hw in samenvating denk ik in het in het sportjournaalquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
ik vrees van niet. Er is morgenavond ook Champions League voetbal en ik denk dat ze dat ietsje belangrijker vinden.
chauffeurquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:37 schreef Frunik het volgende:
[..]
Jaaaaaaah?
Aangezien jij twee treetjes had, ben je of een chauffeur, of parkeerwacht.
Moet je morgen weer in Haarlem werken?quote:
even nagevraagd:quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://wkhonkbal.nl/content.php?gid=3&pid=22&sid=1
De wedstrijden van het WK worden gespeeld tot dat er een winnaar bekend is. Een gelijkspel is dus niet mogelijk. De volgorde van de teams na de poulewedstrijden wordt bepaald door het winnen en verliezen van alle gespeelde wedstrijden. Als er na de poulewedstrijden teams gelijk eindigen zijn de onderstaande regels in volgorde van toepassing teneinde de ranglijst te bepalen:
* Het team dat de wedstrijd(en) van een ander team heeft gewonnen krijgt een hogere positie.
* Kleinste aantal gescoorde punten gedeeld door het aantal veldinnings in de wedstrijden tussen de gelijk geëindigde teams
* Minste aantal "earned runs" tegen gedeeld door het aantal veldinnings in de wedstrijden gespeeld tussen de gelijk geëindigde teams.
* Hoogste slaggemiddelde in de wedstrijden tussen de gelijk geëindigde teams.
* Munt opgooien.
Als door regen het toernooi na de poulewedstrijden niet in zijn geheel kan worden gespeeld, zal worden getracht alleen nog die wedstrijden in de kampioenspoule te spelen die nodig zijn om tot een finalewedstrijd te komen. De finale kan eventueel een dag later (zondag 18 september) worden gespeeld. Als de wedstrijd om de bronzen medaille niet kan worden gespeeld, worden beide teams gerangschikt op de derde plaats. Dat geldt ook voor de lagere plaatsen.
nope, ik was er vandaagquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet je morgen weer in Haarlem werken?
En waarom zetten ze dat dan niet gewoon in het nederlands neer....quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
even nagevraagd:
met punt 2 wordt bedoeld:
bij de onderlinge wedstrijden de minste tegen-runs heeft gehad.
dat kon die meneer mij ook niet uitleggenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef p_iglet het volgende:
[..]
En waarom zetten ze dat dan niet gewoon in het nederlands neer....
Kan iemand met uitleggen waarom de wedstrijd tussen Taipe en USA de stand van nicaragua en puerto rico beinvloed?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:24 schreef golfer het volgende:
Na de uitslagen van maandag 12 september 2005 zijn voor de kwartfinales 6 plaatsen vergeven.
Geplaatst vanuit poule A:
1. Cuba A1
2. Nederland A2
3. Panama A3
4. Zuid Korea A4
Geplaatst vanuit poule B:
1. Japan B1
4. USA B4
De 2e en 3e plaats of de 3e en 2e plaats in deze poule zijn voor Nicaragua en Puerto Rico.
Wint USA van Chinese Taipei (dinsdag 13/09 15.00 uur in Haarlem) dan is de eindstand in poule B:
1. Japan B1
2. Nicaragua B2
3. Puerto Rico B3
4. USA B4
Verliest USA van Chines Taipei dan is de eindstand in poule B:
1. Japan B1
2. Puerto Rico B2
3. Nicaragua B3
4. USA B4
Na de wedstrijd USA - Chinese Taipei maakt de IBAF het officiële wedstrijdschema bekend voor de kwartfinalewedstrijden.
Het officieuze kwartfinaleprogramma voor woensdag 14 september 2005, conform het al eerder vastgestelde programma en met inachtneming van de omwisseling Eindhoven - Haarlem in verband met de wedstrijd van Nederland, luidt als volgt:
19.00 uur Rotterdam A1 (Cuba) - B4 (USA) 73
19.00 uur Eindhoven B1 (Japan) - A4 (Zuid Korea)74
19.00 uur Almere B2 - A3 (Panama) 75
19.00 uur Haarlem A2 (Ned.) - B3 76
Na de kwartfinale is Nederland winnaar of verliezer 76.
Indien Nederland verliezer 76, dan de volgende ronde:
Donderdag 15 september 2005:
19.00 uur Haarlem Verl 73 - Verl 75 77
19.00 uur Rotterdam Verl 74 - Verl 76 78
Indien Nederland winnaar 76, dan de halve finales:
Vrijdag 16 september 2005:
19.00 uur Haarlem Winn 73 - Winn 75 81
19.00 uur Rotterdam Winn 74 - Winn 76 82
Da's fijn, dat heet tegenwoordig "gevoelige informatie" te zijn en jij zet het gewoon op FOK!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
nope, ik was er vandaag
bijna knokken!
morgen ga ik IBAF van het Bilderberg Parkhotel naar Neptunus brengen en weer terug
Door de winst kwam U.S.A. naast die twee ploegen, daardoor ging het meedoen in de berekening van de onderlinge resultaten. Zoals Golfer al duidelijk maakte, nu is Puerto Rico door de krappe zege op Nicaragua derde geworden. had het alleen tussen die twee gegaan, dan had Puerto Rico gewoon op het eerdere onderlinge resultaat tweede geweest.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:19 schreef scoll0n het volgende:
[..]
Kan iemand met uitleggen waarom de wedstrijd tussen Taipe en USA de stand van nicaragua en puerto rico beinvloed?
met een beetje research kom je er zelf ook achter hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Da's fijn, dat heet tegenwoordig "gevoelige informatie" te zijn en jij zet het gewoon op FOK!Helaas moet ik morgen vergaderen, dus ik hoop toch dat er nog ergens een ruime samenvatting tussen geflanst kan worden. Hup Nederland !!
[..]
Door de winst kwam U.S.A. naast die twee ploegen, daardoor ging het meedoen in de berekening van de onderlinge resultaten. Zoals Golfer al duidelijk maakte, nu is Puerto Rico door de krappe zege op Nicaragua derde geworden. had het alleen tussen die twee gegaan, dan had Puerto Rico gewoon op het eerdere onderlinge resultaat tweede geweest.
tjezus, dat wordt laat vanavond! hadden ze het beter even naar NL3 kunnen verplaatsen. krijg je meteen van die klagende mensen op TT 316quote:Op woensdag 14 september 2005 08:22 schreef maril het volgende:
vanacht na het voetbal van 00.35 - 01.10 wk honkbal ,word een lange zit![]()
Mexico speelt niet hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 12:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja zeg dat
"poncho's" klaar heeft liggen voor vanavond.
Vind ik niet, omdat VS III speeltquote:Op woensdag 14 september 2005 13:22 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Het moeiste duel lijkt mij nog altijd Cuba - USA
Hoezo VS III?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Vind ik niet, omdat VS III speelt
Zeker wel, maar ik heb niet het idee dat de derde garnituur van Amerikanen de trotse Cubanen kan verslaan. Op voorhand een eenzijdig duel, waar de U.S.A. er goed aan doet de beste werper in de strijd te gooien. Dan zie ik liever de profs uit Japan en Korea tegen elkaar, of passievolle Midden-Amerikanen. Nederland "on the run" is uiteraard ook nog vermakelijk. Maar goed, ik volg vanavond helemaal niksquote:Op woensdag 14 september 2005 14:08 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Hoezo VS III?
Dit is gewoon Team USA toch?
Ik in haarlem! Ga me nu wassen en dan vanuit Rotterdam naar Haarlem reizen.quote:Op woensdag 14 september 2005 08:38 schreef qu63 het volgende:
Today, 14 sept: Quarterfinals
CUB - USA TODAY
Rotterdam 19:00
NED - PUR TODAY
Haarlem 19:00
NIC - PAN TODAY
Almere 19:00
JPN - KOR TODAY
Eindhoven 19:00
En ik zit in Rotterdamned!
| Forum Opties | |
|---|---|