Je bent:quote:Op maandag 12 september 2005 16:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb tussen 1375 Marokkanen gestaan..
Dit kabinet gaat 1 miljard extra investeren in windenergie.quote:Op maandag 12 september 2005 12:16 schreef MrX1982 het volgende:
Windmolens dat is echt de grootste horizonvervuiling ooit.
Wie dat bedacht heeft
Wijs besluit van de VVD en CDA
Nee.quote:
Nee.quote:[2] bekeerd
Ja, 2,25 voor een Heineken!quote:[3] bestolen
Nee.quote:[4] mishandeld
Nee.quote:[5] bedreigd
Ik wil terug.quote:maar je hebt het overleefd?
Ach de achterlijken regeren dit land momenteel. Triest maar helaas. Aan milieubeleid doet metn gewoon niet meer...quote:Op maandag 12 september 2005 16:39 schreef RichardQuest het volgende:
'Subsidie windmolens in zee stoppen'
Krijg je subsidie om windmolens in de zee te stoppen?
Moet de subsidie voor windmolens in zee stoppen?
Moet je de subsidie zelf in de zee stoppen?
Nu dan niet meer, toch?quote:Op maandag 12 september 2005 17:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit kabinet gaat 1 miljard extra investeren in windenergie.
Krijgt elke Nederlander een blik bruine bonenquote:Op maandag 12 september 2005 17:05 schreef Sidekick het volgende:
Dit kabinet gaat 1 miljard extra investeren in windenergie.
quote:Op maandag 12 september 2005 17:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Krijgt elke Nederlander een blik bruine bonen![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 17:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach de achterlijken regeren dit land momenteel. Triest maar helaas. Aan milieubeleid doet metn gewoon niet meer...
Ik lees het net, inderdaad, ze gaan het heroverwegen. Eerst een onderzoek afwachten.quote:
Borselle zekerquote:Op maandag 12 september 2005 17:31 schreef pberends het volgende:
[..].
Lees het hele nieuwsbericht zou ik zeggen, het geld gaat naar andere milieu-doeleinden.
Dat zei men 5 ~ 10 jaar geleden ook al. Inmiddels komt de groene energie uit Duitsland, schijnt het zonnetje daar harder?quote:Op maandag 12 september 2005 17:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik lees het net, inderdaad, ze gaan het heroverwegen. Eerst een onderzoek afwachten.
Tsja. Het is toch allang duidelijk dat windenergie een van de meest onrendabele duurzame energie is? Daarbij ook nog eens horizonvervuilend. De conclusie lijkt me simpel.
Ik voorzie wel een grote toekomst voor zonne-energie.
Te simpel sidekick...quote:Op maandag 12 september 2005 17:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik lees het net, inderdaad, ze gaan het heroverwegen. Eerst een onderzoek afwachten.
Tsja. Het is toch allang duidelijk dat windenergie een van de meest onrendabele duurzame energie is? Daarbij ook nog eens horizonvervuilend. De conclusie lijkt me simpel.
Ach Nederland kan veel meer en zou ook veel meer moeten doen alleen ontbreekt de politieke wil. De consument, Nuon en Essent willen wel aan de groene stroom.quote:Op maandag 12 september 2005 17:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat zei men 5 ~ 10 jaar geleden ook al. Inmiddels komt de groene energie uit Duitsland, schijnt het zonnetje daar harder?
En schadelijk voor vogelachtigenquote:Op maandag 12 september 2005 17:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maar Brinkhorst wil zeker niet op de stoel blijven zitten he?quote:Op maandag 12 september 2005 17:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach Nederland kan veel meer en zou ook veel meer moeten doen alleen ontbreekt de politieke wil. De consument, Nuon en Essent willen wel aan de groene stroom.
Te verwaarlozen en niet relevant. Je moet ze niet net in een standaardtrekroute zetten maar dat lijkt me logisch.quote:Op maandag 12 september 2005 17:55 schreef pberends het volgende:
[..]
En schadelijk voor vogelachtigen.
Ow, dat zijn meestal rechtse figuren die dat soort argumenten gebruiken. "Te verwaarlozen". Ja, dan is het broeikaseffect ook te verwaarlozenquote:Op maandag 12 september 2005 18:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Te verwaarlozen en niet relevant. Je moet ze niet net in een standaardtrekroute zetten maar dat lijkt me logisch.
Consument is egoistisch. Die wilden alleen maar groene stroom omdat het gesubsidieert werd. Anders waren 90% van de groene consumenten niet eens overgestapt op groene stroom.quote:Op maandag 12 september 2005 17:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach Nederland kan veel meer en zou ook veel meer moeten doen alleen ontbreekt de politieke wil. De consument, Nuon en Essent willen wel aan de groene stroom.
Ach dit kreeg ik jaren terug van een vogelbeschermings hippie te horen die een verassend heldere kijk had op een aantal zaken.quote:Op maandag 12 september 2005 18:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow, dat zijn meestal rechtse figuren die dat soort argumenten gebruiken. "Te verwaarlozen". Ja, dan is het broeikaseffect ook te verwaarlozen.
Ok daar zit wat in maar dan nog was het dus zo dat bij een gelijke prijs de voorkeur ging naar groene stroom.quote:Op maandag 12 september 2005 18:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Consument is egoistisch. Die wilden alleen maar groene stroom omdat het gesubsidieert werd. Anders waren 90% van de groene consumenten niet eens overgestapt op groene stroom.
Dat klopt niet helemaal door de gestegen vraag werd het wel degelijk aantrekkelijk om te investeren.quote:Nuon en Essent zijn egoistisch. Die plaatsen alleen maar windmolens omdat ze torenhoge subsidies krijgen. Anders deden ze er geen fuck aan, want dat knibbelde aan de winst.
Zie ik toch andersquote:Oftewel de politieke wil was er wel, maar de consument en bedrijven maakten er een potje van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |