Dat is nog niet zeker.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als we dit winnen, dan zijn we zeker tweede?
Moeten we dan ook zeker tegen de VS?
Als we 2e worden spelen we tegen de nummer 3 van de andere poule en dat is momenteel USA.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als we dit winnen, dan zijn we zeker tweede?
Moeten we dan ook zeker tegen de VS?
Stand klopt niet. Is niet bijgewerkt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:49 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
De stand op dit moment:
Poule A
1 Cuba(CUB) 5 0 1.000
2 Netherlands(NED) 5 0 1.000
3 Panama(PAN) 4 1 0.800
4 Canada(CAN) 2 2 0.500
5 Korea(KOR) 2 2 0.500
6 China(CHN) 2 3 0.400
7 Brazil(BRA) 1 4 0.200
8 Sweden(SWE) 0 4 0.000
9 South Africa(RSA) 0 5 0.000
Poule B
1 Nicaragua(NCA) 4 0 1.000
2 U.S.A.(USA) 4 0 1.000
3 Japan(JPN) 4 1 0.800
4 Puerto Rico(PUR) 3 2 0.600
5 Chinese Taipei(TPE) 2 2 0.500
6 Australia(AUS) 2 2 0.500
7 Spain(ESP) 1 4 0.200
8 Colombia(COL) 0 4 0.000
9 Czech Republic(CZE) 0 5 0.000
Als je het speelschema-linkje uit de OP volgt kom je halverwege de pagina de actuele stand tegenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Stand klopt niet. Is niet bijgewerkt.
Ik zie het.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:51 schreef golfer het volgende:
Stand klopt niet. Is niet bijgewerkt.
Wat krijgen we nu? voetbaltaferelen?quote:Panama 6th:
Freddy Herrera is replaced by Hector Avila at bat.
Hector Avila grounded out (53).
Earl Agnoly is replaced by Giancarlos Alonso at bat.
Giancarlos Alonso struck out swinging.
Carlos Muņoz is replaced by Cesar Quintero at bat.
Fireworks in the centerfield!
Ze moeten toch iets verzinnen voor het feit dat de "play by play" eruit ligtquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:55 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu? voetbaltaferelen
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:55 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu? voetbaltaferelen
In onze poule wordt met name om plek 1 en plek 4 gestreden. Of Panama moet nog stoute plannen hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:56 schreef golfer het volgende:
Dit is de actuele stand in onze poule::
De stand in poule A:
Cuba * 7-14 Canada 6- 4
NEDERLAND * 6-12 Brazilië 6- 2
Panama * 6-10 Zweden 5- 0
China 6- 6 Zuid-Afrika 5- 0
Zuid-Korea 5- 4
Alsof dat zou helpenquote:Gilberto Mendez pitching.
Cesar Quintero catching.
Hector Avila playing third base.
Yoni Lasso playing shortstop.
Cristobal Garibaldo playing in leftfield.
Jose Batista playing in rightfield.
Het is gewoon zo dat iedereen tegen de toekomstig wereldkampioen wil spelenquote:
Cordemans gooide in zíjn vorige wedstrijd ongeveer net zo lang 5 1/3 inning en volgens mij is Doornspeek gewoon een reliever en geen closer dus het kan denk ik prima, want dan sluit straks een ander de wedstrijd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:01 schreef okee6 het volgende:
Van Doornspeek komt nu al op de heuvel, hopen dat ie stand houd.
Closers zijn Draaijer en van Kampenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:04 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Cordemans gooide in zíjn vorige wedstrijd ongeveer net zo lang 5 1/3 inning en volgens mij is Doornspeek gewoon een reliever en geen closer dus het kan denk ik prima.
De vorige keer werd ie al snel geraakt en we zitten vermoedelijk pas halverwege de wedstrijd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:04 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Cordemans gooide in zíjn vorige wedstrijd ongeveer net zo lang 5 1/3 inning en volgens mij is Doornspeek gewoon een reliever en geen closer dus het kan denk ik prima.
Hij heeft al twee wedstrijdjes eerder mee gedaan, tegen China gaf hij de punten weg, maar tegen Korea had hij in een inninkje niets tegenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
De vorige keer werd ie al snel geraakt en we zitten vermoedelijk pas halverwege de wedstrijd.
Met een dubbelspel als ik me niet vergis. Hij heeft nu margequote:Op zaterdag 10 september 2005 21:08 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Hij heeft al twee wedstrijdjes eerder mee gedaan, tegen China gaf hij de punten weg, maar tegen Korea had hij in een inninkje niets tegen
Zeikerdquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:39 schreef At_Fundum het volgende:
Lekker hoor, alleen weer geen homeruns van NL-zijde
even de euforie temperen
Voor mijn part worden we met alleen stootslagen wereldkampioen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:39 schreef At_Fundum het volgende:
Lekker hoor, alleen weer geen homeruns van NL-zijde
even de euforie temperen
Iemand moet het toch doen en danwil ik best wel een beetje advocaat van dequote:
Eenhoorn heeft 11 werpers meegenomen, dus dat moet genoeg zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef okee6 het volgende:
Hebben we genoeg werpersarmen aan boord voor een 'complete sweep'?
En daar kan je ook een homerun op lopenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor mijn part worden we met alleen stootslagen wereldkampioen.
Zwaai je even lief in de camera naar ons straks?quote:Op zondag 11 september 2005 00:48 schreef Brighteyes het volgende:
Morgen Nederland-Cuba!
En nu maar hopen op een beetje lekker weer!
Toen ik de kaartjes bestelde had ik nog wel zoiets van 'als het maar niet te veel regent dan' maar met het mooie weer van afgelopen week heb ik toch zoiets van dat het maar beter echt lekker weer kan zijn!
Dat is wel erg laatquote:Op zondag 11 september 2005 02:19 schreef qu63 het volgende:
wedstrijd was om 22.00 klaar.. reed pas om 32.15 weg
quote:Op zondag 11 september 2005 02:19 schreef qu63 het volgende:
klote doping-tests
wedstrijd was om 22.00 klaar.. reed pas om 32.15 weg
Japan bedoel jequote:Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Ze zenden uit voor Cuba
het is laat jaquote:
vandaag nummer 8!quote:Op zondag 11 september 2005 10:28 schreef zjroentje het volgende:
7 op rij. Puik!
via kaartverkoop. dan kom je op de verkoopsite uitquote:Op zondag 11 september 2005 11:45 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Ja, maar waar vind je dan of een wedstrijd uitverkocht is of niet?
En wat ik zeg klopt dus; dat als Nederland wint, dat de wedstrijd dan in Rotterdam plaatsvindt?quote:Op zondag 11 september 2005 11:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
via kaartverkoop. dan kom je op de verkoopsite uit
als NL eerste wordt in de poule dan Rotterdam, als ze 2e worden is het Eindhoven, 3e is Almere, 4e is Haarlem.quote:Op zondag 11 september 2005 12:06 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
En wat ik zeg klopt dus; dat als Nederland wint, dat de wedstrijd dan in Rotterdam plaatsvindt?
Nederland speelt de kwartfinale sowieso in Haarlem, ongeacht de eindklassering in de poule.quote:Op zondag 11 september 2005 12:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
als NL eerste wordt in de poule dan Rotterdam, als ze 2e worden is het Eindhoven, 3e is Almere, 4e is Haarlem.
Hoezo dat??quote:Op zondag 11 september 2005 12:23 schreef ultra het volgende:
[..]
Nederland speelt de kwartfinale sowieso in Haarlem, ongeacht de eindklassering in de poule.
quote:Programmawijzigingen
Als Nederland de kwartfinale haalt, speelt de ploeg van Robert Eenhoorn die wedstrijd in Haarlem. Bij winst speelt Nederland de halve finale in Rotterdam en daarna de finale in Rotterdam of de wedstrijd om de derde en vierde plaats in Haarlem.
Verliest Nederland de kwartfinale dan spelen de Oranjemannen de eerstvolgende wedstrijd in Rotterdam en daarna de wedstrijd om de vijfde/zesde of zevenden/achtste plaats in Haarlem.
(WK honkbal site)
Oke, en zijn er dan nog kaarten voor Haarlem te kopen? En kun je die ook kopen in rotterdam? (dus IN rotterdam kopen vķķr haarlem?)quote:
Als je snel wilt kopen, moet je bellen voor kaarten (0900 300 1000). Dat zou ik dan ook maar doen, want als er zo dadelijk goed tegen Cuba wordt gespeeld, zijn alle kaarten definitief weg, als ze dat al niet zijn. Zie Ruigbaard gisterquote:Op zondag 11 september 2005 12:25 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Oke, en zijn er dan nog kaarten voor Haarlem te kopen? En kun je die ook kopen in rotterdam? (dus IN rotterdam kopen vķķr haarlem?)
Wat als je geen van beiden hebt?quote:Op zondag 11 september 2005 12:31 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
0900 300 1000
Je moet wel in bezit zijn van een creditcard of rabobank rekening.
Denk het wel.. Maar als je het zeker wilt weten moet je dat nummer even bellen. Hun verkopen ook kaartjes bij het stadion. En ik zou opschieten als ik jou was.quote:Op zondag 11 september 2005 12:32 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Wat als je geen van beiden hebt?
Zijn er dan kaarten te halen voor die wedstrijd in het Rotterdamse stadion?
Gelukkig woon ik 2 minuten van het R damse stadion. Rennen!!!quote:Op zondag 11 september 2005 12:34 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Denk het wel.. Maar als je het zeker wilt weten moet je dat nummer even bellen. Hun verkopen ook kaartjes bij het stadion. En ik zou opschieten als ik jou was.
Ik had hetzelfdequote:Op zondag 11 september 2005 13:36 schreef golfer het volgende:
Was even in de badkamer en we staan met 0-1 achter.
Absoluut, moest er even aan denken wat een verschil het is als je weet wat voor ballen een pitcher kan werpen. Ik vind dat altijd juist geweldig, het psycholgisch duel tussen werper en slagman. Dan een curve dan een change up, elke situatie is weer uniekquote:Op zondag 11 september 2005 13:54 schreef golfer het volgende:
Heerlijk dat prachtige deskundige commentaar van Snoeks en Urbanus.
Monsterboard is hoofdsponsor en die mascotte is dus hun monstertje.quote:Op zondag 11 september 2005 15:39 schreef VoreG het volgende:
wat voorn gedrocht is die mascotte?
De broodjes beenham maken toch alles goed, zelfs onze afwezigheidquote:Op zondag 11 september 2005 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... eh... leuke dag had ik uitgekozen om te gaan kijken.
Cuba - Nederland is geen seconde spannend geweest afgezien van een paar leuke momenten en hoewel om naar te kijken iets interessanter doordat er tenminste iets in gebeurde was Brazilie - Zweden nou ook niet echt een hoogstandje. Behalve in de 7e inning toen Zweden nog even terug kwam.
Maar goed, al met al wel een leuke dag geweest!
Dan hoop ik dat ze je ontslaan. Voor het in gevaar brengen van het toernooiquote:Op maandag 12 september 2005 01:29 schreef qu63 het volgende:
En dan reed ik net in Rotterdamned ook nog mn linker voorband lek van mn FR-V dus heb ik nu een hybride Honda Civic mee. Ziet er sportief uit, maar is het absoluut niet. Gaat maar 170 max.
Die FR-V haalt met gemak de 180
het was een lege autoquote:Op maandag 12 september 2005 02:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze je ontslaan. Voor het in gevaar brengen van het toernooi
is meer wat voor PTA qu63
Dat is wat ik altijd zo jammer vind van live kijken. Dan gebeurt er iets dan denk denk ik 'kan dat even in de herhaling!'.quote:Op zondag 11 september 2005 23:29 schreef tong80 het volgende:
Ik heb genoten van de stabiliteit van de Cubanen. Ze gaven Oranje geen moment een kans. Ik keek eerst als opportunistische chauvinist. Maar kwam steeds meer onder de indruk van de taktiek van de Cubanen. Misschien heeft het er mee te maken dat ik het op tv zag. En zo'n cubaanse werper die 8 innings de keizer is op de plaat is waarschjijnlijk mooier om te zien op tv met alle herhalingen.
dat kan ik me voorstellen, zal een mooie wedstridj gaan wordenquote:Op zondag 11 september 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me nu al op woensdag in Haarlem, ondanks dat ik de CL-wedstrijd van Ajax er door moet missen.
ja dat was lachenquote:Op zondag 11 september 2005 15:49 schreef zjroentje het volgende:
Mooiste actie vond ik toch de vangbal van Coffie. Whoeps ....
Dat was een fraaie reflex inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2005 09:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja dat was lachenik vond de laatste vangbal van de derde honkman van Cuba ook geweldig trouwens, prachtig uit de lucht geplukt
Vroegah, met het WPT, hadden we ook altijd dat grote scherm staan aan de andere kant van het stadion (iets links van waar nu de rode, nieuwe tribune staat). Dat was kick ass, want daar zonden ze (buiten reclames) altijd herhalingen van acties uit. Ik vraag me af waarom ze het verwijderd/waarom ze geen nieuwe gehuurd hebben.quote:Op maandag 12 september 2005 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is wat ik altijd zo jammer vind van live kijken. Dan gebeurt er iets dan denk denk ik 'kan dat even in de herhaling!'.
Er waren wel wat mooie dingen te zien, maar dat gaat dan weer net even te snel.
En dan natuurlijk onderling lekker discussieren over fouten of niet.
Er werd een bal heel hard richting de 3e honkman geslagen die hem tegenhield met zijn lichaam maar er geen controle op kreeg. Een deel van de mensen vond het een fout terwijl de officiele scorer ging voor een honkslag.
Ik vond dat terecht, want zo'n snoeiharde bal op je lichaam nog verwerken tot een goede actie was vrijwel onmogelijk, maar goed, daar kan je dus leuke discussies over hebben.
Had het wel willen zien in de herhaling, want daar gaan dat soort dingen dus net te snel voor.
jaquote:
quote:Major League Baseball in Europa?
LONDON (AP) -- One of London's famous cricket venues has joined Major League Baseball's list of potential sites for regular-season games in 2007.
After moving games to Mexico, Puerto Rico and Japan, baseball officials have met with representatives of the Surrey County Cricket Club, which runs The Oval cricket ground in south London. Wet, chilly weather in the spring could make an opening-season game difficult, but a game later in the season is possible.
'Major League Baseball is very interested in playing games in Europe,' baseball senior vice president Paul Archey said Thursday. 'We're investigating possibilities in Europe where we may be able to play regular-season games as early as the 2007 season.''
Archey, who is in the Netherlands for baseball's World Cup, said other venues in Europe being considered included Rome; Paris; Munich, Germany; and Amsterdam and Rotterdam in the Netherlands.
Baseball officials inspected Rome's Olympic Stadium in April 2003. Archey said northern European venues presented weather problems early in the season.
'There's a lot of interest in us playing in London, and I think selling tickets would be the easiest part of it', Archey said.
The World Baseball Classic, a 16-nation event organized by Major League Baseball and its players' association, is to be played next year in March in the United States, Asia and Latin America. Baseball officials say the next regular-season games moved to an international site are likely to be in 2007.
The New York Yankees and Tampa Bay Devil Rays opened the 2004 season with two games in Tokyo, the second pair of regular-season games in Japan. In addition, the Montreal Expos played some games in San Juan for the second straight season in 2004 before the franchise moved to Washington, D.C.
Begrijpelijk, ik vind het alleen balen dat zelfs ontroesten er niet mee wilquote:Op maandag 12 september 2005 21:23 schreef Frunik het volgende:
Ja kan wel kloppen, ik was erg gul!
Het moest op!
was jij die gozer uit veenendaal?quote:Op maandag 12 september 2005 21:23 schreef Frunik het volgende:
Ja kan wel kloppen, ik was erg gul!
Het moest op!
Totaal ehm zoon.... 1.600 blikjes uitgedeeld!
Onderlinge resultaten, dat is dan dus een carrousel. Is spannend!quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:24 schreef p_iglet het volgende:
En iemand hier die weet wat het volgende beoordelingscriteria is na de stand..?
Want de kans groot dat na morgen USA, Puerto rico en Nicaraqua allemaal 6 winst en 2 verlies partijen hebben... en ben toch wel benieuwd tegen wie nederland nu moet.
http://wkhonkbal.nl/content.php?gid=3&pid=22&sid=1quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:24 schreef p_iglet het volgende:
En iemand hier die weet wat het volgende beoordelingscriteria is na de stand..?
Want de kans groot dat na morgen USA, Puerto rico en Nicaraqua allemaal 6 winst en 2 verlies partijen hebben... en ben toch wel benieuwd tegen wie nederland nu moet.
Ik had ze ondertussen ook gevonden, dank je... kom jij eruit wat ze nu bedoelen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://wkhonkbal.nl/content.php?gid=3&pid=22&sid=1
Neequote:Op dinsdag 13 september 2005 01:39 schreef p_iglet het volgende:
2e punt, kan iemand mijn die in begrijpelijk nederlands uitleggen?t
Ik volg het ook met enige spanning want ik heb liever Puerto Rico dan Nicaragua als tegenstander in de kwartfinale morgen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:20 schreef okee6 het volgende:
Duidelijk Golfer, Nicaragua is de best slaande ploeg daar, laat de U.S.A. dus maar even afrekenen met Chinese Taipei
Tussenstand 5-4 top 9th
Gelukkig maar, was wel spannend in de 9e inning nog.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:37 schreef okee6 het volgende:
En de U.S.A. wint nipt, Nederland treft dus Puerto Rico morgen
U.S.A. - - - - - - - 0 0 0 0 0 4 0 0 1 5 8 0
Chinese Taipei 1 0 0 0 0 2 1 0 0 4 10 3
Nederland speelt volgend jaar bij World Baseball Classic in en tegen Puerto Rico, goede test meteenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig maar, was wel spannend in de 9e inning nog.
2 dubbelspelen zorgden uiteindelijk voor de overwinning van USA.
Morgenavond in het stadion maar eens kijken of Nederland Puerto Rico aan kan.
Reken maar niet dat dit dezelfde jongens zullen zijn waar Nederland tegen speelt tijdens de WBC. Er spelen een hoop Puerto Ricaanen (typ je dat zoquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nederland speelt volgend jaar bij World Baseball Classic in en tegen Puerto Rico, goede test meteen
Jazeker!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:05 schreef tong80 het volgende:
Puerto Rico dus, maken we kans beste insiders ?![]()
ik vrees van niet. Er is morgenavond ook Champions League voetbal en ik denk dat ze dat ietsje belangrijker vinden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:40 schreef DJ_Robbie het volgende:
Wordt het morgenavond nog eigenlijk uitgezonden?
hw in samenvating denk ik in het in het sportjournaalquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
ik vrees van niet. Er is morgenavond ook Champions League voetbal en ik denk dat ze dat ietsje belangrijker vinden.
chauffeurquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:37 schreef Frunik het volgende:
[..]
Jaaaaaaah?
Aangezien jij twee treetjes had, ben je of een chauffeur, of parkeerwacht.
Moet je morgen weer in Haarlem werken?quote:
even nagevraagd:quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://wkhonkbal.nl/content.php?gid=3&pid=22&sid=1
De wedstrijden van het WK worden gespeeld tot dat er een winnaar bekend is. Een gelijkspel is dus niet mogelijk. De volgorde van de teams na de poulewedstrijden wordt bepaald door het winnen en verliezen van alle gespeelde wedstrijden. Als er na de poulewedstrijden teams gelijk eindigen zijn de onderstaande regels in volgorde van toepassing teneinde de ranglijst te bepalen:
* Het team dat de wedstrijd(en) van een ander team heeft gewonnen krijgt een hogere positie.
* Kleinste aantal gescoorde punten gedeeld door het aantal veldinnings in de wedstrijden tussen de gelijk geëindigde teams
* Minste aantal "earned runs" tegen gedeeld door het aantal veldinnings in de wedstrijden gespeeld tussen de gelijk geëindigde teams.
* Hoogste slaggemiddelde in de wedstrijden tussen de gelijk geëindigde teams.
* Munt opgooien.
Als door regen het toernooi na de poulewedstrijden niet in zijn geheel kan worden gespeeld, zal worden getracht alleen nog die wedstrijden in de kampioenspoule te spelen die nodig zijn om tot een finalewedstrijd te komen. De finale kan eventueel een dag later (zondag 18 september) worden gespeeld. Als de wedstrijd om de bronzen medaille niet kan worden gespeeld, worden beide teams gerangschikt op de derde plaats. Dat geldt ook voor de lagere plaatsen.
nope, ik was er vandaagquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet je morgen weer in Haarlem werken?
En waarom zetten ze dat dan niet gewoon in het nederlands neer....quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
even nagevraagd:
met punt 2 wordt bedoeld:
bij de onderlinge wedstrijden de minste tegen-runs heeft gehad.
dat kon die meneer mij ook niet uitleggenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef p_iglet het volgende:
[..]
En waarom zetten ze dat dan niet gewoon in het nederlands neer....
Kan iemand met uitleggen waarom de wedstrijd tussen Taipe en USA de stand van nicaragua en puerto rico beinvloed?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:24 schreef golfer het volgende:
Na de uitslagen van maandag 12 september 2005 zijn voor de kwartfinales 6 plaatsen vergeven.
Geplaatst vanuit poule A:
1. Cuba A1
2. Nederland A2
3. Panama A3
4. Zuid Korea A4
Geplaatst vanuit poule B:
1. Japan B1
4. USA B4
De 2e en 3e plaats of de 3e en 2e plaats in deze poule zijn voor Nicaragua en Puerto Rico.
Wint USA van Chinese Taipei (dinsdag 13/09 15.00 uur in Haarlem) dan is de eindstand in poule B:
1. Japan B1
2. Nicaragua B2
3. Puerto Rico B3
4. USA B4
Verliest USA van Chines Taipei dan is de eindstand in poule B:
1. Japan B1
2. Puerto Rico B2
3. Nicaragua B3
4. USA B4
Na de wedstrijd USA - Chinese Taipei maakt de IBAF het officiële wedstrijdschema bekend voor de kwartfinalewedstrijden.
Het officieuze kwartfinaleprogramma voor woensdag 14 september 2005, conform het al eerder vastgestelde programma en met inachtneming van de omwisseling Eindhoven - Haarlem in verband met de wedstrijd van Nederland, luidt als volgt:
19.00 uur Rotterdam A1 (Cuba) - B4 (USA) 73
19.00 uur Eindhoven B1 (Japan) - A4 (Zuid Korea)74
19.00 uur Almere B2 - A3 (Panama) 75
19.00 uur Haarlem A2 (Ned.) - B3 76
Na de kwartfinale is Nederland winnaar of verliezer 76.
Indien Nederland verliezer 76, dan de volgende ronde:
Donderdag 15 september 2005:
19.00 uur Haarlem Verl 73 - Verl 75 77
19.00 uur Rotterdam Verl 74 - Verl 76 78
Indien Nederland winnaar 76, dan de halve finales:
Vrijdag 16 september 2005:
19.00 uur Haarlem Winn 73 - Winn 75 81
19.00 uur Rotterdam Winn 74 - Winn 76 82
Da's fijn, dat heet tegenwoordig "gevoelige informatie" te zijn en jij zet het gewoon op FOK!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
nope, ik was er vandaag
bijna knokken!
morgen ga ik IBAF van het Bilderberg Parkhotel naar Neptunus brengen en weer terug
Door de winst kwam U.S.A. naast die twee ploegen, daardoor ging het meedoen in de berekening van de onderlinge resultaten. Zoals Golfer al duidelijk maakte, nu is Puerto Rico door de krappe zege op Nicaragua derde geworden. had het alleen tussen die twee gegaan, dan had Puerto Rico gewoon op het eerdere onderlinge resultaat tweede geweest.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:19 schreef scoll0n het volgende:
[..]
Kan iemand met uitleggen waarom de wedstrijd tussen Taipe en USA de stand van nicaragua en puerto rico beinvloed?
met een beetje research kom je er zelf ook achter hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Da's fijn, dat heet tegenwoordig "gevoelige informatie" te zijn en jij zet het gewoon op FOK!Helaas moet ik morgen vergaderen, dus ik hoop toch dat er nog ergens een ruime samenvatting tussen geflanst kan worden. Hup Nederland !!
[..]
Door de winst kwam U.S.A. naast die twee ploegen, daardoor ging het meedoen in de berekening van de onderlinge resultaten. Zoals Golfer al duidelijk maakte, nu is Puerto Rico door de krappe zege op Nicaragua derde geworden. had het alleen tussen die twee gegaan, dan had Puerto Rico gewoon op het eerdere onderlinge resultaat tweede geweest.
tjezus, dat wordt laat vanavond! hadden ze het beter even naar NL3 kunnen verplaatsen. krijg je meteen van die klagende mensen op TT 316quote:Op woensdag 14 september 2005 08:22 schreef maril het volgende:
vanacht na het voetbal van 00.35 - 01.10 wk honkbal ,word een lange zit![]()
Mexico speelt niet hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 12:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja zeg dat
"poncho's" klaar heeft liggen voor vanavond.
Vind ik niet, omdat VS III speeltquote:Op woensdag 14 september 2005 13:22 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Het moeiste duel lijkt mij nog altijd Cuba - USA
Hoezo VS III?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Vind ik niet, omdat VS III speelt
Zeker wel, maar ik heb niet het idee dat de derde garnituur van Amerikanen de trotse Cubanen kan verslaan. Op voorhand een eenzijdig duel, waar de U.S.A. er goed aan doet de beste werper in de strijd te gooien. Dan zie ik liever de profs uit Japan en Korea tegen elkaar, of passievolle Midden-Amerikanen. Nederland "on the run" is uiteraard ook nog vermakelijk. Maar goed, ik volg vanavond helemaal niksquote:Op woensdag 14 september 2005 14:08 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Hoezo VS III?
Dit is gewoon Team USA toch?
Ik in haarlem! Ga me nu wassen en dan vanuit Rotterdam naar Haarlem reizen.quote:Op woensdag 14 september 2005 08:38 schreef qu63 het volgende:
Today, 14 sept: Quarterfinals
CUB - USA TODAY
Rotterdam 19:00
NED - PUR TODAY
Haarlem 19:00
NIC - PAN TODAY
Almere 19:00
JPN - KOR TODAY
Eindhoven 19:00
En ik zit in Rotterdamned!
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:38 schreef pfaf het volgende:
Jammer dat zoiets samen met voetbal() valt.
Zo, even heen-en-weer gefietst en 2 prima plekkies (naast de perstribune, tussen plaat en 1e honk) alvast bezet in het stadion voor ons voor straks.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:41 schreef golfer het volgende:
Nog een paar uurtjes en dan fiets ik naar het Pim Mulierstadion.
Volgens TV-Gids.nlquote:Op woensdag 14 september 2005 18:00 schreef tong80 het volgende:
In de gids staat niks vermeld over een samenvatting.Krijgen we 2 minuten te zien in Studio Sport.
ons lekker aan het maken, had wel het vermoeden dat ze zo af en toe tussen het voetbal door ff komnmen in de pauze of zo.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:Komt het er nu live op?
Of wat is Mart aan het doen?
dat zou fair zijn geweestquote:Op woensdag 14 september 2005 18:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hmm. Dacht even dat ze vanaf nu zouden uitzenden tot het voetbal begint.
Dat was wel iets geweest.
ja, belachelijk dat er neit eens een livestream isquote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef DJ_Robbie het volgende:
Sport kijken naar een text bestand. Welkom in de 21e eeuw
voor nederland ja, ooh kan champignonsleage niet ff aan rtl geven en dan vpolgende week weer bij de nos of zo net als destijds bij het atletiekquote:
desnoods aan Talpa.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:50 schreef maril het volgende:
[..]
voor nederland ja, ooh kan champignonsleage niet ff aan rtl geven en dan vpolgende week weer bij de nos of zo net als destijds bij het atletiek
Ja zag er goed uit. Ned is lekker op dreefquote:Op woensdag 14 september 2005 20:08 schreef Tamagotchi het volgende:
Nu op 2!
5e, NL aan slag.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
6-0 tussenstandHoeveelste inning zijn we?
![]()
pfffffffffquote:Op woensdag 14 september 2005 20:28 schreef DJ_Robbie het volgende:
En weer een double play en nederland weer aan slag
Leeft Wilfred Genee nog?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:30 schreef tong80 het volgende:
M'n softballende schoonzusje aan de lijn net.Woest dat er niks van is te zien.
Tong verlangt ook naar een nationale sportzender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |