Geen idee waar je het over hebt?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:45 schreef golfer het volgende:
Makkelijke walk-over voor Nederland weer, maar nu gaat het toernooi echt beginnen.
Canada hebben we een heel klein kansje tegen, Panama en Cuba zijn 2 maten te groot voor Nederland.
Ik help het je hopen, maar je moet niet vergeten dat de teams die Cuba naar het WPT en de HHW stuurde 3e of 4e garnituur spelers bevatte en niet bestond uit de sterkste spelers van Cuba.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:43 schreef EdwardSeepers het volgende:
Ik zie Nederland deze keer trouwens wel winnen van Cuba! Het Cubaanse team imponeerde mij niet echt in de wedstrijd tegen Zweden, ondanks de winst (11 - 1, mercy rule in de 7e inning, bottom).
Bij het WPT is dat wel anders geweest.
Cuba wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef dramslag het volgende:
spelen de cubanen en amerikanen nu wel met hun beste spelers?
alsof die zo goed zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef golfer het volgende:
USA niet, de majorleague-spelers zitten er niet bij.
Dat weet ik, we hebben een keer zelfs verloren van een 30+'ers team. Dat was het laatste WPT geloof ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar je moet niet vergeten dat de teams die Cuba naar het WPT en de HHW stuurde 3e of 4e garnituur spelers bevatte en niet bestond uit de sterkste spelers van Cuba.
De enige echt historische winst op het 1e team van Cuba hebben we tijdens de spelen van Sydney geboekt.
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
You almost had me there... De PI was mijn redding...
De studio sport heeft geen zendtijd om 's avonds wedstrijden live uit te zenden.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef dramslag het volgende:
dan is er CL-voetbal!
wordt de wedstrijd van morgenavond live uitgezonden?
jammer dat ze het afgelopen weekend niet live uitzonden. Nu kan ik niet kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:37 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
De studio sport heeft geen zendtijd om 's avonds wedstrijden live uit te zenden.
Zaterdag en zondag middag zullen ze wel live uitzenden.
Afgelopen weekend is het gewoon live uitgezonden hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 19:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jammer dat ze het afgelopen weekend niet live uitzonden. Nu kan ik niet kijken![]()
ja, of ik zit in Rotterdamnedquote:Op donderdag 8 september 2005 17:23 schreef golfer het volgende:
Zijn er nog meer Fok!ers die a.s. woensdagavond naar de kwartfinale in Haarlem gaan?
neuh, was samenvatting. Ze zeiden dat de wedstrijd zojuist begonnen was, en gingen met een ander programma verder. Zowel op 1 als 2 als 3quote:Op donderdag 8 september 2005 20:05 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Afgelopen weekend is het gewoon live uitgezonden hoor
Je bedoelde afgelopen zondag.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neuh, was samenvatting. Ze zeiden dat de wedstrijd zojuist begonnen was, en gingen met een ander programma verder. Zowel op 1 als 2 als 3
dan was ik dus te ongeduldigquote:Op donderdag 8 september 2005 20:40 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Je bedoelde afgelopen zondag.
Toen was eerst de hockey finale, daarna was er live honkbal te zien tot het eind.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | Kenteken Info 12-RT-FG Voertuigsoort Info Personenauto Merk Info HONDA Handelsbenaming Info FR-V; 2.0I Kleur(en) Info Grijs Brandstof Info Benzine Aantal cilinders Info 4 Cilinderinhoud Info 1998 cm3 Aantal zitplaatsen Info 6 Aantal staanplaatsen Info N.v.t. Massa ledig voertuig Info 1.418 kg Maximum massa voertuig Info 1.970 kg Massa rijklaar Info 0 kg Laadvermogen Info N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd Info 500 kg - geremd Info 1.500 kg - oplegger geremd Info N.v.t. - autonoom geremd Info N.v.t. - middenas geremd Info N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland Info 18 augustus 2005 Datum eerste toelating Info 18 augustus 2005 Datum aanvang tenaamstelling Info 18 augustus 2005 Vervaldatum APK Info 18 augustus 2008 |
Nederland is zo klein, dan heb je echt geen navigatie nodig. Of je moet Aardrijkskunde geskipped hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:46 schreef golfer het volgende:
Alleen jammer dat je geen navigatiesysteempje er in hebt om al je rij-klusjes nog makkelijker te maken.
Zijn hier eigenlijk mensen met wat MLB kennis die weten wat voor selectie Amerika in het veld brengt. Is dit wel Major-niveau of kijken we naar een veredeld triple A gezelschap?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:59 schreef EdwardSeepers het volgende:
Deze middag was echt niet boeiend.
14 -2, Amerika verloren. Wat-een ZUIGTEAM hebben zij zeg!!!!!
Hopen dat zuid-korea Cuba spannender wordt.
Nog minder.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zijn hier eigenlijk mensen met wat MLB kennis die weten wat voor selectie Amerika in het veld brengt. Is dit wel Major-niveau of kijken we naar een veredeld triple A gezelschap?
Double A is niet veel minder dan triple A, maar minder is wel triest. Amerika neemt dit toernooi nog niet eens semi-serieus op dus. Het volgend World Championship wordt overigens al wel gepromoot.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:34 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Nog minder.
Volgens mij is het een mix van college, single A en double A spelers.
Het ziet er naar uit dat Markwell met zijn controle worstelt, het veld ondersteunt hem daarbij ook al niet zo.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:34 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
2-0 achter, 2 errors.
Nederlands team weer terug op aarde?
idd, ik zit nu 4 weken in Amerika en ik heb nog geen woord over dit WK gehoord of gelezen. Het is hier allemaal MLB wat de klok slaat. En terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:38 schreef okee6 het volgende:
Double A is niet veel minder dan triple A, maar minder is wel triest. Amerika neemt dit toernooi nog niet eens semi-serieus op dus. Het volgend World Championship wordt overigens al wel gepromoot.
Italie heeft zich niet gekwalificeerdquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef dioretix het volgende:
Waarom doet Italië eigenlijk niet mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |