Voor mijn part worden we met alleen stootslagen wereldkampioen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:39 schreef At_Fundum het volgende:
Lekker hoor, alleen weer geen homeruns van NL-zijde
even de euforie temperen
Iemand moet het toch doen en danwil ik best wel een beetje advocaat van dequote:
Eenhoorn heeft 11 werpers meegenomen, dus dat moet genoeg zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef okee6 het volgende:
Hebben we genoeg werpersarmen aan boord voor een 'complete sweep'?
En daar kan je ook een homerun op lopenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor mijn part worden we met alleen stootslagen wereldkampioen.
Zwaai je even lief in de camera naar ons straks?quote:Op zondag 11 september 2005 00:48 schreef Brighteyes het volgende:
Morgen Nederland-Cuba!
En nu maar hopen op een beetje lekker weer!
Toen ik de kaartjes bestelde had ik nog wel zoiets van 'als het maar niet te veel regent dan' maar met het mooie weer van afgelopen week heb ik toch zoiets van dat het maar beter echt lekker weer kan zijn!
Dat is wel erg laatquote:Op zondag 11 september 2005 02:19 schreef qu63 het volgende:
wedstrijd was om 22.00 klaar.. reed pas om 32.15 weg
quote:Op zondag 11 september 2005 02:19 schreef qu63 het volgende:
klote doping-tests
wedstrijd was om 22.00 klaar.. reed pas om 32.15 weg
Japan bedoel jequote:Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Ze zenden uit voor Cuba
het is laat jaquote:
vandaag nummer 8!quote:Op zondag 11 september 2005 10:28 schreef zjroentje het volgende:
7 op rij. Puik!
via kaartverkoop. dan kom je op de verkoopsite uitquote:Op zondag 11 september 2005 11:45 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Ja, maar waar vind je dan of een wedstrijd uitverkocht is of niet?
En wat ik zeg klopt dus; dat als Nederland wint, dat de wedstrijd dan in Rotterdam plaatsvindt?quote:Op zondag 11 september 2005 11:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
via kaartverkoop. dan kom je op de verkoopsite uit
als NL eerste wordt in de poule dan Rotterdam, als ze 2e worden is het Eindhoven, 3e is Almere, 4e is Haarlem.quote:Op zondag 11 september 2005 12:06 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
En wat ik zeg klopt dus; dat als Nederland wint, dat de wedstrijd dan in Rotterdam plaatsvindt?
Nederland speelt de kwartfinale sowieso in Haarlem, ongeacht de eindklassering in de poule.quote:Op zondag 11 september 2005 12:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
als NL eerste wordt in de poule dan Rotterdam, als ze 2e worden is het Eindhoven, 3e is Almere, 4e is Haarlem.
Hoezo dat??quote:Op zondag 11 september 2005 12:23 schreef ultra het volgende:
[..]
Nederland speelt de kwartfinale sowieso in Haarlem, ongeacht de eindklassering in de poule.
quote:Programmawijzigingen
Als Nederland de kwartfinale haalt, speelt de ploeg van Robert Eenhoorn die wedstrijd in Haarlem. Bij winst speelt Nederland de halve finale in Rotterdam en daarna de finale in Rotterdam of de wedstrijd om de derde en vierde plaats in Haarlem.
Verliest Nederland de kwartfinale dan spelen de Oranjemannen de eerstvolgende wedstrijd in Rotterdam en daarna de wedstrijd om de vijfde/zesde of zevenden/achtste plaats in Haarlem.
(WK honkbal site)
Oke, en zijn er dan nog kaarten voor Haarlem te kopen? En kun je die ook kopen in rotterdam? (dus IN rotterdam kopen vóór haarlem?)quote:
Als je snel wilt kopen, moet je bellen voor kaarten (0900 300 1000). Dat zou ik dan ook maar doen, want als er zo dadelijk goed tegen Cuba wordt gespeeld, zijn alle kaarten definitief weg, als ze dat al niet zijn. Zie Ruigbaard gisterquote:Op zondag 11 september 2005 12:25 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Oke, en zijn er dan nog kaarten voor Haarlem te kopen? En kun je die ook kopen in rotterdam? (dus IN rotterdam kopen vóór haarlem?)
Wat als je geen van beiden hebt?quote:Op zondag 11 september 2005 12:31 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
0900 300 1000
Je moet wel in bezit zijn van een creditcard of rabobank rekening.
Denk het wel.. Maar als je het zeker wilt weten moet je dat nummer even bellen. Hun verkopen ook kaartjes bij het stadion. En ik zou opschieten als ik jou was.quote:Op zondag 11 september 2005 12:32 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Wat als je geen van beiden hebt?
Zijn er dan kaarten te halen voor die wedstrijd in het Rotterdamse stadion?
Gelukkig woon ik 2 minuten van het R damse stadion. Rennen!!!quote:Op zondag 11 september 2005 12:34 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Denk het wel.. Maar als je het zeker wilt weten moet je dat nummer even bellen. Hun verkopen ook kaartjes bij het stadion. En ik zou opschieten als ik jou was.
Ik had hetzelfdequote:Op zondag 11 september 2005 13:36 schreef golfer het volgende:
Was even in de badkamer en we staan met 0-1 achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |