quote:Op woensdag 14 september 2005 13:25 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Grappig vanwege zijn "loopbaan"
grappig... Bedoelde hij alles wat ie zei niet serieus? Volgens mij wel hoor...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:11 schreef LangeTabbetje het volgende:
Pim Fortuijn, heeft zoooooo ontiegelijk veel Nederlanders voor de gek gehouden !
quote:
Vertel.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:25 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Grappig vanwege zijn "loopbaan"
Ow. dat vind ik me een KUTwijf. Ongelooflijk. Als ik haar in de Tweede Kamer op de achtergrond zie lachen om de spreker dan denk ik: wat ben jij een vuil loeder.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:16 schreef tong80 het volgende:
Ik moet altijd lachen om Sharon Dijksma. Is een jaartje of 25 maar praat als Wilhelmina die het volk toespreekt in de oorlogsdagen.
Ja dat is weer wat anders. Ik noem haar liever een kuthoer. Maar ik zie haar niet achter het raam zitten. Nou ja ik zie haar wel zitten. Maar het trekt geen klanten.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:18 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ow. dat vind ik me een KUTwijf. Ongelooflijk. Als ik haar in de Tweede Kamer op de achtergrond zie lachen om de spreker dan denk ik: wat ben jij een vuil loeder.
Coole foto!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik kies voor het komische duo Boris & Boris
[afbeelding]
Het straalt echt de power van D66 uit.quote:
Doen die niet de reclame voor Kanis en Gunnik?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik kies voor het komische duo Boris & Boris
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |