1 op 1 ja, dat is het beste en je hoeft geen model te zijn hoor, alleen echte emotie hebben en dat is heel diversquote:Op woensdag 14 september 2005 07:54 schreef Puckzzz het volgende:
Gaaf idee Re, je liep hier al een tijdje mee, maar nu ga je het dus doen? In fases? 1 op1? lijkt me wel het beste, het is voor een model al moeilijk om in de zenuwen ook nog eens die emoties op te roepen zonder andere mensen erbij. Gelukkig ben ikfotograaf en geen model,maar er zijn idd zoveel liedjes die emoties losmaken.
@mvdlubbe: boosheid? RATM?
had jij niet een foto waarop je tranen in je ogen hebt terwijl je headphones op hebt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:50 schreef mvdlubbe het volgende:
Euforie: Kraftwerk - Metropolis
Verdriet: Karl Böhm - Mozart - Requiem - Rex Tremendae
Bezinning: Autechre - Gantz Graf
Boosheid: Shotgun Messiah - I'm a gun (dichtste in de buurt van, kan verder ook niets bedenken).
Ja. Ik vind het een tof idee. En boosheid lastig.
Tracy Chapman, geloof ik.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:57 schreef rustig het volgende:
[..]
had jij niet een foto waarop je tranen in je ogen hebt terwijl je headphones op hebt?
vond het wel een pakkende foto.
ja vetquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:28 schreef Re het volgende:
zow, even vette kick dus... studio is klaar dus kom maar op
Ik heb even op je site gekeken. Je bent zelf fotograaf...waar ben je in dit idee voor in dan? Volgens mij is dit een projectje van Re die hiervoor modellen zoekt.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:08 schreef Floor-is het volgende:
Ik ben er wel voor in, maar het moet wel heel snel kunnen! Contact vind je via mijn site: www.floor-is.nl
Ik heb even op je site gekeken. Je bent zelf fotograaf...waar ben je in dit idee voor in dan? Volgens mij is dit een projectje van Re die hiervoor modellen zoekt.quote:
ECHO!...ECHO!..echo!...echooooooo....quote:Op woensdag 16 november 2005 15:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb even op je site gekeken. Je bent zelf fotograaf...waar ben je in dit idee voor in dan? Volgens mij is dit een projectje van Re die hiervoor modellen zoekt.
angst mag ook, het is ook meer een suggestie, vier emoties uit verschillende hoekenquote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:47 schreef Re het volgende:
[..]
angst mag ook, het is ook meer een suggestie, vier emoties uit verschillende hoeken![]()
![]()
![]()
![]()
tonks donder opquote:Op woensdag 16 november 2005 22:51 schreef Tape het volgende:
Het is iPod!!!! Niet Ipod, niet i-Pod en al helemáál niet i-pod!!!
Maargoed, ik zal er eens over nadenken.
jah dat weet ikquote:Op woensdag 16 november 2005 22:51 schreef Tape het volgende:
Het is iPod!!!! Niet Ipod, niet i-Pod en al helemáál niet i-pod!!!
Maargoed, ik zal er eens over nadenken.
Ik wil ook wel een keer model spelenquote:Op woensdag 16 november 2005 14:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb even op je site gekeken. Je bent zelf fotograaf...waar ben je in dit idee voor in dan? Volgens mij is dit een projectje van Re die hiervoor modellen zoekt.
ah okee, dat kwam niet echt duidelijk over in je postquote:Op donderdag 17 november 2005 16:36 schreef Floor-is het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een keer model spelen
Beter laat dan nooit!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:01 schreef Re het volgende:
[..]
jah dat weet ik.... sub doe eens lief!
ja was ff rustig he.... nog niet echt de tijd gehad om op te zetten maar nu dus weer wel...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:01 schreef Puckzzz het volgende:
zoooooooooooooow da's een oud topic...
hoe staat het ermee Re?
ja bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:29 schreef HMaster-II het volgende:
Re ik snap nog niet de bedoeling helemaal.
Maar wil je nu dat er een proefpersoon een paar mp-3tjes te horen krijgt en jij er dan van de actie en reactie van de luisteraar foto's maakt??
Mogen het dat dan ook tegenstellingen zijn???quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:32 schreef Re het volgende:
[..]
ja bijvoorbeeld
iPod of eq. op, en muziek spelen en dan de foto nemen, puur zonder gespeeldheid etc.
hehe het is eigen muziek keuze hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mogen het dat dan ook tegenstellingen zijn???
Ik krijg dat toch niet voor elkaar. Ik kan dus niet echt stil zitten van een stevig portie metal.. Dan op de positieve manier. Maar ik weet wel een paar nummers, die voor kippevel kunnen zorgen bij een pop-muziekluisteraar/ster mocht die eens wat anders willen horen..
volgens mij loopt dat niet lekker
![]()
hmm muziek en emotie daar kan iedereen wel iets bij verzinnenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:40 schreef Re het volgende:
[..]
hehe het is eigen muziek keuze he... die nummers uitzoeken die die emotie bij je losweken dus door model zelf
nee nog nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:55 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hmm muziek en emotie daar kan iedereen wel iets bij verzinnen![]()
maarre al beejte afspraken via dit topic geregeld voor shoot?![]()
nog geen mensen kunnen regelen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:06 schreef Re het volgende:
[..]
nee nog niet,
meeste mensen vinden het eng denk ik, maar ja als er eentje over de dam is...
zal eerst wel op mezelf oefenen
dat gaan we zeker doenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nog geen mensen kunnen regelen?
wij moeten eens praten
jah kom maar langs zou ik zeggenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:43 schreef hassanjassan het volgende:
euforie = the prodigy met "Smack my bitch up"
verdriet = 2pac met Changes
bezinning = Burt Bacharach/Austin powers soundtrack met "what the worlds needs now is love"
boosheid = Public Enemy met "Fuck the police"
een leuke mix van lekker toegankelijke muziek en achterliggende gedachtes
het gaat dan om de subtiliteit natuurlijk, niet om een reclame voor iPodquote:Op zondag 19 maart 2006 01:39 schreef prupke het volgende:
ff truttig doen maar ik zie geen oordoppen van een ipod
Het lijkt me gaaf om een persoon op de foto te zetten met het idee wat je had alleen dan wel dat ook de ipod zichtbaar zou zijn zodat de uitdrukking van een gezicht duidelijker is.
verder wel heel mooie foto's hoor
ik is over de dam, nu de overige 19 nogquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:06 schreef Re het volgende:
[..]
nee nog niet,
meeste mensen vinden het eng denk ik, maar ja als er eentje over de dam is...
zal eerst wel op mezelf oefenen
hey, jij bent al naar bed, hoor!quote:Op zondag 19 maart 2006 01:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik is over de dam, nu de overige 19 nog
kom op lafaards! hup! geef je op
en aan het aantal geslaagde foto's te zien een mooi beginquote:Op zondag 19 maart 2006 01:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik is over de dam, nu de overige 19 nog
kom op lafaards! hup! geef je op
jij kan alles joh, echt, je zal verbaast staanquote:Op zondag 19 maart 2006 12:24 schreef Marty26 het volgende:
Ik kan alleen lachen en Boos kijken... Echt Met emotie kijken kan ik niet...
Dus als je een boos kijker en of lacher nodig hebtdan weet je me te vinden.
Count me in danquote:Op zondag 19 maart 2006 13:03 schreef Re het volgende:
[..]
jij kan alles joh, echt, je zal verbaast staan
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:15 schreef Debsterr het volgende:
Jammer dat je zo ver weg woont, Re. Vind het nog steeds een leuk idee namelijk..
Mag ik je even toevoegen op msn?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:18 schreef Re het volgende:
[..], fraubitch woont ook in Limburg hoor dus dat mag het probleem niet zijn, en kan altijd in combi met een ander soort shoot natuurlijk
prachtige dame btwquote:
quote:
Ook. Maar ook een prachtige damequote:Op maandag 20 maart 2006 16:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]neen een goeie fotograaf
dankjewel
quote:
eenschquote:Op maandag 20 maart 2006 17:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik wil die resultaten ook wel zien.
Als ze net zo zijn als die 2 bovenstaande, kan je ze zo aan Apple verkopen.
Yeah rightquote:Op maandag 20 maart 2006 17:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik wil die resultaten ook wel zien.
Als ze net zo zijn als die 2 bovenstaande, kan je ze zo aan Apple verkopen.
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]maar zonder een goeie fotograaf zou ik nooit zo mooi op de foto gestaan hebben!
Ik bedoel kwalitatief.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Yeah right. omdat je een wit draadje bij der oor ziet?
* Re noteertquote:Op maandag 20 maart 2006 18:04 schreef Ripley het volgende:
Leuk idee! Misschien wil ik het ook wel proberen![]()
neen, ik kijk naar benedenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:14 schreef Mauro het volgende:
Mooie foto's Re!
Alleen de tweede uit de tweede serie vind ik net wat minder. Komt ws omdat fb haar ogen dicht heeft.
Op je site staan wel heel mooie exemplaren!
tnxquote:Op zondag 9 april 2006 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
U is lekker bezigAlleen dat logo zo groot verpest ontzettend die foto's
ik laat ook niet alles zien hequote:Op maandag 10 april 2006 07:53 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind serie 2 ook weer hele mooie foto's
maar ik denk wel dat je nu met serie 3 op moet gaan passen dat het niet teveel van hetzelfde gaat worden. Debster heeft op een paar platen toch wel dezelfde melancholische blikken als FB op de platen. probeer bij serie 3 dan eens de woede of de euforie neer te zetten
Nou dan wil ik wel even een woedende Debsterr zienquote:Op maandag 10 april 2006 08:57 schreef Re het volgende:
[..]
ik laat ook niet alles zien he, dit zijn slechts een paar voorbeelden uit de hele serie
en dank je
Haha, ik had eigenlijk maar 3 nummers uitgekozenquote:Op maandag 10 april 2006 09:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou dan wil ik wel even een woedende Debsterr zien
Het grijze is een gedeelte van mijn stijl denk ik, sommige zullen het mooi vinden anderen niet, ik heb hier bewust gekozen voor zachtere kleuren ipv het contrastrijkere zw. Zoals gezegd, dit zijn een paar uit al een grotere serie met verschillende emoties die centraal staan met daarbij een verhaal met uitleg, voor mij hoeft de emotie niet sprekend te zijn voor anderen maar voor de geportreteerden zelf.quote:Op maandag 10 april 2006 16:02 schreef fr.oosje het volgende:
Ik vind ze allemaal wel wat grijs, tevens is het voor mij moeilijk te zien om welke emotie het gaat. Ben benieuwd hoe je in dit in een grotere serie intressant gaat houden.
Het verhaal lijkt me hier wel duidelijk dacht ik, puur de gezichtsexpressies met bijbehorende muziek waarbij iPod als hulpmidel wordt gebruikt niet als doel. het ambulente verhaal wordt trouwens ook uitgewerkt, dit project zal reizen met muziek gaan hetenquote:Ik zou zelf gaan voor meer omgeving. Een Ipod is tenslotte een ambulant apparaat dus laat zien waar en wanneer mensen naar hun Ipod zitten te luisteren. Vertel een verhaal
maar natuurlijk, msn staat in profielquote:Op maandag 10 april 2006 19:06 schreef Falanx het volgende:
mhh. ik denk dat je mij ook wel kan noteren. ik ben wel iemand die helemaal opgaat in zijn muziek en me ook helemaal kan ofzonderen. mijn nummers moet ik nog goed over nadenken. goed als dat morgen komt ?
groetjes
Mark
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik mag ook!
Ben benieuwd of ze zo mooi worden als die van Fraubitch![]()
ja tuurlijkquote:Op donderdag 13 april 2006 22:54 schreef Jerruh het volgende:
RE, kan ik ook een soort pre/shoot met je doen= lijkt me namelijk machtig gaaf ±'.
yeah, klinkt goedquote:Op donderdag 13 april 2006 22:58 schreef Re het volgende:
[..]
ja tuurlijk, we gaan eerst gewoon paar sessies doen en afsluiten met de iPod, lekker relaxet
en ik heb nog wel ideetjes voor jij samen met mukie ookquote:
ja ik ook! iets in de trand van die royal club reclame bijv. met dat zwart wit en dan 1 felle steunkleur ±' (hoe kan ik trouwens mijn toetsenbordtekens weer normaal krijgen=)quote:Op donderdag 13 april 2006 23:02 schreef Re het volgende:
[..]
en ik heb nog wel ideetjes voor jij samen met mukie ook
ctrl shift indrukkenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja ik ook! iets in de trand van die royal club reclame bijv. met dat zwart wit en dan 1 felle steunkleur ±' (hoe kan ik trouwens mijn toetsenbordtekens weer normaal krijgen=)
Nerd-alert!quote:
joehoequote:Op vrijdag 14 april 2006 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nerd-alert!
wanneer komen jullie een keer weer naar het Brabantse land?
en gaat Rip ook voor Re poseren? toch nog ontopic
Ik geloof niet dat Re veel bezwaar zal maken als hij jou weer eens voor zijn lens kan krijgenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
joehoe![]()
Ja, ik wilw el. Nu Re nog en zoEn tijd vinden natuurlijk
![]()
Die wil ook wel geloof ik en lijkt me idd ook wel leuk, zo'n lekkere kerel tussendoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Re veel bezwaar zal maken als hij jou weer eens voor zijn lens kan krijgen
En met Marty is het misschien ook best een leuk idee, so far zie ik alleen maar mooie dames voorbij komen, ik wil dat Nivea mannetje van je ook wel eens in zo'n shoot zien
lekkere kerels zijn altijd welkom, probeer ook 50/50 te krijgen hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die wil ook wel geloof ik en lijkt me idd ook wel leuk, zo'n lekkere kerel tussendoor
Mijn vriend komt mee die zaterdag, aangezien we daarna door gaan naar mijn zus kortbij a'dam.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:37 schreef Re het volgende:
[..]
lekkere kerels zijn altijd welkom, probeer ook 50/50 te krijgen hoor.
we moeten ff een datum zetten...
die 3e vind ik echt sprekendquote:Op zondag 9 april 2006 22:18 schreef Re het volgende:
Sessie 2
Debsterrr
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
u staat in de lijstquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:58 schreef PiperMaru het volgende:
Zeg Re, heb je al voldoende aanmeldingen? Anders ben ik misschien ook nog wel geinteresseerd!
hey Fauxquote:Op woensdag 3 mei 2006 03:59 schreef Faux het volgende:
Fantastisch concept zeg! Uitwerking vind ik persoonlijk iets minder.
Ik denk dat je veel meer had kunnen doen met de hele iPodeske tint - de kleine draadjes willen nu nog wel is wegvallen in de foto en dat is zonde. Ik begrijp uit je voorbeelden dat je voornamelijk het gezicht kadert, mag ik vragen waarom je dit doet?
Ik denk zelf dat als je het lichaam erbij kadert, je veel meer mogelijkheden creëert voor jezelf. Emotie is dan veel grootser uit te beelden en ook de iPod komt duidelijker in beeld en de link met muzikale moodswings is dan veel sneller gelegd in mijn ogen. Of oren. Wat jij wilt.
Daarnaast zou ik echt even je histogrammen nalopen als je converteert naar zwart/wit - het komt nu allemaal erg donker c.q. flets over. En dat is zonde, want het zijn op zich hele aardige foto's.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:04 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben geen man, maar dit lijkt me wel erg gaaf.
Dus... als we ooit een datum voor onze shoot prikken dan lijkt het me leuk om dit erbij te doen...
je hebt mij ook al he?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:56 schreef Re het volgende:
[..]
u staat in de lijst
ik heb idd ook meer mannen nodig dus ....
jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je hebt mij ook al he?
doe je iedereen afzonderlijk trouwens? of allemaal bij elkaar op 1 dag?
Is dat niet juist het idee van de foto? (zie TTquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind die witte draadjes wel storend eigenlijk.. zou je die niet over de rug laten lopen?
ik ben online vanuit praagquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is dat niet juist het idee van de foto? (zie TT)
Re! We moeten nog een tijd etc. afspreken, kom eens op msn!
persoonlijk vind ik het nog erg subtiel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind die witte draadjes wel storend eigenlijk.. zou je die niet over de rug laten lopen?
wat je zegt, de muziek is toch intenser als je het in je oor hoort, zonder ruisquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:51 schreef blackbully het volgende:
ps. als alternatief misschien tussen twee speaker-zuilen . maar misschien is dat veel te strorend. omdat het te aanwezig is. maar het maakt het geheel misschien duidelijker,
quote:
prachtige foto's deze 2 (komt natuurlijk ook door de dames, niet alleen door de fotograafquote:
doe je ook mee?quote:
Eerst Ripley manquote:Op maandag 22 mei 2006 09:55 schreef Re het volgende:
[..]
doe je ook mee?
en Ripley, je deed het echt fantastisch, moet eerst ff achterstand wegwerken (ties, mukie, jerruh, miss bliss en dan...
![]()
)
arme Re, so much to do, so little timequote:Op maandag 22 mei 2006 09:55 schreef Re het volgende:
[..]
doe je ook mee?
en Ripley, je deed het echt fantastisch, moet eerst ff achterstand wegwerken (ties, mukie, jerruh, miss bliss en dan...
![]()
)
moet ie maar niet zo'n serial shooter zijnquote:
en ikquote:Op maandag 22 mei 2006 09:55 schreef Re het volgende:
[..]
doe je ook mee?
![]()
)
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:10 schreef Re het volgende:
#3 klaar op naar mukie
Auticia
Debsterr
Fraubitch
Dit vind ik een erg fijne foto. Zo lekker ontspannen en de emotie is zo mooi.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:10 schreef Re het volgende:
#3 klaar op naar mukie
Auticia
Debsterr
Fraubitch
Je bedoelt waar is dequote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
Re, het is een fraaie set foto's hoor. Ik doe het je niet na. Maar wat me opvalt is dat het vooral heel veel van hetzelfde isOok qua compo's en zo.
Zou je dan eens per model de muziek nummers erbij willen zetten??quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:14 schreef Re het volgende:
ja denk dat jullie dus niet begrijpen wat emotie is die gelinkt is aan muziek, hoe wou je meer pit erin hebben, poseren?... dat kan iedereen, je wilt een rollercoaster, vertel maar hoe, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, vraag de modellen eens hoe zij het ervaren hebben en kom dan eens terug met commentaar, denk dat het voor hun een van de meest intense rollercoasters is die je kunt beleven... maar goed
.
Als al eerder ongeveer paar keer gezegd, dit zijn de foto's voor de modellen, de uiteindelijke selectie zal 4 per model zijn en of die tussen deze zit dat is dan nog maar afwachten
En ja emotie is bij veel mensen hetzelfde, daar zal je echt niet omheen kunnen, dat is ook niet erg, zet een project op rond emotie en je zet op de plaat wat je ziet, niet wat je wilt zien... een belangrijk verschil...
proostquote:
emotie bij muziek kan je heel goed vastleggen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:14 schreef Re het volgende:
ja denk dat jullie dus niet begrijpen wat emotie is die gelinkt is aan muziek, hoe wou je meer pit erin hebben, poseren?... dat kan iedereen, je wilt een rollercoaster, vertel maar hoe, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, vraag de modellen eens hoe zij het ervaren hebben en kom dan eens terug met commentaar, denk dat het voor hun een van de meest intense rollercoasters is die je kunt beleven... maar goed
.
Als al eerder ongeveer paar keer gezegd, dit zijn de foto's voor de modellen, de uiteindelijke selectie zal 4 per model zijn en of die tussen deze zit dat is dan nog maar afwachten
En ja emotie is bij veel mensen hetzelfde, daar zal je echt niet omheen kunnen, dat is ook niet erg, zet een project op rond emotie en je zet op de plaat wat je ziet, niet wat je wilt zien... een belangrijk verschil...
de TT was een referentie naar iets persoonlijks, er is al genoeg voorbij gekomen ben ik van mening, dat somige het niet mooi vinden of spannend maakt me niet echt veel uit, het is geen review topic. En verwachtingspatronen... ach daar maak ik me ook niet echt druk om, zolang ze maar aan mijn verwachting voldoen en dat zit wel goedquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:19 schreef RonaldV het volgende:
* Schuift colaatje naar PdeHoog
Re, niet om het een of ander:
Ik begrijp je stelling, maar je hebt zelf hoog ingezet met de topic-titel. Typisch geval van verwachtingsmanagement: de TT gaf in ieder geval mij een ander idee van wat je zou laten zien dan wat er tot nog toe langskomt. Vandaar de vraag
Vast niet, vraag het de modellen en kom dan eens terug met je commentaar, ik haal ergens anders wel mijn voldoening uit, ik ga niets in scenen zetten en laat de modellen hun emotie beleven, als dit dan het resultaat is dan is dat zo en dan kan je wel geforceerd wat neer zetten maar daar schiet je ook niets mee opquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
proost
Maareh Re, ik snap ook wel dat emoties, gelinkt aan muziek, bijna altijd dezelfde zullen zijn. Ik vind het, zoals HM2 als zei, allemaal wat vlakjes. Als serie zit er gewoon weinig variatie in. Ik zag serie #4 en ik kreeg het gevoel van wat fabriekswerk. Dat kan toch niet de bedoeling zijn
ik wil helemaal geen oehs en ahhs van modellen horen, ik voed mijn eigen voldoening wel uit andere dingen, en flauw... gebruik daar het andere topic voor...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:29 schreef PdeHoog het volgende:
Dus eigenlijk wil je alleen de oehtjes en de ahtjes van de modellen horenEn hoeven wij er niet meer naar om te kijken
Dat is wat je wil zeggen, toch
![]()
Maar geen probleem hoorWe wilden je alleen ff out-of-the-box laten denken
En niet vervallen in de standaard-commentaren
hmmm klinkt een beetje vaag hoor, ik wil emotie op gezichten vastleggen en dat doe ik dus is het niet geslaagd....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:25 schreef prupke het volgende:
[..]
emotie bij muziek kan je heel goed vastleggen.
het lijkt nu of dat er bij het grootste deel van de fotos alleen maar trieste muziek gehoord word.
even van mezelf uitgaande :
als ik het nummer van billy joel : goodnight saigon hoor kan je de tranen in mijn ogen zien staan
het nummer : on my radio van the selecter dan ga ik blij kijken (voor zover ik dat kan)
bij een nummer van vamp : tir na noir krijg ik kippevel.
dit alles kan je vastleggen.
ik vind dat je nu alleen de emotie op het gezicht vast hebt willen leggen en daarmee vind ik de reeks niet echt goed gelukt.
oi ik ben gewoon vaag met dingen uitleggenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:37 schreef Re het volgende:
[..]
hmmm klinkt een beetje vaag hoor, ik wil emotie op gezichten vastleggen en dat doe ik dus is het niet geslaagd...., apart...
muziek keuze is van modellen zelf daar ga ik niet in lopen regiseren, waarom zou ik?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:43 schreef prupke het volgende:
[..]
oi ik ben gewoon vaag met dingen uitleggen![]()
maar je bgrijp wel wat ik wil zeggen gok ik.
Missschien had het beter uit de verf gekomen als je de muziek keuzes meer verschillend had gemaakt.
ik doelde op deze keuzesquote:4 muziek nummers, 4 emoties, 4 foto's
wat wil ik dan:
euforie (hint)
verdriet
bezinning
boosheid
wat moet jij dan:
4 nummers doorgeven die bovenstaande emoties in je losbrengen, ik download ze op de i-pod, jij luistert ze af, in afzondering en ik neem de portret foto's
ja dat was de keuze toen en die blijft staan en als daarmee "negatieve" emotie de overhand heeft genomen dan is dat idd zo, het is een dunne scheidingslijn daar ben ik me wel van bewust maar de resultaten spreken voor zich en ik leg dat vast op mijn manierquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:48 schreef prupke het volgende:
[..]
ik doelde op deze keuzes
dus..je hebt een beetje overhand gecreeerd in de emotie
Nou jij ziet dat die resultaten voorzich spreken en ik vind dat van niet omdat het te dicht bij elkaar ligt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:52 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat was de keuze toen en die blijft staan en als daarmee "negatieve" emotie de overhand heeft genomen dan is dat idd zo, het is een dunne scheidingslijn daar ben ik me wel van bewust maar de resultaten spreken voor zich en ik leg dat vast op mijn manier
ja dat ligt dus niet aan mij maar aan de beperking van de buitenstaander die het als standaard shoot ziet... ik vind het niet erg dat men het saai vind of hetzelfde, of niet aan de verwachtingen voldoet volgens die buitenstaanders. Wie ben ik om de muziekkeuzes van iemand te beoordelen op juistheid qua emotie, denk dat je dan het inderdaad niet begrepen hebt, dat jij het anders zou doen is mooi, gelukkig maar... maar dan is het een geheel ander concept en dat mag maar is hier niet van belangquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Nou jij ziet dat die resultaten voorzich spreken en ik vind dat van niet omdat het te dicht bij elkaar ligt.
voor een buitenstaander die het idee niet in zijnhoofd heeft komt het over als een standaard shoot met geen enkele opzet er achter.
DIt was misschien dus wel duidelijker over gekomen als er andere muziekkeuzes bij hadden gezeten.
Ik zeg ook niet dat het aan jou ligt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:06 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat ligt dus niet aan mij maar aan de beperking van de buitenstaander die het als standaard shoot ziet... ik vind het niet erg dat men het saai vind of hetzelfde, of niet aan de verwachtingen voldoet volgens die buitenstaanders. Wie ben ik om de muziekkeuzes van iemand te beoordelen op juistheid qua emotie, denk dat je dan het inderdaad niet begrepen hebt, dat jij het anders zou doen is mooi, gelukkig maar... maar dan is het een geheel ander concept en dat mag maar is hier niet van belang
het project is dan ook bij lange na niet klaar, 20 modellen in de planning, 4 foto's elk, bij elke foto een verhaal met achtergrond, rustig afwachten dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:11 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het aan jou ligt.
jij wil met een shoot iets laten zien toch?
zo ja : de boodschap komt niet over
zo nee : negeer bovenstaande zin.
het had dan meer nut gehad van dit alles als je met je modellen even had overlegt dat als jij de fotos post dat het model er commentaar bij had gegeven.
maar het is goed zo : jij bent blij met je shoot
Ik zal de mijne even laten zien, want die pik ik er direct uit:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Nou jij ziet dat die resultaten voorzich spreken en ik vind dat van niet omdat het te dicht bij elkaar ligt.
voor een buitenstaander die het idee niet in zijnhoofd heeft komt het over als een standaard shoot met geen enkele opzet er achter.
DIt was misschien dus wel duidelijker over gekomen als er andere muziekkeuzes bij hadden gezeten.
Hatebreed - I will be heardquote:Op maandag 20 maart 2006 16:22 schreef Mukie het volgende:
Jow ik doe mee
/edit
mn liedjes:
euforie: Blink 182 - M&M's
verdriet: Alanis Morissette - Forgive Me Love
bezinning: Lamb - Gabriel![]()
boosheid: I will be heard - Hatebreed![]()
ook wil ik even vermelden dat Re zelf al aangaf dat hij eerst alle shoots doet en daarna pas zijn idee verder naar voren kan laten komen. Je zegt het zelf al, bij 33 foto's zie je het verschil minder dan bij maar 4 pp.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:33 schreef RonaldV het volgende:
Het scheelt wel in ieder geval: 4 of 33 foto's. Ik zie nu ook iets meer extremen, omdat de tussenliggende shots er niet meer bij zitten. Dit was waarschijnlijk meer het effect wat Re wilde bereiken, maar in zijn presentatie is hij daar imho niet echt in geslaagd. Als je 4 emoties wilt laten zien, moet je 4 foto's presenteren, en niet 4 linkjes van evenveel modellen met elk een stuk of 30 foto's.
Nogmaals: niks ten nadele van de individuele foto's of modellen. Daar is niks mis mee. Wel in de presentatie, zeker als je kijkt naar de topic-titel. Juist vanwege die topic titel had er wel geregisseerd moeten worden in de muziekkeuze. En als je publiek het niet begrijpt, dan kan dat natuurlijk ook liggen aan de uitleg.
Dusch, geduld is een schone zaak en nog ff wachtenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:19 schreef Re het volgende:
[..]
het project is dan ook bij lange na niet klaar, 20 modellen in de planning, 4 foto's elk, bij elke foto een verhaal met achtergrond, rustig afwachten dus
* kwiebuske wil eigenlijk niet reagerenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
ook wil ik even vermelden dat Re zelf al aangaf dat hij eerst alle shoots doet en daarna pas zijn idee verder naar voren kan laten komen. Je zegt het zelf al, bij 33 foto's zie je het verschil minder dan bij maar 4 pp.
Zoals ook hierin staat:
[..]
Dusch, geduld is een schone zaak en nog ff wachten
wat dat betreft is dat ook de enthousiasme waarmee hij aan de gang is gegaan en het feit dat iedereen benieuwd was naar de foto's en er dan ook wat getoond moet worden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske wil eigenlijk niet reageren
maar is het dan niet verstandiger van Re om ook te wachten met het plaatsen van linkjes naar fotoos die al gemaakt zijn ??
Nu gaat eenieder ( ook ik ) af op alle fotoos die gemaakt zijn op die bewuste dag van ieder model.
Die zijn er wel, de positieve kritieken, alleen worden ze lichtelijk ondergesneeuwd door het mierengeneuk over TT's en aanpak van Re.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat dat betreft is dat ook de enthousiasme waarmee hij aan de gang is gegaan en het feit dat iedereen benieuwd was naar de foto's en er dan ook wat getoond moet worden.
ik snap niet echt de ophef enzo, het lijkt soms net zoeken naar iets negatiefs. ja sommige dingen zullen vast verstandig zijn, sommige dingen kunnen beter, maar waar blijven de positieve reacties? positieve kritiek? just my question...
Ik heb gezegd dat ik de foto-series wat flauw en mat vind en dat er meer pit in mag zitten. Dat valt dus onder positieve opbouwende kritiek.. En je zal altijd wel een meningenstrijd houden over de visies van de verschillende partijen. Ik vind dat het wat pittiger en uitbundiger kan/mag, Re is met de series die hij heeft gemaakt tevreden. Beiden een mening en een goed recht.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat dat betreft is dat ook de enthousiasme waarmee hij aan de gang is gegaan en het feit dat iedereen benieuwd was naar de foto's en er dan ook wat getoond moet worden.
ik snap niet echt de ophef enzo, het lijkt soms net zoeken naar iets negatiefs. ja sommige dingen zullen vast verstandig zijn, sommige dingen kunnen beter, maar waar blijven de positieve reacties? positieve kritiek? just my question...
klopt, maar aan de andere kant: wil je foto's maken die flashy, enorm pittig/niet flauw zijn en daarbij juist het idee van natuurlijkheid en puurheid naar de achtergrond schuiven of wil je juist de emotie van een persoon op dat moment vastleggen, ongeacht of het boeiend zal zijn voor een ander, omdat juist die pit of kracht (door bepaalde sensuele of aansprekende poses) in zit? Re heeft zich bij deze foto's juist op het laatste gericht. en dan kan je zeggen dat de series flauw zijn, maar is juist die puurheid niet wat moet spreken? gewoon een vraagje hoor, wil hiermee niet je mening ondermijnen...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik de foto-series wat flauw en mat vind en dat er meer pit in mag zitten. Dat valt dus onder positieve opbouwende kritiek.. En je zal altijd wel een meningenstrijd houden over de visies van de verschillende partijen. Ik vind dat het wat pittiger en uitbundiger kan/mag, Re is met de series die hij heeft gemaakt tevreden. Beiden een mening en een goed recht.
Ik sanp wat aangeeft Jerruh. Ik denk dat ik meer op het eerste gericht ben. Ik ben met je eens dat je dan minder makkelijk een serie gaat krijgen. Maar dat is dan natuurlijk wel weer een kunst om te proberen..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
klopt, maar aan de andere kant: wil je foto's maken die flashy, enorm pittig/niet flauw zijn en daarbij juist het idee van natuurlijkheid en puurheid naar de achtergrond schuiven of wil je juist de emotie van een persoon op dat moment vastleggen, ongeacht of het boeiend zal zijn voor een ander, omdat juist die pit of kracht (door bepaalde sensuele of aansprekende poses) in zit? Re heeft zich bij deze foto's juist op het laatste gericht. en dan kan je zeggen dat de series flauw zijn, maar is juist die puurheid niet wat moet spreken? gewoon een vraagje hoor, wil hiermee niet je mening ondermijnen...
en dan nog, hier in dit topic wordt echt gemierenneukt over die TT etc.... en ik heb het idee dat prupke het ook niet echt snapt.
kijk hier heb ik meer aan dan dat gemiep van bovenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het concept ook heel erg goed en apart, maar ik vind het per model verschillen hoe het resultaat is. Ik vind dat sommige modellen vrij vaak dezelfde emotie tonen en jouw concept dus niet echt tot uiting komt. En het zijn er inderdaad misschien teveel, die 4 foto's van Mukie hierboven tonen dat die wel heel verschillend kunnen zijn, al vind ik net als Faux (geloof ik?) dat je misschien iets meer met het typische ipod-draadje had kunnen doen. Dat is bijna een icoon op zich geworden.
Ook het contrast had inderdaad misschien nog wat hoger gekund, al is dit grijzige misschien meer de Re-stijl.
Ik ben niet bepaald fotogeniek.quote:
dat hebben de mensen voor jou ook gezegdquote:
Ik kan wel heeeel vuil kijken hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik sanp wat aangeeft Jerruh. Ik denk dat ik meer op het eerste gericht ben. Ik ben met je eens dat je dan minder makkelijk een serie gaat krijgen. Maar dat is dan natuurlijk wel weer een kunst om te proberen..
Ik vind de serie van Mukie met alleen 4 foto's wel een stuk sterker overkomen. Maar Mukie is veel te lief om boosheid te tonen..![]()
Ik probeer iets begrijpen Jerruh. Maar voor mij is /was het niet helemaal duidelijk. Ik zie maar weinig verschil tussen de foto's.quote:en ik heb het idee dat prupke het ook niet echt snapt.
ja mag altijd wat zeggenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:20 schreef pea4fun het volgende:
Mag ik ook wat zeggen?
Misschien zijn de mensen een beetje teveel hetzelfde en wordt het daarom een beetje eenheidsworst. Het zijn allemaal mooie mensen op de foto. Vraag eens ouderen, of kinderen juist...Het nerdje reageert misschien anders als de kassajuffouw zoiets?
Ik wil natuurlijk je idee niet veranderen, misschien als je serie en presentatie klaar is dat ie leuker uitkomt als serie. Nu vind ik de foto's los mooi, maar als serie (nog) niet.
maar die zitten niet stilquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:00 schreef Skaai het volgende:
Tegenwoordig heeft bijna elke kleuter een Ipod (of een andere vergelijkbare mp3 speler )
Jij discrimimeertquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:58 schreef Re het volgende:
[..]
ja mag altijd wat zeggen, is misschien wel en idee alhoewel iik die nog niet echt bij de iPod generatie vind horen
hehe komt goedquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij discrimimeertJe hebt ook moderne opa's en oma's hoor...ze luisteren dan wel beethoven op i-pod...maar toch :p
net als dat ze een gsm hebbenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:00 schreef Skaai het volgende:
Tegenwoordig heeft bijna elke kleuter een Ipod (of een andere vergelijkbare mp3 speler )
En pikant ondergoed.quote:
Je kan al oma op je 35e zijn hoor..ik weet niet wat jij onder oma's verstaatquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:06 schreef pea4fun het volgende:
Jij discrimimeertJe hebt ook moderne opa's en oma's hoor...ze luisteren dan wel beethoven op i-pod...maar toch :p
Dames op leeftijd met verstand versta ik onder oma'squote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je kan al oma op je 35e zijn hoor..ik weet niet wat jij onder oma's verstaat
Of een Chipz tunequote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:06 schreef Re het volgende:
[..]
maar die zitten niet stil![]()
, nee het is wel een idee maar om een droevig nummer aan een kleuter te geven ...
quote:
't Is allemaal jouw schuld!quote:
I knowquote:
Tof! Ik ben benieuwd!quote:
geen replace color iig, korrle is op sommige platen wat heftiger door het schuiven met de levels, gaat nog wel gecorrigeerd wordenquote:Op maandag 29 mei 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
Re ik vind je bewerkingen van de Mukie foto's niet erg mooi
je ziet veel zwarte korrel op de donkere gedeeltes. Hoe heb je het gedaan? Ik heb het idee dat je het met replace color hebt gedaan, als dat het geval is had ik liever iets meer verspreiding gezien...
dat zijn nou de stiksels van mijn broek.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:20 schreef prupke het volgende:
[..]
die kleine witte spikkeltjes rechts onderin? was da?
hehe, hij is zo happy happy joy joy, heb nog eentje die wat heftiger is.... (ben bezig dus hequote:
quote:
Ik vind hem juist heel leuk Jerruh, lekker spontaan blij en zoquote:
..ik geloof niet dat Re echt zit te wachten op kritiek. Je zegt natuurlijk van wel, maar elke vorm van kritiek word toch weggewuifd onder het motto 'Jullie begrijpen het niet'quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:14 schreef Re het volgende:
ja denk dat jullie dus niet begrijpen wat emotie is die gelinkt is aan muziek
Nee hoor, SEMTEX bijv. gaf goeie kritiek waar ik wat mee kan, kritiek houdt je scherp maar dan moet het niet gaan over futiliteiten. Als zoals blijkt dat emotie toch iets redelijks universeel is (en ja er komt echt nog wel verschillende en "andere" foto's voorbijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:19 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind het een leuk concept, muziek en emotie, maar dan moet het ook wel precies zo overkomen. Als je de foto's zo bij elkaar ziet, zie je inderdaad weinig verschil. Maar ook dit zal wel weer een eindeloze discussie worden , want
[..]
..ik geloof niet dat Re echt zit te wachten op kritiek. Je zegt natuurlijk van wel, maar elke vorm van kritiek word toch weggewuifd onder het motto 'Jullie begrijpen het niet'
waar suggereer ik om headphones te gebruiken?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:25 schreef Ripley het volgende:
Ik vind de suggestie om headphones te gebruiken niet zo. Ik vind juist het moderne gevoel van de ipod bijdragen, dat hoort nu eenmaal bij nu. En bij walkmans zie ik ook zelden iemand met grote headphones opzetten, dan prop je van de zwarte dopjes in je oren.
jerruhquote:
Oe!quote:
Hehe we kunnen wel een Jerruh fanclub beginnenquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe we kunnen wel een Jerruh fanclub beginnen.
fotospammer klinkt leuk en zit ook wel een kern van waarheid in idd, het process is in ieder geval dat ik een set fotos neerzet, voornamelijk voor degene die op de foto staat natuurlijk en ook om meer mensen bij het project te betrekken, wat op zich aardig aan het lukken is, het is een redelijk groot project waarbij verschillende mensen nodig zijn die hopelijk niet allemaal dezelfde mening hebbenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn Zwitserse mening (ik ben neutraal, ik ben alleen voor mezelf)
Re wil uiteindelijk per model vier emoties laten zien in vier foto's. Dat hij hierbij linkjes geeft naar de hele serie kan je opvatten als een fotospam, maar je kan het ook zien als een glimp in zijn foto-keuken, hoe hij komt tot wat uiteindelijk een serie van vier foto's van een x aantal personen zal zijn. Naar andere fotografen kijken, daar leer je van, als je hem of haar een fotogod vind, en ook al vind je er niets aan, ook vind je hem of haar een prutser).
Als je niet in de keuken wil kijken, klik je niet op de linkjes, en wacht je op de showcase.
de mate van bewustzijn verschilt toch wel per model, de ene kan zich compleet in zijn/haar eigen wereld verstoppen de ander blijft de omgeving zien maar de emotie is er wel, subtiel soms maar altijd aanwezig.quote:Dat die vier emoties overal hetzelfde lijken, tja, wat wil je? Er zijn er maar 4. Huilen bij de een zal heel erg lijken op die bij de ander gegeven de parameters van de shoot. Dan is het logisch dat je 4 keer hetzelfde zal krijgen, keer op keer. Ik neem aan dat het model zich toch wel (onder)bewust is van het feit dat er een camera op hem of haar gericht is, en dan gedraagt men zich wat ingetogener. Ik denk dat overdreven emotie te amerikaans is.
ja als een boek, de iPod is een motto, de emotie het thema, de iPod zelf komt nauwelijks in beeld, de draadjes zelf zijn de enige referentie daar naar toe, en idd de meeste modellen komen gewoon via fok maar die kennen weer mensen die mensen kennen die ook interesse hebben en dat gaat over alle leeftijden, de leeftijd is inderdaad niet een thema of mottoquote:Re, de ipod generatie is misschien in jouw mind iets van nu, de walkman bestaat al ongeveer 26 jaar, dus er zullen heus wel oudere mensen zijn die met earphones rondlopen. En ik meen gelezen te hebben in de FP dat het niet per se ipod hoefde te zijn (ik ben er zelf iig niet echt fan van) , dus ik neem aan dat een ander merk, of walkman of discman ook tot de mogelijkheden behoort. Hoewel de oordingskes van oudsher dan zwart zijn ipv wit, en minder op zullen vallen. Dus Pea haar suggestie is zeker iets om over na te denken, imo.
ik denk dat je ongeveer wel gelijk hebt,ik heb gekozen dat de modellen gewoon in hun kloffie alle 4 emoties doorlopen in dezelfde setting (zwart en weinig licht) zonder de omgeving te veranderen omdat dat alleen maar verstoort vind ik, ik kan voor de blije emoties (waarvan bezinning er ook een kan zijn) de toning veranderen, misschien dat dat wat sterker zal overkomenquote:Ik vind dat het grauwe in je foto's toch wat afdoet aan de blije foto's, terwijl het de 'verdrietige' foto's versterkt.
quote:
Jerruhquote:
quote:
jij hebt net zoveel mooie, misschien zelf wel mooiere (dat weet je zelf ook welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
![]()
Supermooi Jerruh!
Welke ijn de 4 van Jerruh die jouw concept het best weergeven Re?
By the way: niet zoveel van mij neerzetten hoor. Zoveel mooie heb ik niet! Gewoond e 4 beste binnen het concept![]()
Niet zo eigenwijs Requote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:09 schreef Re het volgende:
[..]
jij hebt net zoveel mooie, misschien zelf wel mooiere (dat weet je zelf ook wel), de 4 van Jerruh gaan in overleg, (mijn preferentie gaat natuurlijk voor) net als bij de rest
Woei !quote:
zo zie je, ik luister wel eens een keertje hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:00 schreef fr.oosje het volgende:
Ze worden al wat minder grijs RE, je gaat de goede kant op
Wanneer ga jij?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:48 schreef Skaai het volgende:
Jerruh
Wat staat ie heerlijk op de foto, die baardgroei maakt het nog leuker
ik weetquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd geweldige ideeen
![]()
sta ik al ergens?quote:
wat Mukie zegt...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een onwijs mooie foto's!!
Lijkt me ook tof om zulke foto's te hebben maar ik durf niet
Keep up the good work!
Ik ben ook alles behalve fotogeniek, maar Re heeft me echt mooi gemaakt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hmmm... lijkt me wel echt heel erg gaaf maar ook wel eng, vind mezelf nou niet bepaald mooi of fotogeniekStraks is het zonde van je tijd en moeite
Aan de andere kant is een uitdaging ook wel leuk.
Wellicht kan ik in ieder geval m'n iPod oordopjes even afstoffen
gaat helemaal goed komen, zit alleen volgepland tot 23 juli dus je hebt nog wel ff om je voor te bereiden hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
je staat echt super op die foto's!
Ik heb een beetje 'hangende' ogen waardoor ik altijd een beetje moe lijk en ik heb hoge jukbeenderen, als ik lach zie ik er stom uit. Ik ga dus gewoon niet lachenMaar al met al wel een beetje jammer maarja... je kunt jezelf toch niet veranderen, je moet het er maar mee doen of niet dan?
Top! Is goed!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:29 schreef Re het volgende:
[..]
gaat helemaal goed komen, zit alleen volgepland tot 23 juli dus je hebt nog wel ff om je voor te bereiden hoor, we hebben contact
Re zal vast nog wel plek hebben voor jouquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Re zal vast nog wel plek hebben voor jou
Don't worryquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:26 schreef Re het volgende:
er staan er nog 15 in de planning, dus rooosje, nog ff geduld, en ripley.... uhmmmm ze komen eraan... (en ja na overlag natuurlijk dat ik ze wel of niet plaats)
+1quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:26 schreef Re het volgende:
er staan er nog 15 in de planning, dus rooosje, nog ff geduld, en ripley.... uhmmmm ze komen eraan... (en ja na overlag natuurlijk dat ik ze wel of niet plaats)
Ja, ga eens foto's verwerken, manquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:26 schreef Re het volgende:
en ripley.... uhmmmm ze komen eraan... (en ja na overlag natuurlijk dat ik ze wel of niet plaats)
Hou jij 'm dan is niet van z'n werk af johquote:
Ik ben eerstquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hou jij 'm dan is niet van z'n werk af joh. Met zo'n leuke dame in de buurt komtie natuurlijk nooit aan belangrijke dingen toe
(Re, je hebt nog een andere shoot te verwerken he.. Esmee en ik worden wel erg ongeduldig nu
)
Da's geen schande, er zijn betere apparaten op de marktquote:
Re is me aan het ronselenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:17 schreef Sanne het volgende:
Ik ben aan het aftellen. Nog drie nachtjes slapen dan is het zover.
Ik had begrepen dat jij al definitief kwam?quote:
Jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat jij al definitief kwam?
Mooi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |