abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30606646
Blijkbaar ook niets mee aan het handje....

...hier in ieder geval een film van de race.

Let wel...zo'n 300 Mb. Zal kijken of ik ergens een linkje vind van enkel de crash..
Calmer than you are
  donderdag 15 september 2005 @ 17:20:34 #82
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_30607380
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jezus..wat een dreun. Hij ging er vorig jaar toch ook akelig hard af in Eau Rouge?
Als ik het me goed herinner dook hij toen voor de Eau Rouge rechts de muur in en stuiterde toen verder door de Eau Rouge.

thx voor de link
pi_30609058
dat was echt een gruwelijke crash van briscoe
pi_30610014
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Niet echt een formule 1 nieuwtje, maar het betreft hier wel de ex-toyota testcoureur Ryan Briscoe. Ik weet niet of het al ergens staat op fok en de meesten zullen het al gezien hebben bij RTL Autosport, maar nog een keer omdat hij zo indrukwekkend is:

De crash van Ryan Briscoe op Chicagoland vorige week:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

pff wat gaat dat hard!

Ohjah... hij kwam er vanaf met een gebroken sleutelbeen en gekneusde long
en bij de F1 zeuren ze dat de auto's te hard gaan en maar een 2.4l v8 moeten krijgen
V10
pi_30626812
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Mooi relaas en duidelijk geschreven, ook over MS, Wendlinger en Frentzen in de sportscars.

Maar goed, ik ben geen grote fan van Albers en zijn rijkunsten compenseren zijn ijdele voorkomen totaal niet. Albers is natuurlijk al jaren ah proberen om in de F1 te komen en nu het hem gelukt is voelt ie zich het mannetje imo. Zijn reactie in Rotterdam, waarin in 5 keer moet zeggen dat zijn helm van 20000 euro in het publiek heeft gegooid, spreekt natuurlijk boekdelen. Het is allemaal te gemaakt en ik vind dat een F1 coureur zich daar niet mee bezig moet houden.
Doornbos staat gewoon echt te genieten van wat ie doet en dat mis ik bij Albers. Hij is teveel bezig zich op randzaken van F1 te richten en dat bedoel ik met de opmerking richting Lodewijk V; die wil Albers alleen hypen in F1 om zo weer werk voor zijn noodlijdende TCC-bedrijf te vergaren. Zelfs medewerkers van zijn bedrijfje versloegen Albers een paar jaar terug naar op de kartbaan; dat kun je je m.i. niet permitteren als je F1 coureur bent.

Doornbos daarentegen reed vorig jaar hele goede solide races in zijn F3000 seizoen als teamgenoot van Liuzzi en stond ineens in een Jordan als testcoureur. Die Jordan rit was zijn eerste contact met een F1 auto en daar raakte hij totaal niet van in paniek. Rustig aanpakken en steeds sneller gaan. Dat ie in vanaf zijn tweede race Albers outqualified (behalve in Turkije vanwege de problemen bij Doornbos) en ook in de race al regelmatig sneller is spreekt boekdelen, zeker gezien het feit dat Albers al het hele seizoen in de Minardi rijdt (goed, de nieuwe pas vanaf Imola but who's counting?). Jammer dat veel mensen die prestaties niet op waarde kunnen schatten, want blijkbaar wordt CA nog steeds als de snellere gezien. Ik ben het daar niet mee eens.

Albers is getalenteerd maar niet zo getalenteerd als Doornbos. Albers is gedreven maar die drive richt zich teveel op randzaken en ijdele vertoning in F1. Just my two cents...
Ik ben het helemaal met je eens. Als ik doornbos zie praten over een race straalt het race genot er gewoon van af. Daarnaast zie vind ik dat Doornbos nu al technisch beter is dan Albers. Dus wordt tijd voor em om bij een grote team te gana racen!
pi_30629223
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Blijkbaar ook niets mee aan het handje....

...hier in ieder geval een film van de race.

Let wel...zo'n 300 Mb. Zal kijken of ik ergens een linkje vind van enkel de crash..
Hiero:
http://www.stuntcook.com/index.php?p=f&i=10559
pi_30631365
quote:
Heidfeld naar BMW

Nick Heidfeld rijdt vanaf volgend seizoen voor BMW. De Duitser tekende een driejarig contract. Het slecht bewaarde geheim is nu officieel, waarmee de eerste plaats bij het nieuwe BMW-team vergeven is.

De van een ongeluk herstellende Heidfeld is tevreden met zijn contract. "Ik verheug me er erg op," vertelde hij. "Dit is eigenlijk een grote droom die uitkomt. Ik heb van 2001 tot 2003 voor Sauber gereden en dit jaar heb ik met BMW mogen samenwerken. Natuurlijk hoeven we geen wonderen te verwachten in 2006, maar ik verwacht wel dat het team later succesvol gaat zijn."

De directeur van BMW Motorsport, Mario Theissen, is ook te spreken over de deal. "Voor ons breekt een nieuwe tijd in de F1 aan. We zijn heel blij dat Nick bij ons komt rijden. Hij kent Hinwil (waar de Sauber-fabriek staat) en München (thuisbasis van BMW) al en ook de mensen die er werken zijn niet vreemd voor hem."

BMW neemt vanaf januari Sauber over.
Bron

Er gaan ook geruchten dat Allianz als sponsor gaat vertrekken bij Williams.
quote:
Negen constructeurstitels en zeven rijderstitels prijken er na meer dan vijfhonderd Grand Prix’ op de palmares van de Williams-renstal. Maar de wolken boven het team zijn nog nooit zo donker geweest als vandaag de dag. Niet alleen vertrekt BMW als motorleverancier en verliest het team Hewlett Packard als grote sponsor, ook van het Duitse Allianz lijkt het aanblijven lang niet zeker. Al enige tijd gaan er hardnekkige geruchten dat de sponsor volgend seizoen op de BMW-bolide te zien zal zijn.
Bron

[ Bericht 25% gewijzigd door ElmarO op 16-09-2005 12:14:43 ]
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:49:01 #88
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_30639376
Niet echt een verassing dat Allianz als Duitse sponsor graag meegaat naar BMW, maar voor Williams ziet het sponsorplaatje er niet zo gaaf uit voor volgend jaar.
HP weg, Allianz mogelijk weg... misschien dat Budweiser titelsponsor wil worden
pi_30639515
ik denk dat met williams hetzelfde gaat gebeuren als met jordan gebeurt is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 16 september 2005 @ 16:55:09 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30639596
Frank Williams moet zich nu toch een beetje zorgen beginnen maken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30641169
Williams komt er wel. Cosworth is geen slecht bedrijf en het team heeft genoeg naamsbekendheid om wat grote sponsors aan te trekken.
V10
pi_30641572
Ik denk dat Williams volgend jaar gaat verrassen. Verwacht zelfs dat Williams ook verrast is dat seizoen, je wilt niet weten hoeveel voorsprong ze hebben met die Cosworth V8!! Als de aero goed is kunnen ze weer in de top 3 meedraaien. (mijn verwachting)
pi_30642331
ja volgend seizoen kan nog wel goed gaan maar daarna.
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:19:53 #94
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_30669920
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:07 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Bron

Er gaan ook geruchten dat Allianz als sponsor gaat vertrekken bij Williams.
[..]

Bron
Hey ElmarO, had je mijn mailtje nog gekregen ?
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_30670033
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:19 schreef jozef444 het volgende:

[..]

Hey ElmarO, had je mijn mailtje nog gekregen ?
Heb ik inderdaad nog gekregen, maar ik denk niet dat ik er de tijd voor heb in verband met school. Was al van plan om je er over terug te mailen.
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:26:34 #96
43311 jozef444
pi_30670065
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:25 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Heb ik inderdaad nog gekregen, maar ik denk niet dat ik er de tijd voor heb in verband met school. Was al van plan om je er over terug te mailen.
is goed, als je t ooit eens wil uitproberen dan heb je men mailadres jammer dat je nu waarschijnlijk te weinig tijd hebt maar school gaat wel voor
pi_30670149
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:26 schreef jozef444 het volgende:

[..]

is goed, als je t ooit eens wil uitproberen dan heb je men mailadres jammer dat je nu waarschijnlijk te weinig tijd hebt maar school gaat wel voor
Is goed. Is inderdaad wel jammer, want het leek me wel leuk om te doen.
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:34:56 #98
43311 jozef444
pi_30670253
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:30 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Is goed. Is inderdaad wel jammer, want het leek me wel leuk om te doen.
heb je even bij msn gezet voor we dit topic fijn gaan verbaggeren
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:44:30 #99
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_30679168
CA is nog lang niet zeker over een kontrakt bij Midland; Anthony Davidson lijkt zeker van een stoeltje. De rest staat nog open.

Wat RedBull met (voorheen) Minardi gaat doen, is ook niet duidelijk. Bernie Ecclestone stuurt aan op twee Amerikaanse rijders. Het schijnt dat 'm dat wel majorbucks mag kosten... ( ).
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_30682368
klien misschien naar bmw? http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=11672_0_2_0_C
kan liuzzi naar red bull team en red bull light met 2 amerikaanse rijders.
wie gaat er bij bar naast barrichello rijden?
  zondag 18 september 2005 @ 00:47:32 #101
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_30684180
Heidfeld gaat voor zeker naar BMW.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_30690448
Laatste alinea's van CA's column over België:
quote:
Nu is er de kans dat ze weer een nieuwe wagen kunnen maken. Dat geeft die jongens een extra boost, een kick. Ze wachten vol spanning af wat er gaat gebeuren. Ik zal de ontwikkelingen dan ook met veel interesse volgen. Je hebt toch een heel nauwe band gekregen met die jongens en ik ben heel benieuwd wat er allemaal gaat veranderen. Eén ding is zeker: dit kan alleen maar positief zijn.

Wat dat betreft stonden de afgelopen dagen echt in het teken van de vernieuwing. Vorige week vrijdag heb ik namelijk mijn skincare-lijn gepresenteerd. Een lijn met beautyproducten maar dan speciaal voor mannen. Ik ben er heel erg trots op. Met name omdat het er heel stoer uit ziet. Voor de verpakkingen hebben we mijn logo en mijn helmdesign gebruikt. Dus trust me. Je staat niet voor joker als je het in de winkel gaat kopen of thuis op je toilettafel hebt staan.

Wat dat betreft rust er misschien nog een klein taboe op om als man dingen te gebruiken als anti-aging cream. Maar je ziet het steeds vaker. En het helpt écht. Ik kreeg vaak van die rode plekken van het scheren en nu hebben we daar een crème voor. En zeker als je veel sport zoals ik, weet je dat je er vaak niet schoner op wordt. Na een raceweekend is mijn gezicht helemaal zwart. Ik schaam me er niet voor om te zeggen dat ik wel eens stiekem scrubcrème van Liselore heb gebruikt. Maar nu hoeft dat gelukkig niet meer. Nu heb ik mijn eigen spul.

Christijan Albers
mijn God, wat een miet.

bron: http://www.formule1.info/pagina_nieuws.php?id=7361
Calm down, please!
pi_30690858
Haha, nou hij komt er in iedergeval voor uit
pi_30690920
quote:
Op zondag 18 september 2005 00:00 schreef M.Melandri het volgende:
klien misschien naar bmw? http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=11672_0_2_0_C
kan liuzzi naar red bull team en red bull light met 2 amerikaanse rijders.
wie gaat er bij bar naast barrichello rijden?
Waarschijnlijk blijft Button gewoon bij BAR. Het contract dat hij bij Williams heeft moet dan wel afgekocht worden, maar Williams kan het geld hard gebruiken nu er een aantal sponsors weg lopen...
pi_30691894
Dat iemand t geld goed kan gebruiken is 1, maar of de ander t wil betalen is 2 natuurlijk. En voorlopig vragen ze 40 miljoen geloof ik, dus ik twijfel of BAR dat wel wil gaan neertellen.. Volgens mij zien we button gewoon in die Williams volgend jaar, naast Webber 2 topcoureurs in dinkytoys..
Where facts are few, experts are many.
pi_30692337
quote:
Op zondag 18 september 2005 12:35 schreef Atreidez het volgende:
Dat iemand t geld goed kan gebruiken is 1, maar of de ander t wil betalen is 2 natuurlijk. En voorlopig vragen ze 40 miljoen geloof ik, dus ik twijfel of BAR dat wel wil gaan neertellen.. Volgens mij zien we button gewoon in die Williams volgend jaar, naast Webber 2 topcoureurs in dinkytoys..
BAR wilt Button graag houden, Button wilt graag blijven en Williams kan wel wat centen gebruiken. Dus ik denk dat ze er wel uitkomen...
pi_30729844
En ze schijnen eruit te zijn.
quote:
Button-Gate is voorbij: Button blijft bij B·A·R!

Jenson Button zal aankomend seizoen voor een bedrag van tien miljoen Engelse ponden bij het team van B·A·R rijden. Vrijdag zou het contract zijn getekend, waardoor de Engelsman geen verplichtingen meer heeft voor het team van Williams. Zowel Williams als B·A·R weigeren nog ieder commentaar te geven, maar men verwacht woensdag een officiële bekendmaking.

De teambaas van het team van Williams, Frank Williams, heeft herhaaldelijk in het openbaar gezegd dat er niet valt te onderhandelen over het contract dat is gesloten tussen de Britse coureur en het Engelse team. De afgelopen maanden leek hij echter een stuk milder te worden en kwam ‘Jens’ zelfs met de mededeling dat de gesprekken wonderbaarlijk goed verlopen. In deze maanden zijn er vele gesprekken geweest tussen Williams, Chris Chapple als Chief Executive en het management van Jensn Button, gesteund door het team van B·A·R.

Volgens de verhalen zal Button het team van Williams moeten betalen voor het feit dat hij om aankomend seizoen niet voor het team zal rijden. Het ziet er echter naar uit dat het team van B·A·R hier ook een deel aan mee betaald. Button is de afgelopen 12 maanden namelijk het gesprek van de dag geweest vanwege Button-Gate, zoals het getouwtrek tussen de twee Engelse teams werd genoemd. Het was in oktober vorig jaar dat Button met de verrassende mededeling kwam dat hij naar Williams over zou stappen. Dit werd echter teruggedraaid door het Contracts Recognition Board, onderdeel van de overkoepelende organisatie FIA.

Williams had daarna een contractuele optie op de Britse coureur, waarin stond dat hij in 2006 alsnog voor het team zou rijden. Deze optie eiste echter wel dat de teamgenoot van Takuma Sato op 21 augustus niet meer dan 75 procent van de punten vergeleken met de leider in het kampioenschap had. Hier slaagde hij niet in, waardoor hij contractueel gezien verplicht was om in 2006 voor Williams te rijden. Button bedacht zich echter en wilde bij zijn huidige werkgever blijven nadat motorleverancier Honda een groter aandeel in het team kocht.
Bron

Edit

Extra Bron

[ Bericht 2% gewijzigd door ElmarO op 19-09-2005 17:04:52 ]
pi_30734240
Het blijft uitermate vreemd allemaal. Heeft die jongen geen manager?
pi_30738952
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:02 schreef MrX1982 het volgende:
Het blijft uitermate vreemd allemaal. Heeft die jongen geen manager?
vreemd?

is heel simpel

2004:

Button wil naar Williams maar mag niet omdat hij een geldig contract heeft met BAR, Button tekend contract voor 2006 bij Williams.

2005:

Situatie veranderd bij Williams, Button wil bij BAR blijven wat is overgenomen door Honda, contract van Button met Williams wordt afgekocht.

niets vreemds aan, maar 't lijkt zo omdat hij eerst wel wil, en daarna niet meer. Komt alleen omdat WIilliams een paar sterke partners verloren heeft, en BAR sterker geworden is in samenwerking met Honda.
V10
  woensdag 21 september 2005 @ 14:19:59 #110
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_30790789
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:36 schreef ElmarO het volgende:
En ze schijnen eruit te zijn.
[..]

Bron

Edit

Extra Bron
En nu is het helemaal officieel. http://sport.fok.nl/f1/nieuws/18109
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_30791077
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

En nu is het helemaal officieel. http://sport.fok.nl/f1/nieuws/18109
Nou das dan weer een soap minder..
pi_30973097
quote:
Red Bull vraagt Michelins voor Minardi

Minardi dat volgend seizoen door het leven gaat als Red Bull Light zal in datzelfde seizoen op Michelin-banden gaan rijden, als de aanvraag van Red Bull wordt toegezegd.

Aanvankelijk zou Minardi op de vertrouwde Bridgestones blijven rijden, maar Red Bull wil toch graag beide teams op één merk. Dit om zoveel mogelijk data uit te wisselen. Zowel Michelin als Bridgestone is niet blij met Red Bull op twee verschillende bandenmerken. De informatie zou in handen van een concurrent kunnen komen.

Mocht Red Bull besluiten Red Bull Light de auto's van dit jaar te schenken zou het wel zo voordelig zijn om Michelin's te gebruiken, aangezien deze daar op ontworpen is.

Beide bandenfabrikanten willen graag vijf teams; Michelin wil er wat kwijt en Bridgestone wil er wat bij. Als de plannen van Red Bull doorzetten, zal de verdeling zes om vier zijn in het 'voordeel' van Michelin. Verwacht wordt dat na Williams ook Toyota kiest voor het rubber van hun landgenoten.

Michelin's Pierre Dupasquier reageerde kort en bondig: "We maken progressie met de gesprekken maar er is nog geen beslissing gemaakt."
Bron
pi_30975033
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:59 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Bron
lijkt me sterk dat Red Bull light op Michelins gaat rijden en Red Bull op Bridgestones.. Maar boeit eigenlijk niet zo. zelfs al wisselen ze data uit, het zegt niet veel over de prestaties van de banden. Als je afstelling verkeerd is kun je de hele band slopen (zie McLaren, Monza) terwijl de rest nergens last van heeft. Je weet alleen wat over de grip van de tegenstander en een beetje slijtage info.
Ik denk niet dat het feestje door gaat voor Red Bull, aangezien zowel Michelin als Bridgestone geen zin heeft om gevoelige data te verliezen.
V10
pi_30975141
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:06 schreef M5 het volgende:

[..]

lijkt me sterk dat Red Bull light op Michelins gaat rijden en Red Bull op Bridgestones.. Maar boeit eigenlijk niet zo. zelfs al wisselen ze data uit, het zegt niet veel over de prestaties van de banden. Als je afstelling verkeerd is kun je de hele band slopen (zie McLaren, Monza) terwijl de rest nergens last van heeft. Je weet alleen wat over de grip van de tegenstander en een beetje slijtage info.
Ik denk niet dat het feestje door gaat voor Red Bull, aangezien zowel Michelin als Bridgestone geen zin heeft om gevoelige data te verliezen.
Red Bull Racing gebruikt volgend jaar ook gewoon Michelinbanden. Dus ik betwijfel of Bridgestone er mee zal zitten.
pi_30975612
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:10 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Red Bull Racing gebruikt volgend jaar ook gewoon Michelinbanden. Dus ik betwijfel of Bridgestone er mee zal zitten.
Ah, nah ik dacht dat zij juist naar Bridgestones gingen. Daar was ooit sprake van. Maar in dat geval heeft Red Bull light volgend jaar zeker Michelins
V10
pi_30995608
Robert Doornbos maakt kans bij Williams. Dat schrijft RaceReport deze week.

Niemand minder dan Bernie Ecclestone voert een lobby om de Nederlander een plekje te bezorgen bij het team. De grote baas van de Formule 1 is zeer gecharmeerd van de voorkomende en mediagenieke Nederlander en aangezien Ecclestone volgend jaar de Cosworth-motoren van Williams betaalt, zou hij daar graag voor terugzien dat het team Doornbos in dienst neemt.
pi_30995857
Hmja, racereport moet natuurlijk wel met interessant nieuws over Nederlandse coureurs komen, blad moet natuurlijk wel verkocht worden.
pi_30995889
Doet http://www.grandprix.com/ het trouwens bij jullie?
pi_30996683
Zou wel een stunt zijn zeg
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 28 september 2005 @ 13:51:31 #120
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_30998323
Frank Williams lijkt me nou niet iemand die stoeltjes kado geeft.
Dan is Williams wel heel diep gezonken..

Maar voor ons Nederlanders zou het wel leuk zijn natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')