Allmusic kent de Baby Dolls, dus goed gegokt.quote:Op maandag 12 september 2005 09:52 schreef bukgeit het volgende:
Goo Goo Dolls
Toy Dolls
New York Dolls
Guys 'N Dolls
Voodoo Dolls
Baby Dolls
Laatste is een gokje.
Daar kom ik mijn bed niet voor uit.quote:Op maandag 12 september 2005 10:12 schreef Neleos het volgende:
En ik kom op 1,30 pond/sec
Nee zeg, dan duurt het meer dan een week voordat ik miljonair ben. Daar heb ik geen tijd voor.quote:Op maandag 12 september 2005 10:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Daar kom ik mijn bed niet voor uit.![]()
Jij zat er het dichtste bijquote:Op maandag 12 september 2005 10:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ouderwets rekenwerk: 1340280000
30 pond/sec
Ze bestaan 42,5 jaar. Dat maal 365 geeft het aantal dagen. Doen we dat x 24 weten we hoeveel uren ze bestaan. Maal 60 geeft het aantal minuten en nog een keer maal 60 levert de seconden op. It's a easy as that. En die 30 Pond? Dat was gewoon een domme gok.quote:Op maandag 12 september 2005 10:31 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Mogen we enig inzicht in je onmetelijke brein? Hoe ben je tot dat aantal gekomen?
Maar ook dan was het punt naar TSE gegaan.quote:Op maandag 12 september 2005 10:36 schreef peaceman het volgende:
hmm te laat dus...
Volgens mij dit:quote:Op maandag 12 september 2005 10:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ze bestaan 42,5 jaar. Dat maal 365 geeft het aantal dagen. Doen we dat x 24 weten we hoeveel uren ze bestaan. Maal 60 geeft het aantal minuten en nog een keer maal 60 levert de seconden op. It's a easy as that. En die 30 Pond? Dat was gewoon een domme gok.
Wat was nu het precieze antwoord?
Die oprichtingsdatum is inderdaad voer voor discussie. De datum die jij noemt hangt samen met de toetreding van Charlie Watts. Ik ben onder andere uitgegaan van deze bron:quote:Op maandag 12 september 2005 10:44 schreef peaceman het volgende:
Op AMG staat januari 1963. Dan zouden ze dus 42 jaar en 8 mnd bestaan. anyway... geinige vraag en het precieze antwoord verandert elke seconde
Hmm dat is idd wel vaag... Zou er iemand zijn die de echte datum weet?quote:Op maandag 12 september 2005 10:51 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Die oprichtingsdatum is inderdaad voer voor discussie. De datum die jij noemt hangt samen met de toetreding van Charlie Watts. Ik ben onder andere uitgegaan van deze bron:
http://www.contactmusic.c(...)mes/rolling%20stones
De vraag is: ga je uit van de oervorm of de meer definitieve line-up? In ieder geval wordt er al gewag gemaakt van een optreden in juli '62.quote:Op maandag 12 september 2005 10:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm dat is idd wel vaag... Zou er iemand zijn die de echte datum weet?![]()
Ik vrees van wel, ja.quote:Op maandag 12 september 2005 11:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heb ik nou een punt als ik alleen:
Why does it hurt when I pee? van Frank Zappa
post?
Psssssssst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |