord voor: domme muts.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
ik sneed 'm zelf altijd weg, met als gevolg dattie groter en pijnlijker terugkwam
Mais bonjour mademoiselle Auticia! Comment įa va?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:34 schreef Auticia het volgende:
[..]
Voulez-vous répeter plus lentement, s'il vous plaît.
(ofzo)
Ahhh, je muisduim!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
uhmmm..wat ik me er als kind nog van kan herrineren met stikstof, maar daar heb ik de huis, tuin en keuken versie al van geprobeerd, en dat helpt geen zakweggegooid geld (bijna 10 euro)
punt is dat het aan de binnekant van mijn duim zit, dus elke keer als je iets vastpakt ofzo zit ie in de weg (is echt zo'n 7 mm doorsnee) schrijven gaat lastig (pen vasthouden) ik sneed 'm zelf altijd weg, met als gevolg dattie groter en pijnlijker terugkwam
naja ...vanaf vanmiddag ben ik er af
zou ik een ziektewetje kunnen veinsen hiermee? is wel mijn muisduim
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Puckzzz, jij ravissant aantrekkelijk vrouwmenschDoe eens vertellen hoe het nou staat met die Raynox teleconverter?
Bonjour, monsieur Subhuman!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Mais bonjour mademoiselle Auticia! Comment įa va?
Hij herkendt de Franse taal... Over op geheimcode-Bquote:Op woensdag 14 september 2005 11:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Mais bonjour mademoiselle Auticia! Comment įa va?
Įa va trčs bien, merci! J'ai dormi tard!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:37 schreef Auticia het volgende:
[..]
Bonjour, monsieur Subhuman!
Ca va bien, et toi?
Moi aussi!!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:40 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Įa va trčs bien, merci! J'ai dormi tard!
sneglov jim tpans ei eid koo.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hij herkendt de Franse taal... Over op geheimcode-B![]()
Qu'est-ce que c'est?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:43 schreef Puckzzz het volgende:
これは屑の負荷、しかし彼らの愚かなフランス語で締まらせるちょうどそれらを明らかにである。' 気にしなかったらSubhuman 及びAuticia アラビア語で続けなさいか。
Je ne comprends pas mademoiselle!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:43 schreef Puckzzz het volgende:
これは屑の負荷、しかし彼らの愚かなフランス語で締まらせるちょうどそれらを明らかにである。' 気にしなかったらSubhuman 及びAuticia アラビア語で続けなさいか。
nad neteom ew teh oz neod.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
sneglov jim tpans ei eid koo.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:43 schreef Puckzzz het volgende:
Bien!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Moi je n'ai pas dormi tardje suis arrivé au bureau á temps
eid pans ki sflezquote:Op woensdag 14 september 2005 11:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
sneglov jim tpans ei eid koo.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:43 schreef Puckzzz het volgende:
Nou nou, beetje beter je best doen hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 11:45 schreef Puckzzz het volgende:
ow en ook dit nog!!
Это будет очевидно нагрузка хлама, но как раз сделать их закрыть вверх в их тупоумном франчузе. Subhuman и Auticia пожалуйста продолжайтесь в arabic если вы разум dont '?
http://babelfish.altavista.com/trquote:Op woensdag 14 september 2005 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, beetje beter je best doen hoor![]()
kak russkyjie govor'yat: "bez truda ne vynesh' i rybku iz pruda"
Jaaaaaaja...quote:Op woensdag 14 september 2005 11:45 schreef Puckzzz het volgende:
ow en ook dit nog!!
Это будет очевидно нагрузка хлама, но как раз сделать их закрыть вверх в их тупоумном франчузе. Subhuman и Auticia пожалуйста продолжайтесь в arabic если вы разум dont '?
quote:This will obviously the load of rubbish, but exactly make to shut them upward in their stupid franchuze. Subhuman and Auticia if you please continue in arabic if you reason dont '?
По-русски:quote:Op woensdag 14 september 2005 11:53 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz kijkt voorzichtig om het hoekje
is ie al weg?....
ja babelfish heen en terug dat wordt wel erg lastigquote:
Deze is niet veel duidelijker!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:43 schreef Puckzzz het volgende:
quote:This load of the rubbish, exactly those which but it makes tighten with their foolish French is clear. When ' it does not make the air, continue with Subhuman and Auticia Arabic?
quote:This is obviously a load of rubbish, but just to make them shut up in their stupid french. Subhuman and Auticia please continue in Arabic if you dont' mind ?
geinigquote:
als je zulke dingen doet ben je echt een achterlijke mongoolquote:Op woensdag 14 september 2005 12:06 schreef Puckzzz het volgende:
Je zult het maar willen gebruiken om een brief naar je zakenrelaties te vertalen
Wat, brieven naar zakenrelaties vertalen?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je zulke dingen doet ben je echt een achterlijke mongool
niet iedereen spreekt 5 talen natuurlijk. Maar de spellingscontrole van word is net een tikkie betrouwbaarder denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je zulke dingen doet ben je echt een achterlijke mongool
Halloquote:Op woensdag 14 september 2005 11:37 schreef Puckzzz het volgende:
vriendjelief wil eerst een D70 kopen
Een bedrijf wat goeie brieven naar zakenrelaties wil sturen, hebben een zaaltje vol met meertaligen in dienst die dat GOED doenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
niet iedereen spreekt 5 talen natuurlijk. Maar de spellingscontrole van word is net een tikkie betrouwbaarder denk ik.
jezelf quoten is zoooooooo not donequote:Op woensdag 14 september 2005 11:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zeggen de woorden...wishlist...sparen...kerst je iets?
hij is niet zo duur, maar vriendjelief wil eerst een D70 kopen () en daar mag ik dan mee spelen terwijl hij met de Sony gaat oefenen, en dan is de Raynox pas aan de beurt.... ik zoek nog een goedkopere hobbie
*door maskertje heenpriktquote:Op woensdag 14 september 2005 12:28 schreef Auticia het volgende:
Blčččrt;
Het komt allemaal, allemaal, allemaal, allemaal, het komt allemaal, allemaal, heus wel weer goed.
Ik heb inmiddels vlekken en jeukquote:Op woensdag 14 september 2005 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*door maskertje heenprikt
Knuffel tiesje![]()
Naah...'s niks hier... allemaal humeurige vrouwenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:29 schreef Marty26 het volgende:
zo eens ff kijken of deze SC gezellig is
* Puckzzz trekt Fles over de knie en geeft hem een behoorlijk pak spanking....quote:Op woensdag 14 september 2005 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah...'s niks hier... allemaal humeurige vrouwen
Hoi!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:29 schreef Marty26 het volgende:
zo eens ff kijken of deze SC gezellig is
....die hun eigen posts lopen te quoten.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah...'s niks hier... allemaal humeurige vrouwen
reactie op de antiAuticia?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:31 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels vlekken en jeuk.
*betaald gaat zettenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
* Puckzzz trekt Fles over de knie en geeft hem een behoorlijk pak spanking....![]()
tssssssss... mij een beetje moody noemen![]()
quote:
Ai, als het maar weer op tijd weggetrokken is...quote:Op woensdag 14 september 2005 12:31 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels vlekken en jeuk.
Als je een nierbekkenontsteking, het spanken en modderworstelen niet meetelt...JA!! best wel!!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:40 schreef Marty26 het volgende:
[..]wooei en is het hier een beetje gezellig dan?
Het eerste is idd niet zo lekker, maar die andere tweequote:Op woensdag 14 september 2005 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als je een nierbekkenontsteking, het spanken en modderworstelen niet meetelt...JA!! best wel!!![]()
jeuk en vlekken, ookquote:Op woensdag 14 september 2005 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als je een nierbekkenontsteking, het spanken en modderworstelen niet meetelt...JA!! best wel!!![]()
het gaat eigenlijk om "gespankt worden" trouwens, klein detailquote:Op woensdag 14 september 2005 12:48 schreef Vliegvrager het volgende:
Het eerste is idd niet zo lekker, maar die andere twee![]()
![]()
jij wordt gespanked, ik spankquote:Op woensdag 14 september 2005 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het gaat eigenlijk om "gespankt worden" trouwens, klein detail
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
ik durfde er bijna niet op te Googelen
en ik had gelijk
goed idee voor tijdens een besloten meetquote:
Heeft die gast nou een Duitse staafgranaat in z'n hand?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
ik durfde er bijna niet op te Googelen
en ik had gelijk
Nee joh gek, dat is gewoon een haarborstelquote:Op woensdag 14 september 2005 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft die gast nou een Duitse staafgranaat in z'n hand?
[afbeelding]
en hoe je zo'n ding dus WEL gebruikt:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee joh gek, dat is gewoon een haarborstel
Je hebt toch ook een moeder? die had vast ook wel haarborstels...en je vriendje Re waarschijnlijk ookquote:Op woensdag 14 september 2005 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]alsof ik weet hoe een haarborstel eruit ziet
Wat is het verschil tussen die twee modellen??quote:Op woensdag 14 september 2005 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft die gast nou een Duitse staafgranaat in z'n hand?
[afbeelding]
en hoe je zo'n ding dus WEL gebruikt:
[afbeelding]
het onderste plaatje is wat donkerderquote:Op woensdag 14 september 2005 13:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen die twee modellen??
Het latere model heeft een hipper kleurtjequote:Op woensdag 14 september 2005 13:12 schreef -Marjo- het volgende:
Wat is het verschil tussen die twee modellen??
Hahaha, ja dat zag ik ook...quote:Op woensdag 14 september 2005 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het onderste plaatje is wat donkerder![]()
Dan hadden ze er wel een bling-bling kraal aan mogen hangen...quote:Op woensdag 14 september 2005 13:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het latere model heeft een hipper kleurtje
Volgens mij zijn gewoon met Photoshop de levels goedgezet!quote:Op woensdag 14 september 2005 13:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat zag ik ook...
Het oude model is uitgebleekt door de zon..
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn gewoon met Photoshop de levels goedgezet!
Komt een shark.bait bij de bakker....quote:Op woensdag 14 september 2005 13:17 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik was net bij de bakker voor een half gesneden bruin brood
Zegt ze dat een heel bruin 1 euro kost en een half 85 cent (was een aanbieding)
Ik zei: Doe maar, dan zij de eendjes ook weer een keer bij
ik weet niet WAT je precies denkt, maar als mijn vriendje Re in de badkamer bezig is, dan ben ik "normaal gesproken" daar niet bij aanwezigquote:Op woensdag 14 september 2005 13:12 schreef pea4fun het volgende:
en je vriendje Re waarschijnlijk ook
Normaal gesproken niet... Onder welke omstandigheden wel dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik weet niet WAT je precies denkt, maar als mijn vriendje Re in de badkamer bezig is, dan ben ik "normaal gesproken" daar niet bij aanwezig
Dat deden ze eerst, en toen kwamen ze erachter dat er veel duitse soldaatjes zichzelf opbliezen. Die hielden het kraaltje vast terwijl de de PV weggooiden.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef -Marjo- het volgende:
Dan hadden ze er wel een bling-bling kraal aan mogen hangen...
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:19 schreef Subhuman het volgende:
Normaal gesproken niet... Onder welke omstandigheden wel dan?
Whehehe, dan kan je zijn borstel toch nog wel hebben zien liggen?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik weet niet WAT je precies denkt, maar als mijn vriendje Re in de badkamer bezig is, dan ben ik "normaal gesproken" daar niet bij aanwezig
ik zou stiekem natuurlijk best heel graag Re z'n haarborstel willen hebben zien liggen ergensquote:Op woensdag 14 september 2005 13:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Hele heftige ontkenningen duiden meestal op een kern van waarheid of een verborgen wens.
Tja meid je kan nie alles hebbe natuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2005 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
* PdeHoog klaagt nog even over zijn project
Alles gaat verdikkeme fout
damm jij bent wel heeeeeeeeeeeeel blij.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:47 schreef Shark.Bait het volgende:
IK ben trouwens geslaagdmet het vinden van methanol
[afbeelding]
2.90 euro voor dit flesje
Hoera! Hoera! Hoe Re!
Re, ik ben je eeuwig dankbaar. Schikt het jaar 123.610.346.235.235.239.723.445.534.567 tot en met 123.610.346.235.235.239.723.445.535.567 je? da's 10 eeuwen lang dankbaarheid
Methanol? Die had je toch gewoon bij Bik in Leiden kunnen halen?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Hoera! Hoera! Hoe Re!
Re, ik ben je eeuwig dankbaar. Schikt het jaar 123.610.346.235.235.239.723.445.534.567 tot en met 123.610.346.235.235.239.723.445.535.567 je? da's 10 eeuwen lang dankbaarheid
zou zeggen deel hem dan temminstequote:Op woensdag 14 september 2005 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
hij heeft dat flesje al half leeg lopen snuiven
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een moeder? die had vast ook wel haarborstels...en je vriendje Re waarschijnlijk ook
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Hoera! Hoera! Hoe Re!
je hebt varkensharen en een borstel van 60 euro? zonde van het geldquote:
Bokehquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
Als ik jouw collega was zou ik me rotschamen
[afbeelding]
hebben ze geen andere zender dan???quote:Op woensdag 14 september 2005 15:18 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit hier naar het zoveelste nummer van Anouk te luisteren.......ik haaaaaaaat YorinFM
zo is het. Hoeren zeg ik jequote:Op woensdag 14 september 2005 15:26 schreef Puckzzz het volgende:
Yorin is gewoon 1 groot bordeel, het zijn allemaal hoeren daar. De D.J's ook
PMS is a wonderfull thingquote:Op woensdag 14 september 2005 15:26 schreef Subhuman het volgende:
Wow... Alle frustraties komen ineens boven!
oeh gaaf. Zouden er ook knappe dames hoeren tussen zitten?quote:Op woensdag 14 september 2005 15:26 schreef Puckzzz het volgende:
Yorin is gewoon 1 groot bordeel, het zijn allemaal hoeren daar. De D.J's ook
ja vast welquote:Op woensdag 14 september 2005 15:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
oeh gaaf. Zouden er ook knappe dames hoeren tussen zitten?
Mijn gedachten over Anouk worden gezien als "-2 Doodsverwensingen"quote:
hij kent de prijzenquote:Op woensdag 14 september 2005 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja vast wel
voor 100 euro per kwartier
quote:
Auw, succes...quote:Op woensdag 14 september 2005 15:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben weg, ik ga me duim laten amputeren.
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:54 schreef Puckzzz het volgende:
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ja, ik had een hemd aangetrokken anders denken jullie dat de foto gemanipuleerd is...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
je krijgt spaghettibandjes van die creme![]()
goed verhaalquote:Op woensdag 14 september 2005 16:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja, ik had een hemd aangetrokken anders denken jullie dat de foto gemanipuleerd is...
sow lekker!quote:
Ik ben vanavond alleen met mijn dochter...ik denk dat ik maar een kliekje uit de vriezer opwarmquote:Op woensdag 14 september 2005 17:01 schreef mother-mother het volgende:
[..]
sow lekker!
ik ga zo eten halen maar zit hier met 2 getrokken kiezen dus manlief mag aan de vla denk
heb geen idee wat ik moet gaan maken![]()
kutdilemma's altijd voor een huisvrouw![]()
ik had net mn moeder aan de telefoon , en die komt met petapanna ofzoiets (ikeafood:'))quote:Op woensdag 14 september 2005 17:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik ben vanavond alleen met mijn dochter...ik denk dat ik maar een kliekje uit de vriezer opwarm![]()
Nooit van gehoord...ik moet toch eens meer buiten de deur etenquote:Op woensdag 14 september 2005 17:20 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik had net mn moeder aan de telefoon , en die komt met petapanna ofzoiets (ikeafood:'))
erg lekker en das alleen maar ff opbakken![]()
lekker makkelijk![]()
2 in 1 ofzo, haar wassen en ochtenddrankje in een, voor de gladde slokdarmquote:
En die hele plant bestaat niet eens in het flora-en faune rijkquote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En die hele plant bestaat niet eens in het flora-en faune rijk![]()
Gewoon een nepplant..quote:
Tis vegetarischquote:
RATMENquote:Op woensdag 14 september 2005 16:56 schreef mother-mother het volgende:
ronald!!! hij is weer open
Wil je eens anders op de foto?
Ook niet voor een moie gladde slokdarm, zonder pukkeltjes?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Alsnog, ik ga me daar geen zeep drinken!
Je gaat er dus automatisch van uit dat het vies is: bevooroordeeldquote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef Toeps het volgende:
Alsnog, ik ga me daar geen zeep drinken!
En je wordt er jaaaaaren jonger van...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet voor een moie gladde slokdarm, zonder pukkeltjes?
Jij hebt die troep ook gedronken vanmiddag?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:57 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En je wordt er jaaaaaren jonger van...
Nee, dat was een creme...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt die troep ook gedronken vanmiddag?
vrouwen en vloeistoffen, een lekker stelquote:
Whehehe...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vrouwen en vloeistoffen, een lekker stel
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:48 schreef -Marjo- het volgende:
Deze nieuwe creme maakt me echt jaren jonger!!!
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Misschien wil iemand anders nog ff met je spelenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:28 schreef pea4fun het volgende:
zo, ik ben vandaag uitgespeeld met mezelf
Ik heb mijn kleren alweer aanquote:Op woensdag 14 september 2005 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien wil iemand anders nog ff met je spelen
Slapen en spelen zijn 2 verschillende dingen hoor.quote:
Moet IK nou JOU dingen gaan uitleggen??quote:Op woensdag 14 september 2005 20:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Slapen en spelen zijn 2 verschillende dingen hoor.![]()
probeer es?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet IK nou JOU dingen gaan uitleggen??
Het is nu toch veel te vroegquote:Op woensdag 14 september 2005 21:25 schreef Toeps het volgende:
Zijn we aan het rijmen en dichten?
Zonder ons hemd op te lichten?
Nou ik ga zo slapen.
Want ik zit te gapen.
Hoor ik kroeg? dat is festijnquote:Op woensdag 14 september 2005 21:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is nu toch veel te vroeg
en je hebt nog niks gedronken
kom dan maken we hier een kroeg
voordat je gaat liggen ronken
Een dweiltje gaat al niet meer helpenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
erwtje, erwtje, ben je nat
van je navel tot je gat?
Wees toch kuis, zoals 't behoort
raakt je nachtrust niet verstoord
Op tijd oefenen voor het decemberfeestquote:Op woensdag 14 september 2005 21:28 schreef Toeps het volgende:
* Toeps] in een deuk ligt[/me]
[me=Toeps heeft een grijns op haar gezicht
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Een dweiltje gaat al niet meer helpen
Tegen deze grote vloed
het vocht is niet meer te stelpen
als je zo tegen me doet
Hij is een beetje te?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
zullen we dit even in de privésector voortzetten?
Nee, maar voorkomen is beter dan genezenquote:
Tx. Ik begin eindelijk door te krijgen hoe ik ze kan ontdekken in het straatlevenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:47 schreef pea4fun het volgende:
@ shark, die tweede is lekker abstract
Laat me raden...lekker kortquote:Op woensdag 14 september 2005 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb vandaag alleen maar foto's van mijn kapsel
Ik zie het nog niet in het straatleven hoor, moeilijk onderwerp.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tx. Ik begin eindelijk door te krijgen hoe ik ze kan ontdekken in het straatleven
Deze zat al 2 maanden in mijn camera, maar het rolletje was maar steeds niet vol....
Die man zweeft!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ook foto's spammenals Shark het kan...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ook foto's spammenals Shark het kan...
[afbeelding]
quote:
quote:
Dat is niet het goede antwoordquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet het goede antwoord
Dat had [afbeelding] moeten zijn
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:17 schreef Puckzzz het volgende:
De duim zit er nog aan...doet wel een beetje pijn hoor
en het is met 1 behandeling nog niet klaar't is een taaie
Sorrie...de dokter wou 'm niet amputerenquote:Op woensdag 14 september 2005 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Heb ik vanmiddag voor de kat z'n kut 20 minuten aan een puckzzz-smiley zitten sleutelen
Ja moet je er ook niet eerst zelf aan prutsen, daar wordt ie hard vanquote:Op woensdag 14 september 2005 22:17 schreef Puckzzz het volgende:
De duim zit er nog aan...doet wel een beetje pijn hoor
en het is met 1 behandeling nog niet klaar't is een taaie
Hij mag wel blijven hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Heb ik vanmiddag voor de kat z'n kut 20 minuten aan een puckzzz-smiley zitten sleutelen
kan je nagaan hoe hard ik me verveelde vanmiddagquote:
ik heb nog wel wat werk over hoor...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe hard ik me verveelde vanmiddag
Hejje dat blaadje al uit?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat werk over hoor...
geen pretvlekken eropquote:
gewoon , kom net bij mn buren vandaan , ff bakkie gedaan en die kutvoetbal is nog steeds bezigquote:
hier is het fantaaaastischquote:Op woensdag 14 september 2005 23:25 schreef mother-mother het volgende:
hallo, im bored
![]()
hoe is t hier?
wat hebbie gedaan dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb een brandblaar op mijn buik
pikanto's te hard in het vet laten plonzenquote:
goed hequote:Op woensdag 14 september 2005 23:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wat hebbie gedaan dan?![]()
@Re goed zo![]()
jaquote:
er komt gelijk een kaassoufle-actie van mij naar bovenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pikanto's te hard in het vet laten plonzen
ja wees blij dat je camera niet op je buik hingquote:Op woensdag 14 september 2005 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaIk moet de volgende keer mijn shirt aanhouden als ik ga frituren
dat was dan weer een geluk bij een ongeluk iddquote:Op woensdag 14 september 2005 23:45 schreef Re het volgende:
[..]
ja wees blij dat je camera niet op je buik hing![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:44 schreef mother-mother het volgende:
[..]
er komt gelijk een kaassoufle-actie van mij naar boven
echt paar weken met blaar tussen mn tits gelopen![]()
mja kaassoufle's zijn wel lekker![]()
zoiets jaquote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Jij dacht een kaassoufflee te gaan warmhouden in je cleavage?
is ook zo , ik ga bijna slapenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:58 schreef Subhuman het volgende:
Hoi m-m!Lang niet gesproken!
[edit] Of ging je nou zelf ook slapen?Ik dacht dat je alleen trusten tegen Fles zei
Alles kits achter de rits?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:11 schreef mother-mother het volgende:
[..]
is ook zo , ik ga bijna slapen
en idd lang niet gesproken![]()
geen idee,maar iig alles goed hoor daarquote:Op donderdag 15 september 2005 00:13 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Alles kits achter de rits?Of gebruik je dat nou weer alleen bij mannen?
Mooi.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
geen idee,maar iig alles goed hoor daar
bijna , ik vind die foto van die mond errugquote:Op donderdag 15 september 2005 00:40 schreef huiz het volgende:
En nu ligt iedereen opeens op bed![]()
Ik ga ook maar, lees morgen wel wat er goed of slecht aan is
Tja...als je 3 minuten gewacht had...quote:Op donderdag 15 september 2005 00:40 schreef huiz het volgende:
En nu ligt iedereen opeens op bed![]()
Ik ga ook maar, lees morgen wel wat er goed of slecht aan is
Viel het mee bij de dokter?quote:Op donderdag 15 september 2005 07:48 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
wat is eigenlijk de normale gang van zaken als je zo'n wrat met stikstof hebt behandeld? Ik zie er totaal geen verschil aan, alleen hij doet wel erg zeer nu
eraf vallen he? Hm, okee...dat moet ik nog zien gebeurenquote:Op donderdag 15 september 2005 07:51 schreef Auticia het volgende:
[..]
Viel het mee bij de dokter?
Na een behandeling met stikstof zouden ze er na een paar dagen af moeten vallen, kan idd wat zeer doen.
Hoi Puckzzzquote:Op donderdag 15 september 2005 07:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
eraf vallen he? Hm, okee...dat moet ik nog zien gebeuren
Dokter viel mee, deed geen pijn(dat kwam later), het was wel een joekel zei ze, en dus niet in 1 behandeling te verwijderen. We wachten af
en wat heb je nu geleerd spelende vrouw?
dat ik niet met scherpe messen rare bulten moet gaan wegsnijden
quote:Op donderdag 15 september 2005 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
Hee FlessiePessieBeeb [afbeelding]
bedankt voor de smilie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |