We kunnen het natuurlijk ook over hekken gaan hebben, maar je weet best waar ik het over hebquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja idd, er is nog niemand verrot geslagen, nog geen treinen vernield. Belachelijk.
jepquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:19 schreef RayMania het volgende:
Altijd als een topic sluit wordt er gescoord.
Was het de corner van Farfan?
Dank.quote:
geeft niet, dat kan het toch niet meer wordenquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:09 schreef Stefkuh het volgende:
dennegeur of hesselink is ook weer lekker bezig... :x
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:10 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ah ja, maar hij heeft een hoofd, tsja, ik weet het nooit met hem, met voet aan de bal stelt hij nooit zo heel veel voor, maar hij scoort wel veel, ik weet niet wat ik er van moet denken.
Welke? Tis vreselijk irritant iig.quote:
Nee Robijn Intensiefquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:20 schreef Zwansen het volgende:
Goh, net 302 posts in dat topic. Weer nieuw ofzo?
haha word je er psychotisch van? (ik hoor het nu trouwens voor het eerst)quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Welke? Tis vreselijk irritant iig.
Dan zijn de laatste 2 posts exact op hetzelfde moment gepostquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:20 schreef Zwansen het volgende:
Goh, net 302 posts in dat topic. Weer nieuw ofzo?
Hilary Duff treed op in de rust en de wind ruist nu al langs hara botten PBquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Precies de nummer twee van een klein voetballand waarzelfs mislukte internationals als Makaaij en van der Vaart een ster kunnen worden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:23 schreef Zwansen het volgende:
kom op met die 2e... Het is maar Schalke.
waar was je vorig seizoen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:24 schreef kingmob het volgende:
Nieuwe kracht van PSV, de spelhervatting?
Verdwaald in zijn eigen belevingswereld.quote:
Die spermacel vormige zeker.. weet niet wat het idee daar achter is maargoed. Zag er vrij wazig uit.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef pberends het volgende:
[..]
was vorig jaar ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:24 schreef kingmob het volgende:
Nieuwe kracht van PSV, de spelhervatting?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:23 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hilary Duff treed op in de rust en de wind ruist nu al langs hara botten PB
Soort van, dat geluid verstoorde mijn gejuich.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:22 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
haha word je er psychotisch van? (ik hoor het nu trouwens voor het eerst)
Afellay vind ik over-enthousiast, dat kan je je in CL verband niet 90 minuten lang permitteren. Op zich voldoet hij goed tot nu toe. Addo heeft altijd zijn momenten. Nu was dat enkel een vrije trap, straks heeft ie zomaar weer rood. Met recht een invalverdediger, eigenlijk toch te onstabiel voor CL. Blijven duimen, PSV staat in elk geval vast voor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:33 schreef pascalheister het volgende:
Afellay doet het erg goed, Addo valt me ook 100% mee
Als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:37 schreef Zwansen het volgende:
Fluit maar af!
In deze poule zijn drie punten levenszaak.
van psv.nl:quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:19 schreef pberends het volgende:
Leuk, wat is dat vuurwerkgefluit nou? Moeten ze echt iets aan doen.
Ja dat vind ik ook .... je hebt 2 betrouwbare mensen er achter staanquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat overenthousiasme van Afellay is goed, Simons en Cocu staan nog achter hem. Zo kan Ibrahim goede passes geven.
Teringggggggggggggggg, wat een mislukking. Wat irritant zeg. Ze doen hun best maar, maar dan hoeven de kijkers nog niet 90 minuten last te hebben van gillende keukenbalonnenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
van psv.nl:
Met duizenden rode en witte ballonnen heeft PSV de nieuwe campagne in de Champions League ingeluid. Toen de spelers op het veld verschenen, vlogen de vele jet balloons met een massaal piepend geluid de lucht in.
Dat zal het wel zijn![]()
Reiziger zijn schuld he...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:59 schreef Merkie het volgende:
Pff, die had zo ingekopt kunnen worden als die hem beter had geraakt. Slecht van Ajax.
alsjeblieft niet zeg... krijgen we dan zoetebier? :Squote:Op dinsdag 13 september 2005 22:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Gomčs wisselen !
Die heeft met Volendam ook nog CL gespeeld dus ervaring genoeg toch?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
alsjeblieft niet zeg... krijgen we dan zoetebier? :S
Zou leuk zijn met in m'n hoofd die Flinstone mobiel als Koos Alberts het een keer opneemt.quote:
nacompetitie zeker...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die heeft met Volendam ook nog CL gespeeld dus ervaring genoeg toch?
Jammer. Zie ze liever winnen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Milan - Fener 1-1
Das goed nieuws voor de psv fansquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Milan - Fener 1-1
Wilde het net zeggen, sjesus wat een repetoirequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:09 schreef Un4 het volgende:
Kennen ze ook andere liedjes in Eindhoven?
Jewel Boeruh, Boeruhquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:09 schreef Un4 het volgende:
Kennen ze ook andere liedjes in Eindhoven?
Tja.. maar stel even voor dat alle andere wedstrijd gelijk worden is dit wel weer goedquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Juist niet, laat Milan al die wedstrijden maar winnen...
quote:
Als redelijk neutrale buitenstaander denk ik niet dat Schalke nog gaat scoren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef raistlin6 het volgende:
oh oh oh, al mn zenuwen die ik in de eerste helft kwijt raakte zijn weer volop terug nu
ik hoop zo erg dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als redelijk neutrale buitenstaander denk ik niet dat Schalke nog gaat scoren.
Inderdaad. Beste man van PSV, alleen had ie alleen voor de keeper wel dat doelpunt moeten maken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:24 schreef Zwansen het volgende:
Affelay speelt echt goed trouwens...
Jup!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:28 schreef raistlin6 het volgende:
gomes en affelay samen man of the match dan
Nee, dat mag gewoon nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:28 schreef endr0me het volgende:
die duitsers maken m nog ben ik bang
ik ben ook wel een beetje fan van hem hoor, maar hij maakt wel erg veel overtredingen die niet echt handig zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:30 schreef Zwansen het volgende:
Robert is ook een held voor mij sinds Lyon vorig jaar.
Alleen als Reiziger in eigen doel knalt zal ik een glimlachje niet kunnen onderdrukkenquote:
dat doet mij deugdquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:30 schreef golfer het volgende:
Milan weer op voorsprong.
Dankje!! 3 punten zijn binnen...quote:
Don't fuck with Guusquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:36 schreef raistlin6 het volgende:
jezus wat een muziek spelen ze in dat stadion :x
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:36 schreef raistlin6 het volgende:
jezus wat een muziek spelen ze in dat stadion :x
Of het ligt aan mij dat ik wel heb zitten genieten,quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:34 schreef Un4 het volgende:
Matige wedstrijd, niet echt spannend geweest ook maar dat kan aan mij liggen.Hoop morgen op een mooiere pot.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:38 schreef RijstNatie het volgende:
kijk 1e drie punten binnen hahahaha
psv 1e in de poule met 13 punten !!!!!!
6 x 3 is toch 18?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:38 schreef RijstNatie het volgende:
kijk 1e drie punten binnen hahahaha
psv 1e in de poule met 13 punten !!!!!!
Dįįr moet je juist van drie punten uitgaan. Als je concurrenten ergens punten laten liggen is het daar wel en zes punten brengt je tactisch in een luxe positie daar 7 a 8 punten al voldoende kan zijn voor plaatsingquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:42 schreef Zwansen het volgende:
Volgende uit naar Turkije? Gelijkspel zou daar leuk zijn... Schalke dan verliezen van Milan en je bent 1 concurrent al kwijt.
Maak daar maar 9 ą 10 punten van ..quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dįįr moet je juist van drie punten uitgaan. Als je concurrenten ergens punten laten liggen is het daar wel en zes punten brengt je tactisch in een luxe positie daar 7 a 8 punten al voldoende kan zijn voor plaatsing
Zal overigens schelen als Alex er weer staat en ook Gomes en Cocu fit zijn.
Nee hoor, met zes uit twee kan je de poule klein houden door gelijk te spelen. Ik reken erop dat Milan wel kort gras maait langs de overige opponenten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maak daar maar 9 ą 10 punten van ..
Wat een heerlijke okee6-reactie :>.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:52 schreef okee6 het volgende:
Nee hoor, met zes uit twee kan je de poule klein houden door gelijk te spelen.
Ik had er ook alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:45 schreef Cart_man het volgende:
Zei toch dat Schalke te doen was...
Inderdaad, het was erg billen knijpen, nagelbijten etcetera. Maar ja de eerste drie punten zijn binnen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:06 schreef Joenes het volgende:
1-0
![]()
Goede eerste helft,tweede helft. Maar goed de punten zijn binnen.
Fenerbace uit wordt ook weer erg belangrijk. Laat Schalke tegen Milan ook maar weer verliezen.
ff serieus, speelde Kuranyi meequote:Op dinsdag 13 september 2005 23:58 schreef ErikT het volgende:
Schalke viel tegen.
Die KuranyiNog even slecht als op EURO 2004.
Door Affelay zijn we Van Bommel over een jaar vergeten
Ja hoor en inderdaad wat ErikT al zegt, was het niet veel wat hij liet zien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ff serieus, speelde Kuranyi mee
Wie?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:58 schreef ErikT het volgende:
Ik kwam er ook pas achter toen iemand me het op de terugweg verteldequote:Op dinsdag 13 september 2005 23:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ff serieus, speelde Kuranyi mee
Doe ff normaal zegquote:
Krijgt ie in de eerste helft geel en wordt de bal die ie liet lopen ingekopt, dan is het net even anders. Overigens voldeed Addo deze keer als vervanger inderdaad wel. De blunder van de avond was voor Reiziger, die goed wegkwam met een "tikkie terug"quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:44 schreef ASSpirine het volgende:
Addo speelde zeker niet slecht
Schalke had aanvallend moeten starten, maar het wilde dat niet. Misschien wel door de aanwezigheid van de snelle aanval van PSV. In ieder geval was men ook niet voldoende scherp. En dan is een benutte kans aan de andere kant altijd dodelijk. PSV verdiende nu de zege.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:58 schreef ErikT het volgende:
Schalke viel tegen.
Hetzelfde hier !quote:Op woensdag 14 september 2005 00:15 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Doe ff normaal zeg. Bijna iedereen hier hoopt ook dat Ajax morgen wint, ik wel in ieder geval, de NL clubs steunen kan geen kwaad.
Hebben we het beiden goedquote:Op woensdag 14 september 2005 00:16 schreef Zero2Nine het volgende:
ik voorspel dat PSV - Schalke '04 1-0 gaat worden![]()
Dank jequote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:04 schreef endr0me het volgende:
stel je voor.. Addo tegen shevshenko![]()
Hoewel hij vandaag een van zijn betere wedstrijden voor PSV speelde, zie ik dat ook met weinig vertrouwen toequote:
k vond m nie best, zeker de 2e helft toen de druk er ops tond speelde hij voor onze neus,quote:Op woensdag 14 september 2005 02:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoewel hij vandaag een van zijn betere wedstrijden voor PSV speelde, zie ik dat ook met weinig vertrouwen toe
Klopt. Hij had bijna voor een fatale fout gezorgd in de tweede helft, maar in de eerste helft speelde hij toch wel behoorlijk vond ik.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k vond m nie best, zeker de 2e helft toen de druk er ops tond speelde hij voor onze neus,k werd er niet vrolijk van. Maarja t kan ook komen doordat je natuurlijk extra op m let door al t geouwehoer
ja maar de eerste helft was de druk ook veel minder op de verdediging.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. Hij had bijna voor een fatale fout gezorgd in de tweede helft, maar in de eerste helft speelde hij toch wel behoorlijk vond ik.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ja de drie punten nemen ze ons niet meer af. Neemt niet weg dat PSV Alex natuurlijk wel hard nodig heeft deze CL.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar de eerste helft was de druk ook veel minder op de verdediging.
die terugspeelbal van Reiziger die Schalke onderschepte........ k schrok me wild! Prachtige tackel van Ooijer die t oploste trouwens
idd Alex is gewoon buitengewone klassequote:Op woensdag 14 september 2005 02:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ja de drie punten nemen ze ons niet meer af. Neemt niet weg dat PSV Alex natuurlijk wel hard nodig heeft deze CL.
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien, maar ik vond Addo echt goed voetballenquote:Op woensdag 14 september 2005 02:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k vond m nie best, zeker de 2e helft toen de druk er ops tond speelde hij voor onze neus,k werd er niet vrolijk van. Maarja t kan ook komen doordat je natuurlijk extra op m let door al t geouwehoer
Hij had wel gelijk over wat er de 2e helft zou gaan gebeuren. Ik vind m eigenlijk helemaal niet zo negatief, wel enorm kritisch.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zat te kijken en vond het een behoorlijke eerste helft, met mij enkele kijkers. Cruijff vond het waardeloos....
Ik ook... heb benauwde minuten met hem beleeft...quote:Op woensdag 14 september 2005 02:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoewel hij vandaag een van zijn betere wedstrijden voor PSV speelde, zie ik dat ook met weinig vertrouwen toe
iddquote:Op woensdag 14 september 2005 10:11 schreef DIJK het volgende:
blijft lastig die ffen en llen he..
Jammer dat het op tv niet echt goed te zien was.. alleen de herrie was goed te horenquote:Op woensdag 14 september 2005 10:42 schreef rubbereend het volgende:de ballonnen
[afbeelding]
en daar gaan ze
[afbeelding]
Ja maar ik wilde meer zien.. ik zag alleen de spelers.. in beeld...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:47 schreef pascalheister het volgende:
dan heb je niet goed gekeken sien
tsss je had hier ook gewoon bij kunnen zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 10:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde meer zien.. ik zag alleen de spelers.. in beeld...
Volgende keer (volgend jaar) ben ik er gewoon weer bij
Hij is gewoon echt slecht ja, tijdens Euro 2004 wilde Voller hem (volgens mij) zelf wel vervangen, want fatsoenlijke spitsen hebben ze al een tijd niet meer in Duitsland.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:58 schreef ErikT het volgende:
Schalke viel tegen.
geld..quote:Op woensdag 14 september 2005 10:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tsss je had hier ook gewoon bij kunnen zijn
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
geld..![]()
Als ik daar ben (Oz) moet ik trouwens om half 5 uit... wil ik de wedstrijd ook daadwerkelijk zien
ligt dat nou aan mij of lijkt die enorme partij ballonnen op een zee van reuzenspermaquote:Op woensdag 14 september 2005 10:42 schreef rubbereend het volgende:de ballonnen
[afbeelding]
en daar gaan ze
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:31 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
ligt dat nou aan mij of lijkt die enorme partij ballonnen op een zee van reuzensperma
Larsen viel nog wel inquote:Op woensdag 14 september 2005 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Kuranyi was echt nergens gisteren, maar om nou te zeggen dat hij een slechte spits is... Ik was wel blij dat Sand speelde in plaats van Larsen. Larsen is veel gevaarlijker.
Bij het WK<20 stond het de eerste wedstrijd zelfs verkeerd op z'n shirt.quote:
KLopt want we hebben geen doelpunt tegen gekregen...quote:Op woensdag 14 september 2005 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat compliment was zeker gemeend, logisch ook. Addo achterin was zeker niet ideaal, maar hij deed het best naar behoren.
En dat voor zo'n waardeloze speler!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat compliment was zeker gemeend, logisch ook. Addo achterin was zeker niet ideaal, maar hij deed het best naar behoren.
Het best naar behoren doen vind ik niet echt complimentwaardig, dan had Cocu de overige 9 ook wel apart kunnen noemen en een complimentje kunnen geven. Nu kwam het op mij echt over als een bevestiging dat Addo een matige speler is die niet beter kan dan naar behoren spelen en die voor zo'n middelmatig optreden als steuntje in de rug al een compliment verdient. Dus ik vond het nogal overdreven en of het gemeend is kunnen we allebei niet weten omdat we niet weten wat Cocu denkt.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is precies wat ik wil zeggen, nl. dat het feit dat het een waareloze speler is er juist mee wordt benadrukt.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dat voor zo'n waardeloze speler!
Netjes gedaan psv, ik heb zin in de return.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |