quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:23 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hilary Duff treed op in de rust en de wind ruist nu al langs hara botten PB
Soort van, dat geluid verstoorde mijn gejuich.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:22 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
haha word je er psychotisch van? (ik hoor het nu trouwens voor het eerst)
Afellay vind ik over-enthousiast, dat kan je je in CL verband niet 90 minuten lang permitteren. Op zich voldoet hij goed tot nu toe. Addo heeft altijd zijn momenten. Nu was dat enkel een vrije trap, straks heeft ie zomaar weer rood. Met recht een invalverdediger, eigenlijk toch te onstabiel voor CL. Blijven duimen, PSV staat in elk geval vast voor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:33 schreef pascalheister het volgende:
Afellay doet het erg goed, Addo valt me ook 100% mee
Als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:37 schreef Zwansen het volgende:
Fluit maar af!
In deze poule zijn drie punten levenszaak.
van psv.nl:quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:19 schreef pberends het volgende:
Leuk, wat is dat vuurwerkgefluit nou? Moeten ze echt iets aan doen.
Ja dat vind ik ook .... je hebt 2 betrouwbare mensen er achter staanquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat overenthousiasme van Afellay is goed, Simons en Cocu staan nog achter hem. Zo kan Ibrahim goede passes geven.
Teringggggggggggggggg, wat een mislukking. Wat irritant zeg. Ze doen hun best maar, maar dan hoeven de kijkers nog niet 90 minuten last te hebben van gillende keukenbalonnenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
van psv.nl:
Met duizenden rode en witte ballonnen heeft PSV de nieuwe campagne in de Champions League ingeluid. Toen de spelers op het veld verschenen, vlogen de vele jet balloons met een massaal piepend geluid de lucht in.
Dat zal het wel zijn![]()
Reiziger zijn schuld he...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:59 schreef Merkie het volgende:
Pff, die had zo ingekopt kunnen worden als die hem beter had geraakt. Slecht van Ajax.
alsjeblieft niet zeg... krijgen we dan zoetebier? :Squote:Op dinsdag 13 september 2005 22:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Gomès wisselen !
Die heeft met Volendam ook nog CL gespeeld dus ervaring genoeg toch?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
alsjeblieft niet zeg... krijgen we dan zoetebier? :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |