jah kom maar langs zou ik zeggenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:43 schreef hassanjassan het volgende:
euforie = the prodigy met "Smack my bitch up"
verdriet = 2pac met Changes
bezinning = Burt Bacharach/Austin powers soundtrack met "what the worlds needs now is love"
boosheid = Public Enemy met "Fuck the police"
een leuke mix van lekker toegankelijke muziek en achterliggende gedachtes
het gaat dan om de subtiliteit natuurlijk, niet om een reclame voor iPodquote:Op zondag 19 maart 2006 01:39 schreef prupke het volgende:
ff truttig doen maar ik zie geen oordoppen van een ipod
Het lijkt me gaaf om een persoon op de foto te zetten met het idee wat je had alleen dan wel dat ook de ipod zichtbaar zou zijn zodat de uitdrukking van een gezicht duidelijker is.
verder wel heel mooie foto's hoor
ik is over de dam, nu de overige 19 nogquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:06 schreef Re het volgende:
[..]
nee nog niet,
meeste mensen vinden het eng denk ik, maar ja als er eentje over de dam is...
zal eerst wel op mezelf oefenen
hey, jij bent al naar bed, hoor!quote:Op zondag 19 maart 2006 01:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik is over de dam, nu de overige 19 nog
kom op lafaards! hup! geef je op
en aan het aantal geslaagde foto's te zien een mooi beginquote:Op zondag 19 maart 2006 01:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik is over de dam, nu de overige 19 nog
kom op lafaards! hup! geef je op
jij kan alles joh, echt, je zal verbaast staanquote:Op zondag 19 maart 2006 12:24 schreef Marty26 het volgende:
Ik kan alleen lachen en Boos kijken... Echt Met emotie kijken kan ik niet...
Dus als je een boos kijker en of lacher nodig hebtdan weet je me te vinden.
Count me in danquote:Op zondag 19 maart 2006 13:03 schreef Re het volgende:
[..]
jij kan alles joh, echt, je zal verbaast staan
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:15 schreef Debsterr het volgende:
Jammer dat je zo ver weg woont, Re. Vind het nog steeds een leuk idee namelijk..
Mag ik je even toevoegen op msn?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:18 schreef Re het volgende:
[..], fraubitch woont ook in Limburg hoor dus dat mag het probleem niet zijn, en kan altijd in combi met een ander soort shoot natuurlijk
prachtige dame btwquote:
quote:
Ook. Maar ook een prachtige damequote:Op maandag 20 maart 2006 16:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]neen een goeie fotograaf
dankjewel
quote:
eenschquote:Op maandag 20 maart 2006 17:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik wil die resultaten ook wel zien.
Als ze net zo zijn als die 2 bovenstaande, kan je ze zo aan Apple verkopen.
Yeah rightquote:Op maandag 20 maart 2006 17:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik wil die resultaten ook wel zien.
Als ze net zo zijn als die 2 bovenstaande, kan je ze zo aan Apple verkopen.
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]maar zonder een goeie fotograaf zou ik nooit zo mooi op de foto gestaan hebben!
Ik bedoel kwalitatief.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Yeah right. omdat je een wit draadje bij der oor ziet?
* Re noteertquote:Op maandag 20 maart 2006 18:04 schreef Ripley het volgende:
Leuk idee! Misschien wil ik het ook wel proberen![]()
neen, ik kijk naar benedenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:14 schreef Mauro het volgende:
Mooie foto's Re!
Alleen de tweede uit de tweede serie vind ik net wat minder. Komt ws omdat fb haar ogen dicht heeft.
Op je site staan wel heel mooie exemplaren!
tnxquote:Op zondag 9 april 2006 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
U is lekker bezigAlleen dat logo zo groot verpest ontzettend die foto's
ik laat ook niet alles zien hequote:Op maandag 10 april 2006 07:53 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind serie 2 ook weer hele mooie foto's
maar ik denk wel dat je nu met serie 3 op moet gaan passen dat het niet teveel van hetzelfde gaat worden. Debster heeft op een paar platen toch wel dezelfde melancholische blikken als FB op de platen. probeer bij serie 3 dan eens de woede of de euforie neer te zetten
Nou dan wil ik wel even een woedende Debsterr zienquote:Op maandag 10 april 2006 08:57 schreef Re het volgende:
[..]
ik laat ook niet alles zien he, dit zijn slechts een paar voorbeelden uit de hele serie
en dank je
Haha, ik had eigenlijk maar 3 nummers uitgekozenquote:Op maandag 10 april 2006 09:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou dan wil ik wel even een woedende Debsterr zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |