Dat is van zijn band uit de jaren 90, alhoewel hij veel bekender is van zijn legendarische jaren 70 band.quote:Op zondag 11 september 2005 17:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat solo of een band?
En ook geen lampje branden.quote:Op zondag 11 september 2005 17:01 schreef Mark het volgende:
Gaat geen belletje rinkelen
knob sucked.... zegt ie dat?quote:Op zondag 11 september 2005 18:10 schreef bartrid het volgende:
"he loves to get his knob sucked wrapped in a union jack"![]()
nope ook hier geen belletje
Yep dat zegt ie!quote:Op zondag 11 september 2005 18:14 schreef Flibble het volgende:
[..]
knob sucked.... zegt ie dat?![]()
Das het enige dat ik niet verstond...
Godzijdank niet zeg, die heeft al 5 weken op 1 gebivakkeerd en staat nog steeds op 1 in de album lijst. Tripping is het ook niet.quote:Op zondag 11 september 2005 21:18 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
james blunt?
Ook niet. Amerikaans meidengroepje en het schijnt dat Carmen Elektra hier ooit nog ingezeten heeft.quote:Op zondag 11 september 2005 21:23 schreef dolle_hond het volgende:
oasis?
Die zijn zo Engels als het maar kanquote:Op zondag 11 september 2005 21:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Sugarbabes?
quote:I know you like me (I know you like me)
I know you do (Iknow you do)
Thats why whenever I comearound
She's all overyou(she's all over you)
I know you want it (I know you want it)
It's easyto see (it's easy to see)
And in the back of your mind
I know youshould be f**king me (babe)
Jazeker! Sack_Blabbath +1quote:Op zondag 11 september 2005 21:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pussycat Dolls - Don't You wish you're girlfriend was hot like me
daar heb ik tot vandaag nog nooit van gehoord en dat sprak vast in mijn voordeelquote:Op zondag 11 september 2005 21:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pussycat Dolls - Don't You wish you're girlfriend was hot like me
Girls Aloud zijn inderdaad Engelsquote:Op zondag 11 september 2005 21:35 schreef peaceman het volgende:
die duiken na een aantal jaren toch telkens weer op? maar niet goed dus.. pff ken niet zo heel veel van die meidengroepjes... Girls Aloud? (of zijn die Engels?)
quote:Op zondag 11 september 2005 21:36 schreef peaceman het volgende:
daar heb ik tot vandaag nog nooit van gehoord en dat sprak vast in mijn voordeel![]()
Ech niequote:Op zondag 11 september 2005 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar heb ik tot vandaag nog nooit van gehoord en dat sprak vast in mijn voordeel![]()
waarom? Verdiend puntquote:Op zondag 11 september 2005 21:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
niemand die moet zeuren over domme taalfouten die ik dacht net op tijd sneaky verbeterd te hebben?
nog een? nog even terug kijken dan, maar die ene vind ik altijd zo'n hele dommequote:Op zondag 11 september 2005 21:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
waarom? er staat trouwens nog steeds een taalfout
I haven't seen you're mistake, sorry.quote:Op zondag 11 september 2005 21:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
niemand die moet zeuren over domme taalfouten die ik dacht net op tijd sneaky verbeterd te hebben?
Nee, ik zie het al, de fout stond nog in de quotes van andere mensen, ik zie er nu geen fout meer staanquote:Op zondag 11 september 2005 21:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
nog een? nog even terug kijken dan, maar die ene vind ik altijd zo'n hele domme![]()
Nee, niet Thijsquote:
quote:Zijn naam gaat steeds vaker over de tong in danceminded Nederland en daarbuiten. Een 23-jarige DJ/producer uit het rustieke Drentse Coevorden is in sneltreinvaart bezig aan een opmars naar de wereldtop.is de naam en hij blijft, zoals wel vaker het geval is met nuchtere Nederlandse helden, zeer bescheiden onder al die aandacht.
quote:Zijn naam gaat steeds vaker over de tong in danceminded Nederland en daarbuiten. Een 23-jarige DJ/producer uit het rustieke Drentse Coevorden is in sneltreinvaart bezig aan een opmars naar de wereldtop.is de naam en hij blijft, zoals wel vaker het geval is met nuchtere Nederlandse helden, zeer bescheiden onder al die aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |