1 op 1 ja, dat is het beste en je hoeft geen model te zijn hoor, alleen echte emotie hebben en dat is heel diversquote:Op woensdag 14 september 2005 07:54 schreef Puckzzz het volgende:
Gaaf idee Re, je liep hier al een tijdje mee, maar nu ga je het dus doen? In fases? 1 op1? lijkt me wel het beste, het is voor een model al moeilijk om in de zenuwen ook nog eens die emoties op te roepen zonder andere mensen erbij. Gelukkig ben ikfotograaf en geen model,maar er zijn idd zoveel liedjes die emoties losmaken.
@mvdlubbe: boosheid? RATM?
had jij niet een foto waarop je tranen in je ogen hebt terwijl je headphones op hebt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:50 schreef mvdlubbe het volgende:
Euforie: Kraftwerk - Metropolis
Verdriet: Karl Böhm - Mozart - Requiem - Rex Tremendae
Bezinning: Autechre - Gantz Graf
Boosheid: Shotgun Messiah - I'm a gun (dichtste in de buurt van, kan verder ook niets bedenken).
Ja. Ik vind het een tof idee. En boosheid lastig.
Tracy Chapman, geloof ik.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:57 schreef rustig het volgende:
[..]
had jij niet een foto waarop je tranen in je ogen hebt terwijl je headphones op hebt?
vond het wel een pakkende foto.
ja vetquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:28 schreef Re het volgende:
zow, even vette kick dus... studio is klaar dus kom maar op
Ik heb even op je site gekeken. Je bent zelf fotograaf...waar ben je in dit idee voor in dan? Volgens mij is dit een projectje van Re die hiervoor modellen zoekt.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:08 schreef Floor-is het volgende:
Ik ben er wel voor in, maar het moet wel heel snel kunnen! Contact vind je via mijn site: www.floor-is.nl
Ik heb even op je site gekeken. Je bent zelf fotograaf...waar ben je in dit idee voor in dan? Volgens mij is dit een projectje van Re die hiervoor modellen zoekt.quote:
ECHO!...ECHO!..echo!...echooooooo....quote:Op woensdag 16 november 2005 15:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb even op je site gekeken. Je bent zelf fotograaf...waar ben je in dit idee voor in dan? Volgens mij is dit een projectje van Re die hiervoor modellen zoekt.
angst mag ook, het is ook meer een suggestie, vier emoties uit verschillende hoekenquote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:47 schreef Re het volgende:
[..]
angst mag ook, het is ook meer een suggestie, vier emoties uit verschillende hoeken![]()
![]()
![]()
![]()
tonks donder opquote:Op woensdag 16 november 2005 22:51 schreef Tape het volgende:
Het is iPod!!!! Niet Ipod, niet i-Pod en al helemáál niet i-pod!!!
Maargoed, ik zal er eens over nadenken.
jah dat weet ikquote:Op woensdag 16 november 2005 22:51 schreef Tape het volgende:
Het is iPod!!!! Niet Ipod, niet i-Pod en al helemáál niet i-pod!!!
Maargoed, ik zal er eens over nadenken.
Ik wil ook wel een keer model spelenquote:Op woensdag 16 november 2005 14:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb even op je site gekeken. Je bent zelf fotograaf...waar ben je in dit idee voor in dan? Volgens mij is dit een projectje van Re die hiervoor modellen zoekt.
ah okee, dat kwam niet echt duidelijk over in je postquote:Op donderdag 17 november 2005 16:36 schreef Floor-is het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een keer model spelen
Beter laat dan nooit!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:01 schreef Re het volgende:
[..]
jah dat weet ik.... sub doe eens lief!
ja was ff rustig he.... nog niet echt de tijd gehad om op te zetten maar nu dus weer wel...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:01 schreef Puckzzz het volgende:
zoooooooooooooow da's een oud topic...
hoe staat het ermee Re?
ja bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:29 schreef HMaster-II het volgende:
Re ik snap nog niet de bedoeling helemaal.
Maar wil je nu dat er een proefpersoon een paar mp-3tjes te horen krijgt en jij er dan van de actie en reactie van de luisteraar foto's maakt??
Mogen het dat dan ook tegenstellingen zijn???quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:32 schreef Re het volgende:
[..]
ja bijvoorbeeld
iPod of eq. op, en muziek spelen en dan de foto nemen, puur zonder gespeeldheid etc.
hehe het is eigen muziek keuze hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mogen het dat dan ook tegenstellingen zijn???
Ik krijg dat toch niet voor elkaar. Ik kan dus niet echt stil zitten van een stevig portie metal.. Dan op de positieve manier. Maar ik weet wel een paar nummers, die voor kippevel kunnen zorgen bij een pop-muziekluisteraar/ster mocht die eens wat anders willen horen..
volgens mij loopt dat niet lekker
![]()
hmm muziek en emotie daar kan iedereen wel iets bij verzinnenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:40 schreef Re het volgende:
[..]
hehe het is eigen muziek keuze he... die nummers uitzoeken die die emotie bij je losweken dus door model zelf
nee nog nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:55 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hmm muziek en emotie daar kan iedereen wel iets bij verzinnen![]()
maarre al beejte afspraken via dit topic geregeld voor shoot?![]()
nog geen mensen kunnen regelen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:06 schreef Re het volgende:
[..]
nee nog niet,
meeste mensen vinden het eng denk ik, maar ja als er eentje over de dam is...
zal eerst wel op mezelf oefenen
dat gaan we zeker doenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nog geen mensen kunnen regelen?
wij moeten eens praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |