goed idee voor tijdens een besloten meetquote:
Heeft die gast nou een Duitse staafgranaat in z'n hand?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
ik durfde er bijna niet op te Googelen
en ik had gelijk
Nee joh gek, dat is gewoon een haarborstelquote:Op woensdag 14 september 2005 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft die gast nou een Duitse staafgranaat in z'n hand?
[afbeelding]
en hoe je zo'n ding dus WEL gebruikt:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee joh gek, dat is gewoon een haarborstel
Je hebt toch ook een moeder? die had vast ook wel haarborstels...en je vriendje Re waarschijnlijk ookquote:Op woensdag 14 september 2005 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]alsof ik weet hoe een haarborstel eruit ziet
Wat is het verschil tussen die twee modellen??quote:Op woensdag 14 september 2005 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft die gast nou een Duitse staafgranaat in z'n hand?
[afbeelding]
en hoe je zo'n ding dus WEL gebruikt:
[afbeelding]
het onderste plaatje is wat donkerderquote:Op woensdag 14 september 2005 13:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen die twee modellen??
Het latere model heeft een hipper kleurtjequote:Op woensdag 14 september 2005 13:12 schreef -Marjo- het volgende:
Wat is het verschil tussen die twee modellen??
Hahaha, ja dat zag ik ook...quote:Op woensdag 14 september 2005 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het onderste plaatje is wat donkerder![]()
Dan hadden ze er wel een bling-bling kraal aan mogen hangen...quote:Op woensdag 14 september 2005 13:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het latere model heeft een hipper kleurtje
Volgens mij zijn gewoon met Photoshop de levels goedgezet!quote:Op woensdag 14 september 2005 13:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat zag ik ook...
Het oude model is uitgebleekt door de zon..
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn gewoon met Photoshop de levels goedgezet!
Komt een shark.bait bij de bakker....quote:Op woensdag 14 september 2005 13:17 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik was net bij de bakker voor een half gesneden bruin brood
Zegt ze dat een heel bruin 1 euro kost en een half 85 cent (was een aanbieding)
Ik zei: Doe maar, dan zij de eendjes ook weer een keer bij
ik weet niet WAT je precies denkt, maar als mijn vriendje Re in de badkamer bezig is, dan ben ik "normaal gesproken" daar niet bij aanwezigquote:Op woensdag 14 september 2005 13:12 schreef pea4fun het volgende:
en je vriendje Re waarschijnlijk ook
Normaal gesproken niet... Onder welke omstandigheden wel dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik weet niet WAT je precies denkt, maar als mijn vriendje Re in de badkamer bezig is, dan ben ik "normaal gesproken" daar niet bij aanwezig
Dat deden ze eerst, en toen kwamen ze erachter dat er veel duitse soldaatjes zichzelf opbliezen. Die hielden het kraaltje vast terwijl de de PV weggooiden.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef -Marjo- het volgende:
Dan hadden ze er wel een bling-bling kraal aan mogen hangen...
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:19 schreef Subhuman het volgende:
Normaal gesproken niet... Onder welke omstandigheden wel dan?
Whehehe, dan kan je zijn borstel toch nog wel hebben zien liggen?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik weet niet WAT je precies denkt, maar als mijn vriendje Re in de badkamer bezig is, dan ben ik "normaal gesproken" daar niet bij aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |