jah ik ben nou eenmaal tragisch liefquote:Op woensdag 14 september 2005 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel een ontzettend lief en tragisch liedje trouwens...
Pas op, of ik ga over je klagen in het Feedback-topiqequote:Op woensdag 14 september 2005 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
o ja, en ik vind Tanja een waardeloze klotenaam voor een herdershond dan hè
da's wel een heel belabberde tvp V.V.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Pas op, of ik ga over je klagen in het Feedback-topiqe
ja doe datquote:Op woensdag 14 september 2005 10:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Pas op, of ik ga over je klagen in het Feedback-topiqe
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:09 schreef Auticia het volgende:
Herdershonden zijn wel heeel lief.
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:22 schreef Vliegvrager het volgende:
Als ik het goed begrijp is het maar net van welke kant je het bekijkt?
dat al een betere tvp Puckzzz?
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja doe datNet alsof hier de afgelopen 3 weken een mod in leven gesignaleerd is
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Hij heeft een prooi in zijn bek!! Kan niet goed zien wat het is, beetje blauwe vacht..
tot die tijd oefen je met een eenogig lachebekjequote:Op woensdag 14 september 2005 11:25 schreef Auticia het volgende:
[..].
Later als ik groot en sterk ben neem ik ook een herdershond.
He du Puckzzzie, hast du schon etwas gefotografiert heute??quote:Op woensdag 14 september 2005 11:24 schreef Puckzzz het volgende:
Oeh!! Mod in zicht....!!
Duits praten!
Jaquote:Op woensdag 14 september 2005 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tot die tijd oefen je met een eenogig lachebekje
Tot die tijd kun jij beter oefenen met een dwerg-poedel.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:25 schreef Auticia het volgende:
[..].
Later als ik groot en sterk ben neem ik ook een herdershond.
Ahhh HerrMeister der Zweite...nein heute nicht, ich muss arbeiten von der Adolf...quote:Op woensdag 14 september 2005 11:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
He du Puckzzzie, hast du schon etwas gefotografiert heute??![]()
![]()
Tja, de jaren komen met gebrekenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben bang dat Ome Dokter mij vanmiddag ook pijn gaat doen
* Puckzzz heeft een hele rare pijnlijke bult op haar duim die Ome Dokter weg gaat halen......
schijnt een hele kolonie kleine wratjes te zijn
Ai!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz heeft een hele rare pijnlijke bult op haar duim die Ome Dokter weg gaat halen......
Klaag gerust, of er hier iets mee gedaan wordt is een vierdequote:Op woensdag 14 september 2005 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
Mag ik even klagen over projecten hierBij deze dus
Auw. Doen ze met stikstof toch??quote:Op woensdag 14 september 2005 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
Neequote:Op woensdag 14 september 2005 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
Mag ik even klagen over projecten hierBij deze dus
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tot die tijd kun jij beter oefenen met een dwerg-poedel.![]()
quote:
Ausweis bitte!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ahhh HerrMeister der Zweite...nein heute nicht, ich muss arbeiten von der Adolf...
Das ist aber schade. Der Adolf ist ein grosen Blödman. Schick ihm zur Höllequote:Op woensdag 14 september 2005 11:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ahhh HerrMeister der Zweite...nein heute nicht, ich muss arbeiten von der Adolf...
Duitssprekende mod in zichtquote:
Doch mâr Frysk juh..quote:Op woensdag 14 september 2005 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duitssprekende mod in zicht
Frans maar? Polski? Italiano? Iemand?
Voulez-vous répeter plus lentement, s'il vous plaît.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duitssprekende mod in zicht
Frans maar? Polski? Italiano? Iemand?
Daar hebben wij thuis een woord voor: domme muts.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
ik sneed 'm zelf altijd weg, met als gevolg dattie groter en pijnlijker terugkwam
Mais bonjour mademoiselle Auticia! Comment ça va?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:34 schreef Auticia het volgende:
[..]
Voulez-vous répeter plus lentement, s'il vous plaît.
(ofzo)
Ahhh, je muisduim!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
uhmmm..wat ik me er als kind nog van kan herrineren met stikstof, maar daar heb ik de huis, tuin en keuken versie al van geprobeerd, en dat helpt geen zakweggegooid geld (bijna 10 euro)
punt is dat het aan de binnekant van mijn duim zit, dus elke keer als je iets vastpakt ofzo zit ie in de weg (is echt zo'n 7 mm doorsnee) schrijven gaat lastig (pen vasthouden) ik sneed 'm zelf altijd weg, met als gevolg dattie groter en pijnlijker terugkwam
naja ...vanaf vanmiddag ben ik er af
zou ik een ziektewetje kunnen veinsen hiermee? is wel mijn muisduim
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Puckzzz, jij ravissant aantrekkelijk vrouwmenschDoe eens vertellen hoe het nou staat met die Raynox teleconverter?
Bonjour, monsieur Subhuman!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Mais bonjour mademoiselle Auticia! Comment ça va?
Hij herkendt de Franse taal... Over op geheimcode-Bquote:Op woensdag 14 september 2005 11:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Mais bonjour mademoiselle Auticia! Comment ça va?
Ça va très bien, merci! J'ai dormi tard!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:37 schreef Auticia het volgende:
[..]
Bonjour, monsieur Subhuman!
Ca va bien, et toi?
Moi aussi!!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:40 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ça va très bien, merci! J'ai dormi tard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |