abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31030857
Zonta is ook niet echt tevreden over de V8 motor.
quote:
Zonta uit kritiek op nieuwe V8: "Dit is saai!"

Volgens de testcoureur van het team van Toyota, Ricardo Zonta, zijn de nieuwe bolides met de V8 krachtbron achterin niet uitdagend genoeg. De nieuwe reglementen schrijven voor dat er vanaf 2006 met de nieuwe motor gereden moet worden, maar volgens de Braziliaan zorgt het nieuwe reglement er alleen maar voor dat de bolide gemakkelijker te besturen is.

"Het lijkt wel een computerspelletje! Het is te simpel om er in te rijden, totaal niet veeleisend en daarom totaal geen uitdaging. Een klein meisje zou die wagen nog kunnen besturen", aldus de man die op vrijdag vaak bovenaan de tijdenlijst te vinden is. "Het is niet technisch en je kan je een fout veroorloven omdat je nog steeds de bocht of de ideale lijn kan halen. Daarom is er zo veel tijd over. Ik denk dat iedereen het wel zal hebben, maar dit is gewoon saai."
Bron
pi_31032183
Bah, psies waar ik bang voor was
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 29 september 2005 @ 23:35:11 #128
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31044773
quote:
Op donderdag 29 september 2005 17:34 schreef Atreidez het volgende:
Bah, psies waar ik bang voor was
ja tis niet leuk straks gaat de cliocup sneller
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 00:50:03 #129
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31046811
A1 gaat strax sneller dan de F1
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31047850
quote:
Op woensdag 28 september 2005 17:08 schreef M5 het volgende:
Ha lekkere kritiek, zelf jaren lang bakken geld er tegen aan gooien, en als het ff wat minder gaat klagen dat andere teams meer geld te besteden hebben. zielig
Hypocriet is het zeker, maar er zit zeker een waarheid in. Als andere teams niet evenveel geld in de F1 investeren als Toyota doet, dan verzeker ik je, dan komt er een Toyota-tijdperk aan die een tijdje gaat duren. Veel teams zullen voor volgend jaar sowieso de hand op de knip moeten houden aangezien de helft van de teams hun hoofdsponsor verliest.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 01:44:00 #131
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31047880
moet je eens kijken hoeveel geld Toyota er de afgelopen jaren heeft ingestoken en wat het resultaat is.... dat is best triest
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31047982
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:
moet je eens kijken hoeveel geld Toyota er de afgelopen jaren heeft ingestoken en wat het resultaat is.... dat is best triest
Vierde seizoen en als het niet gaat tegenzitten worden ze derde in het WK, eindigend voor een team dat al 55 jaar ervaring heeft, en niet zonder succes. En als ze ook nog wereldkampioen coureurs binnenhalen, worden ze het ook daadwerkelijk.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 01:59:46 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31048145
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:49 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Vierde seizoen en als het niet gaat tegenzitten worden ze derde in het WK, eindigend voor een team dat al 55 jaar ervaring heeft, en niet zonder succes. En als ze ook nog wereldkampioen coureurs binnenhalen, worden ze het ook daadwerkelijk.
met dat geld kun je dat met gemak kopen. K blijf het tegenvallen vinden. Wordt tijd dat ze eens een topcoureur binnenhalen ipv de afdankertjes van de topteams
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31056009
De doelstelling was destijds volgens mij na vijf jaar een topteam te zijn en te strijden voor beide titels...
Volgend jaar kunnen ze waarschijnlijk nog een stap vooruit zetten omdat ze al veel testen met de V8 motor.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 03:20:53 #135
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31077855
Inderdaad, het is gewoon heel erg knap wat Toyota doet. En niet alleen wat ze doen, maar ook hoe ze het doen. Stapje voor stapje kiezen voor betere coureurs, geen gigantische stappen proberen te maken maar gewoon geleidelijk naar de top gaan. Dat zal op den duur meer op gaan leveren dan wat BAR bijvoorbeeld doet, of Jordan heeft gedaan. Af en toe een uitschieter naar boven, maar daarna weer gelijk terugvallen. Derde is gewoon een heel, heel erg goede prestatie wanneer je met veteranen als McLaren, Ferrari, Williams en min of meer ook Renault te maken hebt.
pi_31079925
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]

met dat geld kun je dat met gemak kopen. K blijf het tegenvallen vinden. Wordt tijd dat ze eens een topcoureur binnenhalen ipv de afdankertjes van de topteams
Met dat geld is het Ferrari dit jaar anders niet gelukt ondanks het vele testen. Toyota heeft zich wel gewoon aan de test-afspraken gehouden. Het wordt eerder tijd dat Ferrari hetzelfde spel gaat spelen als de andere teams. Dus ook eens een handtekening onder iets zetten en zich eraan houden.

Imo staat Ferrari nog steeds op 80 punten ... 1 achter Toyota. Waarom? Omdat 98 - 18 (Indy) 80 is.
Maar als ze zelfs met die 18 punten het gaan verliezen van Toyota dan verliezen ze zo gigantisch gezicht... vandaar dat je ze nu hoort miepen. Nou... wmb is F1 beter af zonder Ferrari dus laat ze maar lekker wegkwijnen. Eindelijk bewijs dat Ferrari zonder belachelijk budget niets meer dan een rood middenmoot-team is Nix skillz... gewoon bakken geld erin pompen.

Binnen 5 jaar vanuit het niets een top 3 team worden een het oudste team binnen de F1 verslaan... da's wel skillz.
Calm down, please!
pi_31080719
Dat punten tellen kan je alleen zo doen als je er vanuit gaat dat de Ferrari's geen punten zouden hebben gescoord, wat hoogst onwaarschijnlijk was in die race.
pi_31144853
Raikkonen in 2007 naar Ferrari?

Algemeen wordt aangenomen dat Kimi Raikkonen begin dit seizoen al een voorcontract tekende bij Ferrari, nu gaan de geruchten een stapje verder. Raikkonen zou onlangs een racecontract voor 2007 bij het team uit Maranello ondertekend hebben. Hij zou het lieve sommetje van 32 miljoen euro per seizoen gaan verdienen.

Raikkonens huidige contract bij het team van McLaren loopt aan het eind van 2006 af. Een aanbieding van dat team om het contract met enkele jaren te verlengen heeft de Fin naast zich neergelegd. Raikkonen zou er geen vertrouwen meer in hebben dat het team een betrouwbare auto voor hem kan bouwen. De onbetrouwbaarheid van zijn McLaren heeft hem dit seizoen waarschijnlijk de wereldtitel gekost.

Als de geruchten kloppen, neemt de Fin in 2007 het stokje als eerste rijder bij Ferrari over van Michael Schumacher. Het contract van de Duitse zevenvoudig wereldkampioen bij het Italiaanse team loopt eind 2006 af. Wat Schumacher daarna gaat doen is nog niet duidelijk, maar de kans dat hij na 2006 met pensioen gaat is groot.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 oktober 2005 @ 14:41:12 #139
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31145061
ja k weet niet of ik er zo blij mee ben, ben niet zo'n Raikkonen fan
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31146294
Ik zie de combo niet echt, Kimi - Ferrari.. The Ice Man in een vuurrode auto, en iedereen weet dat water en vuur niet samen gaan
Where facts are few, experts are many.
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:02:56 #141
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31147351
ach ook wel een voordeel.., montoya wordt dan de nieuwe nr1 binnen het team
AFC Ajax 4 ever
pi_31147602
Hoop eigelijk dat het niet waar is.. tenzij ferrari weer een snelle auto kan maken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 oktober 2005 @ 17:14:10 #143
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31149010
k vind Alonso&Ferrari een betere combinatie eigenlijk, op de een of andere manier staat dat beter.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31169219
Honda gaat nu ook groot inzetten en als puur fabrieksteam rijden. Ze kopen BAR uit en worden 100% eigenaar. De strijd tussen de Duitse en Japanse merken wordt heel boeiend.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_31169311
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:41 schreef rubbereend het volgende:
ja k weet niet of ik er zo blij mee ben, ben niet zo'n Raikkonen fan
Ik ben er ook niet blij mee, ben niet zo'n Ferrari fan.
How much wood would a woodchuck chuck, if a woodchuck could chuck wood?
pi_31169670
en by the way nog een ander sterk gerucht: Coca cola wil de F1 in en rumour has it dat Ecclestone ze aangeraden heeft om eens bij Frank Williams langs te gaan. Er is hem duidelijk veel aan gelegen om dit historische team aan de praat te houden. De deal met Cosworth kwam ook tot stand dankzij hem.
Anyway Williams is dus nog lang niet dood als dit waar is en dat is goed voor de competitie.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:44:33 #147
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_31169894
Honda misschien ook een 2de team.. ole

competitie vervalsing..

Bron : F1 racing..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:16:09 #148
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31176215
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:44 schreef TimoBasso het volgende:

competitie vervalsing..

daar zal dan ook wel minimaal 1 kansloze japanner gaan rijden
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31176357
quote:

competitie vervalsing..

is gewoon de slimste manier om dubbele aantal testdagen te krijgen.
Ze moeten wel gezien Ferrari al jaren een factor meer test dan alle andere teams.
Calm down, please!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:41:55 #150
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31176932
quote:

competitie vervalsing..

ach man, toen ferrari met sauber een 2e team had hoorde je ook niemand daarover klagen

maar ik zou het chicque vinden van honda als ze jos een 1 jarig contract aanbieden... jos heeft in het verleden wel veel gedaan, tot dat het project werd stopgezet.

daarbij bedoel ik dus niet dat jos nog wat van honda tegoed heeft.., ik bedoel alleen maar dat het wel netjes zou zijn van honda.
AFC Ajax 4 ever
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')