Och ik kom bij lange na nog niet in de buurt van jouw complottheoriënquote:Op zondag 11 september 2005 17:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dom lullen gaat je goed af, niet?
Uitzendinggemist.nl bewaart het maar 3 dagen dacht ik....quote:Op zondag 11 september 2005 20:25 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom kan ik koefnoen van vorige week nergens op internet zien?
Dat iets ooit ergens wel of niet verboden was vind ik niet relevant. Ik voel geen schuld voor iets wat ik niet gedaan heb.quote:Op zondag 11 september 2005 18:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een soort van schuldgevoel aanpraten omtrent de slavernij is ridicuul omdat je geen schuldgevoel kunt hebben over iets wat toen niet verboden was.
Dat het destijds mogelijk niet verboden was vind ik onvoldoende reden om het niet te veroordelen. Het is nu nog toegestaan in delen van de wereld, ook dat veroordeel ik.quote:Maar het is ook hypocriet om Mohammed te betichten van pedofilie, was toen niet verboden, (..)
Belachelijkquote:Op zondag 11 september 2005 20:48 schreef RichardQuest het volgende:
Uitzendinggemist.nl bewaart het maar 3 dagen dacht ik....
Zie je commercielen niet doen...die klagen alleen maar over wedstrijden volgen over internet.quote:
Het is wel relevant als je iets wilt veroordelen in het verleden vanuit het heden.quote:Op zondag 11 september 2005 20:49 schreef sigme het volgende:
Dat iets ooit ergens wel of niet verboden was vind ik niet relevant. Ik voel geen schuld voor iets wat ik niet gedaan heb.
Het gaat nu niet om het heden maar om het verleden.quote:Dat het destijds mogelijk niet verboden was vind ik onvoldoende reden om het niet te veroordelen. Het is nu nog toegestaan in delen van de wereld, ook dat veroordeel ik.
Ik laat lang niet al mijn oordelen afhangen van wetten.
Uiteindelijk is het een pot nat.quote:Op zondag 11 september 2005 20:56 schreef RichardQuest het volgende:
Zie je commercielen niet doen...die klagen alleen maar over wedstrijden volgen over internet.
"Arrogante ijdele populist"quote:Op zondag 11 september 2005 20:54 schreef zakjapannertje het volgende:
voor de Geert Wilders-watchers: hij is zometeen te zien op Talpa, bij Beau en Linda
Erg he?quote:Op zondag 11 september 2005 21:14 schreef RichardQuest het volgende:
Diepgang bij Talpa: 0
Tegenlicht nu,Koefnoenquote:Op zondag 11 september 2005 21:23 schreef du_ke het volgende:
Is er elders dan nog wat op vandaag?
Het is relevant om de strafbaarheid destijds te beoordelen, het is niet relevant voor mijn morele oordeel over iemand.quote:Op zondag 11 september 2005 20:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is wel relevant als je iets wilt veroordelen in het verleden vanuit het heden.
[..]
Het gaat nu niet om het heden maar om het verleden.
Dan heb je nu al langer naar Talpa gekeken dan ikquote:Op zondag 11 september 2005 21:26 schreef RichardQuest het volgende:
De eerste keer dat ik langer dan 1 minuut naar Talpa heb gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |