Misschien dat men in Japan wel wat honkbal uit de lage landen wil bekijkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:26 schreef qu63 het volgende:
USA - Japan komt op tv
er zijn iig camera's aanwezig
mss omroep flevoland
Die camera's zijn neergezet omdat de Japanse televisie dat duel uit wou zenden...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:26 schreef qu63 het volgende:
USA - Japan komt op tv
er zijn iig camera's aanwezig
mss omroep flevoland
Bij Canada-Cuba waren ook camera's, dus wie weet...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:11 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Reken er maar niet op.
Het honkbal wordt gewoon in de reguliere studio sport uitzending uitgezonden vanavond.
Ze zenden uit voor Cubaquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:31 schreef qu63 het volgende:
ik ga maar eens op weg naar Almere.. ik ga wel ff kijken of ik kan vragen voor welk land ze uitzenden en dan ff kijken of ik kan fokken
Nou zijn 3-honkslagen vrij uniek en toch al de tweede van deze partij, maar eigenlijk wil ik homeruns zienquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef okee6 het volgende:
En weer een driehonkslagMonte
Legito slaat ook verrassend goed trouwens
Onze "Nederlander" in de major league slaat ze welquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:34 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Nou zijn 3-honkslagen vrij uniek en toch al de tweede van deze partij, maar eigenlijk wil ik homeruns zien
Wie doel je op? DeCaster ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:36 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Onze "Nederlander" in de major league slaat ze wel![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:37 schreef At_Fundum het volgende:
Nog even 4 3 puntjes erbij en dan zijn ze ruim op tijd thuis om de voetbalsamenvattingen te gaan kijken of hun eigen verrichtingen nog eens te bekijken
Speelt die Major league?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |