Hoho, zo slecht ben ik ook weer niet (ik heb me de spelregels van ongeveer alle sporten eigen gemaakt met de Texaco Olympische Gids 1992), maar die fjes en die veldpositienummers weet ik niet uit m'n hoofd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Cuba is altijd leuk om te zien
Aan de hand van scoren zit je echt heel goed in de wedstrijd en kan je het ook aan iemand die er de ballen... verstand van heeft goed uitleggen idd !!
Als het doorgaat, want het onweert momenteel in Haarlem/Bloemendaal.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:02 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Vanavond gaat Nederland weer stunten![]()
En dan wordt het afgelast en maandag overgespeeld.Doordast er mensen moeten werken krijgen jullie alsnog de kans kaartjes te scoren. En zijn jullie getuigen van een legendarische overwinningquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het doorgaat, want het onweert momenteel in Haarlem/Bloemendaal.
Vanaf 20.00 is er langs de lijn.. was net even een heel klein stukje in het huidige programma.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:41 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Is er Langs de lijn?
ik heb 12 jaar bij HCAW gespeeld..quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:43 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Honk/Softbal je zelf ook qu63?
Leuk weetje..quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:50 schreef tong80 het volgende:
LdL begint om 8 uur en zijn bij iedere wedstyrijd aanwezig. Met Andy Houtkamp als verslaggever die per abuis voetbalverslaggever is geworden omdat ie heel z'n leven heeft gehonkbalt, net als Frank Snoeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |