quote:Op zondag 11 september 2005 01:27 schreef kinky_queen het volgende:
volgens dvdprofiler w8 ik op:
[afbeelding]
dat is de box waar beide delen in zittenquote:Op zondag 11 september 2005 11:48 schreef kinky_queen het volgende:
Pascal: Waarom de r3 van KILL BILL?
Zijn die uitgaves ook ongecensureerd?quote:Op zondag 11 september 2005 13:42 schreef pascalheister het volgende:
dat is de box waar beide delen in zitten![]()
moest kill bill nog hebben en zag deze voor een nette prijs
weet ik zo niet preciesquote:Op zondag 11 september 2005 13:51 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zijn die uitgaves ook ongecensureerd?
Nee, alleen Japanquote:Op zondag 11 september 2005 13:51 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zijn die uitgaves ook ongecensureerd?
volgens mij wel het is een 1-disc tin editiequote:Op zondag 11 september 2005 17:29 schreef pascalheister het volgende:
is dat een 1 disc van Edward Scissorhands Antichrist?
Oi, die heb ik gisteravond ook besteld!quote:
die is mooi he, heb m gisteren ook open gemaaktquote:Op zondag 11 september 2005 17:33 schreef Hare het volgende:
Ikzelf wacht nog op:
Na de legacy serie van To Kill a Mockingbird kan Universal dit alleen maar weer tot een geweldige release maken
was da voor iets??quote:
De L.E. giftset van het Japanse Ima, ai ni yukimasu (Be With You).quote:
film niet gezien, is t de moeite??quote:Op donderdag 15 september 2005 17:43 schreef Durbin het volgende:
[..]
De L.E. giftset van het Japanse Ima, ai ni yukimasu (Be With You).
[afbeelding]
Als je de film hebt gezien, dan zegt de inhoud je ook veel meer. Vooral dat dagboek vind ik een mooie toevoeging.Overigens zie ik net dat óók deze film een Amerikaanse remake krijgt.
![]()
Ik vond van wel. Een man en zijn zoon geloven in een Oosterse mythe dat een overleden familielid gedurende het regenseizoen voor een paar weken terug kan keren. En zo geschiedt met hun vrouw c.q. moeder. Het verhaal is een beetje sprookjesachtig maar mooi en de soundtrack erg goed. In het laatste kwartier valt er nog aardig wat informatie te verwerken, maar rondt tevens de film erg mooi af. Overigens zou ik eerder zeggen dat deze film uit Korea komt, dan uit Japan, waar ie werkelijk vandaan komt.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
film niet gezien, is t de moeite??
goedzoquote:Op donderdag 15 september 2005 19:29 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
Zijn nu nog voor een goede prijs bij cdwow te krijgen dus gauw nog maar besteld.
de moeite om `m eens te kijken, mocht die mogelijkheid zich voor doenquote:Op donderdag 15 september 2005 18:46 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nee tis niet de moeite, maar hij koopt toch de L.E Giftset![]()
![]()
daarom ben je toch dvd gekquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
de moeite om `m eens te kijken, mocht die mogelijkheid zich voor doen
Trouwens: er zijn genoeg gekken die een giftset gewoon kopen voor t feit dat een giftset is en niet om dat ze per se de film zo goed vinden. Dus zo gek zou dat idee niet eens zijn
toch niet om giftsets te kopen van films waar je niets aan vindt?? als ik een set koop, dan doe ik omdat ik t een goede film vind, niet omdat zo graag zoveel mooie sets wil hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daarom ben je toch dvd gek![]()
ja ok zo'n robot hoofd zou ik ook niet kopen bvquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
toch niet om giftsets te kopen van films waar je niets aan vindt?? als ik een set koop, dan doe ik omdat ik t een goede film vind, niet omdat zo graag zoveel mooie sets wil hebben.
Toch??
oh die zou ik nog wel kopen, ware t niet dat ik m veel te duur vindquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja ok zo'n robot hoofd zou ik ook niet kopen bv
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
toch niet om giftsets te kopen van films waar je niets aan vindt?? als ik een set koop, dan doe ik omdat ik t een goede film vind, niet omdat zo graag zoveel mooie sets wil hebben.
Toch??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |