abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30369185
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:53 schreef tong80 het volgende:
Niet om te slijmen voor de honkbal fans hier. Maar de sfeer op dit WK en normaal tijdens de Haarlemse honkbalweek is wel uniek denk ik.

De sfeer gister tijdens Nederland - Brazilie vond ik eigenlijk best wel tegenvallen.
Niet te vergelijken met de Haarlemse Honkbalweek.
Dat komt ook omdat er geen leuke opzwepende deuntjes tussen de dode spel momenten gedraaid mogen worden van de IBAF
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
pi_30369304
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een volger maar een leek. Zitten er weer zoveel "amerikanen" in de selctie of maakt het zoontje van Smeets nog een kans ?

Tjerk Smeets maakt geen enkele kans.
Of de twee catchers die voor hem zitten moeten opeens geblesseerd raken.
pi_30369372
20-2 wederom een super resultaat. Gaat erg goed van onze kant.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_30369495
Heeft iemand de aantal hits voor en tegen?
Play-by-play blijft hangen bij mij op de 6de inning.
Daar heeft Nederland maar 9 hits... Zegt genoeg over het spel van de Zuid-Afrikanen vandaag lijkt mij.
pi_30370875
Samenvatting nu

Bijna dus

[ Bericht 38% gewijzigd door Blues op 07-09-2005 22:42:59 ]
pi_30370968
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:08 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Heeft iemand de aantal hits voor en tegen?
Play-by-play blijft hangen bij mij op de 6de inning.
Daar heeft Nederland maar 9 hits... Zegt genoeg over het spel van de Zuid-Afrikanen vandaag lijkt mij.
14 - 9 en 0 - 2
pi_30371222
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een volger maar een leek. Zitten er weer zoveel "amerikanen" in de selctie of maakt het zoontje van Smeets nog een kans ?

Maduro, DeCaster en Balentien mochten niet komen van hun clubs, vandaar dat er nog 'Nederlanders' tussen staan
pi_30371602
Ik verheug mij nu al op de lange samenvatting van Nederland- Zuid Afrika. Wie houdt ons nog tegen. Volgens mij kunnen ze alle ploegen aan!
pi_30372096
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Ik verheug mij nu al op de lange samenvatting van Nederland- Zuid Afrika. Wie houdt ons nog tegen. Volgens mij kunnen ze alle ploegen aan!
Dat zou je zeggen na alle wedstrijden gewonnen te hebben.

Wacht maar tot zondag. Dát wordt een wedstrijd.

De laatste Cuba - Nederland die ik zag was op het WPT. En die won Nederland!

Hopen dat ze ze deze keer ook pakken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 september 2005 @ 23:29:55 #85
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30373121
wat een afdroog partij tot nu toe (zit de samenvatting van Nederland te kijken )
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 7 september 2005 @ 23:45:32 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30373745
Makkelijke walk-over voor Nederland weer, maar nu gaat het toernooi echt beginnen.
Canada hebben we een heel klein kansje tegen, Panama en Cuba zijn 2 maten te groot voor Nederland.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 september 2005 @ 23:47:46 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30373833
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:45 schreef golfer het volgende:
Makkelijke walk-over voor Nederland weer, maar nu gaat het toernooi echt beginnen.
Canada hebben we een heel klein kansje tegen, Panama en Cuba zijn 2 maten te groot voor Nederland.
we zullen zien, hoop doet leven
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30374337
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef okee6 het volgende:

[..]

Maduro, DeCaster en Balentien mochten niet komen van hun clubs, vandaar dat er nog 'Nederlanders' tussen staan
Smeets zit er puur bij als bullpen catcher.
Zodat beide catchers makkelijk als DH kunnen spelen.
Beide slaan namelijk erg goed.
pi_30374354
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:45 schreef golfer het volgende:
Ach in honkbal is alles mogelijk
pi_30375501
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:01 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Smeets zit er puur bij als bullpen catcher.
Zodat beide catchers makkelijk als DH kunnen spelen.
Beide slaan namelijk erg goed.
Dat is toch ook een voorwaarde om het in de MLB te maken als catcher?
pi_30375687
Het vervelende is dat we nog nu niet weten als hoeveelste Nederland in de kwartfinale terecht komt en ik dus nog geen kaarten kan bestellen voor die wedstrijd, want die kwartfinales worden in 4 verschillende steden gespeeld a.s. woensdag.

Of is van te voren bepaald dat Nederland al zijn wedstrijden in Haarlem en Rotterdam moet spelen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30375991
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:51 schreef golfer het volgende:
Het vervelende is dat we nog nu niet weten als hoeveelste Nederland in de kwartfinale terecht komt en ik dus nog geen kaarten kan bestellen voor die wedstrijd, want die kwartfinales worden in 4 verschillende steden gespeeld a.s. woensdag.

Of is van te voren bepaald dat Nederland al zijn wedstrijden in Haarlem en Rotterdam moet spelen?
Site van WK nog even bekeken.
En daar staat nu:
quote:
Als gevolg van de run op de kaarten voor de komende wedstrijden op het WK Honkbal, heeft de organisatie besloten in Rotterdam een extra tribune te plaatsen. Deze tribune zal plaats bieden aan nog eens 1.000 bezoekers, waarmee de capaciteit in het Neptunus Familiestadion op 6.500 toeschouwers zal komen te liggen. Met name voor de reeds uitverkochte wedstrijden Cuba - Nederland op zondag 11 september en de finale op zaterdag 17 september 2005, betekent dit dat alsnog kaarten worden verkocht.
Mocht Nederland zich plaatsen voor de kwartfinale dan wordt die wedstrijd op woensdag 14 september gespeeld in Haarlem. Indien Nederland ook deze wedstrijd winnend weet af te sluiten, zal het Nederlands team de halve finale in Rotterdam spelen.
Die noodtribune a.s. zondag in Rotterdam laten we maar voor wat het is, maar ervan uitgaand dat Nederland de kwartfinale wel bereiken gaat hebben we dus wel direct nog even kaarten besteld voor de kwartfinale in het Pim Mulierstadion om de hoek hier, dus daar zijn we sowieso bij.
Poef.....gone! ©golfer
pi_30376168
schiet me opeens te binnen dat mijn voetbalclubje in Praag voor de 1e ronde CL ook op die avond speelt. Nou ja, toch maar naar honkballen gaan en de samenvatting van Ajax daarna maar bekijken
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 8 september 2005 @ 08:45:24 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30378159
Tsjongejonge...
* Brighteyes leest altijd de metro in de trein 's ochtends... en vanmorgen gewoon he-le-maal NIETS over het honkballen.
Lekker bezig daar...
  donderdag 8 september 2005 @ 09:45:05 #95
16494 Riert
rrrataputata
pi_30379233
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:42 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag nog even langs het stadion in Haarlem gefietst in de hoop nog 2 kaarten te kunnen scoren voor a.s. zaterdag, Nederland-Panama, maar helaas...strak uitverkocht.
Dan maar op de TV die pot bekijken.
Appart, ik werd gistermiddag gebeld door een vriend van me die net 2 kaarten voor die pot had besteld van de site (?weet niet welke site) dus ik ga erheen.
Misschien online nog even proberen? neem aan dat je weet wat voor site dat is, anders wil ik het wel even navragen

[edit]
voor de zekerheid maar even gevraagd. Antwoord:
linken via www.wkhonkabal.nl klik tickets, dan bestellen en dan kan je
doorklikken naar topticketline.nl. Daar hebben ze een wk honkbalsectie en
daar heb ik ze besteld. Ik heb ook gewoon een bevestiging gekregen etc......

[ Bericht 10% gewijzigd door Riert op 08-09-2005 09:57:57 ]
hophop
  donderdag 8 september 2005 @ 10:51:02 #96
16494 Riert
rrrataputata
pi_30380623
voor ik dooie mussen uitdeel:
er wilde nog iemand mee dus hij probeerde er een kaartje bij de scoren, maar dat lukte niet meer.

Ben bang dat je echt een uurtje te laat was oid
hophop
  donderdag 8 september 2005 @ 11:00:57 #97
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30380899
quote:
Op donderdag 8 september 2005 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
Tsjongejonge...
* Brighteyes leest altijd de metro in de trein 's ochtends... en vanmorgen gewoon he-le-maal NIETS over het honkballen.
Lekker bezig daar...
De sp!ts had wel 3/4 pagina...
  donderdag 8 september 2005 @ 12:04:58 #98
16494 Riert
rrrataputata
pi_30382751
uche uche
quote:
Op donderdag 8 september 2005 09:45 schreef Riert het volgende:

[..]

Appart, ik werd gistermiddag gebeld door een vriend van me die net 2 kaarten voor die pot had besteld van de site (?weet niet welke site) dus ik ga erheen.
naar Spanje-Colombia om precies te zijn

prutser
hophop
  donderdag 8 september 2005 @ 12:51:15 #99
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_30383768
zullen we met zn allen alle kranten/nos/rtl4 etc gaan mailen met het vriendelijke doch dringende verzoek meer honkbal uit te zenden?

of iig de stand door te geven?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 8 september 2005 @ 14:52:24 #100
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30387199
ben echt benieuwd wat ze er van bakken in de wedstrijden die nu gaan volgen, de wedstrijden die er echt om gaan !

Overigens hebben ze tot nu toe echt prima gedaan
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')