abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 september 2005 @ 17:35:08 #51
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_30457849
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:33 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Natuurlijk moet vlees salmonella- en campylobactervrij zijn, deze bacteriën kunnen dodelijk zijn voor mensen met een verzwakte weerstand.
Als ze zo'n slechte weerstand hebben moeten ze maar geen kippenvlees eten (of het in ieder geval alleen gaar opeten). Een beetje eigen verantwoordelijkheid kan geen kwaad.
  zaterdag 10 september 2005 @ 17:39:01 #52
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_30457962
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:35 schreef freako het volgende:

[..]

Als ze zo'n slechte weerstand hebben moeten ze maar geen kippenvlees eten (of het in ieder geval alleen gaar opeten). Een beetje eigen verantwoordelijkheid kan geen kwaad.
Precies, gewoon moddergaar eten en je keuken en je handen school houden, dan is er niets aan de hand.
Godvergeten overheidsregulierders, hebben de rauwemelkse kaas al om zeep geholpen, straks de kip en het volgende is dat eieren alleen hardgekookt verkocht mogen worden, want mensen zouden eens een zachtgekookt eitje kunnen eten wat theoretisch met iets besmet is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 10 september 2005 @ 18:02:48 #53
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_30458760
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:46 schreef sp3c het volgende:
nu ben ik ontevreden met Balkenende II

ze mogen alles van me hebben maar niet mijn kippetje ... hoe moet ik anders mijn bami bouwen?!?!
Gewoon ons een complete vleesgroep gaan ontzeggen. Schandallig!!
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_30469619
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Precies, gewoon moddergaar eten en je keuken en je handen school houden, dan is er niets aan de hand.
Godvergeten overheidsregulierders, hebben de rauwemelkse kaas al om zeep geholpen, straks de kip en het volgende is dat eieren alleen hardgekookt verkocht mogen worden, want mensen zouden eens een zachtgekookt eitje kunnen eten wat theoretisch met iets besmet is.
Wat betreft het eitje: Bak eieren of kook ze hard: het eiwit en de eierdooier moeten gestold zijn om salmonellabesmetting te voorkomen.
  zaterdag 10 september 2005 @ 23:14:10 #55
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_30469820
quote:
jaja ik zuig het niet uit mijn duim ofzo, het is geen sarcasme, het is een zeer reele inschatting wat de kindermeisjesstaat voor ons verzint.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_30471410
@ Pietverdriet, dat advies in mijn link geldt al een tijdje hoor, paar jaar meen ik. Mijn eitjes worden deftig doorgekookt/doorgebakken.
pi_30472947
Doe mij maar een zachtgekookt eitje.
pi_30574511
Hoogervorst heeft de ivoren toren verlaten
quote:
Geen verbod op besmet kippenvlees

DEN HAAG Minister Hoogervorst komt de supermarkten tegemoet in de kwestie rond besmet kippenvlees. Hij eist niet langer dat het vlees helemaal vrij is van schadelijke bacteriën.

In de Tweede Kamer zei Hoogervorst dat hij de verkoop van licht besmet vlees niet zomaar zal verbieden. Eerder had hij gezegd dat kip en kalkoen volledig vrij moeten zijn van salmonella en campylobacter. Supermarkten dreigden daarop de verkoop van kip en kalkoen te staken.

Minister Hoogervorst maakte ook bekend dat er steeds minder besmet kippenvlees in de supermarkten wordt aangetroffen.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/09/art0000A00607C6.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')