quote:Op zondag 11 september 2005 01:27 schreef kinky_queen het volgende:
volgens dvdprofiler w8 ik op:
[afbeelding]
dat is de box waar beide delen in zittenquote:Op zondag 11 september 2005 11:48 schreef kinky_queen het volgende:
Pascal: Waarom de r3 van KILL BILL?
Zijn die uitgaves ook ongecensureerd?quote:Op zondag 11 september 2005 13:42 schreef pascalheister het volgende:
dat is de box waar beide delen in zitten![]()
moest kill bill nog hebben en zag deze voor een nette prijs
weet ik zo niet preciesquote:Op zondag 11 september 2005 13:51 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zijn die uitgaves ook ongecensureerd?
Nee, alleen Japanquote:Op zondag 11 september 2005 13:51 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zijn die uitgaves ook ongecensureerd?
volgens mij wel het is een 1-disc tin editiequote:Op zondag 11 september 2005 17:29 schreef pascalheister het volgende:
is dat een 1 disc van Edward Scissorhands Antichrist?
Oi, die heb ik gisteravond ook besteld!quote:
die is mooi he, heb m gisteren ook open gemaaktquote:Op zondag 11 september 2005 17:33 schreef Hare het volgende:
Ikzelf wacht nog op:
Na de legacy serie van To Kill a Mockingbird kan Universal dit alleen maar weer tot een geweldige release maken
was da voor iets??quote:
De L.E. giftset van het Japanse Ima, ai ni yukimasu (Be With You).quote:
film niet gezien, is t de moeite??quote:Op donderdag 15 september 2005 17:43 schreef Durbin het volgende:
[..]
De L.E. giftset van het Japanse Ima, ai ni yukimasu (Be With You).
[afbeelding]
Als je de film hebt gezien, dan zegt de inhoud je ook veel meer. Vooral dat dagboek vind ik een mooie toevoeging.Overigens zie ik net dat óók deze film een Amerikaanse remake krijgt.
![]()
Ik vond van wel. Een man en zijn zoon geloven in een Oosterse mythe dat een overleden familielid gedurende het regenseizoen voor een paar weken terug kan keren. En zo geschiedt met hun vrouw c.q. moeder. Het verhaal is een beetje sprookjesachtig maar mooi en de soundtrack erg goed. In het laatste kwartier valt er nog aardig wat informatie te verwerken, maar rondt tevens de film erg mooi af. Overigens zou ik eerder zeggen dat deze film uit Korea komt, dan uit Japan, waar ie werkelijk vandaan komt.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
film niet gezien, is t de moeite??
goedzoquote:Op donderdag 15 september 2005 19:29 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
Zijn nu nog voor een goede prijs bij cdwow te krijgen dus gauw nog maar besteld.
de moeite om `m eens te kijken, mocht die mogelijkheid zich voor doenquote:Op donderdag 15 september 2005 18:46 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nee tis niet de moeite, maar hij koopt toch de L.E Giftset![]()
![]()
daarom ben je toch dvd gekquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
de moeite om `m eens te kijken, mocht die mogelijkheid zich voor doen
Trouwens: er zijn genoeg gekken die een giftset gewoon kopen voor t feit dat een giftset is en niet om dat ze per se de film zo goed vinden. Dus zo gek zou dat idee niet eens zijn
toch niet om giftsets te kopen van films waar je niets aan vindt?? als ik een set koop, dan doe ik omdat ik t een goede film vind, niet omdat zo graag zoveel mooie sets wil hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daarom ben je toch dvd gek![]()
ja ok zo'n robot hoofd zou ik ook niet kopen bvquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
toch niet om giftsets te kopen van films waar je niets aan vindt?? als ik een set koop, dan doe ik omdat ik t een goede film vind, niet omdat zo graag zoveel mooie sets wil hebben.
Toch??
oh die zou ik nog wel kopen, ware t niet dat ik m veel te duur vindquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja ok zo'n robot hoofd zou ik ook niet kopen bv
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
toch niet om giftsets te kopen van films waar je niets aan vindt?? als ik een set koop, dan doe ik omdat ik t een goede film vind, niet omdat zo graag zoveel mooie sets wil hebben.
Toch??
Is de R1 beter dan de R0 van Anchor Bay? dvdcompare kent hem nog niet. $10 op amazon is idd niet duur, of heb je hem ergens zelfs nog goedkoper gevonden?quote:
Volgens dvdbeaver is de regio 1 inderdaad een stukje beter.quote:Op zondag 18 september 2005 18:37 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Is de R1 beter dan de R0 van Anchor Bay? dvdcompare kent hem nog niet. $10 op amazon is idd niet duur, of heb je hem ergens zelfs nog goedkoper gevonden?
Nog geen eurotje of 6 met deze link. Aangezien hij overal vrij goedkoop is wist ik niet of ie wel aanbiedingswaardig was.quote:Op zondag 18 september 2005 18:52 schreef fractalis het volgende:
[..]
Volgens dvdbeaver is de regio 1 inderdaad een stukje beter.
Eurootje of 7 trouwens bij cdwow met 20% kortingslink (zie dvd.nl/forum)![]()
jaquote:Op zondag 18 september 2005 21:20 schreef kinky_queen het volgende:
ah, het plaatje doet t dus niet?
[afbeelding]
zo. duidelijk?
Vind je dat niet een beetje duur? 16 pond voor een uitgave zonder enige extra's? Of krijg je korting?quote:Op zondag 18 september 2005 23:45 schreef Sokolsky het volgende:
CD-Wow.
Ik denk de 20% link. Dus het wordt zo'n 13 pond. Nog steeds veel voor een uitgave zonder al te veel extra's maar dat is de kracht van de Criterion Collection. Je betaalt veel voor de vaak maar kleine meerwaarde tov edities van andere maatschappijen.Uitzonderingen daargelaten en een Criterion-uitgave van niet eerder (fatsoenlijk) op dvd uitgebrachte films is geweldig.quote:Op maandag 19 september 2005 01:03 schreef Eluc het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje duur? 16 pond voor een uitgave zonder enige extra's? Of krijg je korting?
Hm ik ken geen 20% link.. heb ook al zo lang geen dvd's meer besteld, maar goed. Ik ben zelf ook een liefhebber van Criterions, ook al betaal je er eigenlijk te veel voor. De beeldkwaliteit is in de meeste gevallen gewoon een stuk beter dan op andere uitgaves.quote:Op maandag 19 september 2005 01:31 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik denk de 20% link. Dus het wordt zo'n 13 pond. Nog steeds veel voor een uitgave zonder al te veel extra's maar dat is de kracht van de Criterion Collection. Je betaalt veel voor de vaak maar kleine meerwaarde tov edities van andere maatschappijen.Uitzonderingen daargelaten en een Criterion-uitgave van niet eerder (fatsoenlijk) op dvd uitgebrachte films is geweldig.
20% link inderdaad. Ik wil niet wachten, ik wil 'm gewoon hebben. En heel veel goedkoper is 'ie niet te krijgen.quote:Op maandag 19 september 2005 01:44 schreef Eluc het volgende:
[..]
Hm ik ken geen 20% link.. heb ook al zo lang geen dvd's meer besteld, maar goed. Ik ben zelf ook een liefhebber van Criterions, ook al betaal je er eigenlijk te veel voor. De beeldkwaliteit is in de meeste gevallen gewoon een stuk beter dan op andere uitgaves.
Zelf wilde ik deze dvd eigenlijk ook kopen een tijd geleden. Toen ik ergens hoorde dat Criterion een aantal uitgaves ging vernieuwen met meer extra's en zo heb ik besloten toch nog even te wachten, in de hoop dat er van deze prachtige film een wat fatsoenlijkere dvd werd uitgebracht.
Hm, bij mij is ie nog niet verzonden, helaas. Hij staat nog steeds in Wordt verwerkt status. Maar goed ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren. Officiele release datum is ook pas over 2 dagenquote:Op maandag 19 september 2005 23:13 schreef Butra het volgende:
[afbeelding]
Zojuist het verzendmailtje van Bol mogen ontvangen. Goeie service ook, de prijs is gewoon aangepast aan de actuale prijs (is nu 19,99 en ik had 'm in juli besteld voor 24,99). Ook de 5 euro kortingscoupon die eigenlijk maar tot 1 augustus geldig was is gewoon nog meegenomen.
Kan ik daar alleen met creditcard bestellen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:42 schreef Timo20 het volgende:
Naar aanleiding van de goede recensies en verhalen die ik er over heb gelezen toch besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
kost ook maar 15,99 pond bij cdwow
Dankjequote:Op dinsdag 20 september 2005 11:24 schreef sampoo het volgende:
Als je op de duitse site besteld kan je wel met overschrijving betalen maar dan is hij met de 2-euro kortingslink wel 5 euro duurder dan op de .com site met de 20% kortingslink
Duitse site met 2 EUR korting
in de winkel hier is ie al verkrijgbaarquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:09 schreef Chielus het volgende:
[..]
Hm, bij mij is ie nog niet verzonden, helaas. Hij staat nog steeds in Wordt verwerkt status. Maar goed ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren. Officiele release datum is ook pas over 2 dagen
Die was al wel een tijdje bekend hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 06:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Eindelijk een fatsoenlijk plaatje
[afbeelding]
ben niet zo'n superfan dat ik die beide boxen wil, de gewone keepcase uitvoering is genoeg, Die franse heeft toch geen engelse subs?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:59 schreef Chielus het volgende:
Die japanse superdikke boxen zijn de meest complete. Ik vind de Franse doos wel een stuk mooier.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 05:10 schreef pascalheister het volgende:
Alfred Hitchcock: The Masterpiece Collection is vandaag verzonden door Pacific
dacht dat je die al besteld had??quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:30 schreef pascalheister het volgende:
besteld bij de koreaan
[afbeelding]
die had dvdheaven doodleuk verwijderd, wat ik vd week had gemeldquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dacht dat je die al besteld had??
Mischien op een aftermarket?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:34 schreef pascalheister het volgende:
die is toch nergens meer te krijgen![]()
veel te duurquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:37 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Mischien op een aftermarket?
we zijn al bijna 2 weken onderweg, komt meneer nog aankakkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
Ja konden jullie niet even zeggen dat we in een nieuw topic zijn begonnen
Dan maar vandaag via de website met de stomme actie die wel erg handig is besteld:
Voor 12,99 bij de FRS:
[afbeelding]
Hij kon er gewoon niet tegen dat hij deze keer niet het topic mocht aanmakenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
we zijn al bijna 2 weken onderweg, komt meneer nog aankakken![]()
Ik heb gewoon al twee weken niks besteld...quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
we zijn al bijna 2 weken onderweg, komt meneer nog aankakken![]()
Wat ken je me goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:11 schreef Hare het volgende:
[..]
Hij kon er gewoon niet tegen dat hij deze keer niet het topic mocht aanmaken
Dat hangt van de uitgever af... is iets wat Play zelf ook geen idee over heeft geloof ik..quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Misschien offtopic ofzo maar hoellang duurt het bij Play voordat ze weer een DVD instock hebben?
waar heb je die vandaan? looking goodquote:
van dvdforum 2 disc van A Tale of Two Sisters (OOP volgens mij)quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
waar heb je die vandaan? looking good
Oeh, die uitgave bestel ik binnenkort ook even.quote:
Het is een special uncut editionquote:Op zondag 25 september 2005 14:22 schreef kinky_queen het volgende:
Mjah, die zag ik ook maar offie ook unrated is...
![]()
Beavis & Butthead is geniaal! Ben je net aan het kijken. Die woestijnhalicunatiescene is flippen!quote:Op maandag 26 september 2005 17:26 schreef Max-Westerman het volgende:
The Football Factory - Special Edition en Beavis And Butthead: Do America
I knowquote:Op maandag 26 september 2005 22:43 schreef sampoo het volgende:
[..]
Beavis & Butthead is geniaal! Ben je net aan het kijken. Die woestijnhalicunatiescene is flippen!![]()
ik zag hem nog op ebay voorbij komen idd, maarja ik had hem alquote:Op maandag 26 september 2005 21:46 schreef Timo20 het volgende:
Net gewonnen op ebay:
[afbeelding]
LE incl. filmcell
[afbeelding]
je pic doet t nietquote:
Ik lijk KQ wel. Maar deze is het in ieder geval :quote:
Probeer A Bittersweet Life eens. Die vond ik erg goed.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie kan mij films van Aziatische maak aanraden die op het moment hot zijn?
Na Oldboy, HofD, 7 Samurai en Hero ben ik weer toe aan iets nieuws uit die regio..
(TaeGuk Gi is trouwens bekend maar nog niet besteld)
Thanksquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Probeer A Bittersweet Life eens. Die vond ik erg goed.
ik vond m erg mooiquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Thanks, dat wordt een aanschaf
Is Marathon ook echt zo goed? Verhaal lijkt me een beetje softy ..
Per november, niet gek. Zitten er nou eigenlijk een of twee boekjes bij? En weet jij wat er op die derde disc staat? En om het vragencircus af te sluiten, levert alapage ook gratis naar NL en wanneer schrijven ze eigenlijk het bedrag af, bij bestelling of bij levering?quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[afbeelding]
Op Toppers van Joling,Gordon en Froger![]()
Gewoon bij amazon bestellen. Is ie iets goedkoper en schrijft pas af bij preorder. Verzenden gebeurt niet gratis, niet bij alapage en niet bij amazon.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:42 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Per november, niet gek. Zitten er nou eigenlijk een of twee boekjes bij? En weet jij wat er op die derde disc staat? En om het vragencircus af te sluiten, levert alapage ook gratis naar NL en wanneer schrijven ze eigenlijk het bedrag af, bij bestelling of bij levering?
Damn, het lijkt wel val-hare-lastig-dag vandaag!
Sinds Wanneer is Rene Froger een homo verklaar je nader..Hoe jij erbij komt dat Froger ook homo isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
tering, heb jij wat met showbizhomo's ofzo
die andere 2 zijn heta nders overdreven om over Peter van der Horst maar te zwijgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sinds Wanneer is Rene Froger een homo verklaar je nader..Hoe jij erbij komt dat Froger ook homo is![]()
Wat let jij goed op mijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die andere 2 zijn heta nders overdreven om over Peter van der Horst maar te zwijgen
Wat zijn de specs van die editie?quote:
FvsJ 2?quote:
die FvsJ2 is te bestellen???quote:
op je letten? je bent als een splinter in m'n oogquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat let jij goed op mij![]()
En bemoei je niet met mij ja![]()
Ik geef dat door aan de moderatorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
op je letten? je bent als een splinter in m'n oog
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik geef dat door aan de moderator
quote:
Jaaaah, in een super-limited edition!quote:
er zou toch een fanboy versie op de markt kunnen zijn?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:07 schreef Smots het volgende:
[..]
Jaaaah, in een super-limited edition!
![]()
Is dit nou de laatste seizoen met David Duckovny?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:44 schreef dave_k het volgende:
Hoi allemaal,ben nieuw hier
Ik wacht momenteel op;
x files season 8
[afbeelding]
Aleen dan wel de wat goedkopere chinese editie (ben ooit van plan de plastic versie's te gaan kopen maar eerst maar eens door sparen)
Infernal Affairs. Hong Kong politie-maffia thriller. Briljant plot, puik camera- en montagewerk en naar onze maatstaven haast 'westers' geacteerd. Is inmiddels al als mid-price dvd te bestellen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie kan mij films van Aziatische maak aanraden die op het moment hot zijn?
Na Oldboy, HofD, 7 Samurai en Hero ben ik weer toe aan iets nieuws uit die regio..
(TaeGuk Gi is trouwens bekend maar nog niet besteld)
Die heb ik al een aantal keer in m'n hand gehad, zal hem is bij het lijstje zettenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:39 schreef RRRobert het volgende:
Ik wacht al een ruim 5 weken op Volcano High en twee weken op Battle Royale, beiden zeer goedkoop bij de Van Leest op de website te vinden.
[..]
Infernal Affairs. Hong Kong politie-maffia thriller. Briljant plot, puik camera- en montagewerk en naar onze maatstaven haast 'westers' geacteerd. Is inmiddels al als mid-price dvd te bestellen.
Ooh jah, das waar ook. Jij bent dat B(-agger) movie freakquote:
Had jij hier niet in een rolletje in ?quote:
hoezo niet de R1? deze cover vind ik lelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:56 schreef Asskicker14 het volgende:
In Pre-Order:
Charlie and the Chocolate Factory 2-disc edition (Regio 2)
[afbeelding]
Ik prefereer regio 2 DVD's omdat die meer toegankelijk zijn voor de DVD-spelers die ik bezit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoezo niet de R1? deze cover vind ik lelijk
ah okquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik prefereer regio 2 DVD's omdat die meer toegankelijk zijn voor de DVD-spelers die ik bezit.![]()
Waar besteld die WotW (regio 2) ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:56 schreef Asskicker14 het volgende:
In Pre-Order:
The War of the Worlds 2 disc-edition (Regio 2)
CD-wow.quote:
wist niet dat image shack ook dvd`s uitbrachten??quote:
Ik ga m donderdag versturen pik, moet nog ff wat .avi's maken van de resterende delenquote:
klopt, die eerste is een D-filmquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:11 schreef CrackerJack het volgende:
kinky_queen, op die eerste na, zijn dat niet allemaal C- ipv B-filmen?![]()
quote:
Bij cdwow.net met kortingslink klik hier en zoek de titel op dan zit er automatisch al 2 euro korting opquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:25 schreef sampoo het volgende:
Ik heb hier ook nog 2,99 liggen. Waar heb je diamonds forever vandaan?
Voor hoeveel heb je Hotel Rwanda gewonnen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:09 schreef pascalheister het volgende:
Gewonnen op Ebay:
[afbeelding]
[afbeelding]
6 dollar (komt nog 8 dollar shipping bij)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je Hotel Rwanda gewonnen?
My point is: is dat geen tijdverlies om naar te kijken?quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:42 schreef kinky_queen het volgende:
klopt, die eerste is een D-film
Your point being
![]()
Nog goedkoper dan via de us-site dus waarom niet. De teller staat alweer op 3.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mocht je toch in James Bond stemming zijn: je kunt ook nog Die Another Day bestellen via die link, kost je 5 euro.
Bij Bol.com krijg je gauw binnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:32 schreef Mennosson het volgende:
Henk Elsink -Hoogtepunten uit zijn one man shows
[afbeelding]
€ 18,99 bij http://www.bol.com 2 DVD´s
Moet morgen binnen zijn als het goed is.
nu geen kopietje hopelijk??quote:
Nee natuurlijk niet, anders koop ik ze toch niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:40 schreef CrackerJack het volgende:
My point is: is dat geen tijdverlies om naar te kijken?
Ontdek nu dat ik deze bij mijn DVDPacific-bestelling van onlangs ben vergeten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:59 schreef kinky_queen het volgende:
Onder het motto:'Dun je wishlist zo snel mogelijk uit'
Nu:
En daar zou jij niets van weten?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:25 schreef Hare het volgende:
Ben je jezelf weer aan het hoereren jongen?
slimquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:30 schreef cosmick het volgende:
Zit ik fijn een weekje op Honogurai mizu no soko kara (Dark Water) te wachten (Play.com)..
[afbeelding]
Ligt ie iin de bus vandaag... dacht ik.
Blijk ik het fucking BOEK besteld te hebben![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:30 schreef cosmick het volgende:
Zit ik fijn een weekje op Honogurai mizu no soko kara (Dark Water) te wachten (Play.com)..
[afbeelding]
Mijn achteruitgang is nog steeds alleen voor de dagelijkse behoeftequote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:38 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
En daar zou jij niets van weten?
![]()
Kan je testen of je fantasie nog goed werkt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:30 schreef cosmick het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:05 schreef sampoo het volgende:
[..]
Kan je testen of je fantasie nog goed werkt.![]()
Ja je wordt bedankt. Wat heb je nou aan een 3 disc editie. En ik had zo een hele mooie versie voor je. Speciale 1 disc editie. Mooie kartonnen hoes, witte plastic eromheen. Je weet wel, zo een hele mooie snapperquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef Hare het volgende:
Wizard of Oz 3 disc
quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:15 schreef kinky_queen het volgende:
Heh, gadver Pascal, da's een dvd waar Hare speciale herinneringen aan heeft
![]()
ik heb aan mijn eerste juist slechte herinneringenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:22 schreef kinky_queen het volgende:
Tis z'n eerste dvd
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:42 schreef kinky_queen het volgende:
Hahaha, ik ook, dat was een r1 snapper van THE EXORCIST, die, op een trailer na helemaal kaal was, en gelukkig 'maar' f90,- kostte
![]()
Ik durf er een kratje op te zetten dat dat niet gaat lukkenquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:44 schreef Timo20 het volgende:
M`n Franse Aviator set is inmiddels al een paar dagen onderweg. Hoop `m deze week binnen te krijgen
Ben er bang voor, Amazon kennendequote:Op zondag 16 oktober 2005 22:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik durf er een kratje op te zetten dat dat niet gaat lukken
![]()
haha ja voor hem hoop ik van niet neequote:Op zondag 16 oktober 2005 22:57 schreef kinky_queen het volgende:
Ook als je niet via Amazon had besteld komt de postbode echt niet na 22:45 hoor
![]()
Gefeliciteerdquote:
Ik zit me net te bedenken, en ik kan me vergissen, maar volgens mij heb ik dan Hare's eerste dvd in mijn bezit. Volgens mij heb ik deze samen met Jurassic Park van hem gekocht, een tijd geleden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:15 schreef kinky_queen het volgende:
Heh, gadver Pascal, da's een dvd waar Hare speciale herinneringen aan heeft
![]()
Wie weet wat hij ermee gedaan heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2005 20:04 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken, en ik kan me vergissen, maar volgens mij heb ik dan Hare's eerste dvd in mijn bezit. Volgens mij heb ik deze samen met Jurassic Park van hem gekocht, een tijd geleden.
Dus.. het bieden begint op ¤ 25,-![]()
quote:
hij is rond de 200 euroquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:43 schreef dave_k het volgende:
[..]
![]()
wow,hoe duur was die als ik vragen mag ?
zal altijd op mijn wishlijst blijven staan,zal hem denk ik helaas nooit kunnen kopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |