sta ik al ergens?quote:
wat Mukie zegt...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een onwijs mooie foto's!!
Lijkt me ook tof om zulke foto's te hebben maar ik durf niet
Keep up the good work!
Ik ben ook alles behalve fotogeniek, maar Re heeft me echt mooi gemaakt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hmmm... lijkt me wel echt heel erg gaaf maar ook wel eng, vind mezelf nou niet bepaald mooi of fotogeniekStraks is het zonde van je tijd en moeite
Aan de andere kant is een uitdaging ook wel leuk.
Wellicht kan ik in ieder geval m'n iPod oordopjes even afstoffen
gaat helemaal goed komen, zit alleen volgepland tot 23 juli dus je hebt nog wel ff om je voor te bereiden hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
je staat echt super op die foto's!
Ik heb een beetje 'hangende' ogen waardoor ik altijd een beetje moe lijk en ik heb hoge jukbeenderen, als ik lach zie ik er stom uit. Ik ga dus gewoon niet lachenMaar al met al wel een beetje jammer maarja... je kunt jezelf toch niet veranderen, je moet het er maar mee doen of niet dan?
Top! Is goed!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:29 schreef Re het volgende:
[..]
gaat helemaal goed komen, zit alleen volgepland tot 23 juli dus je hebt nog wel ff om je voor te bereiden hoor, we hebben contact
Re zal vast nog wel plek hebben voor jouquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Re zal vast nog wel plek hebben voor jou
Don't worryquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:26 schreef Re het volgende:
er staan er nog 15 in de planning, dus rooosje, nog ff geduld, en ripley.... uhmmmm ze komen eraan... (en ja na overlag natuurlijk dat ik ze wel of niet plaats)
+1quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:26 schreef Re het volgende:
er staan er nog 15 in de planning, dus rooosje, nog ff geduld, en ripley.... uhmmmm ze komen eraan... (en ja na overlag natuurlijk dat ik ze wel of niet plaats)
Ja, ga eens foto's verwerken, manquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:26 schreef Re het volgende:
en ripley.... uhmmmm ze komen eraan... (en ja na overlag natuurlijk dat ik ze wel of niet plaats)
Hou jij 'm dan is niet van z'n werk af johquote:
Ik ben eerstquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hou jij 'm dan is niet van z'n werk af joh. Met zo'n leuke dame in de buurt komtie natuurlijk nooit aan belangrijke dingen toe
(Re, je hebt nog een andere shoot te verwerken he.. Esmee en ik worden wel erg ongeduldig nu
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |