Bronquote:Heidfeld naar BMW
Nick Heidfeld rijdt vanaf volgend seizoen voor BMW. De Duitser tekende een driejarig contract. Het slecht bewaarde geheim is nu officieel, waarmee de eerste plaats bij het nieuwe BMW-team vergeven is.
De van een ongeluk herstellende Heidfeld is tevreden met zijn contract. "Ik verheug me er erg op," vertelde hij. "Dit is eigenlijk een grote droom die uitkomt. Ik heb van 2001 tot 2003 voor Sauber gereden en dit jaar heb ik met BMW mogen samenwerken. Natuurlijk hoeven we geen wonderen te verwachten in 2006, maar ik verwacht wel dat het team later succesvol gaat zijn."
De directeur van BMW Motorsport, Mario Theissen, is ook te spreken over de deal. "Voor ons breekt een nieuwe tijd in de F1 aan. We zijn heel blij dat Nick bij ons komt rijden. Hij kent Hinwil (waar de Sauber-fabriek staat) en München (thuisbasis van BMW) al en ook de mensen die er werken zijn niet vreemd voor hem."
BMW neemt vanaf januari Sauber over.
Bronquote:Negen constructeurstitels en zeven rijderstitels prijken er na meer dan vijfhonderd Grand Prix’ op de palmares van de Williams-renstal. Maar de wolken boven het team zijn nog nooit zo donker geweest als vandaag de dag. Niet alleen vertrekt BMW als motorleverancier en verliest het team Hewlett Packard als grote sponsor, ook van het Duitse Allianz lijkt het aanblijven lang niet zeker. Al enige tijd gaan er hardnekkige geruchten dat de sponsor volgend seizoen op de BMW-bolide te zien zal zijn.
Hey ElmarO, had je mijn mailtje nog gekregen ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bron
Er gaan ook geruchten dat Allianz als sponsor gaat vertrekken bij Williams.
[..]
Bron
Heb ik inderdaad nog gekregen, maar ik denk niet dat ik er de tijd voor heb in verband met school. Was al van plan om je er over terug te mailen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:19 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Hey ElmarO, had je mijn mailtje nog gekregen ?
is goed, als je t ooit eens wil uitproberen dan heb je men mailadresquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad nog gekregen, maar ik denk niet dat ik er de tijd voor heb in verband met school. Was al van plan om je er over terug te mailen.
Is goed.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:26 schreef jozef444 het volgende:
[..]
is goed, als je t ooit eens wil uitproberen dan heb je men mailadresjammer dat je nu waarschijnlijk te weinig tijd hebt
maar school gaat wel voor
heb je even bij msn gezet voor we dit topic fijn gaan verbaggerenquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is goed.Is inderdaad wel jammer, want het leek me wel leuk om te doen.
quote:Nu is er de kans dat ze weer een nieuwe wagen kunnen maken. Dat geeft die jongens een extra boost, een kick. Ze wachten vol spanning af wat er gaat gebeuren. Ik zal de ontwikkelingen dan ook met veel interesse volgen. Je hebt toch een heel nauwe band gekregen met die jongens en ik ben heel benieuwd wat er allemaal gaat veranderen. Eén ding is zeker: dit kan alleen maar positief zijn.
Wat dat betreft stonden de afgelopen dagen echt in het teken van de vernieuwing. Vorige week vrijdag heb ik namelijk mijn skincare-lijn gepresenteerd. Een lijn met beautyproducten maar dan speciaal voor mannen. Ik ben er heel erg trots op. Met name omdat het er heel stoer uit ziet. Voor de verpakkingen hebben we mijn logo en mijn helmdesign gebruikt. Dus trust me. Je staat niet voor joker als je het in de winkel gaat kopen of thuis op je toilettafel hebt staan.
Wat dat betreft rust er misschien nog een klein taboe op om als man dingen te gebruiken als anti-aging cream. Maar je ziet het steeds vaker. En het helpt écht. Ik kreeg vaak van die rode plekken van het scheren en nu hebben we daar een crčme voor. En zeker als je veel sport zoals ik, weet je dat je er vaak niet schoner op wordt. Na een raceweekend is mijn gezicht helemaal zwart. Ik schaam me er niet voor om te zeggen dat ik wel eens stiekem scrubcrčme van Liselore heb gebruikt. Maar nu hoeft dat gelukkig niet meer. Nu heb ik mijn eigen spul.
Christijan Albers
Waarschijnlijk blijft Button gewoon bij BAR. Het contract dat hij bij Williams heeft moet dan wel afgekocht worden, maar Williams kan het geld hard gebruiken nu er een aantal sponsors weg lopen...quote:Op zondag 18 september 2005 00:00 schreef M.Melandri het volgende:
klien misschien naar bmw? http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=11672_0_2_0_C
kan liuzzi naar red bull team en red bull light met 2 amerikaanse rijders.
wie gaat er bij bar naast barrichello rijden?
BAR wilt Button graag houden, Button wilt graag blijven en Williams kan wel wat centen gebruiken. Dus ik denk dat ze er wel uitkomen...quote:Op zondag 18 september 2005 12:35 schreef Atreidez het volgende:
Dat iemand t geld goed kan gebruiken is 1, maar of de ander t wil betalen is 2 natuurlijk. En voorlopig vragen ze 40 miljoen geloof ik, dus ik twijfel of BAR dat wel wil gaan neertellen.. Volgens mij zien we button gewoon in die Williams volgend jaar, naast Webber2 topcoureurs in dinkytoys..
Bronquote:Button-Gate is voorbij: Button blijft bij BˇAˇR!
Jenson Button zal aankomend seizoen voor een bedrag van tien miljoen Engelse ponden bij het team van BˇAˇR rijden. Vrijdag zou het contract zijn getekend, waardoor de Engelsman geen verplichtingen meer heeft voor het team van Williams. Zowel Williams als BˇAˇR weigeren nog ieder commentaar te geven, maar men verwacht woensdag een officiële bekendmaking.
De teambaas van het team van Williams, Frank Williams, heeft herhaaldelijk in het openbaar gezegd dat er niet valt te onderhandelen over het contract dat is gesloten tussen de Britse coureur en het Engelse team. De afgelopen maanden leek hij echter een stuk milder te worden en kwam ‘Jens’ zelfs met de mededeling dat de gesprekken wonderbaarlijk goed verlopen. In deze maanden zijn er vele gesprekken geweest tussen Williams, Chris Chapple als Chief Executive en het management van Jensn Button, gesteund door het team van BˇAˇR.
Volgens de verhalen zal Button het team van Williams moeten betalen voor het feit dat hij om aankomend seizoen niet voor het team zal rijden. Het ziet er echter naar uit dat het team van BˇAˇR hier ook een deel aan mee betaald. Button is de afgelopen 12 maanden namelijk het gesprek van de dag geweest vanwege Button-Gate, zoals het getouwtrek tussen de twee Engelse teams werd genoemd. Het was in oktober vorig jaar dat Button met de verrassende mededeling kwam dat hij naar Williams over zou stappen. Dit werd echter teruggedraaid door het Contracts Recognition Board, onderdeel van de overkoepelende organisatie FIA.
Williams had daarna een contractuele optie op de Britse coureur, waarin stond dat hij in 2006 alsnog voor het team zou rijden. Deze optie eiste echter wel dat de teamgenoot van Takuma Sato op 21 augustus niet meer dan 75 procent van de punten vergeleken met de leider in het kampioenschap had. Hier slaagde hij niet in, waardoor hij contractueel gezien verplicht was om in 2006 voor Williams te rijden. Button bedacht zich echter en wilde bij zijn huidige werkgever blijven nadat motorleverancier Honda een groter aandeel in het team kocht.
vreemd?quote:Op maandag 19 september 2005 19:02 schreef MrX1982 het volgende:
Het blijft uitermate vreemd allemaal. Heeft die jongen geen manager?
En nu is het helemaal officieel. http://sport.fok.nl/f1/nieuws/18109quote:Op maandag 19 september 2005 16:36 schreef ElmarO het volgende:
En ze schijnen eruit te zijn.
[..]
Bron
Edit
Extra Bron
Nou das dan weer een soap minder..quote:Op woensdag 21 september 2005 14:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En nu is het helemaal officieel. http://sport.fok.nl/f1/nieuws/18109
Bronquote:Red Bull vraagt Michelins voor Minardi
Minardi dat volgend seizoen door het leven gaat als Red Bull Light zal in datzelfde seizoen op Michelin-banden gaan rijden, als de aanvraag van Red Bull wordt toegezegd.
Aanvankelijk zou Minardi op de vertrouwde Bridgestones blijven rijden, maar Red Bull wil toch graag beide teams op één merk. Dit om zoveel mogelijk data uit te wisselen. Zowel Michelin als Bridgestone is niet blij met Red Bull op twee verschillende bandenmerken. De informatie zou in handen van een concurrent kunnen komen.
Mocht Red Bull besluiten Red Bull Light de auto's van dit jaar te schenken zou het wel zo voordelig zijn om Michelin's te gebruiken, aangezien deze daar op ontworpen is.
Beide bandenfabrikanten willen graag vijf teams; Michelin wil er wat kwijt en Bridgestone wil er wat bij. Als de plannen van Red Bull doorzetten, zal de verdeling zes om vier zijn in het 'voordeel' van Michelin. Verwacht wordt dat na Williams ook Toyota kiest voor het rubber van hun landgenoten.
Michelin's Pierre Dupasquier reageerde kort en bondig: "We maken progressie met de gesprekken maar er is nog geen beslissing gemaakt."
lijkt me sterk dat Red Bull light op Michelins gaat rijden en Red Bull op Bridgestones.. Maar boeit eigenlijk niet zo. zelfs al wisselen ze data uit, het zegt niet veel over de prestaties van de banden. Als je afstelling verkeerd is kun je de hele band slopen (zie McLaren, Monza) terwijl de rest nergens last van heeft. Je weet alleen wat over de grip van de tegenstander en een beetje slijtage info.quote:
Red Bull Racing gebruikt volgend jaar ook gewoon Michelinbanden. Dus ik betwijfel of Bridgestone er mee zal zitten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:06 schreef M5 het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat Red Bull light op Michelins gaat rijden en Red Bull op Bridgestones.. Maar boeit eigenlijk niet zo. zelfs al wisselen ze data uit, het zegt niet veel over de prestaties van de banden. Als je afstelling verkeerd is kun je de hele band slopen (zie McLaren, Monza) terwijl de rest nergens last van heeft. Je weet alleen wat over de grip van de tegenstander en een beetje slijtage info.
Ik denk niet dat het feestje door gaat voor Red Bull, aangezien zowel Michelin als Bridgestone geen zin heeft om gevoelige data te verliezen.
Ah, nah ik dacht dat zij juist naar Bridgestones gingen. Daar was ooit sprake van. Maar in dat geval heeft Red Bull light volgend jaar zeker Michelinsquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Red Bull Racing gebruikt volgend jaar ook gewoon Michelinbanden. Dus ik betwijfel of Bridgestone er mee zal zitten.
Vond ik ook een beetje hypocriet van ze. En dan ben ik nog wel Ferrarifan.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:08 schreef M5 het volgende:
Ha lekkere kritiek, zelf jaren lang bakken geld er tegen aan gooien, en als het ff wat minder gaat klagen dat andere teams meer geld te besteden hebben. zielig
Bronquote:F1-seizoen duurt langer in 2006
Het F1-seizoen duurt volgend jaar mogelijk twee weken langer. Volgens geruchten eindigt het 2006-seizoen namelijk op 5 november in Brazilië. Door deze maatregel zou het aantal 'back-to-back' races teruggebracht kunnen worden.
Bernie Ecclestone wilde aanvankelijk een race aan de kalender toevoegen, maar de teams gingen niet met zijn voorstel akkoord. Het Concorde-verdrag voorziet slechts in zeventien Grands Prix. Als Ecclestone meer races wil, moet hij de goedkeuring van alle teams hebben. Het is waarschijnlijk dat er voor volgend jaar weer een overeenkomst wordt gesloten voor achttien of negentien races.
McLaren-baas Ron Dennis: "Op het moment wordt er niet gepraat."
als het waar is van bernie, dan denk ik dat Frank Williams toch wel zou moeten aangezien Bernie de motoren betaald.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Frank Williams lijkt me nou niet iemand die stoeltjes kado geeft.
Dan is Williams wel heel diep gezonken..
Maar voor ons Nederlanders zou het wel leuk zijn natuurlijk
Bronquote:Zonta uit kritiek op nieuwe V8: "Dit is saai!"
Volgens de testcoureur van het team van Toyota, Ricardo Zonta, zijn de nieuwe bolides met de V8 krachtbron achterin niet uitdagend genoeg. De nieuwe reglementen schrijven voor dat er vanaf 2006 met de nieuwe motor gereden moet worden, maar volgens de Braziliaan zorgt het nieuwe reglement er alleen maar voor dat de bolide gemakkelijker te besturen is.
"Het lijkt wel een computerspelletje! Het is te simpel om er in te rijden, totaal niet veeleisend en daarom totaal geen uitdaging. Een klein meisje zou die wagen nog kunnen besturen", aldus de man die op vrijdag vaak bovenaan de tijdenlijst te vinden is. "Het is niet technisch en je kan je een fout veroorloven omdat je nog steeds de bocht of de ideale lijn kan halen. Daarom is er zo veel tijd over. Ik denk dat iedereen het wel zal hebben, maar dit is gewoon saai."
ja tis niet leuk straks gaat de cliocup snellerquote:
Hypocriet is het zeker, maar er zit zeker een waarheid in. Als andere teams niet evenveel geld in de F1 investeren als Toyota doet, dan verzeker ik je, dan komt er een Toyota-tijdperk aan die een tijdje gaat duren. Veel teams zullen voor volgend jaar sowieso de hand op de knip moeten houden aangezien de helft van de teams hun hoofdsponsor verliest.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:08 schreef M5 het volgende:
Ha lekkere kritiek, zelf jaren lang bakken geld er tegen aan gooien, en als het ff wat minder gaat klagen dat andere teams meer geld te besteden hebben. zielig
Vierde seizoen en als het niet gaat tegenzitten worden ze derde in het WK, eindigend voor een team dat al 55 jaar ervaring heeft, en niet zonder succes. En als ze ook nog wereldkampioen coureurs binnenhalen, worden ze het ook daadwerkelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:
moet je eens kijken hoeveel geld Toyota er de afgelopen jaren heeft ingestoken en wat het resultaat is.... dat is best triest
met dat geld kun je dat met gemak kopen. K blijf het tegenvallen vinden. Wordt tijd dat ze eens een topcoureur binnenhalen ipv de afdankertjes van de topteamsquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Vierde seizoen en als het niet gaat tegenzitten worden ze derde in het WK, eindigend voor een team dat al 55 jaar ervaring heeft, en niet zonder succes. En als ze ook nog wereldkampioen coureurs binnenhalen, worden ze het ook daadwerkelijk.
Met dat geld is het Ferrari dit jaar anders niet gelukt ondanks het vele testen. Toyota heeft zich wel gewoon aan de test-afspraken gehouden. Het wordt eerder tijd dat Ferrari hetzelfde spel gaat spelen als de andere teams. Dus ook eens een handtekening onder iets zetten en zich eraan houden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met dat geld kun je dat met gemak kopen. K blijf het tegenvallen vinden. Wordt tijd dat ze eens een topcoureur binnenhalen ipv de afdankertjes van de topteams
Ik ben er ook niet blij mee, ben niet zo'n Ferrari fan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:41 schreef rubbereend het volgende:
ja k weet niet of ik er zo blij mee ben, ben niet zo'n Raikkonen fan
daar zal dan ook wel minimaal 1 kansloze japanner gaan rijdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:44 schreef TimoBasso het volgende:
Honda misschien ook een 2de team.. ole![]()
competitie vervalsing..![]()
Bron : F1 racing..
is gewoon de slimste manier om dubbele aantal testdagen te krijgen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:44 schreef TimoBasso het volgende:
Honda misschien ook een 2de team.. ole![]()
competitie vervalsing..![]()
Bron : F1 racing..
ach man, toen ferrari met sauber een 2e team had hoorde je ook niemand daarover klagenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:44 schreef TimoBasso het volgende:
Honda misschien ook een 2de team.. ole![]()
competitie vervalsing..![]()
Bron : F1 racing..
[offtopic maar moet het weten]quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:06 schreef Atreidez het volgende:
In The Holland Times, een engelse krant met nederlands nieuws, stond van de week Mika Raikonen.. Grappiger nog vond ik de kop die zei "Verrassende kampieon in de Formule 1!" met daaronder een plaatje van Doornbos en Albers die elkaar inhaalde
Deze? http://forum.albersf1.com/ Die werkt gewoon bij mij.. misschien ben je gebant?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:55 schreef kriele het volgende:
Even offtopic, maar ik kan al een week niet meer op het Christijan Albers forum komen op de site van Albers. Zijn er hier meer die daar last van hebben of hier een oplossing voor hebben?
misschien heeft ie gejuichd voor doornbos, dat zal daar wel een ban opleverenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:26 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Deze? http://forum.albersf1.com/ Die werkt gewoon bij mij.. misschien ben je gebant?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien heeft ie gejuichd voor doornbos, dat zal daar wel een ban opleveren
China is zelfs al bijna klaarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
Is er trouwens al een Suzuka 2005 topic? Toch een van de mooiste circuits in de wereld; jammer dat ze vorig jaar die 130R zo vernaggeld hebben![]()
Ik krijg steeds een server-error, als ik een keuze maak binnen het menu van het forum.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:26 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Deze? http://forum.albersf1.com/ Die werkt gewoon bij mij.. misschien ben je gebant?
bron: http://www.f1racing.net/nl/news.php?newsID=100218quote:Briatore emotioneel door kampioenschap
Toen de vlag in Interlagos gevallen was en Fernando Alonso als derde over de streep kwam, had teambaas Flavio Briatore een moment voor zichzelf nodig. De Italiaan was erg emotioneel over het winnen van het kampioenschap en mengde zich niet in het feest van zijn team. Bijna twee weken later legt hij uit waarom.
-knip-
"Ik was heel erg moe en zat in mijn kantoor," vertelde hij in Suzuka. "Fernando is wat jonger dan ik en hij heeft het gevierd met de monteurs. Ik weet niet wat er met me aan de hand was. Ik liep de pitstraat uit, iets wat ik nog nooit gedaan heb in mijn tijd in de F1. Ik was erg emotioneel.
bron: http://4mule1.net/pits.php?subaction=showfull&id=1128529196&archive=&start_from=&ucat="e:Briatore: "Toen Schumacher kampioen werd, had ik een intenser gevoel dan nu"
Flavio Briatore stond vandaag met een opmerkelijk interview in 'The guardian'. Briatore vertelde enkele geheimen over Fernando Alonso en zei hoe het voelde om met drie verschillende coureurs kampioen te worden.
"Ik was erg blij toen Alonso kampioen werd. Maar toen ik kampioen werd met Schumacher in 1994 en 1995 had ik toch een intenser gevoel. We waren onervaren en het was onverwachter dan dit jaar", vertelt Briatore.
Bronquote:Bandenwissels mogelijk terug in 2006
Pitstops. Vroeger stonden ze garant voor spektakel, heden ten dage wordt er slechts nog getankt als de coureurs naar binnen komen voor een pitstop. Volgend seizoen gaat dit mogelijk veranderen, vreemd genoeg met dank aan de nieuwe kwalificatievoorstellen.
De teams bespreken momenteel het kwalificatieformat voor 2006 en het is algemeen bekend dat de meeste voorstanders een knock-out systeem willen. Het gaat om drie sessies waarin twee keer de langzaamste vijf coureurs na een kwartier afvallen. De snelste tien bepalen daarna in twintig minuten wie er op pole komt te staan. De snelste coureurs rijden hun laatste ronde met de hoeveelheid benzine waar ze in de race mee zullen starten. De coureurs die afvallen kunnen na de kwalificatie hun strategie bepalen.
Met deze voorstellen in het achterhoofd, zou een meerderheid van de huidige teams ook de bandenwissels in de race terug willen laten keren in 2006. Dit melden ingewijden de website Autosport-Atlas. Patrick Head en Ross Brawn, die zich op hebben geworpen als de geestelijke vaders van dit kwalificatievoorstel, hebben nu ook voorgesteld om per coureur drie bandensets per beschikking te stellen voor de race.
Gedurende het weekend mag een team maximaal vijf bandensets gebruiken, twee voor de vrije trainingen. De overige drie kunnen vanaf de kwalificatie ingezet worden. Wel is het zo dat de rijders de race moeten starten met de banden waarop ze zich gekwalificeerd hebben.
Niet iedereen is een voorstander van deze voorstellen, met name Ron Dennis zou hier fel tegen zijn. De McLaren MP4/20 heeft dit seizoen immers bewezen goed overweg te kunnen met de banden die een hele race mee moeten gaan. Bovendien zou dit in het voordeel van Bridgestone zijn, dat dit seizoen grote problemen heeft gekend. Door de intrede van de 2,4 liter V8-motoren zouden de auto’s genoeg langzamer gemaakt worden om het wisselen van banden weer toe te staan.
Over deze plannen zal 24 oktober verder gediscussieerd worden als de Formule 1-Comissie op 24 oktober weer bij elkaar komt. Ook het inzetten van de derde auto op de vrijdagen zal dan aan de kaak worden gesteld.
idd k heb liever bandenwissels dan bijtanken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:20 schreef MrX1982 het volgende:
Dat er uberhaupt discussie is over bandenwissels wel of niet.
Bandenwissels horen gewoon in de F1. Hup hak de knoop door
Ik wil beiden en normale motoren die f1 waardig zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:14 schreef rubbereend het volgende:
idd k heb liever bandenwissels dan bijtanken.
tankstops mogen van mij opzouten, daardoor worden auto's op het laatste van de race minder zwaar en als je dan nog eens 2 punten geeft voor de snelste ronde dan krijg je op het einde nog wat sensatie. Bovendien stimuleer je de ontwikkeling van zuinigere motoren. En tenslotte haal je dat zoutloze inhalen via de pits eruit wat vooral gebeurt door tankstopsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik wil beiden en normale motoren die f1 waardig zijn.
Die V8 motoren, ik weet niet wat ik ervan moet vinden
Hopelijk komen er volgend seizoen iig bandenstops, dat is een kleine pleister op de wonden der verandering.
Gegeven dat de Fia bij de invoering van de V10 uitging van een maximum van 650 PK en ze uiteindelijk 1000 bleken te halen (de Fia kwam daartoe op basis van interviews met alle specialisten), verwacht ik nog best wat van de V8.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik wil beiden en normale motoren die f1 waardig zijn.
Die V8 motoren, ik weet niet wat ik ervan moet vinden
Hopelijk komen er volgend seizoen iig bandenstops, dat is een kleine pleister op de wonden der verandering.
Stond dacht ik in ieder geval in de Formule 1 (nr. 14).quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:49 schreef Atreidez het volgende:
Er was ook al sprake dat er een toerenbegrenzer ingevoerd zou worden, om het excessieve toerenaantalverhaal alweer tegen te houden.. Kan er alleen nergens meer wat over vinden
inderdaad in dat stuk stond t allemaal vrij dichtgetimmerd was deze keerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Stond dacht ik in ieder geval in de Formule 1 (nr. 14).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |