Die was al wel een tijdje bekend hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 06:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Eindelijk een fatsoenlijk plaatje
[afbeelding]
ben niet zo'n superfan dat ik die beide boxen wil, de gewone keepcase uitvoering is genoeg, Die franse heeft toch geen engelse subs?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:59 schreef Chielus het volgende:
Die japanse superdikke boxen zijn de meest complete. Ik vind de Franse doos wel een stuk mooier.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 05:10 schreef pascalheister het volgende:
Alfred Hitchcock: The Masterpiece Collection is vandaag verzonden door Pacific
dacht dat je die al besteld had??quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:30 schreef pascalheister het volgende:
besteld bij de koreaan
[afbeelding]
die had dvdheaven doodleuk verwijderd, wat ik vd week had gemeldquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dacht dat je die al besteld had??
Mischien op een aftermarket?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:34 schreef pascalheister het volgende:
die is toch nergens meer te krijgen![]()
veel te duurquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:37 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Mischien op een aftermarket?
we zijn al bijna 2 weken onderweg, komt meneer nog aankakkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
Ja konden jullie niet even zeggen dat we in een nieuw topic zijn begonnen
Dan maar vandaag via de website met de stomme actie die wel erg handig is besteld:
Voor 12,99 bij de FRS:
[afbeelding]
Hij kon er gewoon niet tegen dat hij deze keer niet het topic mocht aanmakenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
we zijn al bijna 2 weken onderweg, komt meneer nog aankakken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |