net als dat ze een gsm hebbenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:00 schreef Skaai het volgende:
Tegenwoordig heeft bijna elke kleuter een Ipod (of een andere vergelijkbare mp3 speler )
En pikant ondergoed.quote:
Je kan al oma op je 35e zijn hoor..ik weet niet wat jij onder oma's verstaatquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:06 schreef pea4fun het volgende:
Jij discrimimeertJe hebt ook moderne opa's en oma's hoor...ze luisteren dan wel beethoven op i-pod...maar toch :p
Dames op leeftijd met verstand versta ik onder oma'squote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je kan al oma op je 35e zijn hoor..ik weet niet wat jij onder oma's verstaat
Of een Chipz tunequote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:06 schreef Re het volgende:
[..]
maar die zitten niet stil![]()
, nee het is wel een idee maar om een droevig nummer aan een kleuter te geven ...
quote:
't Is allemaal jouw schuld!quote:
I knowquote:
Tof! Ik ben benieuwd!quote:
geen replace color iig, korrle is op sommige platen wat heftiger door het schuiven met de levels, gaat nog wel gecorrigeerd wordenquote:Op maandag 29 mei 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
Re ik vind je bewerkingen van de Mukie foto's niet erg mooi
je ziet veel zwarte korrel op de donkere gedeeltes. Hoe heb je het gedaan? Ik heb het idee dat je het met replace color hebt gedaan, als dat het geval is had ik liever iets meer verspreiding gezien...
dat zijn nou de stiksels van mijn broek.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:20 schreef prupke het volgende:
[..]
die kleine witte spikkeltjes rechts onderin? was da?
hehe, hij is zo happy happy joy joy, heb nog eentje die wat heftiger is.... (ben bezig dus hequote:
quote:
Ik vind hem juist heel leuk Jerruh, lekker spontaan blij en zoquote:
..ik geloof niet dat Re echt zit te wachten op kritiek. Je zegt natuurlijk van wel, maar elke vorm van kritiek word toch weggewuifd onder het motto 'Jullie begrijpen het niet'quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:14 schreef Re het volgende:
ja denk dat jullie dus niet begrijpen wat emotie is die gelinkt is aan muziek
Nee hoor, SEMTEX bijv. gaf goeie kritiek waar ik wat mee kan, kritiek houdt je scherp maar dan moet het niet gaan over futiliteiten. Als zoals blijkt dat emotie toch iets redelijks universeel is (en ja er komt echt nog wel verschillende en "andere" foto's voorbijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:19 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind het een leuk concept, muziek en emotie, maar dan moet het ook wel precies zo overkomen. Als je de foto's zo bij elkaar ziet, zie je inderdaad weinig verschil. Maar ook dit zal wel weer een eindeloze discussie worden , want
[..]
..ik geloof niet dat Re echt zit te wachten op kritiek. Je zegt natuurlijk van wel, maar elke vorm van kritiek word toch weggewuifd onder het motto 'Jullie begrijpen het niet'
waar suggereer ik om headphones te gebruiken?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:25 schreef Ripley het volgende:
Ik vind de suggestie om headphones te gebruiken niet zo. Ik vind juist het moderne gevoel van de ipod bijdragen, dat hoort nu eenmaal bij nu. En bij walkmans zie ik ook zelden iemand met grote headphones opzetten, dan prop je van de zwarte dopjes in je oren.
jerruhquote:
Oe!quote:
Hehe we kunnen wel een Jerruh fanclub beginnenquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe we kunnen wel een Jerruh fanclub beginnen.
fotospammer klinkt leuk en zit ook wel een kern van waarheid in idd, het process is in ieder geval dat ik een set fotos neerzet, voornamelijk voor degene die op de foto staat natuurlijk en ook om meer mensen bij het project te betrekken, wat op zich aardig aan het lukken is, het is een redelijk groot project waarbij verschillende mensen nodig zijn die hopelijk niet allemaal dezelfde mening hebbenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn Zwitserse mening (ik ben neutraal, ik ben alleen voor mezelf)
Re wil uiteindelijk per model vier emoties laten zien in vier foto's. Dat hij hierbij linkjes geeft naar de hele serie kan je opvatten als een fotospam, maar je kan het ook zien als een glimp in zijn foto-keuken, hoe hij komt tot wat uiteindelijk een serie van vier foto's van een x aantal personen zal zijn. Naar andere fotografen kijken, daar leer je van, als je hem of haar een fotogod vind, en ook al vind je er niets aan, ook vind je hem of haar een prutser).
Als je niet in de keuken wil kijken, klik je niet op de linkjes, en wacht je op de showcase.
de mate van bewustzijn verschilt toch wel per model, de ene kan zich compleet in zijn/haar eigen wereld verstoppen de ander blijft de omgeving zien maar de emotie is er wel, subtiel soms maar altijd aanwezig.quote:Dat die vier emoties overal hetzelfde lijken, tja, wat wil je? Er zijn er maar 4. Huilen bij de een zal heel erg lijken op die bij de ander gegeven de parameters van de shoot. Dan is het logisch dat je 4 keer hetzelfde zal krijgen, keer op keer. Ik neem aan dat het model zich toch wel (onder)bewust is van het feit dat er een camera op hem of haar gericht is, en dan gedraagt men zich wat ingetogener. Ik denk dat overdreven emotie te amerikaans is.
ja als een boek, de iPod is een motto, de emotie het thema, de iPod zelf komt nauwelijks in beeld, de draadjes zelf zijn de enige referentie daar naar toe, en idd de meeste modellen komen gewoon via fok maar die kennen weer mensen die mensen kennen die ook interesse hebben en dat gaat over alle leeftijden, de leeftijd is inderdaad niet een thema of mottoquote:Re, de ipod generatie is misschien in jouw mind iets van nu, de walkman bestaat al ongeveer 26 jaar, dus er zullen heus wel oudere mensen zijn die met earphones rondlopen. En ik meen gelezen te hebben in de FP dat het niet per se ipod hoefde te zijn (ik ben er zelf iig niet echt fan van) , dus ik neem aan dat een ander merk, of walkman of discman ook tot de mogelijkheden behoort. Hoewel de oordingskes van oudsher dan zwart zijn ipv wit, en minder op zullen vallen. Dus Pea haar suggestie is zeker iets om over na te denken, imo.
ik denk dat je ongeveer wel gelijk hebt,ik heb gekozen dat de modellen gewoon in hun kloffie alle 4 emoties doorlopen in dezelfde setting (zwart en weinig licht) zonder de omgeving te veranderen omdat dat alleen maar verstoort vind ik, ik kan voor de blije emoties (waarvan bezinning er ook een kan zijn) de toning veranderen, misschien dat dat wat sterker zal overkomenquote:Ik vind dat het grauwe in je foto's toch wat afdoet aan de blije foto's, terwijl het de 'verdrietige' foto's versterkt.
quote:
Jerruhquote:
quote:
jij hebt net zoveel mooie, misschien zelf wel mooiere (dat weet je zelf ook welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
![]()
Supermooi Jerruh!
Welke ijn de 4 van Jerruh die jouw concept het best weergeven Re?
By the way: niet zoveel van mij neerzetten hoor. Zoveel mooie heb ik niet! Gewoond e 4 beste binnen het concept![]()
Niet zo eigenwijs Requote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:09 schreef Re het volgende:
[..]
jij hebt net zoveel mooie, misschien zelf wel mooiere (dat weet je zelf ook wel), de 4 van Jerruh gaan in overleg, (mijn preferentie gaat natuurlijk voor) net als bij de rest
Woei !quote:
zo zie je, ik luister wel eens een keertje hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:00 schreef fr.oosje het volgende:
Ze worden al wat minder grijs RE, je gaat de goede kant op
Wanneer ga jij?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:48 schreef Skaai het volgende:
Jerruh
Wat staat ie heerlijk op de foto, die baardgroei maakt het nog leuker
ik weetquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd geweldige ideeen
![]()
sta ik al ergens?quote:
wat Mukie zegt...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een onwijs mooie foto's!!
Lijkt me ook tof om zulke foto's te hebben maar ik durf niet
Keep up the good work!
Ik ben ook alles behalve fotogeniek, maar Re heeft me echt mooi gemaakt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hmmm... lijkt me wel echt heel erg gaaf maar ook wel eng, vind mezelf nou niet bepaald mooi of fotogeniekStraks is het zonde van je tijd en moeite
Aan de andere kant is een uitdaging ook wel leuk.
Wellicht kan ik in ieder geval m'n iPod oordopjes even afstoffen
gaat helemaal goed komen, zit alleen volgepland tot 23 juli dus je hebt nog wel ff om je voor te bereiden hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
je staat echt super op die foto's!
Ik heb een beetje 'hangende' ogen waardoor ik altijd een beetje moe lijk en ik heb hoge jukbeenderen, als ik lach zie ik er stom uit. Ik ga dus gewoon niet lachenMaar al met al wel een beetje jammer maarja... je kunt jezelf toch niet veranderen, je moet het er maar mee doen of niet dan?
Top! Is goed!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:29 schreef Re het volgende:
[..]
gaat helemaal goed komen, zit alleen volgepland tot 23 juli dus je hebt nog wel ff om je voor te bereiden hoor, we hebben contact
Re zal vast nog wel plek hebben voor jouquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Re zal vast nog wel plek hebben voor jou
Don't worryquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:26 schreef Re het volgende:
er staan er nog 15 in de planning, dus rooosje, nog ff geduld, en ripley.... uhmmmm ze komen eraan... (en ja na overlag natuurlijk dat ik ze wel of niet plaats)
+1quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:26 schreef Re het volgende:
er staan er nog 15 in de planning, dus rooosje, nog ff geduld, en ripley.... uhmmmm ze komen eraan... (en ja na overlag natuurlijk dat ik ze wel of niet plaats)
Ja, ga eens foto's verwerken, manquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:26 schreef Re het volgende:
en ripley.... uhmmmm ze komen eraan... (en ja na overlag natuurlijk dat ik ze wel of niet plaats)
Hou jij 'm dan is niet van z'n werk af johquote:
Ik ben eerstquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hou jij 'm dan is niet van z'n werk af joh. Met zo'n leuke dame in de buurt komtie natuurlijk nooit aan belangrijke dingen toe
(Re, je hebt nog een andere shoot te verwerken he.. Esmee en ik worden wel erg ongeduldig nu
)
Da's geen schande, er zijn betere apparaten op de marktquote:
Re is me aan het ronselenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:17 schreef Sanne het volgende:
Ik ben aan het aftellen. Nog drie nachtjes slapen dan is het zover.
Ik had begrepen dat jij al definitief kwam?quote:
Jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat jij al definitief kwam?
Mooi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |