http://www.a1gptozandvoort.nl/quote:Veel Nederlandse racefans zijn in de ban van A1GP. Helaas is het voor veel fans niet mogelijk om in het buitenland een race te bezoeken. Daarom is er een actie opgezet om de A1GP (volgend seizoen) naar Nederland (Zandvoort) te krijgen.
Via onderstaand formulier kun jij je steun uitspreken. Alle steunbetuigingen worden aangeboden aan de A1GP organisatie en circuit Zandvoort, verder worden deze gegevens nergens(!) voor gebruikt. Dit is een 100% niet-commercieel initiatief van een groepje autosportliefhebbers.
Ik kan gelukkig per fiets erheenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:
A1GP race op Zandvoort,..pff, dit weekend naar de Finaleraces geweest, erg tof maar zo een dergelijk groot evenement als A1GP daar? De bereikbaarheid voor de fans is echt slecht. Als dan weet ik hoeveel tienduizenden mensen daar tegelijkertijd heen willen sta je echt 3 dagen in de file.
Toch lijkt me het wel vet, voor de race iig. Is en blijft een mooi circuit.
Inderdaad, qua bereikbaarheid is Zandfoort een ramp, zondag ook een dik uur in de file gestaan. (de laaste 3 kilometer of zo). Laat ze eerst maar een een fatsoenlijke weg aanleggen voordat ze grote evenementen gaan binnen halen. Als ik DTM of iets anders wil zien rij ik wel naar Duitsland. Is in tijd voor mij dichterbij en je kan nog eens lekker gasgeven op de Autobahn.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:
A1GP race op Zandvoort,..pff, dit weekend naar de Finaleraces geweest, erg tof maar zo een dergelijk groot evenement als A1GP daar? De bereikbaarheid voor de fans is echt slecht. Als dan weet ik hoeveel tienduizenden mensen daar tegelijkertijd heen willen sta je echt 3 dagen in de file.
Geen idee, maar volgens mij gaat er voor een rechtstreekse treinquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Toch lijkt me het wel vet, voor de race iig. Is en blijft een mooi circuit.
vanaf haarlem is er een treinverbinding naar zandvoort. en je hoeft niet perse door haarlem als je naar zandvoort wilt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zandvoort is qua bereikbaarheid een hel. Je moet eerst over al die provinciale wegen, dwars door Haarlem enzo, dat is niet te doen. De laatste keer dat ik er met de auto was heb ik echt achterlijk lang over de laatste 10 km gedaan, en toen was het alleen maar sponsordag! Ga er maar eens heen ten tijde van de Marlboro Masters, dan kun je 's ochtends om vijf uur in de file gaan staan, zodat je om twee uur op de tribune zit.
Om de Grand 1 status te halen zullen ze Circuitpark Zandvoort beter bereikbaar moeten maken, een snelweg er naartoe ofzo, dan maken ze een kans. Ik zou best naar die A1GP willen gaan, mits de kaartjes betaalbaar zijn, en er vanaf bv. Hoofddorp of Haarlem een goede OV-verbinding is (dus: trein!)... dan heb je nog een kansje om met een acceptabel reistijd daar te arriveren.
Als het goed is ieder 1/2 uur vanaf Haarlem.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zandvoort is qua bereikbaarheid een hel. Je moet eerst over al die provinciale wegen, dwars door Haarlem enzo, dat is niet te doen. De laatste keer dat ik er met de auto was heb ik echt achterlijk lang over de laatste 10 km gedaan, en toen was het alleen maar sponsordag! Ga er maar eens heen ten tijde van de Marlboro Masters, dan kun je 's ochtends om vijf uur in de file gaan staan, zodat je om twee uur op de tribune zit.
Om de Grand 1 status te halen zullen ze Circuitpark Zandvoort beter bereikbaar moeten maken, een snelweg er naartoe ofzo, dan maken ze een kans. Ik zou best naar die A1GP willen gaan, mits de kaartjes betaalbaar zijn, en er vanaf bv. Hoofddorp of Haarlem een goede OV-verbinding is (dus: trein!)... dan heb je nog een kansje om met een acceptabel reistijd daar te arriveren.
er worden dan meer treinen ingezet. in de zomer maanden sowieso 4 in het uur.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je jezelf ook wel realiseert dat in een mega-druk raceweekend waar misschien wel 50k of 100k man op af komen... dat dan een treintje elk half uur geen flikker zin heeft
Zolder zou ook een goede kans maken, ze hebben de laatste tijd flink wat updates aan het circuit doorgevoerd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:40 schreef Rory78 het volgende:
Check!
(alhoewel Zolder voor mij veel korterbij zou zijn)
Als wij naar een drukbezocht evenement op Zandvoort gaan, dan zetten we de auto altijd in de P-garage van de NS in Haarlem (kost dan ongeveer een 15 euro voor de hele dag) en kopen dan een retourtje Zandvoort. Als we dit allemaal bij elkaar optellen en delen door de vier inzittenden van de auto, kom je ook nog eens goedkoper uit dan de benzineverslindende file na afloop van de race.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |