geen pretvlekken eropquote:
gewoon , kom net bij mn buren vandaan , ff bakkie gedaan en die kutvoetbal is nog steeds bezigquote:
hier is het fantaaaastischquote:Op woensdag 14 september 2005 23:25 schreef mother-mother het volgende:
hallo, im bored
![]()
hoe is t hier?
wat hebbie gedaan dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb een brandblaar op mijn buik
pikanto's te hard in het vet laten plonzenquote:
goed hequote:Op woensdag 14 september 2005 23:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wat hebbie gedaan dan?![]()
@Re goed zo![]()
jaquote:
er komt gelijk een kaassoufle-actie van mij naar bovenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pikanto's te hard in het vet laten plonzen
ja wees blij dat je camera niet op je buik hingquote:Op woensdag 14 september 2005 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaIk moet de volgende keer mijn shirt aanhouden als ik ga frituren
dat was dan weer een geluk bij een ongeluk iddquote:Op woensdag 14 september 2005 23:45 schreef Re het volgende:
[..]
ja wees blij dat je camera niet op je buik hing![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:44 schreef mother-mother het volgende:
[..]
er komt gelijk een kaassoufle-actie van mij naar boven
echt paar weken met blaar tussen mn tits gelopen![]()
mja kaassoufle's zijn wel lekker![]()
zoiets jaquote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Jij dacht een kaassoufflee te gaan warmhouden in je cleavage?
is ook zo , ik ga bijna slapenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:58 schreef Subhuman het volgende:
Hoi m-m!Lang niet gesproken!
[edit] Of ging je nou zelf ook slapen?Ik dacht dat je alleen trusten tegen Fles zei
Alles kits achter de rits?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:11 schreef mother-mother het volgende:
[..]
is ook zo , ik ga bijna slapen
en idd lang niet gesproken![]()
geen idee,maar iig alles goed hoor daarquote:Op donderdag 15 september 2005 00:13 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Alles kits achter de rits?Of gebruik je dat nou weer alleen bij mannen?
Mooi.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
geen idee,maar iig alles goed hoor daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |