abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31554059
quote:
Veel Nederlandse racefans zijn in de ban van A1GP. Helaas is het voor veel fans niet mogelijk om in het buitenland een race te bezoeken. Daarom is er een actie opgezet om de A1GP (volgend seizoen) naar Nederland (Zandvoort) te krijgen.

Via onderstaand formulier kun jij je steun uitspreken. Alle steunbetuigingen worden aangeboden aan de A1GP organisatie en circuit Zandvoort, verder worden deze gegevens nergens(!) voor gebruikt. Dit is een 100% niet-commercieel initiatief van een groepje autosportliefhebbers.
http://www.a1gptozandvoort.nl/

* Googol heeft alvast z'n naam ingevuld kommaar op met die poep
Calm down, please!
pi_31554181
meteen maar effe een MASTERLIJKE actie erbij

http://www.renaultf1.com/(...)php?news=tcm:3-41651

klik rechts onder op play (sound) en hoor de F1 V10 voor het laatst ... op z'n Renault's

Calm down, please!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:05:26 #3
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_31554190
ik heb m'n naam ook ingevuld!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:19:05 #5
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_31554449
hehehe niet eens de topgear driverssong
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_31554461
Voor de A1GP races is er voor de circuits een FIA Grade 2 licencie nodig.
Volgens mij voldoet Zandvoort daar aan

Voor de Formule 1 is trouwens een Grand 1 licentie nodig:

13. CAN ANY CIRCUIT HOST A GRAND PRIX?
No. Originally, a Grand Prix could be held anywhere, but increases in car performance have forced the FIA to impose stringent conditions on the layout, width and length of a circuit, as well as its surface, safety provisions and facilities. Only FIA Grade 1 circuits can now host a Formula One race.

14. WHAT IS A GRADE 1 CIRCUIT?
Each circuit must be homologated by the FIA following a series of inspections. The homologation criteria are less strict for circuits hosting events for slower formulae which hold Grades from 2 to 5. In addition to the initial procedure, the circuits frequently have to carry out maintenance work or update their facilities so that their homologation may be renewed. In the past, with the exception of the Monaco Grand Prix, which is the only Formula One event to take place within a town itself, circuits tended to be very fast with long straights. Increases in the car performance have meant that these straights have had to give way to series of bends, in order to prevent excessive speeds. Similarly, very long tracks, like the old Nürburgring (22.835 km), had to be abandoned, since the costs involved in providing the safety facilities and personnel required by the regulations together with the technical facilities necessary for television broadcasting were too great. Monaco is now the shortest circuit (3.370 km), whilst Spa is the longest (6.947 km).

Zie ook: http://www.fia.com/resour(...)63__Appendix_O_a.pdf

[ Bericht 41% gewijzigd door Rainboww op 19-10-2005 11:50:41 ]
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:22:29 #7
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31554523
Ingevuld, ik droom ondertussen verder van A1 wagens die drie breed de tarzan in duiken
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:25:05 #8
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_31554587
Done... Ga er ook heen ook, als het hierheen komt, lijkt me gaaf...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:30:54 #9
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_31554710
In!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_31554913
A1GP race op Zandvoort,..pff, dit weekend naar de Finaleraces geweest, erg tof maar zo een dergelijk groot evenement als A1GP daar? De bereikbaarheid voor de fans is echt slecht. Als dan weet ik hoeveel tienduizenden mensen daar tegelijkertijd heen willen sta je echt 3 dagen in de file.

Toch lijkt me het wel vet, voor de race iig. Is en blijft een mooi circuit.
pi_31555023
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:
A1GP race op Zandvoort,..pff, dit weekend naar de Finaleraces geweest, erg tof maar zo een dergelijk groot evenement als A1GP daar? De bereikbaarheid voor de fans is echt slecht. Als dan weet ik hoeveel tienduizenden mensen daar tegelijkertijd heen willen sta je echt 3 dagen in de file.

Ik kan gelukkig per fiets erheen
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:56:39 #13
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_31555218
quote:
Inderdaad, qua bereikbaarheid is Zandfoort een ramp, zondag ook een dik uur in de file gestaan. (de laaste 3 kilometer of zo). Laat ze eerst maar een een fatsoenlijke weg aanleggen voordat ze grote evenementen gaan binnen halen. Als ik DTM of iets anders wil zien rij ik wel naar Duitsland. Is in tijd voor mij dichterbij en je kan nog eens lekker gasgeven op de Autobahn.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:59:17 #14
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_31555268
quote:

Geen idee, maar volgens mij gaat er voor een rechtstreekse trein
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_31555520
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:26:53 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_31555798
Check
pi_31555883
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:12 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Zandvoort is qua bereikbaarheid een hel. Je moet eerst over al die provinciale wegen, dwars door Haarlem enzo, dat is niet te doen. De laatste keer dat ik er met de auto was heb ik echt achterlijk lang over de laatste 10 km gedaan, en toen was het alleen maar sponsordag! Ga er maar eens heen ten tijde van de Marlboro Masters, dan kun je 's ochtends om vijf uur in de file gaan staan, zodat je om twee uur op de tribune zit .

Om de Grand 1 status te halen zullen ze Circuitpark Zandvoort beter bereikbaar moeten maken, een snelweg er naartoe ofzo, dan maken ze een kans. Ik zou best naar die A1GP willen gaan, mits de kaartjes betaalbaar zijn, en er vanaf bv. Hoofddorp of Haarlem een goede OV-verbinding is (dus: trein!)... dan heb je nog een kansje om met een acceptabel reistijd daar te arriveren.
vanaf haarlem is er een treinverbinding naar zandvoort. en je hoeft niet perse door haarlem als je naar zandvoort wilt.

wat ik me afvraag, zijn er genoeg pitboxen op zandvoort om 25 teams met reserve auto's te voorzien? ik weet dat bij DTM waar zo'n 20 wagens rijden het hele spul bijna vol staat.
V10
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:29:20 #18
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_31555887
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:12 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Zandvoort is qua bereikbaarheid een hel. Je moet eerst over al die provinciale wegen, dwars door Haarlem enzo, dat is niet te doen. De laatste keer dat ik er met de auto was heb ik echt achterlijk lang over de laatste 10 km gedaan, en toen was het alleen maar sponsordag! Ga er maar eens heen ten tijde van de Marlboro Masters, dan kun je 's ochtends om vijf uur in de file gaan staan, zodat je om twee uur op de tribune zit .

Om de Grand 1 status te halen zullen ze Circuitpark Zandvoort beter bereikbaar moeten maken, een snelweg er naartoe ofzo, dan maken ze een kans. Ik zou best naar die A1GP willen gaan, mits de kaartjes betaalbaar zijn, en er vanaf bv. Hoofddorp of Haarlem een goede OV-verbinding is (dus: trein!)... dan heb je nog een kansje om met een acceptabel reistijd daar te arriveren.
Als het goed is ieder 1/2 uur vanaf Haarlem.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_31556019
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:26:53 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_31556085
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:35 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je jezelf ook wel realiseert dat in een mega-druk raceweekend waar misschien wel 50k of 100k man op af komen... dat dan een treintje elk half uur geen flikker zin heeft
er worden dan meer treinen ingezet. in de zomer maanden sowieso 4 in het uur.
V10
pi_31556106
Check!
(alhoewel Zolder voor mij veel korterbij zou zijn)
Als wij naar een drukbezocht evenement op Zandvoort gaan, dan zetten we de auto altijd in de P-garage van de NS in Haarlem (kost dan ongeveer een 15 euro voor de hele dag) en kopen dan een retourtje Zandvoort. Als we dit allemaal bij elkaar optellen en delen door de vier inzittenden van de auto, kom je ook nog eens goedkoper uit dan de benzineverslindende file na afloop van de race.
pi_31556345
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:40 schreef Rory78 het volgende:
Check!
(alhoewel Zolder voor mij veel korterbij zou zijn)
Als wij naar een drukbezocht evenement op Zandvoort gaan, dan zetten we de auto altijd in de P-garage van de NS in Haarlem (kost dan ongeveer een 15 euro voor de hele dag) en kopen dan een retourtje Zandvoort. Als we dit allemaal bij elkaar optellen en delen door de vier inzittenden van de auto, kom je ook nog eens goedkoper uit dan de benzineverslindende file na afloop van de race.
Zolder zou ook een goede kans maken, ze hebben de laatste tijd flink wat updates aan het circuit doorgevoerd.
Het is bekend dat Zolder ook F1 plannen heeft.
Maar eerlijk is eerlijk... het is gewoon geen concurrent voor het fantastische Spa-Francorchamps!
pi_31557148
check!
pi_31557491
Ik heb mijn naam ook maar toegevoegd. Zou echt supervet zijn als ze naar Zandvoort zouden komen!!

Ben afgelopen weekend ook naar de A1GP in Lausitz geweest, dus ondanks de files bij Zandvoort zal ik hier ongetwijfeld sneller kunnen zijn Het is gelukkig allemaal nog goed betaalbaar ook, dus het wordt echt een supervet evenement als het daadwerkelijk in Zandvoort komt!!
Forza Ferrari!
pi_31558134
done.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')