quote:Op woensdag 14 september 2005 22:17 schreef Puckzzz het volgende:
De duim zit er nog aan...doet wel een beetje pijn hoor
en het is met 1 behandeling nog niet klaar't is een taaie
Sorrie...de dokter wou 'm niet amputerenquote:Op woensdag 14 september 2005 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Heb ik vanmiddag voor de kat z'n kut 20 minuten aan een puckzzz-smiley zitten sleutelen
Ja moet je er ook niet eerst zelf aan prutsen, daar wordt ie hard vanquote:Op woensdag 14 september 2005 22:17 schreef Puckzzz het volgende:
De duim zit er nog aan...doet wel een beetje pijn hoor
en het is met 1 behandeling nog niet klaar't is een taaie
Hij mag wel blijven hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Heb ik vanmiddag voor de kat z'n kut 20 minuten aan een puckzzz-smiley zitten sleutelen
kan je nagaan hoe hard ik me verveelde vanmiddagquote:
ik heb nog wel wat werk over hoor...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe hard ik me verveelde vanmiddag
Hejje dat blaadje al uit?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat werk over hoor...
geen pretvlekken eropquote:
gewoon , kom net bij mn buren vandaan , ff bakkie gedaan en die kutvoetbal is nog steeds bezigquote:
hier is het fantaaaastischquote:Op woensdag 14 september 2005 23:25 schreef mother-mother het volgende:
hallo, im bored
![]()
hoe is t hier?
wat hebbie gedaan dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb een brandblaar op mijn buik
pikanto's te hard in het vet laten plonzenquote:
goed hequote:Op woensdag 14 september 2005 23:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wat hebbie gedaan dan?![]()
@Re goed zo![]()
jaquote:
er komt gelijk een kaassoufle-actie van mij naar bovenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pikanto's te hard in het vet laten plonzen
ja wees blij dat je camera niet op je buik hingquote:Op woensdag 14 september 2005 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaIk moet de volgende keer mijn shirt aanhouden als ik ga frituren
dat was dan weer een geluk bij een ongeluk iddquote:Op woensdag 14 september 2005 23:45 schreef Re het volgende:
[..]
ja wees blij dat je camera niet op je buik hing![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:44 schreef mother-mother het volgende:
[..]
er komt gelijk een kaassoufle-actie van mij naar boven
echt paar weken met blaar tussen mn tits gelopen![]()
mja kaassoufle's zijn wel lekker![]()
zoiets jaquote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Jij dacht een kaassoufflee te gaan warmhouden in je cleavage?
is ook zo , ik ga bijna slapenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:58 schreef Subhuman het volgende:
Hoi m-m!Lang niet gesproken!
[edit] Of ging je nou zelf ook slapen?Ik dacht dat je alleen trusten tegen Fles zei
Alles kits achter de rits?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:11 schreef mother-mother het volgende:
[..]
is ook zo , ik ga bijna slapen
en idd lang niet gesproken![]()
geen idee,maar iig alles goed hoor daarquote:Op donderdag 15 september 2005 00:13 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Alles kits achter de rits?Of gebruik je dat nou weer alleen bij mannen?
Mooi.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
geen idee,maar iig alles goed hoor daar
bijna , ik vind die foto van die mond errugquote:Op donderdag 15 september 2005 00:40 schreef huiz het volgende:
En nu ligt iedereen opeens op bed![]()
Ik ga ook maar, lees morgen wel wat er goed of slecht aan is
Tja...als je 3 minuten gewacht had...quote:Op donderdag 15 september 2005 00:40 schreef huiz het volgende:
En nu ligt iedereen opeens op bed![]()
Ik ga ook maar, lees morgen wel wat er goed of slecht aan is
Viel het mee bij de dokter?quote:Op donderdag 15 september 2005 07:48 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
wat is eigenlijk de normale gang van zaken als je zo'n wrat met stikstof hebt behandeld? Ik zie er totaal geen verschil aan, alleen hij doet wel erg zeer nu
eraf vallen he? Hm, okee...dat moet ik nog zien gebeurenquote:Op donderdag 15 september 2005 07:51 schreef Auticia het volgende:
[..]
Viel het mee bij de dokter?
Na een behandeling met stikstof zouden ze er na een paar dagen af moeten vallen, kan idd wat zeer doen.
Hoi Puckzzzquote:Op donderdag 15 september 2005 07:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
eraf vallen he? Hm, okee...dat moet ik nog zien gebeuren
Dokter viel mee, deed geen pijn(dat kwam later), het was wel een joekel zei ze, en dus niet in 1 behandeling te verwijderen. We wachten af
en wat heb je nu geleerd spelende vrouw?
dat ik niet met scherpe messen rare bulten moet gaan wegsnijden
quote:Op donderdag 15 september 2005 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
Hee FlessiePessieBeeb [afbeelding]
bedankt voor de smilie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |