sneglov jim tpans ei eid koo.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hij herkendt de Franse taal... Over op geheimcode-B![]()
Qu'est-ce que c'est?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:43 schreef Puckzzz het volgende:
これは屑の負荷、しかし彼らの愚かなフランス語で締まらせるちょうどそれらを明らかにである。' 気にしなかったらSubhuman 及びAuticia アラビア語で続けなさいか。
Je ne comprends pas mademoiselle!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:43 schreef Puckzzz het volgende:
これは屑の負荷、しかし彼らの愚かなフランス語で締まらせるちょうどそれらを明らかにである。' 気にしなかったらSubhuman 及びAuticia アラビア語で続けなさいか。
nad neteom ew teh oz neod.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
sneglov jim tpans ei eid koo.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:43 schreef Puckzzz het volgende:
Bien!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Moi je n'ai pas dormi tardje suis arrivé au bureau á temps
eid pans ki sflezquote:Op woensdag 14 september 2005 11:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
sneglov jim tpans ei eid koo.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:43 schreef Puckzzz het volgende:
Nou nou, beetje beter je best doen hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 11:45 schreef Puckzzz het volgende:
ow en ook dit nog!!
Это будет очевидно нагрузка хлама, но как раз сделать их закрыть вверх в их тупоумном франчузе. Subhuman и Auticia пожалуйста продолжайтесь в arabic если вы разум dont '?
http://babelfish.altavista.com/trquote:Op woensdag 14 september 2005 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, beetje beter je best doen hoor![]()
kak russkyjie govor'yat: "bez truda ne vynesh' i rybku iz pruda"
Jaaaaaaja...quote:Op woensdag 14 september 2005 11:45 schreef Puckzzz het volgende:
ow en ook dit nog!!
Это будет очевидно нагрузка хлама, но как раз сделать их закрыть вверх в их тупоумном франчузе. Subhuman и Auticia пожалуйста продолжайтесь в arabic если вы разум dont '?
quote:This will obviously the load of rubbish, but exactly make to shut them upward in their stupid franchuze. Subhuman and Auticia if you please continue in arabic if you reason dont '?
По-русски:quote:Op woensdag 14 september 2005 11:53 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz kijkt voorzichtig om het hoekje
is ie al weg?....
ja babelfish heen en terug dat wordt wel erg lastigquote:
Deze is niet veel duidelijker!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:43 schreef Puckzzz het volgende:
quote:This load of the rubbish, exactly those which but it makes tighten with their foolish French is clear. When ' it does not make the air, continue with Subhuman and Auticia Arabic?
quote:This is obviously a load of rubbish, but just to make them shut up in their stupid french. Subhuman and Auticia please continue in Arabic if you dont' mind ?
geinigquote:
als je zulke dingen doet ben je echt een achterlijke mongoolquote:Op woensdag 14 september 2005 12:06 schreef Puckzzz het volgende:
Je zult het maar willen gebruiken om een brief naar je zakenrelaties te vertalen
Wat, brieven naar zakenrelaties vertalen?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je zulke dingen doet ben je echt een achterlijke mongool
niet iedereen spreekt 5 talen natuurlijk. Maar de spellingscontrole van word is net een tikkie betrouwbaarder denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je zulke dingen doet ben je echt een achterlijke mongool
Halloquote:Op woensdag 14 september 2005 11:37 schreef Puckzzz het volgende:
vriendjelief wil eerst een D70 kopen
Een bedrijf wat goeie brieven naar zakenrelaties wil sturen, hebben een zaaltje vol met meertaligen in dienst die dat GOED doenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
niet iedereen spreekt 5 talen natuurlijk. Maar de spellingscontrole van word is net een tikkie betrouwbaarder denk ik.
jezelf quoten is zoooooooo not donequote:Op woensdag 14 september 2005 11:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zeggen de woorden...wishlist...sparen...kerst je iets?
hij is niet zo duur, maar vriendjelief wil eerst een D70 kopen () en daar mag ik dan mee spelen terwijl hij met de Sony gaat oefenen, en dan is de Raynox pas aan de beurt.... ik zoek nog een goedkopere hobbie
*door maskertje heenpriktquote:Op woensdag 14 september 2005 12:28 schreef Auticia het volgende:
Blčččrt;
Het komt allemaal, allemaal, allemaal, allemaal, het komt allemaal, allemaal, heus wel weer goed.
Ik heb inmiddels vlekken en jeukquote:Op woensdag 14 september 2005 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*door maskertje heenprikt
Knuffel tiesje![]()
Naah...'s niks hier... allemaal humeurige vrouwenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:29 schreef Marty26 het volgende:
zo eens ff kijken of deze SC gezellig is
* Puckzzz trekt Fles over de knie en geeft hem een behoorlijk pak spanking....quote:Op woensdag 14 september 2005 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah...'s niks hier... allemaal humeurige vrouwen
Hoi!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:29 schreef Marty26 het volgende:
zo eens ff kijken of deze SC gezellig is
....die hun eigen posts lopen te quoten.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah...'s niks hier... allemaal humeurige vrouwen
reactie op de antiAuticia?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:31 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels vlekken en jeuk.
*betaald gaat zettenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
* Puckzzz trekt Fles over de knie en geeft hem een behoorlijk pak spanking....![]()
tssssssss... mij een beetje moody noemen![]()
quote:
Ai, als het maar weer op tijd weggetrokken is...quote:Op woensdag 14 september 2005 12:31 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels vlekken en jeuk.
Als je een nierbekkenontsteking, het spanken en modderworstelen niet meetelt...JA!! best wel!!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:40 schreef Marty26 het volgende:
[..]wooei en is het hier een beetje gezellig dan?
Het eerste is idd niet zo lekker, maar die andere tweequote:Op woensdag 14 september 2005 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als je een nierbekkenontsteking, het spanken en modderworstelen niet meetelt...JA!! best wel!!![]()
jeuk en vlekken, ookquote:Op woensdag 14 september 2005 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als je een nierbekkenontsteking, het spanken en modderworstelen niet meetelt...JA!! best wel!!![]()
het gaat eigenlijk om "gespankt worden" trouwens, klein detailquote:Op woensdag 14 september 2005 12:48 schreef Vliegvrager het volgende:
Het eerste is idd niet zo lekker, maar die andere twee![]()
![]()
jij wordt gespanked, ik spankquote:Op woensdag 14 september 2005 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het gaat eigenlijk om "gespankt worden" trouwens, klein detail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |