14 had je al goed hoor!quote:Op zondag 11 september 2005 22:36 schreef peaceman het volgende:
10 zou ook van Nick Cave kunnen zijn en 14 van Peter, maar dat kan ook volslagen onzin zijn....

Tja momenteel ben jij ff de spelleider, dus aan jou de keus....quote:Op zondag 11 september 2005 22:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Uit de rest komt niet zo veel meer. Zal ik maar een andere vraag doen?
En ik vond deze nog wel zo leuk...

Nee, absoluut niet. Hoewel dit een metalband betreft, is dit hun enige niet-metal album. Ik verwacht eigenlijk dat Ascaroth zo het puntje komt wegkapenquote:Op zondag 11 september 2005 22:58 schreef peaceman het volgende:
Er zal vast death in de titel of bandnaam voorkomen

Ja ik lees 'm net. Merciquote:Op zondag 11 september 2005 23:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
@ berkery,heb je m'n mail gekregen?

Wat ruilen? Cd's? heb bovenstaande in de aanbiedingquote:Op zondag 11 september 2005 23:04 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ik heb meer,stuur je wel een lijstje,mischien kunnen we aan paar ruilen![]()

Ramones video'squote:Op zondag 11 september 2005 23:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat ruilen? Cd's? heb bovenstaande in de aanbieding

Ik verwachtte je al!quote:Op zondag 11 september 2005 23:08 schreef Ascaroth het volgende:
Damnation van Opeth.

quote:Op zondag 11 september 2005 23:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat Ascaroth zo het puntje komt wegkapen

Primordial?quote:Op zondag 11 september 2005 23:13 schreef Ascaroth het volgende:
Heb je de nieuwe Opeth plaat al gehoord?
[afbeelding]
Van wie is deze?

Heb je een titel?quote:Op zondag 11 september 2005 23:16 schreef bukgeit het volgende:
Explosions In The Sky, hun eerste.
Ik heb 'em ook nog niet gehoord, CDWOW laat op zich wachten..quote:Op zondag 11 september 2005 23:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nee, nog niet gehoord. Is het wat?

Om de een of andere reden ben ik een beetje Opeth-moe. Merkte ook dat de laatste Porcupine Tree me ook al zo verdomd weinig deed.quote:Op zondag 11 september 2005 23:20 schreef Ascaroth het volgende:
Ik heb 'em ook nog niet gehoord, CDWOW laat op zich wachten..

Metal-crisis?quote:Op zondag 11 september 2005 23:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Om de een of andere reden ben ik een beetje Opeth-moe. Merkte ook dat de laatste Porcupine Tree me ook al zo verdomd weinig deed.

Eerder metaalmoeheid. Ik merk wel dat ik steeds meer niet-metal koop. Denk dat mijn collectie uit 40% metal en 60% niet-metal bestaat, dus het is niet zo dat mijn leven nu overhoop ligt ofzo.quote:

Dat heb ik ook weleens, maar ik ben toch erg benieuwd wat ze van hun nieuwe album gebrouwen hebben.quote:Op zondag 11 september 2005 23:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Om de een of andere reden ben ik een beetje Opeth-moe.

Helemaal goed.quote:Op zondag 11 september 2005 23:26 schreef bukgeit het volgende:
Those Who Tell The Truth Shall Die, Those Who Tell The Truth Shall Live Forever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |