zo is het. Hoeren zeg ik jequote:Op woensdag 14 september 2005 15:26 schreef Puckzzz het volgende:
Yorin is gewoon 1 groot bordeel, het zijn allemaal hoeren daar. De D.J's ook
PMS is a wonderfull thingquote:Op woensdag 14 september 2005 15:26 schreef Subhuman het volgende:
Wow... Alle frustraties komen ineens boven!
oeh gaaf. Zouden er ook knappe dames hoeren tussen zitten?quote:Op woensdag 14 september 2005 15:26 schreef Puckzzz het volgende:
Yorin is gewoon 1 groot bordeel, het zijn allemaal hoeren daar. De D.J's ook
ja vast welquote:Op woensdag 14 september 2005 15:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
oeh gaaf. Zouden er ook knappe dames hoeren tussen zitten?
Mijn gedachten over Anouk worden gezien als "-2 Doodsverwensingen"quote:
hij kent de prijzenquote:Op woensdag 14 september 2005 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja vast wel
voor 100 euro per kwartier
quote:
Auw, succes...quote:Op woensdag 14 september 2005 15:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben weg, ik ga me duim laten amputeren.
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:54 schreef Puckzzz het volgende:

quote:Op woensdag 14 september 2005 15:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ja, ik had een hemd aangetrokken anders denken jullie dat de foto gemanipuleerd is...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
je krijgt spaghettibandjes van die creme![]()
goed verhaalquote:Op woensdag 14 september 2005 16:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja, ik had een hemd aangetrokken anders denken jullie dat de foto gemanipuleerd is...
sow lekker!quote:
Ik ben vanavond alleen met mijn dochter...ik denk dat ik maar een kliekje uit de vriezer opwarmquote:Op woensdag 14 september 2005 17:01 schreef mother-mother het volgende:
[..]
sow lekker!
ik ga zo eten halen maar zit hier met 2 getrokken kiezen dus manlief mag aan de vla denk
heb geen idee wat ik moet gaan maken![]()
kutdilemma's altijd voor een huisvrouw![]()
ik had net mn moeder aan de telefoon , en die komt met petapanna ofzoiets (ikeafood:'))quote:Op woensdag 14 september 2005 17:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik ben vanavond alleen met mijn dochter...ik denk dat ik maar een kliekje uit de vriezer opwarm![]()
Nooit van gehoord...ik moet toch eens meer buiten de deur etenquote:Op woensdag 14 september 2005 17:20 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik had net mn moeder aan de telefoon , en die komt met petapanna ofzoiets (ikeafood:'))
erg lekker en das alleen maar ff opbakken![]()
lekker makkelijk![]()
2 in 1 ofzo, haar wassen en ochtenddrankje in een, voor de gladde slokdarmquote:
En die hele plant bestaat niet eens in het flora-en faune rijkquote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En die hele plant bestaat niet eens in het flora-en faune rijk![]()
Gewoon een nepplant..quote:
Tis vegetarischquote:
RATMENquote:Op woensdag 14 september 2005 16:56 schreef mother-mother het volgende:
ronald!!! hij is weer open
Wil je eens anders op de foto?
Ook niet voor een moie gladde slokdarm, zonder pukkeltjes?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Alsnog, ik ga me daar geen zeep drinken!
Je gaat er dus automatisch van uit dat het vies is: bevooroordeeldquote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef Toeps het volgende:
Alsnog, ik ga me daar geen zeep drinken!
En je wordt er jaaaaaren jonger van...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet voor een moie gladde slokdarm, zonder pukkeltjes?
Jij hebt die troep ook gedronken vanmiddag?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:57 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En je wordt er jaaaaaren jonger van...
Nee, dat was een creme...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt die troep ook gedronken vanmiddag?
vrouwen en vloeistoffen, een lekker stelquote:
Whehehe...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vrouwen en vloeistoffen, een lekker stel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |