gelukkig maar, anders hadden we een goede divan moeten regelenquote:Op zondag 11 september 2005 23:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Eerder metaalmoeheid. Ik merk wel dat ik steeds meer niet-metal koop. Denk dat mijn collectie uit 40% metal en 60% niet-metal bestaat, dus het is niet zo dat mijn leven nu overhoop ligt ofzo.
quote:Op zondag 11 september 2005 23:34 schreef bukgeit het volgende:
Noem elf artiesten van wie de achternaam ook een voornaam kan zijn. Zet achter die tien namen ook een artiest die daadwerkelijk die voornaam heeft.
Voorbeeld:
George Michael (Michael Jackson)
Het mogen best gekozen namen zijn, zoals in het voorbeeld met George Michael.
Perfectquote:Op zondag 11 september 2005 23:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Michael Jackson (Jackson Browne)
James Taylor (Taylor Dane)
Rob Thomas (Thomas Berge)
Judy Garland (Garland jeffreys)
Paul Simon (Simon LeBon)
Paul Stanley (Stanley Burleson)
Les Paul (Paul McCartney)
Rick James (James Hetfield)
Peter Gabriel (Gabriel Rios)
Brian Wilson - (Wilson Picket)
Ian Curtis (Curtis Mayfield)
Ik weet niet wie Buck Owens is, dus dat zal niet gaanquote:Op zondag 11 september 2005 23:54 schreef bukgeit het volgende:
Maak er dan van: Peter Buck - Buck Owens.
Mark Owenquote:Op zondag 11 september 2005 23:50 schreef bukgeit het volgende:
Owen Paul
Wow!quote:Op zondag 11 september 2005 23:58 schreef bukgeit het volgende:
Anneke Grönloh en Willeke Alberti.
quote:Op maandag 12 september 2005 00:17 schreef bukgeit het volgende:
Je mag het antwoord alleen niet noemen.
Dan zou ik bij wijze van spreken de volgende keer kunnen vragen wat het Chinees voor blokfluit is?quote:Op maandag 12 september 2005 00:22 schreef bukgeit het volgende:
Op zich niet, maar wel als dat de vraag is, en dat is het.
Niet eens bij wijze van spreken, dat zou je gewoon kunnen doen.quote:Op maandag 12 september 2005 00:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan zou ik bij wijze van spreken de volgende keer kunnen vragen wat het Chinees voor blokfluit is?
Harpsichord.quote:Op maandag 12 september 2005 00:39 schreef ranja het volgende:
is dat de Harpichord, welbekend van elk jaren 80 keyboard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |