Het grijze is een gedeelte van mijn stijl denk ik, sommige zullen het mooi vinden anderen niet, ik heb hier bewust gekozen voor zachtere kleuren ipv het contrastrijkere zw. Zoals gezegd, dit zijn een paar uit al een grotere serie met verschillende emoties die centraal staan met daarbij een verhaal met uitleg, voor mij hoeft de emotie niet sprekend te zijn voor anderen maar voor de geportreteerden zelf.quote:Op maandag 10 april 2006 16:02 schreef fr.oosje het volgende:
Ik vind ze allemaal wel wat grijs, tevens is het voor mij moeilijk te zien om welke emotie het gaat. Ben benieuwd hoe je in dit in een grotere serie intressant gaat houden.
Het verhaal lijkt me hier wel duidelijk dacht ik, puur de gezichtsexpressies met bijbehorende muziek waarbij iPod als hulpmidel wordt gebruikt niet als doel. het ambulente verhaal wordt trouwens ook uitgewerkt, dit project zal reizen met muziek gaan hetenquote:Ik zou zelf gaan voor meer omgeving. Een Ipod is tenslotte een ambulant apparaat dus laat zien waar en wanneer mensen naar hun Ipod zitten te luisteren. Vertel een verhaal
maar natuurlijk, msn staat in profielquote:Op maandag 10 april 2006 19:06 schreef Falanx het volgende:
mhh. ik denk dat je mij ook wel kan noteren. ik ben wel iemand die helemaal opgaat in zijn muziek en me ook helemaal kan ofzonderen. mijn nummers moet ik nog goed over nadenken. goed als dat morgen komt ?
groetjes
Mark
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik mag ook!
Ben benieuwd of ze zo mooi worden als die van Fraubitch![]()
ja tuurlijkquote:Op donderdag 13 april 2006 22:54 schreef Jerruh het volgende:
RE, kan ik ook een soort pre/shoot met je doen= lijkt me namelijk machtig gaaf ±'.
yeah, klinkt goedquote:Op donderdag 13 april 2006 22:58 schreef Re het volgende:
[..]
ja tuurlijk, we gaan eerst gewoon paar sessies doen en afsluiten met de iPod, lekker relaxet
en ik heb nog wel ideetjes voor jij samen met mukie ookquote:
ja ik ook! iets in de trand van die royal club reclame bijv. met dat zwart wit en dan 1 felle steunkleur ±' (hoe kan ik trouwens mijn toetsenbordtekens weer normaal krijgen=)quote:Op donderdag 13 april 2006 23:02 schreef Re het volgende:
[..]
en ik heb nog wel ideetjes voor jij samen met mukie ook
ctrl shift indrukkenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja ik ook! iets in de trand van die royal club reclame bijv. met dat zwart wit en dan 1 felle steunkleur ±' (hoe kan ik trouwens mijn toetsenbordtekens weer normaal krijgen=)
Nerd-alert!quote:
joehoequote:Op vrijdag 14 april 2006 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nerd-alert!
wanneer komen jullie een keer weer naar het Brabantse land?
en gaat Rip ook voor Re poseren? toch nog ontopic
Ik geloof niet dat Re veel bezwaar zal maken als hij jou weer eens voor zijn lens kan krijgenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
joehoe![]()
Ja, ik wilw el. Nu Re nog en zoEn tijd vinden natuurlijk
![]()
Die wil ook wel geloof ik en lijkt me idd ook wel leuk, zo'n lekkere kerel tussendoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Re veel bezwaar zal maken als hij jou weer eens voor zijn lens kan krijgen
En met Marty is het misschien ook best een leuk idee, so far zie ik alleen maar mooie dames voorbij komen, ik wil dat Nivea mannetje van je ook wel eens in zo'n shoot zien
lekkere kerels zijn altijd welkom, probeer ook 50/50 te krijgen hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die wil ook wel geloof ik en lijkt me idd ook wel leuk, zo'n lekkere kerel tussendoor
Mijn vriend komt mee die zaterdag, aangezien we daarna door gaan naar mijn zus kortbij a'dam.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:37 schreef Re het volgende:
[..]
lekkere kerels zijn altijd welkom, probeer ook 50/50 te krijgen hoor.
we moeten ff een datum zetten...
die 3e vind ik echt sprekendquote:Op zondag 9 april 2006 22:18 schreef Re het volgende:
Sessie 2
Debsterrr
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |