quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
Bluezz!
Bluezzekind!
qu63!
En natuurlijk dat lekkere ding die de camera vast houdt dubbel!
Die spelen straks om 19:00 uur weer hier in Haarlem tegen Brazilië, maar hebben tot nu toe 3 wedstrijden gespeeld en alle 3 gewonnen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:05 schreef popolon het volgende:
Hoe doet Nederland het?
Zat je weer door een snotje heen kindquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
Niet live.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
Het zal wel niet uitgezonden worden vanavond...
En de polo, keycord en cap zijn zo te zien dus inmiddels op foto vastgelegdquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeie kerel die Qu63!
Als we hem nog zien/als ie wil kan dat nog beter in beeld gebracht worden hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:31 schreef At_Fundum het volgende:
En de polo, keycord en cap zijn zo te zien dus inmiddels op foto vastgelegd![]()
ik zal ff kijken of de auto er ook op kanquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:31 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
En de polo, keycord en cap zijn zo te zien dus inmiddels op foto vastgelegd![]()
play-by-play is vrij saai, zeker met al drie puntloze Innings.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef okee6 het volgende:
't is zo stil hierNederland nam vlot een voorsprong van 0-3 na twee innings. Nu wat problemen voor Patrick Beljaards in de eerste helft van de zesde inning.
jij zit in Haarlem?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef okee6 het volgende:
't is zo stil hierNederland nam vlot een voorsprong van 0-3 na twee innings. Nu wat problemen voor Patrick Beljaards in de eerste helft van de zesde inning.
Nee, ik zit tussen alle speelsteden in. Lekker vakantie te houden. Alleen jammer dat er niks van live honkbal op tv is.quote:
aha. idd jammer ja.. vanavond wel een uitgebreid verslag op tv..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nee, ik zit tussen alle speelsteden in. Lekker vakantie te houden. Alleen jammer dat er niks van live honkbal op tv is.
Er zijn geen gereserveerde plekken, je moet gewoon op tijd komen om goede plekken uit te zoeken op de vaste tribunes.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:12 schreef Gebakken_vissie het volgende:
BE hier... te lui om uit en in te loggen.
Ik probeer op de wk site te vinden hoe de vakken met zitplaatsen ingedeeld zijn maar ik kan het dus niet vinden. Weet iemand of het uberhaupt te vinden is, en zo ja, waar?
Ben even nieuwsgierig waar we zitten zondag.
Natuurlijk, want Zuid-Afrika is echt brandhout.quote:
idd jaquote:Op woensdag 7 september 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk, want Zuid-Afrika is echt brandhout.
ne ik deel je mening wil ook van andere landen zien hoe ze spelen met name ben ik nieuwsgierig naar Amerika en Cuba.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef At_Fundum het volgende:
Mooie overwinning weer van NL, morgen die Suidt-Afrikani nog even over de kling jagen en dan eens kijken welke plaats we moeten hebben om een gunstige uit de andere poule te krijgen in de kruisfinales
Zou ik nou eigenlijk de enige zijn die in zo'n wk-journaal eigenlijk ook nog wat hoogtepunten/beelden van de andere wedstrijden zou willen zien![]()
Ligt eraan voor welke wedstrijden.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:09 schreef zjroentje het volgende:
Is het ook gewoon mogelijk om kaartjes aan de kassa's te kopen?
De krenten in de papquote:Op woensdag 7 september 2005 11:20 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Nederland - Cuba en Nederland - Canada zijn in elk geval al uitverkocht.
Ze spelen het deuntje dus bij elke homerun. Intussen weer gehoord. 4 homeruns intussen dus al.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:33 schreef At_Fundum het volgende:
Bij de live-scoring wordt idd een keer een grandslam aangegeven voor USA in de 1e inning en Puerto Rico heeft er in de bottom 5 twee homeruns tegenover gezet waarvan eentje met een aan boord, dus het staat nu 4-3.
Misschien was de tweede sirene die je hoorde een hele late echo
Leuk he, die amerikaanse gozer hier? Hij klinkt wel als een texaan man!quote:Op woensdag 7 september 2005 15:06 schreef Bluezz het volgende:
Vanmiddag waande ik me in de USA met die amerikaan die alle namen oplas van het am. team, en daarna dat volkslied
Jammerquote:Op woensdag 7 september 2005 17:42 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag nog even langs het stadion in Haarlem gefietst in de hoop nog 2 kaarten te kunnen scoren voor a.s. zaterdag, Nederland-Panama, maar helaas...strak uitverkocht.
Dan maar op de TV die pot bekijken.
In de krant stond dat het honkbalpubliek niet zo blij was met al dat rijke volk dat ook eens kwam kijken. Last vanquote:Op woensdag 7 september 2005 17:42 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag nog even langs het stadion in Haarlem gefietst in de hoop nog 2 kaarten te kunnen scoren voor a.s. zaterdag, Nederland-Panama, maar helaas...strak uitverkocht.
Dan maar op de TV die pot bekijken.
Ah joh, welk 'honkbalpubliek'. Bij de gemiddelde wedstrijd van de grootste teams zitten nog geen 100 mensen.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:23 schreef okee6 het volgende:
[..]
In de krant stond dat het honkbalpubliek niet zo blij was met al dat rijke volk dat ook eens kwam kijken. Last van
Wij zijn niet alleen bij dit soort toernooien op en rond het honkbalveld te vinden en gaan tussendoor ook regelmatig honkballen kijken.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:23 schreef okee6 het volgende:
In de krant stond dat het honkbalpubliek niet zo blij was met al dat rijke volk dat ook eens kwam kijken. Last van
Ik vind het gewoon idioot echtquote:Op woensdag 7 september 2005 18:35 schreef golfer het volgende:
Maar erger mij ook wel aan die gereserveerde plekken voor genodigden die vervolgens gewoon leeg blijven, terwijl de echte liefhebbers niet meer aan kaarten kunnen komen.
WK wedstrijden zijn niet echt goedkoop idd. Vrijkaartjes zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 18:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga zaterdag voor het eerst van m'n leven naar honkal. Canada - Cuba. Lijkt me tof..
Edit: ja, natuurlijk wel vrijkaartjes. Maar ik denk dat ik arm genoeg ben om te mogen.
Nou ja, het meisje met wie ik ga heeft 15 jaar gesoft- of gehonkbald dus ik denk dat zij me alles wel kan uitleggen.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
WK wedstrijden zijn niet echt goedkoop idd. Vrijkaartjes zijn![]()
Ken het spelletje wel een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |