jaquote:
quote:Major League Baseball in Europa?
LONDON (AP) -- One of London's famous cricket venues has joined Major League Baseball's list of potential sites for regular-season games in 2007.
After moving games to Mexico, Puerto Rico and Japan, baseball officials have met with representatives of the Surrey County Cricket Club, which runs The Oval cricket ground in south London. Wet, chilly weather in the spring could make an opening-season game difficult, but a game later in the season is possible.
'Major League Baseball is very interested in playing games in Europe,' baseball senior vice president Paul Archey said Thursday. 'We're investigating possibilities in Europe where we may be able to play regular-season games as early as the 2007 season.''
Archey, who is in the Netherlands for baseball's World Cup, said other venues in Europe being considered included Rome; Paris; Munich, Germany; and Amsterdam and Rotterdam in the Netherlands.
Baseball officials inspected Rome's Olympic Stadium in April 2003. Archey said northern European venues presented weather problems early in the season.
'There's a lot of interest in us playing in London, and I think selling tickets would be the easiest part of it', Archey said.
The World Baseball Classic, a 16-nation event organized by Major League Baseball and its players' association, is to be played next year in March in the United States, Asia and Latin America. Baseball officials say the next regular-season games moved to an international site are likely to be in 2007.
The New York Yankees and Tampa Bay Devil Rays opened the 2004 season with two games in Tokyo, the second pair of regular-season games in Japan. In addition, the Montreal Expos played some games in San Juan for the second straight season in 2004 before the franchise moved to Washington, D.C.
Begrijpelijk, ik vind het alleen balen dat zelfs ontroesten er niet mee wilquote:Op maandag 12 september 2005 21:23 schreef Frunik het volgende:
Ja kan wel kloppen, ik was erg gul!
Het moest op!
was jij die gozer uit veenendaal?quote:Op maandag 12 september 2005 21:23 schreef Frunik het volgende:
Ja kan wel kloppen, ik was erg gul!
Het moest op!
Totaal ehm zoon.... 1.600 blikjes uitgedeeld!
Onderlinge resultaten, dat is dan dus een carrousel. Is spannend!quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:24 schreef p_iglet het volgende:
En iemand hier die weet wat het volgende beoordelingscriteria is na de stand..?
Want de kans groot dat na morgen USA, Puerto rico en Nicaraqua allemaal 6 winst en 2 verlies partijen hebben... en ben toch wel benieuwd tegen wie nederland nu moet.
http://wkhonkbal.nl/content.php?gid=3&pid=22&sid=1quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:24 schreef p_iglet het volgende:
En iemand hier die weet wat het volgende beoordelingscriteria is na de stand..?
Want de kans groot dat na morgen USA, Puerto rico en Nicaraqua allemaal 6 winst en 2 verlies partijen hebben... en ben toch wel benieuwd tegen wie nederland nu moet.
Ik had ze ondertussen ook gevonden, dank je... kom jij eruit wat ze nu bedoelen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://wkhonkbal.nl/content.php?gid=3&pid=22&sid=1
Neequote:Op dinsdag 13 september 2005 01:39 schreef p_iglet het volgende:
2e punt, kan iemand mijn die in begrijpelijk nederlands uitleggen?t
Ik volg het ook met enige spanning want ik heb liever Puerto Rico dan Nicaragua als tegenstander in de kwartfinale morgen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:20 schreef okee6 het volgende:
Duidelijk Golfer, Nicaragua is de best slaande ploeg daar, laat de U.S.A. dus maar even afrekenen met Chinese Taipei
Tussenstand 5-4 top 9th
Gelukkig maar, was wel spannend in de 9e inning nog.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:37 schreef okee6 het volgende:
En de U.S.A. wint nipt, Nederland treft dus Puerto Rico morgen
U.S.A. - - - - - - - 0 0 0 0 0 4 0 0 1 5 8 0
Chinese Taipei 1 0 0 0 0 2 1 0 0 4 10 3
Nederland speelt volgend jaar bij World Baseball Classic in en tegen Puerto Rico, goede test meteenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig maar, was wel spannend in de 9e inning nog.
2 dubbelspelen zorgden uiteindelijk voor de overwinning van USA.
Morgenavond in het stadion maar eens kijken of Nederland Puerto Rico aan kan.
Reken maar niet dat dit dezelfde jongens zullen zijn waar Nederland tegen speelt tijdens de WBC. Er spelen een hoop Puerto Ricaanen (typ je dat zoquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nederland speelt volgend jaar bij World Baseball Classic in en tegen Puerto Rico, goede test meteen
Jazeker!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:05 schreef tong80 het volgende:
Puerto Rico dus, maken we kans beste insiders ?![]()
ik vrees van niet. Er is morgenavond ook Champions League voetbal en ik denk dat ze dat ietsje belangrijker vinden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:40 schreef DJ_Robbie het volgende:
Wordt het morgenavond nog eigenlijk uitgezonden?
hw in samenvating denk ik in het in het sportjournaalquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
ik vrees van niet. Er is morgenavond ook Champions League voetbal en ik denk dat ze dat ietsje belangrijker vinden.
chauffeurquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:37 schreef Frunik het volgende:
[..]
Jaaaaaaah?
Aangezien jij twee treetjes had, ben je of een chauffeur, of parkeerwacht.
Moet je morgen weer in Haarlem werken?quote:
even nagevraagd:quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://wkhonkbal.nl/content.php?gid=3&pid=22&sid=1
De wedstrijden van het WK worden gespeeld tot dat er een winnaar bekend is. Een gelijkspel is dus niet mogelijk. De volgorde van de teams na de poulewedstrijden wordt bepaald door het winnen en verliezen van alle gespeelde wedstrijden. Als er na de poulewedstrijden teams gelijk eindigen zijn de onderstaande regels in volgorde van toepassing teneinde de ranglijst te bepalen:
* Het team dat de wedstrijd(en) van een ander team heeft gewonnen krijgt een hogere positie.
* Kleinste aantal gescoorde punten gedeeld door het aantal veldinnings in de wedstrijden tussen de gelijk geëindigde teams
* Minste aantal "earned runs" tegen gedeeld door het aantal veldinnings in de wedstrijden gespeeld tussen de gelijk geëindigde teams.
* Hoogste slaggemiddelde in de wedstrijden tussen de gelijk geëindigde teams.
* Munt opgooien.
Als door regen het toernooi na de poulewedstrijden niet in zijn geheel kan worden gespeeld, zal worden getracht alleen nog die wedstrijden in de kampioenspoule te spelen die nodig zijn om tot een finalewedstrijd te komen. De finale kan eventueel een dag later (zondag 18 september) worden gespeeld. Als de wedstrijd om de bronzen medaille niet kan worden gespeeld, worden beide teams gerangschikt op de derde plaats. Dat geldt ook voor de lagere plaatsen.
nope, ik was er vandaagquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet je morgen weer in Haarlem werken?
En waarom zetten ze dat dan niet gewoon in het nederlands neer....quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
even nagevraagd:
met punt 2 wordt bedoeld:
bij de onderlinge wedstrijden de minste tegen-runs heeft gehad.
dat kon die meneer mij ook niet uitleggenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef p_iglet het volgende:
[..]
En waarom zetten ze dat dan niet gewoon in het nederlands neer....
Kan iemand met uitleggen waarom de wedstrijd tussen Taipe en USA de stand van nicaragua en puerto rico beinvloed?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:24 schreef golfer het volgende:
Na de uitslagen van maandag 12 september 2005 zijn voor de kwartfinales 6 plaatsen vergeven.
Geplaatst vanuit poule A:
1. Cuba A1
2. Nederland A2
3. Panama A3
4. Zuid Korea A4
Geplaatst vanuit poule B:
1. Japan B1
4. USA B4
De 2e en 3e plaats of de 3e en 2e plaats in deze poule zijn voor Nicaragua en Puerto Rico.
Wint USA van Chinese Taipei (dinsdag 13/09 15.00 uur in Haarlem) dan is de eindstand in poule B:
1. Japan B1
2. Nicaragua B2
3. Puerto Rico B3
4. USA B4
Verliest USA van Chines Taipei dan is de eindstand in poule B:
1. Japan B1
2. Puerto Rico B2
3. Nicaragua B3
4. USA B4
Na de wedstrijd USA - Chinese Taipei maakt de IBAF het officiële wedstrijdschema bekend voor de kwartfinalewedstrijden.
Het officieuze kwartfinaleprogramma voor woensdag 14 september 2005, conform het al eerder vastgestelde programma en met inachtneming van de omwisseling Eindhoven - Haarlem in verband met de wedstrijd van Nederland, luidt als volgt:
19.00 uur Rotterdam A1 (Cuba) - B4 (USA) 73
19.00 uur Eindhoven B1 (Japan) - A4 (Zuid Korea)74
19.00 uur Almere B2 - A3 (Panama) 75
19.00 uur Haarlem A2 (Ned.) - B3 76
Na de kwartfinale is Nederland winnaar of verliezer 76.
Indien Nederland verliezer 76, dan de volgende ronde:
Donderdag 15 september 2005:
19.00 uur Haarlem Verl 73 - Verl 75 77
19.00 uur Rotterdam Verl 74 - Verl 76 78
Indien Nederland winnaar 76, dan de halve finales:
Vrijdag 16 september 2005:
19.00 uur Haarlem Winn 73 - Winn 75 81
19.00 uur Rotterdam Winn 74 - Winn 76 82
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |