abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 september 2005 @ 00:47:32 #101
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_30684180
Heidfeld gaat voor zeker naar BMW.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_30690448
Laatste alinea's van CA's column over België:
quote:
Nu is er de kans dat ze weer een nieuwe wagen kunnen maken. Dat geeft die jongens een extra boost, een kick. Ze wachten vol spanning af wat er gaat gebeuren. Ik zal de ontwikkelingen dan ook met veel interesse volgen. Je hebt toch een heel nauwe band gekregen met die jongens en ik ben heel benieuwd wat er allemaal gaat veranderen. Eén ding is zeker: dit kan alleen maar positief zijn.

Wat dat betreft stonden de afgelopen dagen echt in het teken van de vernieuwing. Vorige week vrijdag heb ik namelijk mijn skincare-lijn gepresenteerd. Een lijn met beautyproducten maar dan speciaal voor mannen. Ik ben er heel erg trots op. Met name omdat het er heel stoer uit ziet. Voor de verpakkingen hebben we mijn logo en mijn helmdesign gebruikt. Dus trust me. Je staat niet voor joker als je het in de winkel gaat kopen of thuis op je toilettafel hebt staan.

Wat dat betreft rust er misschien nog een klein taboe op om als man dingen te gebruiken als anti-aging cream. Maar je ziet het steeds vaker. En het helpt écht. Ik kreeg vaak van die rode plekken van het scheren en nu hebben we daar een crème voor. En zeker als je veel sport zoals ik, weet je dat je er vaak niet schoner op wordt. Na een raceweekend is mijn gezicht helemaal zwart. Ik schaam me er niet voor om te zeggen dat ik wel eens stiekem scrubcrème van Liselore heb gebruikt. Maar nu hoeft dat gelukkig niet meer. Nu heb ik mijn eigen spul.

Christijan Albers
mijn God, wat een miet.

bron: http://www.formule1.info/pagina_nieuws.php?id=7361
Calm down, please!
pi_30690858
Haha, nou hij komt er in iedergeval voor uit
pi_30690920
quote:
Op zondag 18 september 2005 00:00 schreef M.Melandri het volgende:
klien misschien naar bmw? http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=11672_0_2_0_C
kan liuzzi naar red bull team en red bull light met 2 amerikaanse rijders.
wie gaat er bij bar naast barrichello rijden?
Waarschijnlijk blijft Button gewoon bij BAR. Het contract dat hij bij Williams heeft moet dan wel afgekocht worden, maar Williams kan het geld hard gebruiken nu er een aantal sponsors weg lopen...
pi_30691894
Dat iemand t geld goed kan gebruiken is 1, maar of de ander t wil betalen is 2 natuurlijk. En voorlopig vragen ze 40 miljoen geloof ik, dus ik twijfel of BAR dat wel wil gaan neertellen.. Volgens mij zien we button gewoon in die Williams volgend jaar, naast Webber 2 topcoureurs in dinkytoys..
Where facts are few, experts are many.
pi_30692337
quote:
Op zondag 18 september 2005 12:35 schreef Atreidez het volgende:
Dat iemand t geld goed kan gebruiken is 1, maar of de ander t wil betalen is 2 natuurlijk. En voorlopig vragen ze 40 miljoen geloof ik, dus ik twijfel of BAR dat wel wil gaan neertellen.. Volgens mij zien we button gewoon in die Williams volgend jaar, naast Webber 2 topcoureurs in dinkytoys..
BAR wilt Button graag houden, Button wilt graag blijven en Williams kan wel wat centen gebruiken. Dus ik denk dat ze er wel uitkomen...
pi_30729844
En ze schijnen eruit te zijn.
quote:
Button-Gate is voorbij: Button blijft bij B·A·R!

Jenson Button zal aankomend seizoen voor een bedrag van tien miljoen Engelse ponden bij het team van B·A·R rijden. Vrijdag zou het contract zijn getekend, waardoor de Engelsman geen verplichtingen meer heeft voor het team van Williams. Zowel Williams als B·A·R weigeren nog ieder commentaar te geven, maar men verwacht woensdag een officiële bekendmaking.

De teambaas van het team van Williams, Frank Williams, heeft herhaaldelijk in het openbaar gezegd dat er niet valt te onderhandelen over het contract dat is gesloten tussen de Britse coureur en het Engelse team. De afgelopen maanden leek hij echter een stuk milder te worden en kwam ‘Jens’ zelfs met de mededeling dat de gesprekken wonderbaarlijk goed verlopen. In deze maanden zijn er vele gesprekken geweest tussen Williams, Chris Chapple als Chief Executive en het management van Jensn Button, gesteund door het team van B·A·R.

Volgens de verhalen zal Button het team van Williams moeten betalen voor het feit dat hij om aankomend seizoen niet voor het team zal rijden. Het ziet er echter naar uit dat het team van B·A·R hier ook een deel aan mee betaald. Button is de afgelopen 12 maanden namelijk het gesprek van de dag geweest vanwege Button-Gate, zoals het getouwtrek tussen de twee Engelse teams werd genoemd. Het was in oktober vorig jaar dat Button met de verrassende mededeling kwam dat hij naar Williams over zou stappen. Dit werd echter teruggedraaid door het Contracts Recognition Board, onderdeel van de overkoepelende organisatie FIA.

Williams had daarna een contractuele optie op de Britse coureur, waarin stond dat hij in 2006 alsnog voor het team zou rijden. Deze optie eiste echter wel dat de teamgenoot van Takuma Sato op 21 augustus niet meer dan 75 procent van de punten vergeleken met de leider in het kampioenschap had. Hier slaagde hij niet in, waardoor hij contractueel gezien verplicht was om in 2006 voor Williams te rijden. Button bedacht zich echter en wilde bij zijn huidige werkgever blijven nadat motorleverancier Honda een groter aandeel in het team kocht.
Bron

Edit

Extra Bron

[ Bericht 2% gewijzigd door ElmarO op 19-09-2005 17:04:52 ]
pi_30734240
Het blijft uitermate vreemd allemaal. Heeft die jongen geen manager?
pi_30738952
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:02 schreef MrX1982 het volgende:
Het blijft uitermate vreemd allemaal. Heeft die jongen geen manager?
vreemd?

is heel simpel

2004:

Button wil naar Williams maar mag niet omdat hij een geldig contract heeft met BAR, Button tekend contract voor 2006 bij Williams.

2005:

Situatie veranderd bij Williams, Button wil bij BAR blijven wat is overgenomen door Honda, contract van Button met Williams wordt afgekocht.

niets vreemds aan, maar 't lijkt zo omdat hij eerst wel wil, en daarna niet meer. Komt alleen omdat WIilliams een paar sterke partners verloren heeft, en BAR sterker geworden is in samenwerking met Honda.
V10
  woensdag 21 september 2005 @ 14:19:59 #110
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_30790789
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:36 schreef ElmarO het volgende:
En ze schijnen eruit te zijn.
[..]

Bron

Edit

Extra Bron
En nu is het helemaal officieel. http://sport.fok.nl/f1/nieuws/18109
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_30791077
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

En nu is het helemaal officieel. http://sport.fok.nl/f1/nieuws/18109
Nou das dan weer een soap minder..
pi_30973097
quote:
Red Bull vraagt Michelins voor Minardi

Minardi dat volgend seizoen door het leven gaat als Red Bull Light zal in datzelfde seizoen op Michelin-banden gaan rijden, als de aanvraag van Red Bull wordt toegezegd.

Aanvankelijk zou Minardi op de vertrouwde Bridgestones blijven rijden, maar Red Bull wil toch graag beide teams op één merk. Dit om zoveel mogelijk data uit te wisselen. Zowel Michelin als Bridgestone is niet blij met Red Bull op twee verschillende bandenmerken. De informatie zou in handen van een concurrent kunnen komen.

Mocht Red Bull besluiten Red Bull Light de auto's van dit jaar te schenken zou het wel zo voordelig zijn om Michelin's te gebruiken, aangezien deze daar op ontworpen is.

Beide bandenfabrikanten willen graag vijf teams; Michelin wil er wat kwijt en Bridgestone wil er wat bij. Als de plannen van Red Bull doorzetten, zal de verdeling zes om vier zijn in het 'voordeel' van Michelin. Verwacht wordt dat na Williams ook Toyota kiest voor het rubber van hun landgenoten.

Michelin's Pierre Dupasquier reageerde kort en bondig: "We maken progressie met de gesprekken maar er is nog geen beslissing gemaakt."
Bron
pi_30975033
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:59 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Bron
lijkt me sterk dat Red Bull light op Michelins gaat rijden en Red Bull op Bridgestones.. Maar boeit eigenlijk niet zo. zelfs al wisselen ze data uit, het zegt niet veel over de prestaties van de banden. Als je afstelling verkeerd is kun je de hele band slopen (zie McLaren, Monza) terwijl de rest nergens last van heeft. Je weet alleen wat over de grip van de tegenstander en een beetje slijtage info.
Ik denk niet dat het feestje door gaat voor Red Bull, aangezien zowel Michelin als Bridgestone geen zin heeft om gevoelige data te verliezen.
V10
pi_30975141
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:06 schreef M5 het volgende:

[..]

lijkt me sterk dat Red Bull light op Michelins gaat rijden en Red Bull op Bridgestones.. Maar boeit eigenlijk niet zo. zelfs al wisselen ze data uit, het zegt niet veel over de prestaties van de banden. Als je afstelling verkeerd is kun je de hele band slopen (zie McLaren, Monza) terwijl de rest nergens last van heeft. Je weet alleen wat over de grip van de tegenstander en een beetje slijtage info.
Ik denk niet dat het feestje door gaat voor Red Bull, aangezien zowel Michelin als Bridgestone geen zin heeft om gevoelige data te verliezen.
Red Bull Racing gebruikt volgend jaar ook gewoon Michelinbanden. Dus ik betwijfel of Bridgestone er mee zal zitten.
pi_30975612
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:10 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Red Bull Racing gebruikt volgend jaar ook gewoon Michelinbanden. Dus ik betwijfel of Bridgestone er mee zal zitten.
Ah, nah ik dacht dat zij juist naar Bridgestones gingen. Daar was ooit sprake van. Maar in dat geval heeft Red Bull light volgend jaar zeker Michelins
V10
pi_30995608
Robert Doornbos maakt kans bij Williams. Dat schrijft RaceReport deze week.

Niemand minder dan Bernie Ecclestone voert een lobby om de Nederlander een plekje te bezorgen bij het team. De grote baas van de Formule 1 is zeer gecharmeerd van de voorkomende en mediagenieke Nederlander en aangezien Ecclestone volgend jaar de Cosworth-motoren van Williams betaalt, zou hij daar graag voor terugzien dat het team Doornbos in dienst neemt.
pi_30995857
Hmja, racereport moet natuurlijk wel met interessant nieuws over Nederlandse coureurs komen, blad moet natuurlijk wel verkocht worden.
pi_30995889
Doet http://www.grandprix.com/ het trouwens bij jullie?
pi_30996683
Zou wel een stunt zijn zeg
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 28 september 2005 @ 13:51:31 #120
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_30998323
Frank Williams lijkt me nou niet iemand die stoeltjes kado geeft.
Dan is Williams wel heel diep gezonken..

Maar voor ons Nederlanders zou het wel leuk zijn natuurlijk
pi_30998431
Als 'ie al in beeld is bij Williams dan zal het wel als testrijder zijn.
  woensdag 28 september 2005 @ 17:04:31 #122
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31002153
Ferrari is bang dat door Toyota de Formule 1-budgetten de pan uitrijzen.

Technisch directeur Ross Brawn van Ferrari vindt dat Toyota door het schier onuitputtelijke budget de andere team op kosten jaagt. “Toyota heeft inmiddels wel bewezen dat het bereid is te werken met budgetten die die van elk ander team kunnen overschrijden. Dit is op geen enkele manier een verwijt aan Toyota, maar we moeten wel oppassen dat de Formule 1 straks niet terechtkomt in een situatie waarin het team dat het meeste geld besteedt alles wint.”

Opvallende kritiek van Ferrari, dat jarenlang de naam had een grenzeloos budget tot zijn beschikking te hebben. De financiële malaise bij moederbedrijf FIAT heeft er echter voor gezorgd dat ook Ferrari op de kleintjes moet letten. Brawn hoopt dat Toyota hetzelfde doet. “Anders is het alleen nog maar een spendeerwedstrijd en niet meer een wedstrijd van technici en coureurs. Ik wens ze alle succes, maar ik hoop niet dat Toyota het Chelsea van de Formule 1 wordt.”

SBS autosport
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_31002235
Ha lekkere kritiek, zelf jaren lang bakken geld er tegen aan gooien, en als het ff wat minder gaat klagen dat andere teams meer geld te besteden hebben. zielig
V10
pi_31002601
quote:
Op woensdag 28 september 2005 17:08 schreef M5 het volgende:
Ha lekkere kritiek, zelf jaren lang bakken geld er tegen aan gooien, en als het ff wat minder gaat klagen dat andere teams meer geld te besteden hebben. zielig
Vond ik ook een beetje hypocriet van ze. En dan ben ik nog wel Ferrarifan.
quote:
F1-seizoen duurt langer in 2006

Het F1-seizoen duurt volgend jaar mogelijk twee weken langer. Volgens geruchten eindigt het 2006-seizoen namelijk op 5 november in Brazilië. Door deze maatregel zou het aantal 'back-to-back' races teruggebracht kunnen worden.

Bernie Ecclestone wilde aanvankelijk een race aan de kalender toevoegen, maar de teams gingen niet met zijn voorstel akkoord. Het Concorde-verdrag voorziet slechts in zeventien Grands Prix. Als Ecclestone meer races wil, moet hij de goedkeuring van alle teams hebben. Het is waarschijnlijk dat er voor volgend jaar weer een overeenkomst wordt gesloten voor achttien of negentien races.

McLaren-baas Ron Dennis: "Op het moment wordt er niet gepraat."
Bron
  woensdag 28 september 2005 @ 19:08:44 #125
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31006004
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Frank Williams lijkt me nou niet iemand die stoeltjes kado geeft.
Dan is Williams wel heel diep gezonken..

Maar voor ons Nederlanders zou het wel leuk zijn natuurlijk
als het waar is van bernie, dan denk ik dat Frank Williams toch wel zou moeten aangezien Bernie de motoren betaald.
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_31030857
Zonta is ook niet echt tevreden over de V8 motor.
quote:
Zonta uit kritiek op nieuwe V8: "Dit is saai!"

Volgens de testcoureur van het team van Toyota, Ricardo Zonta, zijn de nieuwe bolides met de V8 krachtbron achterin niet uitdagend genoeg. De nieuwe reglementen schrijven voor dat er vanaf 2006 met de nieuwe motor gereden moet worden, maar volgens de Braziliaan zorgt het nieuwe reglement er alleen maar voor dat de bolide gemakkelijker te besturen is.

"Het lijkt wel een computerspelletje! Het is te simpel om er in te rijden, totaal niet veeleisend en daarom totaal geen uitdaging. Een klein meisje zou die wagen nog kunnen besturen", aldus de man die op vrijdag vaak bovenaan de tijdenlijst te vinden is. "Het is niet technisch en je kan je een fout veroorloven omdat je nog steeds de bocht of de ideale lijn kan halen. Daarom is er zo veel tijd over. Ik denk dat iedereen het wel zal hebben, maar dit is gewoon saai."
Bron
pi_31032183
Bah, psies waar ik bang voor was
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 29 september 2005 @ 23:35:11 #128
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31044773
quote:
Op donderdag 29 september 2005 17:34 schreef Atreidez het volgende:
Bah, psies waar ik bang voor was
ja tis niet leuk straks gaat de cliocup sneller
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 00:50:03 #129
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31046811
A1 gaat strax sneller dan de F1
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31047850
quote:
Op woensdag 28 september 2005 17:08 schreef M5 het volgende:
Ha lekkere kritiek, zelf jaren lang bakken geld er tegen aan gooien, en als het ff wat minder gaat klagen dat andere teams meer geld te besteden hebben. zielig
Hypocriet is het zeker, maar er zit zeker een waarheid in. Als andere teams niet evenveel geld in de F1 investeren als Toyota doet, dan verzeker ik je, dan komt er een Toyota-tijdperk aan die een tijdje gaat duren. Veel teams zullen voor volgend jaar sowieso de hand op de knip moeten houden aangezien de helft van de teams hun hoofdsponsor verliest.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 01:44:00 #131
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31047880
moet je eens kijken hoeveel geld Toyota er de afgelopen jaren heeft ingestoken en wat het resultaat is.... dat is best triest
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31047982
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:
moet je eens kijken hoeveel geld Toyota er de afgelopen jaren heeft ingestoken en wat het resultaat is.... dat is best triest
Vierde seizoen en als het niet gaat tegenzitten worden ze derde in het WK, eindigend voor een team dat al 55 jaar ervaring heeft, en niet zonder succes. En als ze ook nog wereldkampioen coureurs binnenhalen, worden ze het ook daadwerkelijk.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 01:59:46 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31048145
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:49 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Vierde seizoen en als het niet gaat tegenzitten worden ze derde in het WK, eindigend voor een team dat al 55 jaar ervaring heeft, en niet zonder succes. En als ze ook nog wereldkampioen coureurs binnenhalen, worden ze het ook daadwerkelijk.
met dat geld kun je dat met gemak kopen. K blijf het tegenvallen vinden. Wordt tijd dat ze eens een topcoureur binnenhalen ipv de afdankertjes van de topteams
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31056009
De doelstelling was destijds volgens mij na vijf jaar een topteam te zijn en te strijden voor beide titels...
Volgend jaar kunnen ze waarschijnlijk nog een stap vooruit zetten omdat ze al veel testen met de V8 motor.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 03:20:53 #135
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31077855
Inderdaad, het is gewoon heel erg knap wat Toyota doet. En niet alleen wat ze doen, maar ook hoe ze het doen. Stapje voor stapje kiezen voor betere coureurs, geen gigantische stappen proberen te maken maar gewoon geleidelijk naar de top gaan. Dat zal op den duur meer op gaan leveren dan wat BAR bijvoorbeeld doet, of Jordan heeft gedaan. Af en toe een uitschieter naar boven, maar daarna weer gelijk terugvallen. Derde is gewoon een heel, heel erg goede prestatie wanneer je met veteranen als McLaren, Ferrari, Williams en min of meer ook Renault te maken hebt.
pi_31079925
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]

met dat geld kun je dat met gemak kopen. K blijf het tegenvallen vinden. Wordt tijd dat ze eens een topcoureur binnenhalen ipv de afdankertjes van de topteams
Met dat geld is het Ferrari dit jaar anders niet gelukt ondanks het vele testen. Toyota heeft zich wel gewoon aan de test-afspraken gehouden. Het wordt eerder tijd dat Ferrari hetzelfde spel gaat spelen als de andere teams. Dus ook eens een handtekening onder iets zetten en zich eraan houden.

Imo staat Ferrari nog steeds op 80 punten ... 1 achter Toyota. Waarom? Omdat 98 - 18 (Indy) 80 is.
Maar als ze zelfs met die 18 punten het gaan verliezen van Toyota dan verliezen ze zo gigantisch gezicht... vandaar dat je ze nu hoort miepen. Nou... wmb is F1 beter af zonder Ferrari dus laat ze maar lekker wegkwijnen. Eindelijk bewijs dat Ferrari zonder belachelijk budget niets meer dan een rood middenmoot-team is Nix skillz... gewoon bakken geld erin pompen.

Binnen 5 jaar vanuit het niets een top 3 team worden een het oudste team binnen de F1 verslaan... da's wel skillz.
Calm down, please!
pi_31080719
Dat punten tellen kan je alleen zo doen als je er vanuit gaat dat de Ferrari's geen punten zouden hebben gescoord, wat hoogst onwaarschijnlijk was in die race.
pi_31144853
Raikkonen in 2007 naar Ferrari?

Algemeen wordt aangenomen dat Kimi Raikkonen begin dit seizoen al een voorcontract tekende bij Ferrari, nu gaan de geruchten een stapje verder. Raikkonen zou onlangs een racecontract voor 2007 bij het team uit Maranello ondertekend hebben. Hij zou het lieve sommetje van 32 miljoen euro per seizoen gaan verdienen.

Raikkonens huidige contract bij het team van McLaren loopt aan het eind van 2006 af. Een aanbieding van dat team om het contract met enkele jaren te verlengen heeft de Fin naast zich neergelegd. Raikkonen zou er geen vertrouwen meer in hebben dat het team een betrouwbare auto voor hem kan bouwen. De onbetrouwbaarheid van zijn McLaren heeft hem dit seizoen waarschijnlijk de wereldtitel gekost.

Als de geruchten kloppen, neemt de Fin in 2007 het stokje als eerste rijder bij Ferrari over van Michael Schumacher. Het contract van de Duitse zevenvoudig wereldkampioen bij het Italiaanse team loopt eind 2006 af. Wat Schumacher daarna gaat doen is nog niet duidelijk, maar de kans dat hij na 2006 met pensioen gaat is groot.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 oktober 2005 @ 14:41:12 #139
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31145061
ja k weet niet of ik er zo blij mee ben, ben niet zo'n Raikkonen fan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31146294
Ik zie de combo niet echt, Kimi - Ferrari.. The Ice Man in een vuurrode auto, en iedereen weet dat water en vuur niet samen gaan
Where facts are few, experts are many.
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:02:56 #141
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31147351
ach ook wel een voordeel.., montoya wordt dan de nieuwe nr1 binnen het team
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_31147602
Hoop eigelijk dat het niet waar is.. tenzij ferrari weer een snelle auto kan maken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 oktober 2005 @ 17:14:10 #143
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31149010
k vind Alonso&Ferrari een betere combinatie eigenlijk, op de een of andere manier staat dat beter.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31169219
Honda gaat nu ook groot inzetten en als puur fabrieksteam rijden. Ze kopen BAR uit en worden 100% eigenaar. De strijd tussen de Duitse en Japanse merken wordt heel boeiend.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_31169311
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:41 schreef rubbereend het volgende:
ja k weet niet of ik er zo blij mee ben, ben niet zo'n Raikkonen fan
Ik ben er ook niet blij mee, ben niet zo'n Ferrari fan.
How much wood would a woodchuck chuck, if a woodchuck could chuck wood?
pi_31169670
en by the way nog een ander sterk gerucht: Coca cola wil de F1 in en rumour has it dat Ecclestone ze aangeraden heeft om eens bij Frank Williams langs te gaan. Er is hem duidelijk veel aan gelegen om dit historische team aan de praat te houden. De deal met Cosworth kwam ook tot stand dankzij hem.
Anyway Williams is dus nog lang niet dood als dit waar is en dat is goed voor de competitie.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:44:33 #147
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_31169894
Honda misschien ook een 2de team.. ole

competitie vervalsing..

Bron : F1 racing..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:16:09 #148
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31176215
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:44 schreef TimoBasso het volgende:
Honda misschien ook een 2de team.. ole

competitie vervalsing..

Bron : F1 racing..
daar zal dan ook wel minimaal 1 kansloze japanner gaan rijden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31176357
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:44 schreef TimoBasso het volgende:
Honda misschien ook een 2de team.. ole

competitie vervalsing..

Bron : F1 racing..
is gewoon de slimste manier om dubbele aantal testdagen te krijgen.
Ze moeten wel gezien Ferrari al jaren een factor meer test dan alle andere teams.
Calm down, please!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:41:55 #150
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31176932
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:44 schreef TimoBasso het volgende:
Honda misschien ook een 2de team.. ole

competitie vervalsing..

Bron : F1 racing..
ach man, toen ferrari met sauber een 2e team had hoorde je ook niemand daarover klagen

maar ik zou het chicque vinden van honda als ze jos een 1 jarig contract aanbieden... jos heeft in het verleden wel veel gedaan, tot dat het project werd stopgezet.

daarbij bedoel ik dus niet dat jos nog wat van honda tegoed heeft.., ik bedoel alleen maar dat het wel netjes zou zijn van honda.
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  woensdag 5 oktober 2005 @ 10:19:21 #151
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31198015
http://www.icsh.sh.cn/en/f1_insight/f1_driver/

sinds wanneer is Mclaren geel geworden en rijdt Sauber met een Geel/blauw chassis

en ik wist ook niet dat de teamgenoot van Montoya Kimi Raumlik koumlnen heet
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_31201969
In The Holland Times, een engelse krant met nederlands nieuws, stond van de week Mika Raikonen.. Grappiger nog vond ik de kop die zei "Verrassende kampieon in de Formule 1!" met daaronder een plaatje van Doornbos en Albers die elkaar inhaalde
Where facts are few, experts are many.
pi_31204127
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 13:06 schreef Atreidez het volgende:
In The Holland Times, een engelse krant met nederlands nieuws, stond van de week Mika Raikonen.. Grappiger nog vond ik de kop die zei "Verrassende kampieon in de Formule 1!" met daaronder een plaatje van Doornbos en Albers die elkaar inhaalde
[offtopic maar moet het weten]

Is jouw avater nou Franky Four Fingers of niet?


[/offtopic maar moet het weten]


-edit: nvm ... Google has the answer
Calm down, please!
pi_31204225
klik

En de jouwe is van chessmaster 3000 geloof ik
Where facts are few, experts are many.
pi_31215275
Even offtopic, maar ik kan al een week niet meer op het Christijan Albers forum komen op de site van Albers. Zijn er hier meer die daar last van hebben of hier een oplossing voor hebben?
pi_31218435
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 20:55 schreef kriele het volgende:
Even offtopic, maar ik kan al een week niet meer op het Christijan Albers forum komen op de site van Albers. Zijn er hier meer die daar last van hebben of hier een oplossing voor hebben?
Deze? http://forum.albersf1.com/ Die werkt gewoon bij mij.. misschien ben je gebant?
Where facts are few, experts are many.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 oktober 2005 @ 23:14:48 #157
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31220282
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:26 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Deze? http://forum.albersf1.com/ Die werkt gewoon bij mij.. misschien ben je gebant?
misschien heeft ie gejuichd voor doornbos, dat zal daar wel een ban opleveren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31222138
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 23:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

misschien heeft ie gejuichd voor doornbos, dat zal daar wel een ban opleveren



Is er trouwens al een Suzuka 2005 topic? Toch een van de mooiste circuits in de wereld; jammer dat ze vorig jaar die 130R zo vernaggeld hebben
Calmer than you are
  donderdag 6 oktober 2005 @ 09:57:34 #159
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31223420
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 08:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]




Is er trouwens al een Suzuka 2005 topic? Toch een van de mooiste circuits in de wereld; jammer dat ze vorig jaar die 130R zo vernaggeld hebben
China is zelfs al bijna klaar


2005 FORMULA 1 Fuji Television Japanese Grand Prix walter_ snotbak ik had er nog een [F1] tag bij moeten doen.
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_31224873
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:26 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Deze? http://forum.albersf1.com/ Die werkt gewoon bij mij.. misschien ben je gebant?
Ik krijg steeds een server-error, als ik een keuze maak binnen het menu van het forum.
pi_31231736
Wat is waarheid?
quote:
Briatore emotioneel door kampioenschap

Toen de vlag in Interlagos gevallen was en Fernando Alonso als derde over de streep kwam, had teambaas Flavio Briatore een moment voor zichzelf nodig. De Italiaan was erg emotioneel over het winnen van het kampioenschap en mengde zich niet in het feest van zijn team. Bijna twee weken later legt hij uit waarom.

-knip-

"Ik was heel erg moe en zat in mijn kantoor," vertelde hij in Suzuka. "Fernando is wat jonger dan ik en hij heeft het gevierd met de monteurs. Ik weet niet wat er met me aan de hand was. Ik liep de pitstraat uit, iets wat ik nog nooit gedaan heb in mijn tijd in de F1. Ik was erg emotioneel.
bron: http://www.f1racing.net/nl/news.php?newsID=100218


OF
quote:
Briatore: "Toen Schumacher kampioen werd, had ik een intenser gevoel dan nu"

Flavio Briatore stond vandaag met een opmerkelijk interview in 'The guardian'. Briatore vertelde enkele geheimen over Fernando Alonso en zei hoe het voelde om met drie verschillende coureurs kampioen te worden.

"Ik was erg blij toen Alonso kampioen werd. Maar toen ik kampioen werd met Schumacher in 1994 en 1995 had ik toch een intenser gevoel. We waren onervaren en het was onverwachter dan dit jaar", vertelt Briatore.
bron: http://4mule1.net/pits.php?subaction=showfull&id=1128529196&archive=&start_from=&ucat=&

Calm down, please!
pi_31258786
quote:
Bandenwissels mogelijk terug in 2006

Pitstops. Vroeger stonden ze garant voor spektakel, heden ten dage wordt er slechts nog getankt als de coureurs naar binnen komen voor een pitstop. Volgend seizoen gaat dit mogelijk veranderen, vreemd genoeg met dank aan de nieuwe kwalificatievoorstellen.

De teams bespreken momenteel het kwalificatieformat voor 2006 en het is algemeen bekend dat de meeste voorstanders een knock-out systeem willen. Het gaat om drie sessies waarin twee keer de langzaamste vijf coureurs na een kwartier afvallen. De snelste tien bepalen daarna in twintig minuten wie er op pole komt te staan. De snelste coureurs rijden hun laatste ronde met de hoeveelheid benzine waar ze in de race mee zullen starten. De coureurs die afvallen kunnen na de kwalificatie hun strategie bepalen.

Met deze voorstellen in het achterhoofd, zou een meerderheid van de huidige teams ook de bandenwissels in de race terug willen laten keren in 2006. Dit melden ingewijden de website Autosport-Atlas. Patrick Head en Ross Brawn, die zich op hebben geworpen als de geestelijke vaders van dit kwalificatievoorstel, hebben nu ook voorgesteld om per coureur drie bandensets per beschikking te stellen voor de race.

Gedurende het weekend mag een team maximaal vijf bandensets gebruiken, twee voor de vrije trainingen. De overige drie kunnen vanaf de kwalificatie ingezet worden. Wel is het zo dat de rijders de race moeten starten met de banden waarop ze zich gekwalificeerd hebben.

Niet iedereen is een voorstander van deze voorstellen, met name Ron Dennis zou hier fel tegen zijn. De McLaren MP4/20 heeft dit seizoen immers bewezen goed overweg te kunnen met de banden die een hele race mee moeten gaan. Bovendien zou dit in het voordeel van Bridgestone zijn, dat dit seizoen grote problemen heeft gekend. Door de intrede van de 2,4 liter V8-motoren zouden de auto’s genoeg langzamer gemaakt worden om het wisselen van banden weer toe te staan.
Over deze plannen zal 24 oktober verder gediscussieerd worden als de Formule 1-Comissie op 24 oktober weer bij elkaar komt. Ook het inzetten van de derde auto op de vrijdagen zal dan aan de kaak worden gesteld.
Bron
pi_31264686
Dat er uberhaupt discussie is over bandenwissels wel of niet.

Bandenwissels horen gewoon in de F1. Hup hak de knoop door
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 oktober 2005 @ 00:14:23 #164
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31271454
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:20 schreef MrX1982 het volgende:
Dat er uberhaupt discussie is over bandenwissels wel of niet.

Bandenwissels horen gewoon in de F1. Hup hak de knoop door
idd k heb liever bandenwissels dan bijtanken.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31271604
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:14 schreef rubbereend het volgende:
idd k heb liever bandenwissels dan bijtanken.
Ik wil beiden en normale motoren die f1 waardig zijn.

Die V8 motoren, ik weet niet wat ik ervan moet vinden
Hopelijk komen er volgend seizoen iig bandenstops, dat is een kleine pleister op de wonden der verandering.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 oktober 2005 @ 00:26:03 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31271769
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:19 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik wil beiden en normale motoren die f1 waardig zijn.

Die V8 motoren, ik weet niet wat ik ervan moet vinden
Hopelijk komen er volgend seizoen iig bandenstops, dat is een kleine pleister op de wonden der verandering.
tankstops mogen van mij opzouten, daardoor worden auto's op het laatste van de race minder zwaar en als je dan nog eens 2 punten geeft voor de snelste ronde dan krijg je op het einde nog wat sensatie. Bovendien stimuleer je de ontwikkeling van zuinigere motoren. En tenslotte haal je dat zoutloze inhalen via de pits eruit wat vooral gebeurt door tankstops
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31279381
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:19 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik wil beiden en normale motoren die f1 waardig zijn.

Die V8 motoren, ik weet niet wat ik ervan moet vinden
Hopelijk komen er volgend seizoen iig bandenstops, dat is een kleine pleister op de wonden der verandering.
Gegeven dat de Fia bij de invoering van de V10 uitging van een maximum van 650 PK en ze uiteindelijk 1000 bleken te halen (de Fia kwam daartoe op basis van interviews met alle specialisten), verwacht ik nog best wat van de V8.

Cosworth draait al >20.000 toeren met een V8, dus...
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_31283321
Er was ook al sprake dat er een toerenbegrenzer ingevoerd zou worden, om het excessieve toerenaantalverhaal alweer tegen te houden.. Kan er alleen nergens meer wat over vinden
Where facts are few, experts are many.
pi_31286314
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 15:49 schreef Atreidez het volgende:
Er was ook al sprake dat er een toerenbegrenzer ingevoerd zou worden, om het excessieve toerenaantalverhaal alweer tegen te houden.. Kan er alleen nergens meer wat over vinden
Stond dacht ik in ieder geval in de Formule 1 (nr. 14).
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 oktober 2005 @ 05:07:45 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31301960
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 17:40 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Stond dacht ik in ieder geval in de Formule 1 (nr. 14).
inderdaad in dat stuk stond t allemaal vrij dichtgetimmerd was deze keer
V8 ........... als de ontwikkelingen dan te hard gaan? Over 10 jaar een V6?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:12:41 #171
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_31307505
Vond dit wel een leuke uitspraak van Raikkonen over Button:

About Button:
"He is easy to overtake and everybody(drivers) knowns that and everybody always tries to overtake him even if there is no place because he doesnt fight back much"
"Thats probably biggest weakness of him"

  zondag 9 oktober 2005 @ 14:35:18 #172
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_31307979
Wat een juweeltje van een race!

Ik zal er geen details over vertellen voor degenen die nu de herhaling zitten te kijken maar geweeeeldig genoten!
Calm down, please!
pi_31359139
GP Japan: Snelste raceronden
01. K. Raikkonen McLaren 1:31.540 Ronde 44
02. F. Alonso Renault 1:31.599 Ronde 21
03. G. Fisichella Renault 1:32.522 Ronde 19
04. J. Button BAR 1:32.754 Ronde 19
05. M. Schumacher Ferrari 1:32.763 Ronde 25
06. R. Schumacher Toyota 1:32.795 Ronde 9
07. M. Webber Williams 1:33.022 Ronde 21
08. D. Coulthard Red Bull Racing 1:33.023 Ronde 18
09. R. Barrichello Ferrari 1:33.133 Ronde 52
10. F. Massa Sauber 1:33.232 Ronde 42
11. J. Villeneuve Sauber 1:33.288 Ronde 50
12. C. Klien Red Bull Racing 1:33.499 Ronde 49
13. T. Sato BAR 1:34.186 Ronde 28
14. T. Monteiro Jordan 1:35.458 Ronde 17
15. N. Karthikeyan Jordan 1:35.887 Ronde 11
16. C. Albers Minardi 1:36.039 Ronde 33
17. R. Doornbos Minardi 1:36.574 Ronde 50
18. A. Pizzonia Williams 1:36.711 Ronde 9
19. J. Trulli Toyota 1:37.428 Ronde 9
pi_31363174
Tja als je straks je "oh zo kekke motortje" aan stukken blaascht, verlies je het hele constructeurskampioenschap helemaal. Best een gok! Tof!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 oktober 2005 @ 01:47:32 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31374696
quote:
op die motor hoeven ze niet zo zuinig te zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:50:57 #177
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31408674
Bridgestone had ook problemen in de VS al eerder dan Michelin

Michelin heeft een goed voorbeeld getrokken uit de situatie
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_31418205
quote:
Met nog twee races te gaan leek McLaren een beslissende slag te hebben geslagen in het constructeurskampioenschap. De dubbelslag in Brazilië zorgde er voor dat het Britse team aan kop kwam in de strijd om de wereldtitel en gezien de snelheid van de McLarens leek de wereldtitel praktisch beslist. Een domme actie van Juan-Pablo Montoya in Japan heeft de strijd echter weer helemaal open gegooid.
lekker zijn ze daar bij f1racing.. volgens mij was het villekneus die hem er af reed...
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:44:36 #179
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31418984
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:20 schreef Giem het volgende:

[..]

lekker zijn ze daar bij f1racing.. volgens mij was het villekneus die hem er af reed...
dat zal ik ze ff gaan vertellen ja
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:51:33 #180
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_31419189
F1 Racing..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_31420463
Een technische en realistische discussie, dat klinkt goed. Veel verstand van auto's en techniek heb ik trouwens niet. Maar sportief gezien volg ik de F1 al langere tijd. Hoe goed Christijan Albers en Robert Doornbos zijn valt volgens mij nog niet goed te beoordelen. De ambitie is er en dat is al een groot pluspunt. De prestaties tot nu toe? Ik kan niet zeggen dat ze slecht zijn, want wie weet is het veel moeilijker om in een Minardi voor de Jordan te eindigen dan in een McLaren een Grand Prix te winnen! Verder verwacht ik volgend jaar geen grote vooruitgang bij Midland. De praatjes bij de teams over verbeteringen beginnen alweer, maar bij deze teams worden ze zelden waar gemaakt. Of ze schatten de vooruitgang van andere teams compleet verkeerd in. Zeg het maar!
Bekijk mijn homepage
Sport liefhebber en verstand ervan? Voorspel allerlei sporten, zoals MotoGP, Formule 1 en Voetbal
pi_31430495
Waar ik nog niemand over gehoord heb: Honda meldde eind juni dat het te laat zou zijn om een ander team te bevoorraaden van een klantenmotor, omdat Williams hier publiek geheimelijk heen solliciteerde. 3 Maanden later ziet het er totaal anders uit, koopt men BAR uit en heeft men zelfs ineens tijd om een tweede (junior-) team te beginnen.
Of men is zo veranderlijk als de pest daar in Tokio of de plannen zijn er toch al langer; wie heeft de verlossing?
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:48:07 #183
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_31440068
quote:
612 Teletekst vr 14 okt

Minardi wordt Squadra Toro Rosso

Het Minardi Formule 1-team wordt in
2006 omgedoopt tot Squadra Toro Rosso,
met de Italiaan Vitantonio Liuzzi en de
Amerikaan Scott Speed als coureurs.Dat
meldt de Oostenrijkse krant Salzburger
Nachrichten.


Minardi leverde dit jaar met de beide
Nederlandse rijders Christijan Albers
en Robert Doornbos achterhoedegevechten
in de Formule 1.In september werd het
team verkocht aan drankenfabrikant Red
Bull uit Oostenrijk.

Het is onduidelijk of er bij het nieuwe
team een rol voor Albers en Doornbos is
weggelegd.Dit weekeinde rijden zij in
Sjanghai hun laatste wedstrijd voor het
oude Minardi.
Lastige naam trouwens.
pi_31440219
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 16:48 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Lastige naam trouwens.
Is nog nergens officieel bevestigt. Dus eerst maar afwachten of het echt zo is. Al klinkt de naam wel leuk. In ieder geval beter dan Red Bull Light
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:49:37 #185
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_31441385
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 16:55 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Is nog nergens officieel bevestigt. Dus eerst maar afwachten of het echt zo is. Al klinkt de naam wel leuk. In ieder geval beter dan Red Bull Light
Net hoorde ik op radio 1 de presentator de naam uitspreken. Nou ik wens de heer Mol bij deze veel succes toe, want het is een lastige naam om uit te spreken. Ik gok er wel op dat het bericht juist is, ook al is het nog niet officieel bevestigd. Red Bull light is makkelijker om uit te spreken, maar aan originaliteit laat het natuurlijk te wensen over.

Nu maar hopen dat de Nederlanders goed terecht komen....
pi_31448621
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 17:49 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Net hoorde ik op radio 1 de presentator de naam uitspreken. Nou ik wens de heer Mol bij deze veel succes toe, want het is een lastige naam om uit te spreken. Ik gok er wel op dat het bericht juist is, ook al is het nog niet officieel bevestigd. Red Bull light is makkelijker om uit te spreken, maar aan originaliteit laat het natuurlijk te wensen over.

Nu maar hopen dat de Nederlanders goed terecht komen....
Ik vind het wel leuk dat ze toch nog rekening houden met de Italiaanse roots van het team. En er gingen ook nog verhalen dat ze wel bereid waren om Giancarlo Minardi bij het team te betrekken.

Hoop ook dat Albers en Doornbos goed terecht komen, maar ik vrees het ergste
pi_31457822
En nu is het officieel.
quote:
Squadra Toro Rosso opvolger Minardi

In België werd bekend gemaakt dat het Minardi-team over werd genomen door Red Bull. Na veel speculatie over zowel de teamnaam als de coureurs, heeft het team vandaag enkele zaken bevestigd. De nieuwe teamnaam luidt Squadra Toro Rosso.

Zo blijft de Italiaanse invloed toch nog een beetje in stand gehouden. Squadra Toro Rosso betekent overigens niets meer dan ’Team Red Bull’ in het Italiaans. De benaming Red Bull Light is vooral gebruikt als overgang naar de uiteindelijke nieuwe naam van Minardi. Vanaf 1 november zal de equipe zo door het leven gaan, want dat is de datum dat Paul Stoddart aftreedt als Minardi-teambaas en Red Bull de renstal echt overneemt.

Ook hebben de Oostenrijkers de line-up voor volgend seizoen bevestigd. Formule1.info-redacteur Adam Cooper wist ten tijde van het Grand Prix-weekend in België een uur na de overname al te melden dat Vitantonio Liuzzi en Scott Speed voor het juniorteam gingen rijden. Dat is vandaag bevestigd, al werd er niet teveel in details getreden. Het persbericht deelt enkel mee dat David Coulthard, Neel Jani, Christian Klien, Vitantonio Liuzzi en Scott Speed voor de twee teams gaan rijden. De algemene verwachting is dat de laatste twee de Squadra Toro Rosso-bolides gaan besturen.
Bron
pi_31531492
quote:
Formule 1 ook als pretpark

Twee dagen geleden is bekend gemaakt dat, Union Properties, één van de grootste ontwerpburo’s uit het midden-oosten een overeenkomst met de FOA heeft gesloten om de allereerste Formula One™ World bij de MotorCity in Dubai te gaan realiseren.

Het zal hierbij om een permanent park gaan waarbij allemaal state-of-the-art atracties en entertainment aan de man gebracht zullen worden. Voor alle leeftijden zal er van alles onder 1 dak gerealiseerd worden. Het $360 miljoen kostende park, wat op een gebied van 1,5 miljoen vierkante meter gerealiseerd gaat worden zal ook een hotel converentie zalen gaan herbergen.

Bernie Ecclestone is in zijn nopjes met het nieuwe project: “Ik vind het leuk dat Union Properties iets prachtigs gaat ontwerpen waar Formule 1 fans van over de hele wereld plezier aan gaan beleven.”

Ook de organisatoren van de Grand Prix van Bahrein zijn ontzettend in hun nopjes met het te bouwen park.

“Wij zien de bouw van het entertainment park in Dubal als een ontzettend grote toevoeging voor de autosport in deze regio. Mede gezien het feit dat het enthousiasme in de regio alleen maar groeiende is omtrent het kampioenschap. We hebben een langdurig contract met de FIA voor het houden van de Grand Prix hier in het Midden-Oosten en zo’n park is dan een welkome aanvulling,” aldus Whitaker, directeur van het Circuit van Bahrein.

In 2006 wordt gestart met de bouw en verwacht wordt alles in 2008 gerealiseerd te hebben
bron


Goede zet voor de F1
Ik kan me nu al aardig wat spectaculaire ritten voorstellen...
Calm down, please!
pi_31534052
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 08:53 schreef k_man het volgende:

[..]

Certainly seems that way...

Ik kan me geen succesvolle neger herinneren in de F1, of überhaupt in de autosport.
Okay, dan begin maar alvast met het onthouden van de volgende naam: LEWIS HAMILTON.
Over een jaar of vijf spreken wij elkaar nog eens.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:21:58 #190
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_31554509
ik weet niet of het hier hoort, maar...
quote:
Bom barst bij Double Dutch
Albers haalt in FORMULE 1 uit naar Doornbos



19-10 - Christijan Albers haalt in het nieuwste nummer van FORMULE 1 - dat vanaf woensdag 19 oktober in de winkel ligt - fel uit naar zijn teamgenoot Robert Doornbos. Albers verwijt Doornbos in een uitgebreid interview gebrek aan inzet en technisch kunnen. Op bepaalde punten geeft hoofd-ingenieur Andy Tilly Albers in het magazine gelijk. FORMULE 1 vroeg Doornbos vanzelfsprekend om een reactie. Die reageert kalm. ,,Hij heeft dus zijn frustraties er even uitgegooid.’’


Christijan Albers plaatste in Shanghai een bom onder Double Dutch. De sfeer tussen beide kampen was sinds de komst van Doornbos bij Minardi al geregeld om te snijden. Dat beide partijen elkaar niet mochten was duidelijk. De aftrap tot de ontploffing bleek de serie opmerkingen van Albers tegen SBS6-pitreporter Jack Plooij in Brazilië, waar Albers in de rechtstreekse televisie-uitzending zijn misbaar uitte over de rol van commentator Olav Mol als adviseur van Doornbos’ suikeroom Harry Muermans. Vier weken later, bij het vallen van het seizoen, luchtte Albers zijn hart. Hij zei tegen FORMULE 1 zich genegeerd en ondergewaardeerd te voelen.

Albers verweet Doornbos in China het team niet vooruit te helpen, meer oog voor de pers te hebben dan voor het team en dat de sfeer bij Minardi sinds zijn komst er niet op vooruit was gegaan. ,,Robert is geen slechte coureur’’, zei Albers. ,,Alleen zijn input in het team was heel slecht. Hij had meer kunnen doen. Hij heeft het team niet vooruit geholpen. Het team stond de laatste acht races stil. Door zijn komst zijn mijn prestaties ook minder geworden.’’

De uitspraken van Albers werden in China voor een deel bevestigd door Andy Tilly, de hoofd-ingenieur van Minardi die al sinds 1991 in de Formule 1 werkzaam is en coureurs als tweevoudig wereldkampioen Mika Hakkinen en Grand Prix-winnaars Fisichella, Herbert, Alesi en Ralf Schumacher bijstond. ,,Christijan is beter dan Robert’’, zei de Engelsman. ,,Chris heeft dit jaar a bloody good job gedaan, echt heel goed, en Robert heeft het goed gedaan.’’

Geconfronteerd met Albers’woorden reageerde Doornbos opmerkelijk kalm. ,,Laat hij mij maar afzeiken. Als hij vindt dat door mijn komst zijn prestaties minder zijn of hij zegt: twee Nederlanders werkt niet in een team, dan is dat zijn probleem. Ik heb deze kans bij Minardi gegrepen; ik heb er alles uitgehaald; ik heb een onwijs stijgende lijn neergezet en deze laatste Grand Prix was een topper.’’
van http://www.formule1.info

in het AD van vanochtend was Albers ook bezig
De Narcis van Gabon
pi_31554692
Haal A1GP naar Nederland

vooral de tweede post

De Renault F1 V10 die "We are the Champions" "zingt"
Calm down, please!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 17:03:56 #192
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31561801
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:21 schreef PogueMahone het volgende:
ik weet niet of het hier hoort, maar...
[..]

van http://www.formule1.info

in het AD van vanochtend was Albers ook bezig
dit is nu ook de reden dat ik albers niet mag arogante flapdrol
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_31563149
Geen wonder dat een vrouw een minardi gaat testen.

Dat zeikwijf van een Albers heeft bewezen dat vrouwen het kunnen.

jankert is het
Calm down, please!
pi_31566039
Redelijk goede rijder; voorlopig beter dan Doornbos en dat is kennelijk niet alleen mijn mening maar ook die van mensen in het F1 circuit. Snap best dat hij zich 'ondergewaardeerd' voelt. Als je hoorde hoe Olaf c.s. in het begin over Doornbos spraken, kreeg je het idee dat Superman plots geland was. Wordt er dan niet beter op als je weet dat er een ferme (zakelijke?) relatie is tussen Doornbos en Mol. Lijkt mij ook best frustrerend als Nederland je massaal uitkotst terwijl je heel goed aan het werk bent.

Doornbos is meer een spontane VMBO'er met een ontwapende glimlach; Albers een VWO'er met een vrij technische kijk op dit werk en een stroevere houding. Op de F1 fora scoort het eerste een stuk beter, maar in de F1 is het tweede waarschijnlijk succesvoller. Ik heb nooit begrepen waarom Nederland zich massaal afkeerde van Albers terwijl hij in de Engelse sportpers toch echt heel serieus genomen wordt.

Leuk trouwens dat er een vrouw mag testen voor STR (ja dat is nog even wennen he )
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_31566630
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:21 schreef PogueMahone het volgende:
ik weet niet of het hier hoort, maar...
[..]

van http://www.formule1.info

in het AD van vanochtend was Albers ook bezig
Zo daar heeft iemand wat frustraties. Wat een zielig ventje is die Albers toch.
Die kerel gooit met dit soort uitspraken alleen zijn eigen glazen in.

Calimero gedrag en een gekrenkt ego in een
Ik ben geen seconde onder de indruk geweest van Albers dit seizoen.
pi_31566733
Als Albers een VWO'er is, dan ben ik Einstein, Mozart, Shakespeare en Plato in 1.
Calmer than you are
pi_31567562
Wat een kneus ook die albers..

Zo van seizoen is over dus maar ik mijn teammaat even helemaal zwart.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 22:48:19 #198
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31568279
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 21:01 schreef multatuli het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom Nederland zich massaal afkeerde van Albers terwijl hij in de Engelse sportpers toch echt heel serieus genomen wordt.

Leuk trouwens dat er een vrouw mag testen voor STR (ja dat is nog even wennen he )
ik heb mijn redenen ervoor toen hij nog DTM op zandvoort reed en er door huisman naast gezet werd in de Audi S toen meneer zat te schelden in die wagen dat hij zograag weg wou uit de grindbak terwijl er nog veel autos aankwamen. Sindsdien is keer ik mij tegen albers en das nu al een jaar of 3
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_31568443
Ik begrijp niet dat hijzelf (Albers) en z'n support blijft claimen dat hij zoveel beter is dan Doornbos.

6-2 kwali en 4-4 race... Dus 2 keer heeft Doornbos Albers vaker voorbij gereden (gezien hij achter 'm stond). Bij Minardi zeggen die cijfers trouwens zowiezo niet.

Ik ben al zware anti-fan van Albers sinds dat hij over zichzelf in derde naamspersoon ging praten: "Ja... da's natuurlijk heel goed voor Christijan Albers dat hij nu goed in de DTM ligt". Zo praat een volwassen man toch niet over zichzelf?

Voorlopig is Bernie meer fan van RD dan van CA... en ik ook. Manager van CA maakt ook niet echt snel vrienden in de paddock.
Calm down, please!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 22:57:06 #200
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_31568464
f1racing heeft er ook een artikeltje over:
quote:
Albers haalt uit naar Doornbos

Twee Nederlanders bij hetzelfde team. Het leek zo mooi te zijn, maar uiteindelijk verliep de samenwerking tussen Christijan Albers en Robert Doornbos alles behalve ontspannen. Na de laatste Grand Prix luchtte Albers zijn hart en haalt flink uit naar zijn teamgenoot.

"Hij is het hele seizoen door gehypt," vertelde Albers aan het Algemeen Dagblad. "Ik heb daar helemaal geen problemen mee, zeker niet als iemand steengoed is. Maar in Nederland hoor je nu niets, terwijl ik hem verslagen heb. Wat maakt mij dat dan, een soort superman? Hij heeft om zijn oren gekregen, terwijl iedereen hem blijft hypen."

Ook is Albers geïrriteerd over de uitspraken van Doornbos. "Dat verhaal elke keer dat hij moest wennen… Bij Jordan heeft hij meer kilometers gemaakt dan ik in de Minardi. Ik vertel niet elke week hoe leuk ik het vind om in de F1 te rijden. Alle randzaken interesseren me geen bal. Ik krijg ook geen dikke snikkel als ik naast Michael Schumacher of Juan Pablo Montoya sta."

"Eigenlijk is het jammer dat hij in de plaats is gekomen van Patrick (Friesacher). Robert heeft niets bijgedragen aan de ontwikkeling van de auto. En dat deed Patrick nog wel," aldus Albers.

bron: f1racing.net
Albers met z'n eeuwige Calimero gedrag
Wat een misselijk ventje is het toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')