abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 september 2005 @ 22:31:21 #51
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30526209
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:25 schreef multatuli het volgende:

[..]

Walter, als je iets tegen Albers persoonlijk hebt, dan heeft de discussie natuurlijk geen zin, maar als dit topic over racen gaat wil ik er toch wel wat tegen in brengen.

Ja, Christiaan verloor vet van Webber in zijn F3000 seizoen, maar hij werd niet verpletterd. CA had nagenoeg geen ervaring op deze circuits en de toenmalige regels (geen training etc) maakten dat tot een grote handicap. Verder had hij (na zijn cart tijd) zo goed als nooit in een single-seater gezeten, terwijl Webber daar al een paar jaar professionele ervaring in had. Hij viel dus vaak uit; maar zijn rondetijden en kwalificaties waren echt zo slecht niet (in bijv. Barcelona en Monaca was hij sneller dan Webber). Het hielp ook niet echt dat Stoddart toen dweepte met Webber en de beperkte middelen dus die kant op gingen.

Kijk, een absoluut toptalent (niet te vergelijken met Albers, Doornbos of Webber) als Schumacher heeft ook wel eens een rotjaar. Je gaat volgens mij al lang mee, dus je herinnert je vast nog wel dat Schumi ooit slaag kreeg van Frentzen en vooral van het toenmalige mega-talent Karl Wendlinger (zo treurig dat hij die crash nooit te boven gekomen is) toen ze nog samen bij Mercedes in dezelfde auto reden. Een jaartje onderdoen voor een teamgenoot is dus niet ongewoon.

Qua 'drive' is het waar dat hij het laatste jaar bij DTM niet compleet gefocussed was op dat kampioenschap. Hij wilde nu eenmaal per se naar de F1 en dat bedoel ik ook met zijn drive. Na jaren DTM wilde hij absoluut de grote stap maken en offerde zijn DTM overwinning. Dat mag je best fout vinden, maar ambitie is ambitie. Schumacher deed overigens hetzelfde toen hij zijn kans bij Jordan kreeg.

Een getalenteerde en gedreven rijder vind ik Albers zeker. Als je zin hebt in de discussie voer ik hem graag, want als gezegd ben ik van niemand 'fan', maar wil ik wel graag de jongens van de mannen scheiden in de F1. Naast de vraag of je iemand aardig vindt of niet kun je ook een meer technische discussie over rijderskwaliteiten voeren en dat boeit me wel.
helemaal mee eens, ben geen fan van hem maar hier zit wel en grote kern van waarheid in
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30526451
Wat voor contract heeft Albers nou dan?

Op z'n officiële site staat niks, als het echt zeker was dat 'ie volgend jaar bij Midland rijdt dan hadden ze daar toch wel wat over geschreven? En de site van Jordan is down.

Vraag mij af hoe blij Albers moet zijn met dit zitje, het zal volgend jaar waarschijnlijk het zwakste team zijn, want beide Red Bull teams zullen wel min of meer gelijkwaardige auto's krijgen?
Maar goed, een beter alternatief had Albers toch niet.
pi_30526698
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:39 schreef Murray het volgende:
Wat voor contract heeft Albers nou dan?

Op z'n officiële site staat niks, als het echt zeker was dat 'ie volgend jaar bij Midland rijdt dan hadden ze daar toch wel wat over geschreven? En de site van Jordan is down.

Vraag mij af hoe blij Albers moet zijn met dit zitje, het zal volgend jaar waarschijnlijk het zwakste team zijn, want beide Red Bull teams zullen wel min of meer gelijkwaardige auto's krijgen?
Maar goed, een beter alternatief had Albers toch niet.
Volgens mij krijgt Minardi volgend seizoen het chassis dat het Red Bull sr. team nu gebruikt heb ik ergens gelezen. Het Red Bull sr. team zelf krijgt nat. een nw. chassis.
pi_30533775
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:25 schreef multatuli het volgende:

Ja, Christiaan verloor vet van Webber in zijn F3000 seizoen, maar hij werd niet verpletterd. CA had nagenoeg geen ervaring op deze circuits en de toenmalige regels (geen training etc) maakten dat tot een grote handicap. Verder had hij (na zijn cart tijd) zo goed als nooit in een single-seater gezeten, terwijl Webber daar al een paar jaar professionele ervaring in had. Hij viel dus vaak uit; maar zijn rondetijden en kwalificaties waren echt zo slecht niet (in bijv. Barcelona en Monaca was hij sneller dan Webber). Het hielp ook niet echt dat Stoddart toen dweepte met Webber en de beperkte middelen dus die kant op gingen.
Albers was ook Duits Formule 3 kampioen. Dus wat nou geen single-seater ervaring?
V10
pi_30540134
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:25 schreef multatuli het volgende:

[..]

Te lang om te quoten
Mooi relaas en duidelijk geschreven, ook over MS, Wendlinger en Frentzen in de sportscars.

Maar goed, ik ben geen grote fan van Albers en zijn rijkunsten compenseren zijn ijdele voorkomen totaal niet. Albers is natuurlijk al jaren ah proberen om in de F1 te komen en nu het hem gelukt is voelt ie zich het mannetje imo. Zijn reactie in Rotterdam, waarin in 5 keer moet zeggen dat zijn helm van 20000 euro in het publiek heeft gegooid, spreekt natuurlijk boekdelen. Het is allemaal te gemaakt en ik vind dat een F1 coureur zich daar niet mee bezig moet houden.
Doornbos staat gewoon echt te genieten van wat ie doet en dat mis ik bij Albers. Hij is teveel bezig zich op randzaken van F1 te richten en dat bedoel ik met de opmerking richting Lodewijk V; die wil Albers alleen hypen in F1 om zo weer werk voor zijn noodlijdende TCC-bedrijf te vergaren. Zelfs medewerkers van zijn bedrijfje versloegen Albers een paar jaar terug naar op de kartbaan; dat kun je je m.i. niet permitteren als je F1 coureur bent.

Doornbos daarentegen reed vorig jaar hele goede solide races in zijn F3000 seizoen als teamgenoot van Liuzzi en stond ineens in een Jordan als testcoureur. Die Jordan rit was zijn eerste contact met een F1 auto en daar raakte hij totaal niet van in paniek. Rustig aanpakken en steeds sneller gaan. Dat ie in vanaf zijn tweede race Albers outqualified (behalve in Turkije vanwege de problemen bij Doornbos) en ook in de race al regelmatig sneller is spreekt boekdelen, zeker gezien het feit dat Albers al het hele seizoen in de Minardi rijdt (goed, de nieuwe pas vanaf Imola but who's counting?). Jammer dat veel mensen die prestaties niet op waarde kunnen schatten, want blijkbaar wordt CA nog steeds als de snellere gezien. Ik ben het daar niet mee eens.

Albers is getalenteerd maar niet zo getalenteerd als Doornbos. Albers is gedreven maar die drive richt zich teveel op randzaken en ijdele vertoning in F1. Just my two cents...
Calmer than you are
pi_30541859
mee eens Walter_Sobchak
pi_30573223
quote:
De la Rosa teleurgesteld in V8

Rijden met een V8-motor valt niet mee voor Pedro de la Rosa. De testrijder van McLaren moet erg wennen aan de langzamere krachtbron. De Spanjaard testte er gisteren voor het eerst mee in Silverstone.


"Je hebt minder vermogen," vertelde hij. "Daarom is het fysiek minder zwaar. Je moet vooral niet te hard remmen, je kan dan niet meer goed accelereren. Je moet de snelheid in de bocht behouden en je rijstijl aanpassen."

De la Rosa vindt het jammer dat de F1 langzamer gaat worden. "We moeten als coureur twee dingen accepteren. Ten eerste dat het erg langzaam is. Ten tweede moeten we anders rijden. Dat tweede is makkelijk te accepteren, maar het eerste niet."
Bron
pi_30573262
Het begin van het einde
pi_30573459
Hoeveel seconde scheelt het per rondje?
pi_30573482
Komt heus wel goed hoor, tijd van Panis was al bijna hetzelfde als de Jordan.
pi_30573525
zal wel mee vallen, die dingen rijden nog maar net. komt wel meer snelheid in. snelheid maakt me niet zo uit. zolang het maar de moeite is om naar te kijken.
V10
pi_30573539
Fernando Alonso Renault 1:17.104
Alexander Wurz McLaren 1:17.109
Ricardo Zonta Toyota 1:18.138
Heikki Kovalainen Renault 1:18.714
Vitantonio Liuzzi Red Bull 1:19.401
Christian Klien Red Bull 1:19.906
Anthony Davidson Jordan 1:21.011
V8 - Olivier Panis Toyota 1:21.610
V8 - Pedro de la Rosa McLaren 1:24.477

Testen te Silverstone
pi_30575077
Die Zonta moet snel een kans krijgen om te racen, hij is razend snel...
pi_30576276
laat hem maar lekker 3e coureur blijven gaat hem beter af dan racen.
pi_30576534
Zonta is een goede coureur. hij moet alleen eens een fatsoenlijke kans krijgen om wat neer te zetten.
V10
pi_30577298
HP to end sponsorship of F1 racing team

Woensdag 14 september 2005, 13:30 - Less than a week after Hewlett-Packard Co. (HP) announced plans to lay off 5,900 workers in Europe, the company has decided to end its sponsorship of the BMW Williams Formula One car racing team.

http://www.webwereld.nl/articles/37277

Gaat lekker bij Williams.
pi_30577346
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:38 schreef Murray het volgende:
HP to end sponsorship of F1 racing team

Woensdag 14 september 2005, 13:30 - Less than a week after Hewlett-Packard Co. (HP) announced plans to lay off 5,900 workers in Europe, the company has decided to end its sponsorship of the BMW Williams Formula One car racing team.

http://www.webwereld.nl/articles/37277

Gaat lekker bij Williams.
Nog een aanvulling hierop:
quote:
Door het vertrek van motorleverancier BMW, die met de opkoop van Sauber een eigen team start, moest er ook op het gebied van de krachtbronnen een nieuwe partner gevonden worden. Niet veel later kwam daarom ook de bekendmaking van Cosworth, die de rol over zal nemen. Vervolgens kwam het bericht dat bandenleverancier Michelin besloot Williams te dumpen, zodat men klant moest worden bij de Japanse concurrent van Bridgestone. Tot slot is het team ook nog nauw betrokken bij Button-Gate, waarmee de veranderingen voor aankomend seizoen steeds hoger oplopen. De geruchten gaan dat HP dankzij deze ontwikkelingen heeft besloten de sponsoring stop te willen zetten.
Bron
pi_30577407
ander gerucht is:
quote:
Het Williams-team verliest niet enkel de steun van de Duitse autofabrikant BMW. Ook een andere belangrijke (financiële) steunpilaar verlaat de mannen uit Grove. Computergigant HP heeft vandaag bekendgemaakt na dit jaar een punt te zetten achter de samenwerking met de renstal.

HP (eerst onder de naam Compaq) was sinds 2000 een belangrijke geldschieters én IT-partner van het team. Overigens zijn niet de tegenvallende prestaties de reden van het vertrek. ,,We hebben onze doelen bereikt en het is voor HP een logisch moment om de samenwerking te beëindigen, aldus Cathy Lyons, de grote baas van de Amerikaanse firma.. ,,We wensen Williams alle succes toe komend jaar.
bron is www.formule1.info
V10
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 september 2005 @ 18:47:51 #69
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30578945
Frank Williams zal wel iets minder goed slapen 's nachts nu
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30579258
Trust moet even hoofdsponsor van williams worden met CA en RD als rijders
pi_30579935
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:58 schreef M.Melandri het volgende:
Trust moet even hoofdsponsor van williams worden met CA en RD als rijders
daar dacht ik ook. denk alleen niet dat ze helmaal aan het budget kunnen komen wat HP had voor sponsoring...
V10
pi_30586316
quote:
FIA gaat uit van twaalf teams in ’nieuwe’ F1

Kostenbesparing, kostenbesparing en nog eens kostenbesparing. Dat is zo ongeveer het enige waar de FIA onder leiding van Max Mosley aan kan denken. En aan die toch zeer uiteenlopende criteria voldoen de door de teams voorgestelde reglementen voor 2008 niet, zo laat de autosportfederatie weten.

De FIA en de teams spraken voorafgaand aan de Grand Prix van Italië in Milaan over de nieuwe reglementen en leken dichtbij een regelboek voor ná 2007 te zijn. Inmiddels heeft de autosportfederatie echter laten weten dat de voorstellen van de teams toch niet ver genoeg gaan. De federatie kan zich wat speelruimte permitteren, want de FIA is er zeker van dat er in 2008 twaalf teams meedoen. Mogelijk moet er zelfs ’gevochten’ worden om het beschikbare aantal van twaalf plaatsen.

In een statement laat de FIA weten dat de voorstellen van de teams geen rekening houden met het reduceren van de kosten. ,,Maandag heeft de FIA een antwoord ontvangen van de in Milaan aanwezige teams. Hoewel de gesprekken constructief waren, staat er in het document eigenlijk niets nieuws. Over kostenbesparingen wordt niet gerept. Er zijn enkele nieuwe teams die in 2008 mee willen gaan doen aan het kampioenschap. Onder de voorwaarde dat de sport goedkoper wordt, de huidige teams zijn het daar volledig mee eens."

Dit zou echter niet terug te vinden zijn in het document dat zij maandag bij de FIA hebben aangeboden. ,,Daarom is de FIA nu de voor 2008 ingeleverde regels na aan het pluizen, vooral met het oog op de financiën en technologie." Naar verluidt zou de FIA door drie teams benaderd zijn die hun plannen voor deelname in 2008 bekend hebben gemaakt, zolang de sport maar goedkoper wordt.

Ferrari, Jordan/Midland en Red Bull hebben het nieuwe Concorde-verdrag inmiddels ondertekend, terwijl het slechts een kwestie van tijd lijkt voordat het Red Bull Junior-team haar handtekening zet. Met de drie nieuwe teams zou de F1 verzekerd zijn van de deelname van zeven renstallen in 2008. Bovendien doen er geruchten de ronde dat twee partijen ’van de andere kant’ binnenkort zouden kiezen voor de kant van de FIA. Dit zou betekenen dat er dan nog maar drie vrije plekken zijn voor 2008.

Mede door deze getoonde interesse is de FIA ervan overtuigd dat de F1 ook nog 2007 een sterke klasse blijft, waardoor het spel met de dwarsliggende teams hard gespeeld kan worden. ,,De FIA heeft er alle vertrouwen in dat het binnenkort de regels voor 2008 kan publiceren die garant staan voor realistische budgetten, close racing en interessante, relevante technologie. Het resultaat is een Formule 1-kampioenschap met twaalf teams, 24 coureurs en een grotere interesse van het publiek. Grote fabrikanten kunnen uiteraard gewoon meedoen en we verwachten dat er minstens drie van de partij zullen zijn. Dat is ook de plicht van de FIA, om de sport te ’mixen’. Als de overige teams toch een eigen, duurder kampioenschap willen opzetten dan zullen we hun daarin desondanks steunen, alleen is het niet de weg waar wij voor kiezen."
Bron
quote:
Jean Alesi mogelijk terug in de Formule 1

De 41-jarige Jean Alesi keert mogelijk terug in de sport waar hij zo van houdt, de Formule 1. Dat schrijft Auto Motor und Sport.

Maar niet als coureur. Het Duitse blad meldt dat de Fransman teambaas wordt, bij het B-team van McLaren-Mercedes. Althans, als het team er komt. Want op het moment is het nog geenszins zeker dat naast Red Bull, ook de ‘zilveren’ met een zogenaamd juniorteam ten tonele verschijnen. (Wel zijn de speculaties over de mogelijke rijders al in volle gang. Mercedes-protegees Lewis Hamilton en Gary Paffett worden gezien als de voornaamste kanshebbers.)

De Japanse investeringsmaatschappij ‘Direxiv’, heden ten dage al actief als sponsor in de GP2-klasse, is nog in onderhandeling met Ron Dennis en de zijnen. De Japanners zouden de tweede McLaren-equipe (vanaf 2007) voor vijf jaar willen bekostigen, maar eisen dan wel dat Alesi de dagelijkse leiding op zich neemt. De Fransman, met Japanse vrouw, is populair in het land van de rijzende zon.

En die interesse lijkt wederzijds. Volgens het magazine voelt Alesi zich niet op zijn gemak in de DTM – waar hij nog tot het einde van 2006 onder contract staat bij Mercedes – en denkt hij er serieus over om zijn helm aan de wilgen te hangen. De voormalig F1-coureur zou de autosport echter niet helemaal willen verlaten en positief tegenover een managementfunctie staan.
Bron
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 september 2005 @ 22:18:05 #73
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30586506
juniorteams
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30600117
quote:
Debuut Rosberg in Japan?

Nico Rosberg zou dit jaar wel eens zijn debuut in de F1 kunnen maken. Op dit moment gaat hij aan de leiding in het GP2-kampioenschap en Williams zou hem, na goede testresultaten, een kans willen geven zich te bewijzen.

Na eerst een crash in Monza tijdens een test en daarna een verkeersongeluk, is het seizoen vrijwel zeker voorbij voor Nick Heidfeld. In Monza en Spa verving Antonio Pizzonia hem en naar alle waarschijnlijkheid mag hij ook nog racen in zijn eigen land Brazilië. Maar wie daarna de teamgenoot wordt van Mark Webber, is nog niet helemaal duidelijk.

Williams wil nog niets kwijt over de geruchten. "Het is niet duidelijk hoe het precies met Nick gaat," vertelde een woordvoerder aan ITV. "Ik denk dat het nog niet nodig is om te speculeren wie er gaat rijden in Japan en China, aangezien we nog niet eens een coureur hebben vastgesteld voor de volgende race in Brazilië."
Bron
pi_30600177
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:52 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Bron
lekker speculatief. geloof er niet veel van. Pizzonia is niet voor niets 3e rijder en doet het helemaal niet zo slecht.
V10
pi_30600355
Waarom houden ze maximaal vast aan 12 teams (24 rijders) Vroeger stonden er toch ook 26 auto's op de grid.
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:55 schreef M5 het volgende:
lekker speculatief. geloof er niet veel van. Pizzonia is niet voor niets 3e rijder en doet het helemaal niet zo slecht.
Na afgelopen zondag kan daar een goeie discussie over gevoerd worden
Where facts are few, experts are many.
pi_30600480
quote:
Op donderdag 15 september 2005 13:02 schreef Atreidez het volgende:
Waarom houden ze maximaal vast aan 12 teams (24 rijders) Vroeger stonden er toch ook 26 auto's op de grid.
[..]

Na afgelopen zondag kan daar een goeie discussie over gevoerd worden
dat vind ik zo zielig, iemand maakt en fout en direct staat ie ter discussie. fouten gebeuren.
V10
  donderdag 15 september 2005 @ 16:24:50 #78
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_30605520
Niet echt een formule 1 nieuwtje, maar het betreft hier wel de ex-toyota testcoureur Ryan Briscoe. Ik weet niet of het al ergens staat op fok en de meesten zullen het al gezien hebben bij RTL Autosport, maar nog een keer omdat hij zo indrukwekkend is:

De crash van Ryan Briscoe op Chicagoland vorige week:









pff wat gaat dat hard!

Ohjah... hij kwam er vanaf met een gebroken sleutelbeen en gekneusde long
pi_30606194
Jezus..wat een dreun. Hij ging er vorig jaar toch ook akelig hard af in Eau Rouge?
Calmer than you are
  donderdag 15 september 2005 @ 16:50:31 #80
19840 Libris
Live from Singapore
pi_30606301
en de andere coureur?
pi_30606646
Blijkbaar ook niets mee aan het handje....

...hier in ieder geval een film van de race.

Let wel...zo'n 300 Mb. Zal kijken of ik ergens een linkje vind van enkel de crash..
Calmer than you are
  donderdag 15 september 2005 @ 17:20:34 #82
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_30607380
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jezus..wat een dreun. Hij ging er vorig jaar toch ook akelig hard af in Eau Rouge?
Als ik het me goed herinner dook hij toen voor de Eau Rouge rechts de muur in en stuiterde toen verder door de Eau Rouge.

thx voor de link
pi_30609058
dat was echt een gruwelijke crash van briscoe
pi_30610014
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Niet echt een formule 1 nieuwtje, maar het betreft hier wel de ex-toyota testcoureur Ryan Briscoe. Ik weet niet of het al ergens staat op fok en de meesten zullen het al gezien hebben bij RTL Autosport, maar nog een keer omdat hij zo indrukwekkend is:

De crash van Ryan Briscoe op Chicagoland vorige week:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

pff wat gaat dat hard!

Ohjah... hij kwam er vanaf met een gebroken sleutelbeen en gekneusde long
en bij de F1 zeuren ze dat de auto's te hard gaan en maar een 2.4l v8 moeten krijgen
V10
pi_30626812
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Mooi relaas en duidelijk geschreven, ook over MS, Wendlinger en Frentzen in de sportscars.

Maar goed, ik ben geen grote fan van Albers en zijn rijkunsten compenseren zijn ijdele voorkomen totaal niet. Albers is natuurlijk al jaren ah proberen om in de F1 te komen en nu het hem gelukt is voelt ie zich het mannetje imo. Zijn reactie in Rotterdam, waarin in 5 keer moet zeggen dat zijn helm van 20000 euro in het publiek heeft gegooid, spreekt natuurlijk boekdelen. Het is allemaal te gemaakt en ik vind dat een F1 coureur zich daar niet mee bezig moet houden.
Doornbos staat gewoon echt te genieten van wat ie doet en dat mis ik bij Albers. Hij is teveel bezig zich op randzaken van F1 te richten en dat bedoel ik met de opmerking richting Lodewijk V; die wil Albers alleen hypen in F1 om zo weer werk voor zijn noodlijdende TCC-bedrijf te vergaren. Zelfs medewerkers van zijn bedrijfje versloegen Albers een paar jaar terug naar op de kartbaan; dat kun je je m.i. niet permitteren als je F1 coureur bent.

Doornbos daarentegen reed vorig jaar hele goede solide races in zijn F3000 seizoen als teamgenoot van Liuzzi en stond ineens in een Jordan als testcoureur. Die Jordan rit was zijn eerste contact met een F1 auto en daar raakte hij totaal niet van in paniek. Rustig aanpakken en steeds sneller gaan. Dat ie in vanaf zijn tweede race Albers outqualified (behalve in Turkije vanwege de problemen bij Doornbos) en ook in de race al regelmatig sneller is spreekt boekdelen, zeker gezien het feit dat Albers al het hele seizoen in de Minardi rijdt (goed, de nieuwe pas vanaf Imola but who's counting?). Jammer dat veel mensen die prestaties niet op waarde kunnen schatten, want blijkbaar wordt CA nog steeds als de snellere gezien. Ik ben het daar niet mee eens.

Albers is getalenteerd maar niet zo getalenteerd als Doornbos. Albers is gedreven maar die drive richt zich teveel op randzaken en ijdele vertoning in F1. Just my two cents...
Ik ben het helemaal met je eens. Als ik doornbos zie praten over een race straalt het race genot er gewoon van af. Daarnaast zie vind ik dat Doornbos nu al technisch beter is dan Albers. Dus wordt tijd voor em om bij een grote team te gana racen!
pi_30629223
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Blijkbaar ook niets mee aan het handje....

...hier in ieder geval een film van de race.

Let wel...zo'n 300 Mb. Zal kijken of ik ergens een linkje vind van enkel de crash..
Hiero:
http://www.stuntcook.com/index.php?p=f&i=10559
pi_30631365
quote:
Heidfeld naar BMW

Nick Heidfeld rijdt vanaf volgend seizoen voor BMW. De Duitser tekende een driejarig contract. Het slecht bewaarde geheim is nu officieel, waarmee de eerste plaats bij het nieuwe BMW-team vergeven is.

De van een ongeluk herstellende Heidfeld is tevreden met zijn contract. "Ik verheug me er erg op," vertelde hij. "Dit is eigenlijk een grote droom die uitkomt. Ik heb van 2001 tot 2003 voor Sauber gereden en dit jaar heb ik met BMW mogen samenwerken. Natuurlijk hoeven we geen wonderen te verwachten in 2006, maar ik verwacht wel dat het team later succesvol gaat zijn."

De directeur van BMW Motorsport, Mario Theissen, is ook te spreken over de deal. "Voor ons breekt een nieuwe tijd in de F1 aan. We zijn heel blij dat Nick bij ons komt rijden. Hij kent Hinwil (waar de Sauber-fabriek staat) en München (thuisbasis van BMW) al en ook de mensen die er werken zijn niet vreemd voor hem."

BMW neemt vanaf januari Sauber over.
Bron

Er gaan ook geruchten dat Allianz als sponsor gaat vertrekken bij Williams.
quote:
Negen constructeurstitels en zeven rijderstitels prijken er na meer dan vijfhonderd Grand Prix’ op de palmares van de Williams-renstal. Maar de wolken boven het team zijn nog nooit zo donker geweest als vandaag de dag. Niet alleen vertrekt BMW als motorleverancier en verliest het team Hewlett Packard als grote sponsor, ook van het Duitse Allianz lijkt het aanblijven lang niet zeker. Al enige tijd gaan er hardnekkige geruchten dat de sponsor volgend seizoen op de BMW-bolide te zien zal zijn.
Bron

[ Bericht 25% gewijzigd door ElmarO op 16-09-2005 12:14:43 ]
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:49:01 #88
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_30639376
Niet echt een verassing dat Allianz als Duitse sponsor graag meegaat naar BMW, maar voor Williams ziet het sponsorplaatje er niet zo gaaf uit voor volgend jaar.
HP weg, Allianz mogelijk weg... misschien dat Budweiser titelsponsor wil worden
pi_30639515
ik denk dat met williams hetzelfde gaat gebeuren als met jordan gebeurt is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 16 september 2005 @ 16:55:09 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30639596
Frank Williams moet zich nu toch een beetje zorgen beginnen maken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30641169
Williams komt er wel. Cosworth is geen slecht bedrijf en het team heeft genoeg naamsbekendheid om wat grote sponsors aan te trekken.
V10
pi_30641572
Ik denk dat Williams volgend jaar gaat verrassen. Verwacht zelfs dat Williams ook verrast is dat seizoen, je wilt niet weten hoeveel voorsprong ze hebben met die Cosworth V8!! Als de aero goed is kunnen ze weer in de top 3 meedraaien. (mijn verwachting)
pi_30642331
ja volgend seizoen kan nog wel goed gaan maar daarna.
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:19:53 #94
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_30669920
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:07 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Bron

Er gaan ook geruchten dat Allianz als sponsor gaat vertrekken bij Williams.
[..]

Bron
Hey ElmarO, had je mijn mailtje nog gekregen ?
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_30670033
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:19 schreef jozef444 het volgende:

[..]

Hey ElmarO, had je mijn mailtje nog gekregen ?
Heb ik inderdaad nog gekregen, maar ik denk niet dat ik er de tijd voor heb in verband met school. Was al van plan om je er over terug te mailen.
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:26:34 #96
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_30670065
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:25 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Heb ik inderdaad nog gekregen, maar ik denk niet dat ik er de tijd voor heb in verband met school. Was al van plan om je er over terug te mailen.
is goed, als je t ooit eens wil uitproberen dan heb je men mailadres jammer dat je nu waarschijnlijk te weinig tijd hebt maar school gaat wel voor
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_30670149
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:26 schreef jozef444 het volgende:

[..]

is goed, als je t ooit eens wil uitproberen dan heb je men mailadres jammer dat je nu waarschijnlijk te weinig tijd hebt maar school gaat wel voor
Is goed. Is inderdaad wel jammer, want het leek me wel leuk om te doen.
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:34:56 #98
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_30670253
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:30 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Is goed. Is inderdaad wel jammer, want het leek me wel leuk om te doen.
heb je even bij msn gezet voor we dit topic fijn gaan verbaggeren
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:44:30 #99
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_30679168
CA is nog lang niet zeker over een kontrakt bij Midland; Anthony Davidson lijkt zeker van een stoeltje. De rest staat nog open.

Wat RedBull met (voorheen) Minardi gaat doen, is ook niet duidelijk. Bernie Ecclestone stuurt aan op twee Amerikaanse rijders. Het schijnt dat 'm dat wel majorbucks mag kosten... ( ).
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_30682368
klien misschien naar bmw? http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=11672_0_2_0_C
kan liuzzi naar red bull team en red bull light met 2 amerikaanse rijders.
wie gaat er bij bar naast barrichello rijden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')