quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
Bluezz!
Bluezzekind!
qu63!
En natuurlijk dat lekkere ding die de camera vast houdt dubbel!
Die spelen straks om 19:00 uur weer hier in Haarlem tegen Brazilië, maar hebben tot nu toe 3 wedstrijden gespeeld en alle 3 gewonnen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:05 schreef popolon het volgende:
Hoe doet Nederland het?
Zat je weer door een snotje heen kindquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
Niet live.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
Het zal wel niet uitgezonden worden vanavond...
En de polo, keycord en cap zijn zo te zien dus inmiddels op foto vastgelegdquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeie kerel die Qu63!
Als we hem nog zien/als ie wil kan dat nog beter in beeld gebracht worden hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:31 schreef At_Fundum het volgende:
En de polo, keycord en cap zijn zo te zien dus inmiddels op foto vastgelegd![]()
ik zal ff kijken of de auto er ook op kanquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:31 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
En de polo, keycord en cap zijn zo te zien dus inmiddels op foto vastgelegd![]()
play-by-play is vrij saai, zeker met al drie puntloze Innings.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef okee6 het volgende:
't is zo stil hierNederland nam vlot een voorsprong van 0-3 na twee innings. Nu wat problemen voor Patrick Beljaards in de eerste helft van de zesde inning.
jij zit in Haarlem?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef okee6 het volgende:
't is zo stil hierNederland nam vlot een voorsprong van 0-3 na twee innings. Nu wat problemen voor Patrick Beljaards in de eerste helft van de zesde inning.
Nee, ik zit tussen alle speelsteden in. Lekker vakantie te houden. Alleen jammer dat er niks van live honkbal op tv is.quote:
aha. idd jammer ja.. vanavond wel een uitgebreid verslag op tv..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nee, ik zit tussen alle speelsteden in. Lekker vakantie te houden. Alleen jammer dat er niks van live honkbal op tv is.
Er zijn geen gereserveerde plekken, je moet gewoon op tijd komen om goede plekken uit te zoeken op de vaste tribunes.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:12 schreef Gebakken_vissie het volgende:
BE hier... te lui om uit en in te loggen.
Ik probeer op de wk site te vinden hoe de vakken met zitplaatsen ingedeeld zijn maar ik kan het dus niet vinden. Weet iemand of het uberhaupt te vinden is, en zo ja, waar?
Ben even nieuwsgierig waar we zitten zondag.
Natuurlijk, want Zuid-Afrika is echt brandhout.quote:
idd jaquote:Op woensdag 7 september 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk, want Zuid-Afrika is echt brandhout.
ne ik deel je mening wil ook van andere landen zien hoe ze spelen met name ben ik nieuwsgierig naar Amerika en Cuba.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef At_Fundum het volgende:
Mooie overwinning weer van NL, morgen die Suidt-Afrikani nog even over de kling jagen en dan eens kijken welke plaats we moeten hebben om een gunstige uit de andere poule te krijgen in de kruisfinales
Zou ik nou eigenlijk de enige zijn die in zo'n wk-journaal eigenlijk ook nog wat hoogtepunten/beelden van de andere wedstrijden zou willen zien![]()
Ligt eraan voor welke wedstrijden.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:09 schreef zjroentje het volgende:
Is het ook gewoon mogelijk om kaartjes aan de kassa's te kopen?
De krenten in de papquote:Op woensdag 7 september 2005 11:20 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Nederland - Cuba en Nederland - Canada zijn in elk geval al uitverkocht.
Ze spelen het deuntje dus bij elke homerun. Intussen weer gehoord. 4 homeruns intussen dus al.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:33 schreef At_Fundum het volgende:
Bij de live-scoring wordt idd een keer een grandslam aangegeven voor USA in de 1e inning en Puerto Rico heeft er in de bottom 5 twee homeruns tegenover gezet waarvan eentje met een aan boord, dus het staat nu 4-3.
Misschien was de tweede sirene die je hoorde een hele late echo
Leuk he, die amerikaanse gozer hier? Hij klinkt wel als een texaan man!quote:Op woensdag 7 september 2005 15:06 schreef Bluezz het volgende:
Vanmiddag waande ik me in de USA met die amerikaan die alle namen oplas van het am. team, en daarna dat volkslied
Jammerquote:Op woensdag 7 september 2005 17:42 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag nog even langs het stadion in Haarlem gefietst in de hoop nog 2 kaarten te kunnen scoren voor a.s. zaterdag, Nederland-Panama, maar helaas...strak uitverkocht.
Dan maar op de TV die pot bekijken.
In de krant stond dat het honkbalpubliek niet zo blij was met al dat rijke volk dat ook eens kwam kijken. Last vanquote:Op woensdag 7 september 2005 17:42 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag nog even langs het stadion in Haarlem gefietst in de hoop nog 2 kaarten te kunnen scoren voor a.s. zaterdag, Nederland-Panama, maar helaas...strak uitverkocht.
Ah joh, welk 'honkbalpubliek'. Bij de gemiddelde wedstrijd van de grootste teams zitten nog geen 100 mensen.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:23 schreef okee6 het volgende:
[..]
In de krant stond dat het honkbalpubliek niet zo blij was met al dat rijke volk dat ook eens kwam kijken. Last van
Wij zijn niet alleen bij dit soort toernooien op en rond het honkbalveld te vinden en gaan tussendoor ook regelmatig honkballen kijken.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:23 schreef okee6 het volgende:
In de krant stond dat het honkbalpubliek niet zo blij was met al dat rijke volk dat ook eens kwam kijken. Last van
Ik vind het gewoon idioot echtquote:Op woensdag 7 september 2005 18:35 schreef golfer het volgende:
Maar erger mij ook wel aan die gereserveerde plekken voor genodigden die vervolgens gewoon leeg blijven, terwijl de echte liefhebbers niet meer aan kaarten kunnen komen.
WK wedstrijden zijn niet echt goedkoop idd. Vrijkaartjes zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 18:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga zaterdag voor het eerst van m'n leven naar honkal. Canada - Cuba. Lijkt me tof..
Edit: ja, natuurlijk wel vrijkaartjes. Maar ik denk dat ik arm genoeg ben om te mogen.
Nou ja, het meisje met wie ik ga heeft 15 jaar gesoft- of gehonkbald dus ik denk dat zij me alles wel kan uitleggen.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
WK wedstrijden zijn niet echt goedkoop idd. Vrijkaartjes zijn![]()
Ken het spelletje wel een beetje
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:48 schreef EdwardSeepers het volgende:
Best grappig trouwens, mijn gymleraar (Deheer Scheurkogel) is professioneel honkballer, zat zelfs nog bij robert Eenhoorn in het Nederlands Jeugdteam, en mijn scheikunde docent, Mevrouw Gil'lard, gaat volgend jaar het Nederlands Vrouwen-jeugdteam softbal trainen.
Tja het is een evenement en je kan niet alle risico's nemen. Volgens mij zou het Nederlands honkbal er onder massalere belangstelling niet leuker op worden. Zit nu toch altijd nog een gemoedelijk sfeertje in.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar erger mij ook wel aan die gereserveerde plekken voor genodigden die vervolgens gewoon leeg blijven, terwijl de echte liefhebbers niet meer aan kaarten kunnen komen.
Dat meen je!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jouw leraar zit bij mij in de band!
Goede honkballer idd!
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:53 schreef tong80 het volgende:
Niet om te slijmen voor de honkbal fans hier. Maar de sfeer op dit WK en normaal tijdens de Haarlemse honkbalweek is wel uniek denk ik.
Leuke vent idd!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:05 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Dat meen je!
Een band als in een muziekband? En daar speelt scheurkogel in? Dat zou je nou niet zeggen!
Wel een zeer vriendelijke en gezellige leraar![]()
edit:
Oh, je kent hem goed! Ik wou al zeggen
Yep zekerquote:Op woensdag 7 september 2005 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Vergeet overigens het WPT ook niet hè! De grote honkbaltournooien zijn gewoon sowieso leuk!
De kleine wedstrijden trouwens ook!
De sfeer gister tijdens Nederland - Brazilie vond ik eigenlijk best wel tegenvallen.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:53 schreef tong80 het volgende:
Niet om te slijmen voor de honkbal fans hier. Maar de sfeer op dit WK en normaal tijdens de Haarlemse honkbalweek is wel uniek denk ik.
Tjerk Smeets maakt geen enkele kans.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een volger maar een leek. Zitten er weer zoveel "amerikanen" in de selctie of maakt het zoontje van Smeets nog een kans ?
14 - 9 en 0 - 2quote:Op woensdag 7 september 2005 22:08 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Heeft iemand de aantal hits voor en tegen?
Play-by-play blijft hangen bij mij op de 6de inning.
Daar heeft Nederland maar 9 hits... Zegt genoeg over het spel van de Zuid-Afrikanen vandaag lijkt mij.
Maduro, DeCaster en Balentien mochten niet komen van hun clubs, vandaar dat er nog 'Nederlanders' tussen staanquote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een volger maar een leek. Zitten er weer zoveel "amerikanen" in de selctie of maakt het zoontje van Smeets nog een kans ?
Dat zou je zeggen na alle wedstrijden gewonnen te hebben.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Ik verheug mij nu al op de lange samenvatting van Nederland- Zuid Afrika. Wie houdt ons nog tegen. Volgens mij kunnen ze alle ploegen aan!
we zullen zien, hoop doet levenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:45 schreef golfer het volgende:
Makkelijke walk-over voor Nederland weer, maar nu gaat het toernooi echt beginnen.
Canada hebben we een heel klein kansje tegen, Panama en Cuba zijn 2 maten te groot voor Nederland.
Smeets zit er puur bij als bullpen catcher.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef okee6 het volgende:
[..]
Maduro, DeCaster en Balentien mochten niet komen van hun clubs, vandaar dat er nog 'Nederlanders' tussen staan
Ach in honkbal is alles mogelijkquote:Op woensdag 7 september 2005 23:45 schreef golfer het volgende:
Makkelijke walk-over voor Nederland weer, maar nu gaat het toernooi echt beginnen.
Canada hebben we een heel klein kansje tegen, Panama en Cuba zijn 2 maten te groot voor Nederland.
Dat is toch ook een voorwaarde om het in de MLB te maken als catcher?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:01 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Smeets zit er puur bij als bullpen catcher.
Zodat beide catchers makkelijk als DH kunnen spelen.
Beide slaan namelijk erg goed.
Site van WK nog even bekeken.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:51 schreef golfer het volgende:
Het vervelende is dat we nog nu niet weten als hoeveelste Nederland in de kwartfinale terecht komt en ik dus nog geen kaarten kan bestellen voor die wedstrijd, want die kwartfinales worden in 4 verschillende steden gespeeld a.s. woensdag.
Of is van te voren bepaald dat Nederland al zijn wedstrijden in Haarlem en Rotterdam moet spelen?
Die noodtribune a.s. zondag in Rotterdam laten we maar voor wat het is, maar ervan uitgaand dat Nederland de kwartfinale wel bereiken gaat hebben we dus wel direct nog even kaarten besteld voor de kwartfinale in het Pim Mulierstadion om de hoek hier, dus daar zijn we sowieso bij.quote:Als gevolg van de run op de kaarten voor de komende wedstrijden op het WK Honkbal, heeft de organisatie besloten in Rotterdam een extra tribune te plaatsen. Deze tribune zal plaats bieden aan nog eens 1.000 bezoekers, waarmee de capaciteit in het Neptunus Familiestadion op 6.500 toeschouwers zal komen te liggen. Met name voor de reeds uitverkochte wedstrijden Cuba - Nederland op zondag 11 september en de finale op zaterdag 17 september 2005, betekent dit dat alsnog kaarten worden verkocht.
Mocht Nederland zich plaatsen voor de kwartfinale dan wordt die wedstrijd op woensdag 14 september gespeeld in Haarlem. Indien Nederland ook deze wedstrijd winnend weet af te sluiten, zal het Nederlands team de halve finale in Rotterdam spelen.
Appart, ik werd gistermiddag gebeld door een vriend van me die net 2 kaarten voor die pot had besteld van de site (?weet niet welke site) dus ik ga erheen.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:42 schreef golfer het volgende:
De sp!ts had wel 3/4 pagina...quote:Op donderdag 8 september 2005 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
Tsjongejonge...
* Brighteyes leest altijd de metro in de trein 's ochtends... en vanmorgen gewoon he-le-maal NIETS over het honkballen.
Lekker bezig daar...
naar Spanje-Colombia om precies te zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 09:45 schreef Riert het volgende:
[..]
Appart, ik werd gistermiddag gebeld door een vriend van me die net 2 kaarten voor die pot had besteld van de site (?weet niet welke site) dus ik ga erheen.
Geen idee waar je het over hebt?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:45 schreef golfer het volgende:
Ik help het je hopen, maar je moet niet vergeten dat de teams die Cuba naar het WPT en de HHW stuurde 3e of 4e garnituur spelers bevatte en niet bestond uit de sterkste spelers van Cuba.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:43 schreef EdwardSeepers het volgende:
Ik zie Nederland deze keer trouwens wel winnen van Cuba! Het Cubaanse team imponeerde mij niet echt in de wedstrijd tegen Zweden, ondanks de winst (11 - 1, mercy rule in de 7e inning, bottom).
Bij het WPT is dat wel anders geweest.
Cuba wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef dramslag het volgende:
spelen de cubanen en amerikanen nu wel met hun beste spelers?
alsof die zo goed zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef golfer het volgende:
USA niet, de majorleague-spelers zitten er niet bij.
Dat weet ik, we hebben een keer zelfs verloren van een 30+'ers team. Dat was het laatste WPT geloof ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar je moet niet vergeten dat de teams die Cuba naar het WPT en de HHW stuurde 3e of 4e garnituur spelers bevatte en niet bestond uit de sterkste spelers van Cuba.
De enige echt historische winst op het 1e team van Cuba hebben we tijdens de spelen van Sydney geboekt.
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
You almost had me there... De PI was mijn redding...
De studio sport heeft geen zendtijd om 's avonds wedstrijden live uit te zenden.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef dramslag het volgende:
dan is er CL-voetbal!
wordt de wedstrijd van morgenavond live uitgezonden?
jammer dat ze het afgelopen weekend niet live uitzonden. Nu kan ik niet kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:37 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
De studio sport heeft geen zendtijd om 's avonds wedstrijden live uit te zenden.
Zaterdag en zondag middag zullen ze wel live uitzenden.
Afgelopen weekend is het gewoon live uitgezonden hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 19:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jammer dat ze het afgelopen weekend niet live uitzonden. Nu kan ik niet kijken![]()
ja, of ik zit in Rotterdamnedquote:Op donderdag 8 september 2005 17:23 schreef golfer het volgende:
Zijn er nog meer Fok!ers die a.s. woensdagavond naar de kwartfinale in Haarlem gaan?
neuh, was samenvatting. Ze zeiden dat de wedstrijd zojuist begonnen was, en gingen met een ander programma verder. Zowel op 1 als 2 als 3quote:Op donderdag 8 september 2005 20:05 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Afgelopen weekend is het gewoon live uitgezonden hoor
Je bedoelde afgelopen zondag.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neuh, was samenvatting. Ze zeiden dat de wedstrijd zojuist begonnen was, en gingen met een ander programma verder. Zowel op 1 als 2 als 3
dan was ik dus te ongeduldigquote:Op donderdag 8 september 2005 20:40 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Je bedoelde afgelopen zondag.
Toen was eerst de hockey finale, daarna was er live honkbal te zien tot het eind.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | Kenteken Info 12-RT-FG Voertuigsoort Info Personenauto Merk Info HONDA Handelsbenaming Info FR-V; 2.0I Kleur(en) Info Grijs Brandstof Info Benzine Aantal cilinders Info 4 Cilinderinhoud Info 1998 cm3 Aantal zitplaatsen Info 6 Aantal staanplaatsen Info N.v.t. Massa ledig voertuig Info 1.418 kg Maximum massa voertuig Info 1.970 kg Massa rijklaar Info 0 kg Laadvermogen Info N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd Info 500 kg - geremd Info 1.500 kg - oplegger geremd Info N.v.t. - autonoom geremd Info N.v.t. - middenas geremd Info N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland Info 18 augustus 2005 Datum eerste toelating Info 18 augustus 2005 Datum aanvang tenaamstelling Info 18 augustus 2005 Vervaldatum APK Info 18 augustus 2008 |
Nederland is zo klein, dan heb je echt geen navigatie nodig. Of je moet Aardrijkskunde geskipped hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:46 schreef golfer het volgende:
Alleen jammer dat je geen navigatiesysteempje er in hebt om al je rij-klusjes nog makkelijker te maken.
Zijn hier eigenlijk mensen met wat MLB kennis die weten wat voor selectie Amerika in het veld brengt. Is dit wel Major-niveau of kijken we naar een veredeld triple A gezelschap?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:59 schreef EdwardSeepers het volgende:
Deze middag was echt niet boeiend.
14 -2, Amerika verloren. Wat-een ZUIGTEAM hebben zij zeg!!!!!
Hopen dat zuid-korea Cuba spannender wordt.
Nog minder.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zijn hier eigenlijk mensen met wat MLB kennis die weten wat voor selectie Amerika in het veld brengt. Is dit wel Major-niveau of kijken we naar een veredeld triple A gezelschap?
Double A is niet veel minder dan triple A, maar minder is wel triest. Amerika neemt dit toernooi nog niet eens semi-serieus op dus. Het volgend World Championship wordt overigens al wel gepromoot.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:34 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Nog minder.
Volgens mij is het een mix van college, single A en double A spelers.
Het ziet er naar uit dat Markwell met zijn controle worstelt, het veld ondersteunt hem daarbij ook al niet zo.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:34 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
2-0 achter, 2 errors.
Nederlands team weer terug op aarde?
idd, ik zit nu 4 weken in Amerika en ik heb nog geen woord over dit WK gehoord of gelezen. Het is hier allemaal MLB wat de klok slaat. En terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:38 schreef okee6 het volgende:
Double A is niet veel minder dan triple A, maar minder is wel triest. Amerika neemt dit toernooi nog niet eens semi-serieus op dus. Het volgend World Championship wordt overigens al wel gepromoot.
Italie heeft zich niet gekwalificeerdquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef dioretix het volgende:
Waarom doet Italië eigenlijk niet mee?
Als het langer dan een halfuur regent, heb je gewonnen. Verder is fielden met regen lastiger. Maar Nederland had even adempauze nodig. Tenzij Draijer de zaak alsnog keert, dan maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:33 schreef maril het volgende:
ik ben een groentje een leek ., maar moeten ze dan stoppen als het regent????![]()
![]()
In Leersum (Utrecht) pompt men nu kelders leeg, misschien dat dat daar ook konquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:34 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
En in de dubbel![]()
Ze stoppen alleen als het hard regent.
Bliksem staat er vast wel in Ruigbaardquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:35 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Ik weet trouwens niet of die regel wel opgaat volgens de IBAF regels okee6...
Ja bliksem in een lichtmas, fikt die weer af, einde wedstrijdquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:36 schreef okee6 het volgende:
[..]
Bliksem staat er vast wel in Ruigbaard
Ik heb daar in Haarlem wel eens meegemaakt dat er een uitviel, dat scheelt meteen veel lichtquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja bliksem in een lichtmas, fikt die weer af, einde wedstrijd![]()
Was afgelopen HHWquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik heb daar in Haarlem wel eens meegemaakt dat er een uitviel, dat scheelt meteen veel licht
Nederland - tegen....?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:44 schreef okee6 het volgende:
[..]
Je meent het, weet je ook bij welk duel
Ik denk dat het tegen zo'n Amerikaanse selectie was, maar hoe die heettequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:44 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Nederland - tegen....?
Ik was er niet zelf bij
Ik zoek het even opquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:47 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik denk dat het tegen zo'n Amerikaanse selectie was, maar hoe die heette
Waren allemaal van die college boys, was niet veelquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:49 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Het was Reno Astros?
Kan wel kloppen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
Waren allemaal van die college boys, was niet veel
Bovenverwachting.quote:
Honkbal op een nat veld of tijdens regen is gevaarlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:01 schreef maril het volgende:
wat een onredelijke regel, sorry ben verbaasd ,wie heeft dat verzonnen![]()
t gaat mij om als er een half uur regent dat je dan gewonen hebt waarom niet wachten tot het uitgeregent is en dan doorspelen. nee als het gevaarlijk is moet je zeker stoppen maar dat bedoelde ik niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:04 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Honkbal op een nat veld of tijdens regen is gevaarlijk.
Knuppels en ballen worden nat en kunnen alle kanten opschieten...
Ik vind er eerlijk gezegd niks onredelijks aan.
Oh okee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:10 schreef maril het volgende:
t gaat mij om als er een half uur regent dat je dan gewonen hebt waarom niet wachten tot het uitgeregent is en dan doorspelen. nee als het gevaarlijk is moet je zeker stoppen maar dat bedoelde ik niet.
en heeft degene die voorstaat dan gewonen zowel bij regen als licht die-uit-moet????quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:13 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Oh okee.
Ik weet niet of die regel geldt bij WK's, maar in de Nederlandse competitie wel.
Dit geldt alleen wel pas als er 5 innings gespeeld zijn.
Ik Nederland is het zelfs zo, dat bij een avond wedstrijd het licht uit moet om 22:45 wegens de milieu wet.![]()
Jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:25 schreef maril het volgende:
en heeft degene die voorstaat dan gewonen zowel bij regen als licht die-uit-moet????![]()
Niet tijdens grote toernooien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:13 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Ik Nederland is het zelfs zo, dat bij een avond wedstrijd het licht uit moet om 22:45 wegens de milieu wet.![]()
Ik had het ook over de Nederlandse competitiequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet tijdens grote toernooien.
Ik kan mij nog erg goed de verlenging van een wedstrijd tijdens het WPT van een paar jaar geleden tegen Cuba herinneren. Het werd geloof ik 23:30 toen.
Trouwens, het incident met die lichtmast tijdens de HHW tegen de Astro's, daar waren wij ook bij.
Begon met een klein beetje rook, maar werd opeens een flinke fik, waarbij de brandweer nodig was.
Je bent een grote tong hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:41 schreef tong80 het volgende:
Ik had Bluezzie op MSN maar mocht niks zeggenDa's moeilijk hoor.
Ik weet niet hoe hard het daar regende, maar met dit broeierige weer zou ik het echt niet vervelend vinden om in een buitje te zitten hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:29 schreef truSteh het volgende:
Zo net terug van Cuba-Zuid-Korea. Was wel een leuke wedstrijd. Tegenvaller was wel het weer, net voordat er 5 en een halve inning waren gespeelt klaarde het gelukkig op en werd het droog. Maar heel de tijd in de regen gezeten, zonder jas oid
Ruigbaardje, ga je zelf ook nog wedstrijdjes meepikken de komende week?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Ik had het ook over de Nederlandse competitie![]()
Niet meer.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef maril het volgende:
nog een vraagje, kan dat ene punt van ned. dat geen punt was want hij had de thuisplaat niet aangeraakt nog nadelige gevolgen hebben voor de uitslag.
want de camera heeft het op beeld.![]()
Nee, dan had Canada "onder protest" door moeten spelen. En zelfs dan heb ik nog mijn twijfels, want er is vrijwel geen gelegenheid om over te laten spelenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef maril het volgende:
nog een vraagje, kan dat ene punt van ned. dat geen punt was want hij had de thuisplaat niet aangeraakt nog nadelige gevolgen hebben voor de uitslag.
Nee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef maril het volgende:
Nee, helaas geen kaartjes en weinig tijd ivm werk en studiequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ruigbaardje, ga je zelf ook nog wedstrijdjes meepikken de komende week?
Hehe, dat heb ik een keertje geprobeerd tijdens een honkbal scholentoernooi.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:11 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee.
Wanneer je vermoed dat een speler een honk heeft gemist moet je als veldpartij direct nadat de pitcher weer gaat gooien een time out aanvragen en vervolgens een appel maken. Dit doe je door de bal naar het honk te gooien, in dit geval naar de catcher, en die dient dan de thuisplaat aan te raken. (Wanneer het een ander honk betreft gooi je daar heen.) Als de loper het honk dan echt gemist heeft, en de scheids heeft dit gezien, zal hij hem uit geven. Als hij het wel geraakt heeft, of de scheids heeft niks gezien, geeft hij hem gewoon safe.
Arme qu.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:43 schreef qu63 het volgende:
Almere was weer kut
wat een zeikweer is het daar altijd zeg
morgen weer erheen, dan zitten daar zo'n 100 vrienden/clubgenoten van een van de chauffeurs
Wordt gezellig!
ja hequote:
voor ¤10 heb je een mooie oranje wk plu!quote:Op zaterdag 10 september 2005 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
Niks kunnen zien gisteren, maar blij te lezen dat we het gered hebben gisteren!
*mental note
Morgen paraplu's mee!
Dat verklaart veelquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:52 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
de wedstrijd begint pas om 19:00, vandaar dus geen honkbal vanmiddag
Morgen overigens wel!
De verslaggever zal toch geen punten verzinnen ?quote:
Live scoring loopt achter:quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:43 schreef tong80 het volgende:
De verslaggever zal toch geen punten verzinnen ?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:43 schreef tong80 het volgende:
Ik ook, de verslaggever bij Langs de Lijn is lyrisch. Andy Houtkamp trouwens. Inmiddels 6-0 en het is stijf uitverkocht.
Cuba is altijd leuk om te zienquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Leuke wedstrijd, je beseft pas hoe hard ze gooien en slaan als je het een keer in het echt ziet. En Cuba was gewoon echt een stuk beter. Mijn gezelschap was druk aan het meeschrijven dus heeft me van alles kunnen uitleggen. Verder veel vangballen en betrekkelijk weinig 3 slag/ 4 wijd, dus ik heb me niet verveeld.
Hoho, zo slecht ben ik ook weer niet (ik heb me de spelregels van ongeveer alle sporten eigen gemaakt met de Texaco Olympische Gids 1992), maar die fjes en die veldpositienummers weet ik niet uit m'n hoofd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Cuba is altijd leuk om te zien
Aan de hand van scoren zit je echt heel goed in de wedstrijd en kan je het ook aan iemand die er de ballen... verstand van heeft goed uitleggen idd !!
Als het doorgaat, want het onweert momenteel in Haarlem/Bloemendaal.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:02 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Vanavond gaat Nederland weer stunten![]()
En dan wordt het afgelast en maandag overgespeeld.Doordast er mensen moeten werken krijgen jullie alsnog de kans kaartjes te scoren. En zijn jullie getuigen van een legendarische overwinningquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het doorgaat, want het onweert momenteel in Haarlem/Bloemendaal.
Vanaf 20.00 is er langs de lijn.. was net even een heel klein stukje in het huidige programma.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:41 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Is er Langs de lijn?
ik heb 12 jaar bij HCAW gespeeld..quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:43 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Honk/Softbal je zelf ook qu63?
Leuk weetje..quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:50 schreef tong80 het volgende:
LdL begint om 8 uur en zijn bij iedere wedstyrijd aanwezig. Met Andy Houtkamp als verslaggever die per abuis voetbalverslaggever is geworden omdat ie heel z'n leven heeft gehonkbalt, net als Frank Snoeks
Volgens mij nog wel, zo te zien op de site van topticket.linequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Golfer weet jij of er nog kaartjes voor woensdag zijn in Haarlem?
via de site www.wkhonkbal.nl kan je zelf kijkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Golfer weet jij of er nog kaartjes voor woensdag zijn in Haarlem?
Tegen Cuba werkte het niet met zijn naam, hij stond daar maar 2/3 inning op de heuvel, werd daarmee wel bekroond met status als verliezend werper en een era van 27.0, goed voor je zelfvertouwenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:57 schreef okee6 het volgende:
7-0, Euclides Bethancourt heeft een mooie naam, maar hij bleef daardoor wellicht te lang staan
De nummer 2 van het vorige WK wel, Panama.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:02 schreef okee6 het volgende:
Ik vind Panama wel een beetje overrated, ze hebben dit toernooi nog niet echt geïmponeerd. Noem dan verder Puerto Rico eens
Reken er maar niet op.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:10 schreef At_Fundum het volgende:
Puerto Rico inmiddels ook met 5-0 voor tegen Nicaragua en USA-Japan doen 2-2, ik hoop toch echt dat we vanavond ook de beelden van al de andere TOPDUELS van vandaag te zien krijgen, maar om de een of andere reden heb ik er een hard hoofd in bij de nos
Ik weet hetquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:11 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Reken er maar niet op.
Het honkbal wordt gewoon in de reguliere studio sport uitzending uitgezonden vanavond.
Mooi, dan zien we elkaar daar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:10 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
*Troste eigenaar is van 4 kaartjes woensdag*![]()
Kunnen we alvast kaartjes voor de halve finale bestellen tong?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Als de standen zo blijven hebben we een makkie in de kwartfinale..Ameriks lijkt me wel te doen.
Ik ben te herkennen aan mijn... baardquote:
Heb jij een baardquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:19 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik ben te herkennen aan mijn... baard![]()
Ja derde wereld baseballland.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:19 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Kunnen we alvast kaartjes voor de halve finale bestellen tong?![]()
Misschien dat men in Japan wel wat honkbal uit de lage landen wil bekijkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:26 schreef qu63 het volgende:
USA - Japan komt op tv
er zijn iig camera's aanwezig
mss omroep flevoland
Die camera's zijn neergezet omdat de Japanse televisie dat duel uit wou zenden...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:26 schreef qu63 het volgende:
USA - Japan komt op tv
er zijn iig camera's aanwezig
mss omroep flevoland
Bij Canada-Cuba waren ook camera's, dus wie weet...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:11 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Reken er maar niet op.
Het honkbal wordt gewoon in de reguliere studio sport uitzending uitgezonden vanavond.
Ze zenden uit voor Cubaquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:31 schreef qu63 het volgende:
ik ga maar eens op weg naar Almere.. ik ga wel ff kijken of ik kan vragen voor welk land ze uitzenden en dan ff kijken of ik kan fokken
Nou zijn 3-honkslagen vrij uniek en toch al de tweede van deze partij, maar eigenlijk wil ik homeruns zienquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef okee6 het volgende:
En weer een driehonkslagMonte
Legito slaat ook verrassend goed trouwens
Onze "Nederlander" in de major league slaat ze welquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:34 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Nou zijn 3-honkslagen vrij uniek en toch al de tweede van deze partij, maar eigenlijk wil ik homeruns zien
Wie doel je op? DeCaster ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:36 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Onze "Nederlander" in de major league slaat ze wel![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:37 schreef At_Fundum het volgende:
Nog even 4 3 puntjes erbij en dan zijn ze ruim op tijd thuis om de voetbalsamenvattingen te gaan kijken of hun eigen verrichtingen nog eens te bekijken
Speelt die Major league?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |