Juist dus vanaf nu de keuze of je kat door de bami of in je benzinetank. Oprumen die puinhopen.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Katten zijn inderdaad ware klootzakken. Ze jagen ook op eenden.
2 katten 1 tv, probleemquote:Op woensdag 14 september 2005 13:07 schreef pberends het volgende:
Mensen die een kat als huisdier nemen zijn echt van die SBS6-kijkers.
Gelukkig ben ik een jongetje.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Mannen die katten nemen zijn helemaal erg.
Tsss, jij hebt zeker nooit iets harigs in je nek gehad he?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Verwijderd?
Nee sorry ik heb de retromatjes aan me voorbij laten gaan.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Tsss, jij hebt zeker nooit iets harigs in je nek gehad he?
Jawel, maar nooit in mijn mond.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Tsss, jij hebt zeker nooit iets harigs in je nek gehad he?
Een knaap, zelfs. Hoe is het weer op de dijken?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een jongetje.
Homo. Zelfs Wolffje heeft een hond.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:14 schreef MrX1982 het volgende:
Katten zijn cool, honden daarentegen
Ik had vanochtend de wind in de rug.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een knaap, zelfs. Hoe is het weer op de dijken?
Wel zo'n homohondje overigens.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Homo. Zelfs Wolffje heeft een hond.
Honden zijn aanhankelijkquote:Op woensdag 14 september 2005 13:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Homo. Zelfs Wolffje heeft een hond.
Zijn die eigenlijk nog wel man?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat dien je dan ook met strijkers te doen.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Probeer maar eens met een kat vuurwerkjeugd weg te jagen..
Als bami of brandstof.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:19 schreef Monidique het volgende:
Katten zijn tof.
Hoezo?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat dien je dan ook met strijkers te doen.
Ik ookquote:Op woensdag 14 september 2005 13:20 schreef MrX1982 het volgende:
Ík ben het eindelijk eens met Monidique
Strijkers in en rond het groepje en ze zijn zo weg.quote:
Ja voor de lol zwakkere dieren afslachten.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Het ideale liberale huisdier![]()
Neehoor. De volkskrant gooi ik er gewoon bij. Het wereldkundig maken van naam, adres en vermogen vind ik nog steeds onverantwoord.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:03 schreef du_ke het volgende:
@sizzler uit de volkskrant, je aanval op de NOS was dus wel wat voorbarig.
[..]
Vermogen misschien niet maar die andere zaken zouden best wel eens kunnen helpen bij het oplossen van de zaak. Mensen die haar nog gezien hebben bv.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
Neehoor. De volkskrant gooi ik er gewoon bij. Het wereldkundig maken van naam, adres en vermogen vind ik nog steeds onverantwoord.
Yep, en ze weten bij wie ze in de tuin moeten schijtenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:28 schreef MrX1982 het volgende:
Een kat leeft zijn eigen leven en komt alleen als hij eten nodig heeft.
Ik waardeer dat
Bovendien zijn het echte predators. Snel, lenig en gemeen![]()
Niet altijd hoor, alleen als ze daar zin in hebbenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja voor de lol zwakkere dieren afslachten.
Goed werk iddquote:Op woensdag 14 september 2005 13:36 schreef Tafkahs het volgende:
Yep, en ze weten bij wie ze in de tuin moeten schijten
Zoals Moslims en negers.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:42 schreef MrX1982 het volgende:
En ze kiezen iemand uit die niet van katten houdt om kopjes te geven en op schoot te springen
Waarom?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:02 schreef Monidique het volgende:
Uiteraard houden échte moslims wel van katten!
Ik hoor het Kroes nog zo zeggen gister, 'De ene portemonnaie moet niet met de andere gevoed worden'.quote:Vijftig rechercheurs op zoek naar ontvoerde miljonairsdochter
ANP
AMSTERDAM - De politie heeft vijftig rechercheurs ingezet om de 37-jarige Claudia Melchers, dochter van multimiljonair Hans Melchers, terug te vinden. Gewapende mannen zouden de vrouw maandagavond hebben ontvoerd uit haar woning aan de Jan van Eijckstraat in Amsterdam-Zuid. De politie kon woensdagochtend niet zeggen of er al een spoor van het slachtoffer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |