Die Mohammed toch, 't lijkt me een vrolijke kerel ondanks zijn schizofreniequote:Op woensdag 14 september 2005 14:07 schreef Monidique het volgende:
Volgens de overlevering was de profeet Mohammed een groot kattenliefhebber. Toen zijn favoriete kat (Muezza) eens op zijn arm in slaap was gevallen, en de profeet werd weggeroepen, zou hij zelfs de mouw van zijn kleed hebben afgesneden, liever dan het dier wakker te maken. Toen Mohammed na het gebed terugkeerde werd Muezza wakker en kromde zijn rug, waarmee hij zijn dankbaarheid toonde. Mohammed aaide de kat 3 keer over zijn kop en sinds die tijd hebben alle cyperse katten een "M" op het voorhoofd.
Deze anekdote is terug te vinden in het boek A dictionary of cat lovers van Christabel Aberconway.
http://www.weetjesoverkatten.nl/citaten.htm
Een site die ene Kipling citeert is moeilijk serieus te nemen.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:07 schreef Monidique het volgende:
Volgens de overlevering was de profeet Mohammed een groot kattenliefhebber. Toen zijn favoriete kat (Muezza) eens op zijn arm in slaap was gevallen, en de profeet werd weggeroepen, zou hij zelfs de mouw van zijn kleed hebben afgesneden, liever dan het dier wakker te maken. Toen Mohammed na het gebed terugkeerde werd Muezza wakker en kromde zijn rug, waarmee hij zijn dankbaarheid toonde. Mohammed aaide de kat 3 keer over zijn kop en sinds die tijd hebben alle cyperse katten een "M" op het voorhoofd.
Deze anekdote is terug te vinden in het boek A dictionary of cat lovers van Christabel Aberconway.
http://www.weetjesoverkatten.nl/citaten.htm
Dat zijn van die lelijke pekingeenden. Die zijn stom.quote:
Ja... zoals ik mijn kamer opruim.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens zijn katten schone beesten, en ruimen ze hun eigen drollen op.
Precies, gewoon alles begraven...of in jou geval, onder het bed.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja... zoals ik mijn kamer opruim.
Zijn ze ook halal?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
Het mag pas naar OUD als mensen hier kinderen hebben en erover gaan pratenquote:Op woensdag 14 september 2005 14:34 schreef Johan_de_With het volgende:
POL >>>> OUD, c.q. F&f.
Ik heb drie kinderen. Ik wil er zelfs een kwijt. Liefst in ruil voor een hond, zoals bij de Gothen en Romeinen.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het mag pas naar OUD als mensen hier kinderen hebben en erover gaan praten
Er is een ding erger dan kinderen en dat is over kinderen praten.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb drie kinderen. Ik wil er zelfs een kwijt. Liefst in ruil voor een hond, zoals bij de Gothen en Romeinen.
Godzijdank.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kut Barbaren, ze hebben de ondergang van het Romeinse Rijk ingeluid![]()
Dan mogen ze wel eens bij mij in de tuin langskomenquote:Op woensdag 14 september 2005 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
Sindsdien is de beschaving niet meer zo hoog geweestquote:Op woensdag 14 september 2005 14:40 schreef Monidique het volgende:
Godzijdank.
quote:Op woensdag 14 september 2005 14:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sindsdien is de beschaving niet meer zo hoog geweest![]()
Wikipedia.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar heb je dat nu weer gelezen?
Nee wel Ben Hur en gladiatorquote:Op woensdag 14 september 2005 14:44 schreef Johan_de_With het volgende:
. Zeker nooit American Gladiators gezien?
Als je Ben Hur hebt gezien, hoef je alleen nog maar Spartacus te zien.quote:
Wil je dat nooit meer doen, Gibbon in een adem brengen met een taalfout? Ik schrijf toch ook niet dat de Matthaus pwned?quote:Hoewel ik moet zeggen dat mijn beeld van het Romeinse Rijk wel is verandert nu ik "Verval en ondergang van het Romeinse Rijk" lees![]()
Nee.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
Maar heb je 'verval en ondergang van het Romeinse Rijk' ook zelf gelezen?
Ongeveer zoals een stijlvaste Michiel Smit met een pruik op.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:50 schreef Monidique het volgende:
Ik heb gelezen dat Het verval en ondergang van het Romeinse Rijk af en toe nog wel een beetje biased is.
Okquote:Op woensdag 14 september 2005 14:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Als je Ben Hur hebt gezien, hoef je alleen nog maar Spartacus te zien..
Sorry ik denk sowieso dat Gibbon het woord veranderen niet kendequote:Wil je dat nooit meer doen, Gibbon in een adem brengen met een taalfout? Ik schrijf toch ook niet dat de Matthaus pwned?
Niet?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik schrijf toch ook niet dat de Matthaus pwned?
Echt belangrijk vind ik het het ook niet, maar om nou je eigen minister irrelevant te maken?quote:Balkenende gelooft niet in nieuw kiesstelsel
Jan Peter BalkenendePremier Jan Peter Balkenende gelooft niet in verandering van het Nederlandse kiesstelsel. Dat is opmerkelijk, aangezien minister van Bestuurlijke Vernieuwing Pechtold (D66) momenteel de mogelijkheden voor een andere manier van kiezen onderzoekt. Een gedeeltelijk districtenstelsel moet de band tussen burger en politiek versterken.
"Ik vind het veel beter om te werken met het huidige systeem, zowel voor wat betreft het kiesstelsel als voor wat betreft de formele positie van de premier", zegt Balkenende in een interview met opinieblad Elsevier. Volgens de minister-president weet nu iedereen hoe verkiezingen en de vorming van een kabinet in elkaar steekt. "Dat is beter dan de hele zaak op de schop nemen."
Behalve een wijziging van het kiesstelsel bepleiten coalitiepartijen VVD en D66 ook de gekozen minister-president. "Ik vind dat er coalities moeten bestaan in Nederland, ook om minderheden een plaats te geven. Dat is ook relevant voor hoe je aankijkt tegen de rol van een gekozen minister-president. Nou, daar ben ik geen voorstander van", stelt Balkenende. Een gekozen premier zou volgens de CDA'er te veel een presidentiele uitstraling hebben, wat zich wellicht moeilijker verhoudt met het parlement en de koningin als staatshoofd.
quote:Op woensdag 14 september 2005 14:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel eens bij mij in de tuin langskomen!
Zo is de zin geperfectioneerd.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Owh jah
Kom hier met Citaat Kneus
Oh. Zie het nu pas.quote:
Dat jij nog eens mijn taalfouten zou verbeteren.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zo is de zin geperfectioneerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |