We kunnen het natuurlijk ook over hekken gaan hebben, maar je weet best waar ik het over hebquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja idd, er is nog niemand verrot geslagen, nog geen treinen vernield. Belachelijk.
jepquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:19 schreef RayMania het volgende:
Altijd als een topic sluit wordt er gescoord.
Was het de corner van Farfan?
Dank.quote:
geeft niet, dat kan het toch niet meer wordenquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:09 schreef Stefkuh het volgende:
dennegeur of hesselink is ook weer lekker bezig... :x
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:10 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ah ja, maar hij heeft een hoofd, tsja, ik weet het nooit met hem, met voet aan de bal stelt hij nooit zo heel veel voor, maar hij scoort wel veel, ik weet niet wat ik er van moet denken.
Welke? Tis vreselijk irritant iig.quote:
Nee Robijn Intensiefquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:20 schreef Zwansen het volgende:
Goh, net 302 posts in dat topic. Weer nieuw ofzo?
haha word je er psychotisch van? (ik hoor het nu trouwens voor het eerst)quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Welke? Tis vreselijk irritant iig.
Dan zijn de laatste 2 posts exact op hetzelfde moment gepostquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:20 schreef Zwansen het volgende:
Goh, net 302 posts in dat topic. Weer nieuw ofzo?
Hilary Duff treed op in de rust en de wind ruist nu al langs hara botten PBquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Precies de nummer twee van een klein voetballand waarzelfs mislukte internationals als Makaaij en van der Vaart een ster kunnen worden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:23 schreef Zwansen het volgende:
kom op met die 2e... Het is maar Schalke.
waar was je vorig seizoen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:24 schreef kingmob het volgende:
Nieuwe kracht van PSV, de spelhervatting?
Verdwaald in zijn eigen belevingswereld.quote:
Die spermacel vormige zeker.. weet niet wat het idee daar achter is maargoed. Zag er vrij wazig uit.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef pberends het volgende:
[..]
was vorig jaar ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:24 schreef kingmob het volgende:
Nieuwe kracht van PSV, de spelhervatting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |