Absoluut, moest er even aan denken wat een verschil het is als je weet wat voor ballen een pitcher kan werpen. Ik vind dat altijd juist geweldig, het psycholgisch duel tussen werper en slagman. Dan een curve dan een change up, elke situatie is weer uniekquote:Op zondag 11 september 2005 13:54 schreef golfer het volgende:
Heerlijk dat prachtige deskundige commentaar van Snoeks en Urbanus.
Monsterboard is hoofdsponsor en die mascotte is dus hun monstertje.quote:Op zondag 11 september 2005 15:39 schreef VoreG het volgende:
wat voorn gedrocht is die mascotte?
De broodjes beenham maken toch alles goed, zelfs onze afwezigheidquote:Op zondag 11 september 2005 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... eh... leuke dag had ik uitgekozen om te gaan kijken.
Cuba - Nederland is geen seconde spannend geweest afgezien van een paar leuke momenten en hoewel om naar te kijken iets interessanter doordat er tenminste iets in gebeurde was Brazilie - Zweden nou ook niet echt een hoogstandje. Behalve in de 7e inning toen Zweden nog even terug kwam.
Maar goed, al met al wel een leuke dag geweest!
Dan hoop ik dat ze je ontslaan. Voor het in gevaar brengen van het toernooiquote:Op maandag 12 september 2005 01:29 schreef qu63 het volgende:
En dan reed ik net in Rotterdamned ook nog mn linker voorband lek van mn FR-V dus heb ik nu een hybride Honda Civic mee. Ziet er sportief uit, maar is het absoluut niet. Gaat maar 170 max.
Die FR-V haalt met gemak de 180
het was een lege autoquote:Op maandag 12 september 2005 02:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze je ontslaan. Voor het in gevaar brengen van het toernooi
is meer wat voor PTA qu63
Dat is wat ik altijd zo jammer vind van live kijken. Dan gebeurt er iets dan denk denk ik 'kan dat even in de herhaling!'.quote:Op zondag 11 september 2005 23:29 schreef tong80 het volgende:
Ik heb genoten van de stabiliteit van de Cubanen. Ze gaven Oranje geen moment een kans. Ik keek eerst als opportunistische chauvinist. Maar kwam steeds meer onder de indruk van de taktiek van de Cubanen. Misschien heeft het er mee te maken dat ik het op tv zag. En zo'n cubaanse werper die 8 innings de keizer is op de plaat is waarschjijnlijk mooier om te zien op tv met alle herhalingen.
dat kan ik me voorstellen, zal een mooie wedstridj gaan wordenquote:Op zondag 11 september 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me nu al op woensdag in Haarlem, ondanks dat ik de CL-wedstrijd van Ajax er door moet missen.
ja dat was lachenquote:Op zondag 11 september 2005 15:49 schreef zjroentje het volgende:
Mooiste actie vond ik toch de vangbal van Coffie. Whoeps ....
Dat was een fraaie reflex inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2005 09:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja dat was lachenik vond de laatste vangbal van de derde honkman van Cuba ook geweldig trouwens, prachtig uit de lucht geplukt
Vroegah, met het WPT, hadden we ook altijd dat grote scherm staan aan de andere kant van het stadion (iets links van waar nu de rode, nieuwe tribune staat). Dat was kick ass, want daar zonden ze (buiten reclames) altijd herhalingen van acties uit. Ik vraag me af waarom ze het verwijderd/waarom ze geen nieuwe gehuurd hebben.quote:Op maandag 12 september 2005 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is wat ik altijd zo jammer vind van live kijken. Dan gebeurt er iets dan denk denk ik 'kan dat even in de herhaling!'.
Er waren wel wat mooie dingen te zien, maar dat gaat dan weer net even te snel.
En dan natuurlijk onderling lekker discussieren over fouten of niet.
Er werd een bal heel hard richting de 3e honkman geslagen die hem tegenhield met zijn lichaam maar er geen controle op kreeg. Een deel van de mensen vond het een fout terwijl de officiele scorer ging voor een honkslag.
Ik vond dat terecht, want zo'n snoeiharde bal op je lichaam nog verwerken tot een goede actie was vrijwel onmogelijk, maar goed, daar kan je dus leuke discussies over hebben.
Had het wel willen zien in de herhaling, want daar gaan dat soort dingen dus net te snel voor.
jaquote:
quote:Major League Baseball in Europa?
LONDON (AP) -- One of London's famous cricket venues has joined Major League Baseball's list of potential sites for regular-season games in 2007.
After moving games to Mexico, Puerto Rico and Japan, baseball officials have met with representatives of the Surrey County Cricket Club, which runs The Oval cricket ground in south London. Wet, chilly weather in the spring could make an opening-season game difficult, but a game later in the season is possible.
'Major League Baseball is very interested in playing games in Europe,' baseball senior vice president Paul Archey said Thursday. 'We're investigating possibilities in Europe where we may be able to play regular-season games as early as the 2007 season.''
Archey, who is in the Netherlands for baseball's World Cup, said other venues in Europe being considered included Rome; Paris; Munich, Germany; and Amsterdam and Rotterdam in the Netherlands.
Baseball officials inspected Rome's Olympic Stadium in April 2003. Archey said northern European venues presented weather problems early in the season.
'There's a lot of interest in us playing in London, and I think selling tickets would be the easiest part of it', Archey said.
The World Baseball Classic, a 16-nation event organized by Major League Baseball and its players' association, is to be played next year in March in the United States, Asia and Latin America. Baseball officials say the next regular-season games moved to an international site are likely to be in 2007.
The New York Yankees and Tampa Bay Devil Rays opened the 2004 season with two games in Tokyo, the second pair of regular-season games in Japan. In addition, the Montreal Expos played some games in San Juan for the second straight season in 2004 before the franchise moved to Washington, D.C.
Begrijpelijk, ik vind het alleen balen dat zelfs ontroesten er niet mee wilquote:Op maandag 12 september 2005 21:23 schreef Frunik het volgende:
Ja kan wel kloppen, ik was erg gul!
Het moest op!
was jij die gozer uit veenendaal?quote:Op maandag 12 september 2005 21:23 schreef Frunik het volgende:
Ja kan wel kloppen, ik was erg gul!
Het moest op!
Totaal ehm zoon.... 1.600 blikjes uitgedeeld!
Onderlinge resultaten, dat is dan dus een carrousel. Is spannend!quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:24 schreef p_iglet het volgende:
En iemand hier die weet wat het volgende beoordelingscriteria is na de stand..?
Want de kans groot dat na morgen USA, Puerto rico en Nicaraqua allemaal 6 winst en 2 verlies partijen hebben... en ben toch wel benieuwd tegen wie nederland nu moet.
http://wkhonkbal.nl/content.php?gid=3&pid=22&sid=1quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:24 schreef p_iglet het volgende:
En iemand hier die weet wat het volgende beoordelingscriteria is na de stand..?
Want de kans groot dat na morgen USA, Puerto rico en Nicaraqua allemaal 6 winst en 2 verlies partijen hebben... en ben toch wel benieuwd tegen wie nederland nu moet.
Ik had ze ondertussen ook gevonden, dank je... kom jij eruit wat ze nu bedoelen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://wkhonkbal.nl/content.php?gid=3&pid=22&sid=1
Neequote:Op dinsdag 13 september 2005 01:39 schreef p_iglet het volgende:
2e punt, kan iemand mijn die in begrijpelijk nederlands uitleggen?t
Ik volg het ook met enige spanning want ik heb liever Puerto Rico dan Nicaragua als tegenstander in de kwartfinale morgen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:20 schreef okee6 het volgende:
Duidelijk Golfer, Nicaragua is de best slaande ploeg daar, laat de U.S.A. dus maar even afrekenen met Chinese Taipei
Tussenstand 5-4 top 9th
Gelukkig maar, was wel spannend in de 9e inning nog.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:37 schreef okee6 het volgende:
En de U.S.A. wint nipt, Nederland treft dus Puerto Rico morgen
U.S.A. - - - - - - - 0 0 0 0 0 4 0 0 1 5 8 0
Chinese Taipei 1 0 0 0 0 2 1 0 0 4 10 3
Nederland speelt volgend jaar bij World Baseball Classic in en tegen Puerto Rico, goede test meteenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig maar, was wel spannend in de 9e inning nog.
2 dubbelspelen zorgden uiteindelijk voor de overwinning van USA.
Morgenavond in het stadion maar eens kijken of Nederland Puerto Rico aan kan.
Reken maar niet dat dit dezelfde jongens zullen zijn waar Nederland tegen speelt tijdens de WBC. Er spelen een hoop Puerto Ricaanen (typ je dat zoquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nederland speelt volgend jaar bij World Baseball Classic in en tegen Puerto Rico, goede test meteen
Jazeker!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:05 schreef tong80 het volgende:
Puerto Rico dus, maken we kans beste insiders ?![]()
ik vrees van niet. Er is morgenavond ook Champions League voetbal en ik denk dat ze dat ietsje belangrijker vinden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:40 schreef DJ_Robbie het volgende:
Wordt het morgenavond nog eigenlijk uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |