quote:
dj van het eerste uur bij radio veronica noordzee, niet vanwege d'r biostabielquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik dacht bij die 4 vingers al aan Tineke, maar vroeg me af wat ze in het muziek-tivia te zoeken had...
Da's ver voor mijn tijd!quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
dj van het eerste uur bij radio noordzee, niet vanwege d'r biostabiel
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef bigshadow het volgende:
Gokje op Black rebel motorcycle club, tevens een tvp ik ga naar de kroeg post![]()
quote:By using their influences as a mere launching pad and consistently developing their many strengths,was able to outlast all of their early peers. With their initial singles and first album, the band from East Anglia fit snugly with the remainder of bands that the British press eventually labeled as shoegazers, a short-lived sub-scene of bands that were characterized by an inactive stage presence, loads of effects pedals, and buried vocals. However, the always tuneful
survived by refusing to repeat themselves and remaining accessible to their constantly swelling fanbase through touring like dogs. The band's extensive discography plays like a how-to guide for bands that aspire to do most things imaginable within the domain of bass/drum/guitar/vocals with enthusiasm and sharp skill. They might not have reached the level of popularity that they aimed for, but their career was one that most bands would commit felonies to experience.
De eerste twee letters zijn goedquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:34 schreef peaceman het volgende:
Cast?
Ik ook niet, maar ze hadden ooit zo'n heerlijk KinkFM hitje met een zangeres van een typische ranjaband. .quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:35 schreef bartrid het volgende:
opgezocht, ken de naam wel, maar had ze nooit herkend.
Ca + 12 letters, verdeeld over twee woordenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:36 schreef peaceman het volgende:
Hoeveel letters moeten er nog bij dan?
quote:Op zondag 11 september 2005 00:38 schreef bukgeit het volgende:
Catherine Wheel
En is dat Simple Minds verhaaltje van mij ook waar?quote:Op zondag 11 september 2005 00:44 schreef bukgeit het volgende:
Foto, omschrijving, Judy, alles. Ik ben fan.
Geen idee, maar het klinkt aannemelijk.quote:Op zondag 11 september 2005 00:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
En is dat Simple Minds verhaaltje van mij ook waar?
Benieuwd is
Het antwoord op de vraag is al deels zichtbaar op de hoes van de vinylversie.quote:Op zondag 11 september 2005 00:50 schreef bukgeit het volgende:
Hier zie je de vinylversie van de compilatie In Order To Dance 5 van het R&S-label uit 1994. Met de promo van de CD-versie hadden ze iets bijzonders uitgehaald. Wat?
[afbeelding]
Of zoiets.quote:Op zondag 11 september 2005 05:25 schreef Neleos het volgende:
Kopers van de promo krijgen een vinyl-hoes met daarin de vinyl uitgave alswel de reguliere cd.
Het lijkt wel alsof er zo'n stop van zo'n gootsteenputje in zit met zo'n kettinkje eraanquote:Op zondag 11 september 2005 10:58 schreef bukgeit het volgende:
Er zat meer in dan CD's alleen.
kerstverlichting erin gehangen ofzo??quote:Op zondag 11 september 2005 12:21 schreef bukgeit het volgende:
Ziet niemand dan de bedrading?
De CD's zaten in een plexiglazen groene verpakking (vandaar de groene kleur) en er zaten lampjes in.quote:Op zondag 11 september 2005 12:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
kerstverlichting erin gehangen ofzo??
met dit antwoord neem ik genoegen:quote:Op zondag 11 september 2005 13:03 schreef peaceman het volgende:
het nummer stond er in 7 verschillende versies op
gewoon de maximale speelduur van een cd, volgeplempt met remixenquote:Op zondag 11 september 2005 13:10 schreef bukgeit het volgende:
De Dutch Edition maakt het nog bonter: 12 tracks, 78 minuten
quote:Op zondag 11 september 2005 13:11 schreef bukgeit het volgende:
Kaiser Chiefs?
Volgens de recensent van Oor wel, maar wij hebben het niet gezien en zoiezo niet gemerkt gezien de 2 jumps het publiek inquote:Op zondag 11 september 2005 13:15 schreef bukgeit het volgende:
Been nog steeds in het gips?
Ik moet weg trouwens.
juistquote:Op zondag 11 september 2005 13:49 schreef Neleos het volgende:
Tarkan
Dat is de enige Turkse zangeres die ik ken.quote:Op zondag 11 september 2005 14:07 schreef lubje25 het volgende:
Sezen Aksu
Dat is die van het songfestival, tochquote:Op zondag 11 september 2005 14:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
en Sertab dan?!
Juist, de muziek die ze draaiden in de uitgaansgelegenheden was niet om aan te horen. Dit nummer bijvoorbeeld werd zeker elk half uur gedraaid in praktisch elke tent.quote:Op zondag 11 september 2005 14:28 schreef Neleos het volgende:
Candy Shop van 50Cent
Waar ben je geweest in Turkije dan?quote:Op zondag 11 september 2005 14:31 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Juist, de muziek die ze draaiden in de uitgaansgelegenheden was niet om aan te horen. Dit nummer bijvoorbeeld werd zeker elk half uur gedraaid in praktisch elke tent.![]()
Neleos + 1
![]()
Gumbet naast bodrumquote:Op zondag 11 september 2005 14:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
Waar ben je geweest in Turkije dan?
[afbeelding]
qui?
nee ook niet.quote:Op zondag 11 september 2005 15:11 schreef Neleos het volgende:
Ook niet met die enorme weggeef hint hierboven?
Dat is hem zeker niet...quote:Op zondag 11 september 2005 16:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Op die 2e foto lijkt 'ie weer meer op Joophekke...
Dat is van zijn band uit de jaren 90, alhoewel hij veel bekender is van zijn legendarische jaren 70 band.quote:Op zondag 11 september 2005 17:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat solo of een band?
En ook geen lampje branden.quote:Op zondag 11 september 2005 17:01 schreef Mark het volgende:
Gaat geen belletje rinkelen
knob sucked.... zegt ie dat?quote:Op zondag 11 september 2005 18:10 schreef bartrid het volgende:
"he loves to get his knob sucked wrapped in a union jack"![]()
nope ook hier geen belletje
Yep dat zegt ie!quote:Op zondag 11 september 2005 18:14 schreef Flibble het volgende:
[..]
knob sucked.... zegt ie dat?![]()
Das het enige dat ik niet verstond...
Godzijdank niet zeg, die heeft al 5 weken op 1 gebivakkeerd en staat nog steeds op 1 in de album lijst. Tripping is het ook niet.quote:Op zondag 11 september 2005 21:18 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
james blunt?
Ook niet. Amerikaans meidengroepje en het schijnt dat Carmen Elektra hier ooit nog ingezeten heeft.quote:Op zondag 11 september 2005 21:23 schreef dolle_hond het volgende:
oasis?
Die zijn zo Engels als het maar kanquote:Op zondag 11 september 2005 21:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Sugarbabes?
quote:I know you like me (I know you like me)
I know you do (Iknow you do)
Thats why whenever I comearound
She's all overyou(she's all over you)
I know you want it (I know you want it)
It's easyto see (it's easy to see)
And in the back of your mind
I know youshould be f**king me (babe)
Jazeker! Sack_Blabbath +1quote:Op zondag 11 september 2005 21:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pussycat Dolls - Don't You wish you're girlfriend was hot like me
daar heb ik tot vandaag nog nooit van gehoord en dat sprak vast in mijn voordeelquote:Op zondag 11 september 2005 21:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pussycat Dolls - Don't You wish you're girlfriend was hot like me
Girls Aloud zijn inderdaad Engelsquote:Op zondag 11 september 2005 21:35 schreef peaceman het volgende:
die duiken na een aantal jaren toch telkens weer op? maar niet goed dus.. pff ken niet zo heel veel van die meidengroepjes... Girls Aloud? (of zijn die Engels?)
quote:Op zondag 11 september 2005 21:36 schreef peaceman het volgende:
daar heb ik tot vandaag nog nooit van gehoord en dat sprak vast in mijn voordeel![]()
Ech niequote:Op zondag 11 september 2005 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar heb ik tot vandaag nog nooit van gehoord en dat sprak vast in mijn voordeel![]()
waarom? Verdiend puntquote:Op zondag 11 september 2005 21:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
niemand die moet zeuren over domme taalfouten die ik dacht net op tijd sneaky verbeterd te hebben?
nog een? nog even terug kijken dan, maar die ene vind ik altijd zo'n hele dommequote:Op zondag 11 september 2005 21:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
waarom? er staat trouwens nog steeds een taalfout
I haven't seen you're mistake, sorry.quote:Op zondag 11 september 2005 21:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
niemand die moet zeuren over domme taalfouten die ik dacht net op tijd sneaky verbeterd te hebben?
Nee, ik zie het al, de fout stond nog in de quotes van andere mensen, ik zie er nu geen fout meer staanquote:Op zondag 11 september 2005 21:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
nog een? nog even terug kijken dan, maar die ene vind ik altijd zo'n hele domme![]()
Nee, niet Thijsquote:
quote:Zijn naam gaat steeds vaker over de tong in danceminded Nederland en daarbuiten. Een 23-jarige DJ/producer uit het rustieke Drentse Coevorden is in sneltreinvaart bezig aan een opmars naar de wereldtop.is de naam en hij blijft, zoals wel vaker het geval is met nuchtere Nederlandse helden, zeer bescheiden onder al die aandacht.
quote:Zijn naam gaat steeds vaker over de tong in danceminded Nederland en daarbuiten. Een 23-jarige DJ/producer uit het rustieke Drentse Coevorden is in sneltreinvaart bezig aan een opmars naar de wereldtop.is de naam en hij blijft, zoals wel vaker het geval is met nuchtere Nederlandse helden, zeer bescheiden onder al die aandacht.
Jammer, hij is best wel okéquote:Op zondag 11 september 2005 21:57 schreef bartrid het volgende:
Opgezocht, nog nooit van gehoord.
Neequote:Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sander Kleinenberg?
quote:Op zondag 11 september 2005 22:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
iets met diablo toch?
quote:Op zondag 11 september 2005 22:01 schreef Berkery het volgende:
DJ Bartje?
Bartrid +1quote:Op zondag 11 september 2005 21:04 schreef bartrid het volgende:
Steve Jones?
Die zijn alvast goed. Twist in my Sobriety staat er alleen wel op als een cover van Dreadful Shadows, maar dit terzijde.quote:Op zondag 11 september 2005 22:17 schreef peaceman het volgende:
4 = tanika tikaram
6 = the cult
15 = pink floyd
rest geen idee...
quote:Op zondag 11 september 2005 22:18 schreef bartrid het volgende:
1 is natuurlijk My Dying Bride.
Ik heb net As The Flower Withers opstaanquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 22:28 schreef peaceman het volgende:
1. Sear Me MCMXCIII - my dying bride
2. Song of Joy - Travis?
3. A Shadow Painted White - Afrocelts?
4. Twist in my Sobriety - tanika tikaram
5. Ceremonial Requiem - Draconian?
6. She Sells Sanctuary - the cult
7. Akherousia - Autumn Tears?
8. Happy to Hang Around - Nice Cave?
9. Day of Anger - Peter Gabriel?
10. Dark Moon, High Tide - Paradise Lost?
11. The Hands That Build America - u2
12. Signal To Noise - Graveworm?
13. Xavier - Chaostar?
14. The Portrait - Whispering Gallery?
15. Wish you were here - pink floyd
quote:Op zondag 11 september 2005 22:33 schreef peaceman het volgende:
1. Sear Me MCMXCIII - my dying bride
2. Song of Joy - Peter Gabriel?
3. A Shadow Painted White - Draconian?
4. Twist in my Sobriety - tanika tikaram
5. Ceremonial Requiem - Autumn Tears?
6. She Sells Sanctuary - the cult
7. Akherousia - Afrocelts?
8. Happy to Hang Around - Travis?
9. Day of Anger - Nick Cave?
10. Dark Moon, High Tide - Paradise Lost?
11. The Hands That Build America - u2
12. Signal To Noise - Paradise Lost?
13. Xavier - Graveworm?
14. The Portrait - Whispering Gallery
15. Wish you were here - pink floyd
14 had je al goed hoor!quote:Op zondag 11 september 2005 22:36 schreef peaceman het volgende:
10 zou ook van Nick Cave kunnen zijn en 14 van Peter, maar dat kan ook volslagen onzin zijn....
Tja momenteel ben jij ff de spelleider, dus aan jou de keus....quote:Op zondag 11 september 2005 22:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Uit de rest komt niet zo veel meer. Zal ik maar een andere vraag doen?
En ik vond deze nog wel zo leuk...
Nee, absoluut niet. Hoewel dit een metalband betreft, is dit hun enige niet-metal album. Ik verwacht eigenlijk dat Ascaroth zo het puntje komt wegkapenquote:Op zondag 11 september 2005 22:58 schreef peaceman het volgende:
Er zal vast death in de titel of bandnaam voorkomen
Ja ik lees 'm net. Merciquote:Op zondag 11 september 2005 23:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
@ berkery,heb je m'n mail gekregen?
Wat ruilen? Cd's? heb bovenstaande in de aanbiedingquote:Op zondag 11 september 2005 23:04 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ik heb meer,stuur je wel een lijstje,mischien kunnen we aan paar ruilen![]()
Ramones video'squote:Op zondag 11 september 2005 23:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat ruilen? Cd's? heb bovenstaande in de aanbieding
Ik verwachtte je al!quote:Op zondag 11 september 2005 23:08 schreef Ascaroth het volgende:
Damnation van Opeth.
quote:Op zondag 11 september 2005 23:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat Ascaroth zo het puntje komt wegkapen
Primordial?quote:Op zondag 11 september 2005 23:13 schreef Ascaroth het volgende:
Heb je de nieuwe Opeth plaat al gehoord?
[afbeelding]
Van wie is deze?
Heb je een titel?quote:Op zondag 11 september 2005 23:16 schreef bukgeit het volgende:
Explosions In The Sky, hun eerste.
Ik heb 'em ook nog niet gehoord, CDWOW laat op zich wachten..quote:Op zondag 11 september 2005 23:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nee, nog niet gehoord. Is het wat?
Om de een of andere reden ben ik een beetje Opeth-moe. Merkte ook dat de laatste Porcupine Tree me ook al zo verdomd weinig deed.quote:Op zondag 11 september 2005 23:20 schreef Ascaroth het volgende:
Ik heb 'em ook nog niet gehoord, CDWOW laat op zich wachten..
Metal-crisis?quote:Op zondag 11 september 2005 23:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Om de een of andere reden ben ik een beetje Opeth-moe. Merkte ook dat de laatste Porcupine Tree me ook al zo verdomd weinig deed.
Eerder metaalmoeheid. Ik merk wel dat ik steeds meer niet-metal koop. Denk dat mijn collectie uit 40% metal en 60% niet-metal bestaat, dus het is niet zo dat mijn leven nu overhoop ligt ofzo.quote:
Dat heb ik ook weleens, maar ik ben toch erg benieuwd wat ze van hun nieuwe album gebrouwen hebben.quote:Op zondag 11 september 2005 23:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Om de een of andere reden ben ik een beetje Opeth-moe.
Helemaal goed.quote:Op zondag 11 september 2005 23:26 schreef bukgeit het volgende:
Those Who Tell The Truth Shall Die, Those Who Tell The Truth Shall Live Forever
gelukkig maar, anders hadden we een goede divan moeten regelenquote:Op zondag 11 september 2005 23:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Eerder metaalmoeheid. Ik merk wel dat ik steeds meer niet-metal koop. Denk dat mijn collectie uit 40% metal en 60% niet-metal bestaat, dus het is niet zo dat mijn leven nu overhoop ligt ofzo.
quote:Op zondag 11 september 2005 23:34 schreef bukgeit het volgende:
Noem elf artiesten van wie de achternaam ook een voornaam kan zijn. Zet achter die tien namen ook een artiest die daadwerkelijk die voornaam heeft.
Voorbeeld:
George Michael (Michael Jackson)
Het mogen best gekozen namen zijn, zoals in het voorbeeld met George Michael.
Perfectquote:Op zondag 11 september 2005 23:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Michael Jackson (Jackson Browne)
James Taylor (Taylor Dane)
Rob Thomas (Thomas Berge)
Judy Garland (Garland jeffreys)
Paul Simon (Simon LeBon)
Paul Stanley (Stanley Burleson)
Les Paul (Paul McCartney)
Rick James (James Hetfield)
Peter Gabriel (Gabriel Rios)
Brian Wilson - (Wilson Picket)
Ian Curtis (Curtis Mayfield)
Ik weet niet wie Buck Owens is, dus dat zal niet gaanquote:Op zondag 11 september 2005 23:54 schreef bukgeit het volgende:
Maak er dan van: Peter Buck - Buck Owens.
Mark Owenquote:Op zondag 11 september 2005 23:50 schreef bukgeit het volgende:
Owen Paul
Wow!quote:Op zondag 11 september 2005 23:58 schreef bukgeit het volgende:
Anneke Grönloh en Willeke Alberti.
quote:Op maandag 12 september 2005 00:17 schreef bukgeit het volgende:
Je mag het antwoord alleen niet noemen.
Dan zou ik bij wijze van spreken de volgende keer kunnen vragen wat het Chinees voor blokfluit is?quote:Op maandag 12 september 2005 00:22 schreef bukgeit het volgende:
Op zich niet, maar wel als dat de vraag is, en dat is het.
Niet eens bij wijze van spreken, dat zou je gewoon kunnen doen.quote:Op maandag 12 september 2005 00:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan zou ik bij wijze van spreken de volgende keer kunnen vragen wat het Chinees voor blokfluit is?
Harpsichord.quote:Op maandag 12 september 2005 00:39 schreef ranja het volgende:
is dat de Harpichord, welbekend van elk jaren 80 keyboard?
Eindelijk eens een vrouw die je niet weet te waarderen.quote:Op maandag 12 september 2005 01:19 schreef ranja het volgende:
Bukgeit +1
ik kende hem alleen van naam trouwens, had dat op zich graag zo gehouden
Je zit er 13.5% naast, daar ga ik niet moeilijk over doen.quote:Op maandag 12 september 2005 01:33 schreef ranja het volgende:
4200?
Good thinking, maar hij duurde iets langer: bijna 80.quote:Op maandag 12 september 2005 01:41 schreef ranja het volgende:
70 minuten, leek me wel een aaridige tijd voor een cd
Jolink is die ene achterhoeker die niet zo goed kan motorrijden. Dat vervelende castraatje heet natuurlijk Joling. Maar goed:quote:Op maandag 12 september 2005 08:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Jolink, Froger en Gordon natuurlijk!
quote:Op maandag 12 september 2005 09:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dave Grohl?
Niet zo moeilijk dus, ondanks de mascara...quote:Op maandag 12 september 2005 09:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dave Grohl?
quote:Op maandag 12 september 2005 09:28 schreef peaceman het volgende:
Jay Z en Beyonce ?
quote:Op maandag 12 september 2005 09:42 schreef Neleos het volgende:
Admiral Freebee - Rags 'n Run
quote:Op maandag 12 september 2005 09:42 schreef Neleos het volgende:
Admiral Freebee - Rags 'n Run
Tis niet mijn eigen vertaling....quote:Op maandag 12 september 2005 09:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Doe je hem ook in het vertaaltopic.
Allmusic kent de Baby Dolls, dus goed gegokt.quote:Op maandag 12 september 2005 09:52 schreef bukgeit het volgende:
Goo Goo Dolls
Toy Dolls
New York Dolls
Guys 'N Dolls
Voodoo Dolls
Baby Dolls
Laatste is een gokje.
Daar kom ik mijn bed niet voor uit.quote:Op maandag 12 september 2005 10:12 schreef Neleos het volgende:
En ik kom op 1,30 pond/sec
Nee zeg, dan duurt het meer dan een week voordat ik miljonair ben. Daar heb ik geen tijd voor.quote:Op maandag 12 september 2005 10:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Daar kom ik mijn bed niet voor uit.![]()
Jij zat er het dichtste bijquote:Op maandag 12 september 2005 10:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ouderwets rekenwerk: 1340280000
30 pond/sec
Ze bestaan 42,5 jaar. Dat maal 365 geeft het aantal dagen. Doen we dat x 24 weten we hoeveel uren ze bestaan. Maal 60 geeft het aantal minuten en nog een keer maal 60 levert de seconden op. It's a easy as that. En die 30 Pond? Dat was gewoon een domme gok.quote:Op maandag 12 september 2005 10:31 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Mogen we enig inzicht in je onmetelijke brein? Hoe ben je tot dat aantal gekomen?
Maar ook dan was het punt naar TSE gegaan.quote:Op maandag 12 september 2005 10:36 schreef peaceman het volgende:
hmm te laat dus...
Volgens mij dit:quote:Op maandag 12 september 2005 10:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ze bestaan 42,5 jaar. Dat maal 365 geeft het aantal dagen. Doen we dat x 24 weten we hoeveel uren ze bestaan. Maal 60 geeft het aantal minuten en nog een keer maal 60 levert de seconden op. It's a easy as that. En die 30 Pond? Dat was gewoon een domme gok.
Wat was nu het precieze antwoord?
Die oprichtingsdatum is inderdaad voer voor discussie. De datum die jij noemt hangt samen met de toetreding van Charlie Watts. Ik ben onder andere uitgegaan van deze bron:quote:Op maandag 12 september 2005 10:44 schreef peaceman het volgende:
Op AMG staat januari 1963. Dan zouden ze dus 42 jaar en 8 mnd bestaan. anyway... geinige vraag en het precieze antwoord verandert elke seconde
Hmm dat is idd wel vaag... Zou er iemand zijn die de echte datum weet?quote:Op maandag 12 september 2005 10:51 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Die oprichtingsdatum is inderdaad voer voor discussie. De datum die jij noemt hangt samen met de toetreding van Charlie Watts. Ik ben onder andere uitgegaan van deze bron:
http://www.contactmusic.c(...)mes/rolling%20stones
De vraag is: ga je uit van de oervorm of de meer definitieve line-up? In ieder geval wordt er al gewag gemaakt van een optreden in juli '62.quote:Op maandag 12 september 2005 10:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm dat is idd wel vaag... Zou er iemand zijn die de echte datum weet?![]()
Ik vrees van wel, ja.quote:Op maandag 12 september 2005 11:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heb ik nou een punt als ik alleen:
Why does it hurt when I pee? van Frank Zappa
post?
Psssssssst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TSE+1quote:Op maandag 12 september 2005 11:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Angie Stone, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |