Volgens mij nog wel, zo te zien op de site van topticket.linequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Golfer weet jij of er nog kaartjes voor woensdag zijn in Haarlem?
via de site www.wkhonkbal.nl kan je zelf kijkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Golfer weet jij of er nog kaartjes voor woensdag zijn in Haarlem?
Tegen Cuba werkte het niet met zijn naam, hij stond daar maar 2/3 inning op de heuvel, werd daarmee wel bekroond met status als verliezend werper en een era van 27.0, goed voor je zelfvertouwenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:57 schreef okee6 het volgende:
7-0, Euclides Bethancourt heeft een mooie naam, maar hij bleef daardoor wellicht te lang staan
De nummer 2 van het vorige WK wel, Panama.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:02 schreef okee6 het volgende:
Ik vind Panama wel een beetje overrated, ze hebben dit toernooi nog niet echt geïmponeerd. Noem dan verder Puerto Rico eens
Reken er maar niet op.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:10 schreef At_Fundum het volgende:
Puerto Rico inmiddels ook met 5-0 voor tegen Nicaragua en USA-Japan doen 2-2, ik hoop toch echt dat we vanavond ook de beelden van al de andere TOPDUELS van vandaag te zien krijgen, maar om de een of andere reden heb ik er een hard hoofd in bij de nos
Ik weet hetquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:11 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Reken er maar niet op.
Het honkbal wordt gewoon in de reguliere studio sport uitzending uitgezonden vanavond.
Mooi, dan zien we elkaar daar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:10 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
*Troste eigenaar is van 4 kaartjes woensdag*![]()
Kunnen we alvast kaartjes voor de halve finale bestellen tong?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Als de standen zo blijven hebben we een makkie in de kwartfinale..Ameriks lijkt me wel te doen.
Ik ben te herkennen aan mijn... baardquote:
Heb jij een baardquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:19 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik ben te herkennen aan mijn... baard![]()
Ja derde wereld baseballland.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:19 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Kunnen we alvast kaartjes voor de halve finale bestellen tong?![]()
Misschien dat men in Japan wel wat honkbal uit de lage landen wil bekijkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:26 schreef qu63 het volgende:
USA - Japan komt op tv
er zijn iig camera's aanwezig
mss omroep flevoland
Die camera's zijn neergezet omdat de Japanse televisie dat duel uit wou zenden...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:26 schreef qu63 het volgende:
USA - Japan komt op tv
er zijn iig camera's aanwezig
mss omroep flevoland
Bij Canada-Cuba waren ook camera's, dus wie weet...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:11 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Reken er maar niet op.
Het honkbal wordt gewoon in de reguliere studio sport uitzending uitgezonden vanavond.
Ze zenden uit voor Cubaquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:31 schreef qu63 het volgende:
ik ga maar eens op weg naar Almere.. ik ga wel ff kijken of ik kan vragen voor welk land ze uitzenden en dan ff kijken of ik kan fokken
Nou zijn 3-honkslagen vrij uniek en toch al de tweede van deze partij, maar eigenlijk wil ik homeruns zienquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef okee6 het volgende:
En weer een driehonkslagMonte
Legito slaat ook verrassend goed trouwens
Onze "Nederlander" in de major league slaat ze welquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:34 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Nou zijn 3-honkslagen vrij uniek en toch al de tweede van deze partij, maar eigenlijk wil ik homeruns zien
Wie doel je op? DeCaster ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:36 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Onze "Nederlander" in de major league slaat ze wel![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:37 schreef At_Fundum het volgende:
Nog even 4 3 puntjes erbij en dan zijn ze ruim op tijd thuis om de voetbalsamenvattingen te gaan kijken of hun eigen verrichtingen nog eens te bekijken
Speelt die Major league?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |