quote:Op maandag 11 april 2005 21:17 schreef Brighteyes het volgende: Bij deze een vriendelijk doch dringend verzoek vanuit Fok! Gaarne geen foto's meer te gebruiken van sugababes.nl en superdudes.nl. We hebben wat opmerkingen ontvangen van daaruit, en liever zien we dat jullie de foto's dan ergens anders vandaan halen. Ook foto's van die 2 sites ergens anders opslaan en alsnog posten is dan natuurlijk niet de bedoeling. Bedankt alvast!![]()
Die is ook bekend...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:12 schreef Joenes het volgende:
Deze is ook wel mooi: http://users.pandora.be/cooreman/bere/ (niet echt breezers maar ja)
quote:Da is nog keer mijn nieuwe vlamme Tamara! Ze is echt wel knap en sexy! Ik kan nie wachten om mij der keer op te zetten
Ik zen den Zotten Berre! Ik weet nog nie op wa school dak zit, want kben just buitengesmeten, khad bollen gepakt in de klas!! Ik ga nog maar een paar dagen in de week voor een stuk van den dag naart school! Voor de rest van den dag werkek op de dokken lijk mijn pa!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:12 schreef Joenes het volgende:
Deze is ook wel mooi: http://users.pandora.be/cooreman/bere/ (niet echt breezers maar ja)
Whehehequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zen den Zotten Berre! Ik weet nog nie op wa school dak zit, want kben just buitengesmeten, khad bollen gepakt in de klas!! Ik ga nog maar een paar dagen in de week voor een stuk van den dag naart school! Voor de rest van den dag werkek op de dokken lijk mijn pa!!
![]()
[afbeelding]
Da is nog keer mijn nieuwe vlamme Tamara! Ze is echt wel knap en sexy! Ik kan nie wachten om mij der keer op te zetten![]()
Heb je batterijen voor me?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:05 schreef master_X het volgende:
vanaaf voor die genen die gaat stappen maak een paar fotos van breezah sletjes pak je camera en ze staan met rijen te w8 op je of ze op de foto mogen
vergeet die kleine deukjes nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Het enige wat is getuned is dat de stootstrips van de zijkant zijn verwijderd
Omg zeg alsjeblieft dat dit een grap isquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:12 schreef Joenes het volgende:
zo iemand KAN niet echt bestaanquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:53 schreef Roi het volgende:
[..]
Omg zeg alsjeblieft dat dit een grap is![]()
!!
Geweldigquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:53 schreef Roi het volgende:
[..]
!!
Dat zijn geen deukjes, dat is custom-made aerodynamica, maar dat snappen alleen de echte tuners.quote:
Chanandler, waarom nog niet die http://www.superdudes.nl/!!_D*LiCi0uSb0y toegevoegd als buddy?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.superdudes.nl/*Joltzi*
ik ga doodGeniaal
En nu pruilgay toevoegen als vriendje
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:34 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Chanandler, waarom nog niet die http://www.superdudes.nl/!!_D*LiCi0uSb0y toegevoegd als buddy?
Of heeft ie je al geblokt & banned
quote:Sexuele Voorkeur hetero
dankjewelquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:12 schreef Joenes het volgende:
Was het volgens mij ook, van dat Belgische blad HUMO. Had ik ooit eens ergens gelezen, maar weet niet meer waar......quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:53 schreef Roi het volgende:
[..]
!!
Opelquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:47 schreef taart het volgende:
OMG:
Kben ook nen supertuner, hier mijn volledig getunde Opel Corsa 0.8!!!!!!! Met rode binnenbekleding en een installatie van om en bij de 50Wat!! Nu nog andere velgen, en hij is compleet! Kheb een paar keer meegedaan aan tuningmeetings, ma tis nie echt mijn ding, echte tuners rijden me Corsa! Respact 2 all my Corsa friends!!
[afbeelding]
Je genotsstaaf zekerquote:Op zondag 11 september 2005 15:18 schreef the_legend_killer het volgende:
http://www.sugababes.nl/;;*mOkkeltJee/pics
ik vind haar een eng wijf
Ze wilt altijd vanalles van me
Hey je hebt die foto weer weggehaald op die site?quote:Op zondag 11 september 2005 00:28 schreef Beach het volgende:
Ik heb onze Zoolander lookalike een bericht gestuurd met de link naar hij en Zoolander op de foto![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 00:28 schreef Beach het volgende:
Ik heb onze Zoolander lookalike een bericht gestuurd met de link naar hij en Zoolander op de foto![]()
Geen ideequote:Op zondag 11 september 2005 18:28 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Hey je hebt die foto weer weggehaald op die site?
rozenkranzen bij jongnens zijn ZO foutquote:Op zondag 11 september 2005 14:12 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Was het volgens mij ook, van dat Belgische blad HUMO. Had ik ooit eens ergens gelezen, maar weet niet meer waar......
Edit: kennen jullie deze al: http://www.superdudes.nl/ChiLoSz/pics ?
Zet ff een dubbele punt tussen de / en ChiLoSz ... anders werkt 'ie niet![]()
www.superdudes.nl/CJgangsterquote:Op zondag 11 september 2005 19:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Beach pas me je superdudes eens
Ah, jij bent mijn Wannabe dusquote:
nope... chocomel sletjesquote:
Ooohja deze kan ik me nog vaag herinneren. Er zijn toch nog meer foto's van dat meisje waar haar panties worden kapot gescheurd?quote:Op maandag 12 september 2005 19:00 schreef Rainboww het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met dank aan HuHu
OP doe eerste foto enge wijvenquote:Op maandag 12 september 2005 19:00 schreef Rainboww het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met dank aan HuHu
ja indquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:26 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
http://www.sugababes.nl/;FAMOUS/pics
te erg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:45 schreef PostSven het volgende:
[afbeelding]
van deze ganghstah worden we wel bang
dat joch met dat heneuken t-shirt jaagt iedereen wegquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:07 schreef Rhanna het volgende:
Je favo discotheek! Madeira in Nejwiert
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke blondjes
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Hahaha, ik ken haarquote:Op maandag 12 september 2005 16:41 schreef classpc het volgende:
Toevallig kwam ik wat tergen toen ik over SB/SD surfde...
http://www.sugababes.nl/gw00n_sharOn
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze is 18, maar ik vind haar veel ouder lijken... Kan zijn dat dat aan haar make-up ligt?
Oja, deze melding is ook altijd zo leuk om te krijgen. En die krijg je ook echt bijna nooit op SB/SD
[afbeelding]
Hij staat er inderdaad wel erg alleentjes.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat joch met dat heneuken t-shirt jaagt iedereen weg
dat is dezelfde stringquote:Op maandag 12 september 2005 17:34 schreef Chanandler het volgende:
Ik vond er nog 1
[afbeelding]
een breezah giegoleau![]()
Dat TASJE OMGquote:
quote:AlmereRulez mischien vanaf Januari offline ?
In de gemeente is er een voorstel gekomen om AlmereRulez geen subsidie meer te geven, dat zou dus inhouden GEEN AlmereRulez meer vanaf 1-1-2005.
De gemeente weet blijkbaar niet dat veel jongeren gebruik maken van de uitgebreide diensten, maar denkt ook nog eens dat het als commercieel bedrijf kan draaien... wat dus zou inhouden dat ieder lid ruim 30 euro zou moeten betalen per jaar ! (BELACHELIJK !)
Wij vragen jouw hulp, want zonder jullie hulp maken we geen enkele kams !
DAAROM: AlmereRulez GAAT PROTESTEREN !!
DONDERDAG a.s
16:00 voor het stadhuis !
[/center.
Verzamel zo veel mogelijk handtekeningen, maak spandoeken, maar maak vooral veel lawaai ! En voornamelijk kom met zo veel mogelijk mensen om te laten zien dat AlmereRulez niet zomaar weg mag gaan !!
DUS donderdag 11 november om 16:00 voor het stadhuis en neem iedereen mee !!
Laat weten waar je voor staat ! AlmereRulez houdt je van de straat !
Interessequote:Op woensdag 14 september 2005 15:09 schreef Chanandler het volgende:
ik ben trouwens nog een zooi foto's tegengekomen op het net van deze rechterBreezah:
[afbeelding]
Interesse? U vraagt, ik draai![]()
Laat maar komenquote:Op woensdag 14 september 2005 15:09 schreef Chanandler het volgende:
ik ben trouwens nog een zooi foto's tegengekomen op het net van deze rechterBreezah:
[afbeelding]
Interesse? U vraagt, ik draai![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:28 schreef -Mo- het volgende:
Chanandler, post die met die tepel dan.
Haar heb ik al tijden geleden in dit topic gezet. Ik heb haar in mijn msn lijst staanquote:Op maandag 12 september 2005 19:00 schreef Rainboww het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met dank aan HuHu
POSTEN!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haar heb ik al tijden geleden in dit topic gezet. Ik heb haar in mijn msn lijst staan![]()
heppiej nog niice gespr3juhhhs met diii dushiiquote:Op woensdag 14 september 2005 18:04 schreef Chanandler het volgende:
Oja, ze heet lotte, en d'r msn is lotte-_-@hotmail.com
telefoon nummer?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:04 schreef Chanandler het volgende:
Ik heb haar toegevoegdquote:Op woensdag 14 september 2005 18:04 schreef Chanandler het volgende:
Anders geil je even op jezelf.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:14 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Okeuj
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je gaat me toch niet vertellen dat jij dat bent op dat skateboard?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb haar toegevoegdFF kijken of we er wat lol aan kunnen beleven
*hoopt op wederom historische topicreeks!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb haar toegevoegdFF kijken of we er wat lol aan kunnen beleven
quote:*LoTjUhh* zegt:
oppeens allmeaal mensen dii mij toevoege
mooi wit is niet lelijkquote:Op woensdag 14 september 2005 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Miss Wet T Shirt verkiezing bij de plaatselijke discotheek
*LoTjUhh* zegt:quote:
Forumgek zegt:quote:Op woensdag 14 september 2005 23:34 schreef ForumGek het volgende:
[..]
*LoTjUhh* zegt:
mah mn adres staat overal vlgns mij want iedereen vOegt mii toe enso..
Forumgek zegt:
vaag, ik weet van niks
![]()
![]()
![]()
Zwaar gedissst gekquote:Op woensdag 14 september 2005 23:43 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Forumgek zegt:
zeker druk ?
*LoTjUhh* zegt:
Goszer jij voegt mij toe
*LoTjUhh* zegt:
als jje verwagt dat iick je fotoows ga sture ofzo heb je dat mis
Forumgek zegt:
wow...kort lontje
*LoTjUhh* zegt:
f0ck jou goszer ben je homo ofso
*LoTjUhh* zegt:
iick ga je blocke have a nice life
Nu is ze wegg !!!![]()
!!
![]()
Tegen mij is ze heel aardigquote:
vrij kansloos wijfquote:MMaRsu Kan Niet Alleen Mooi Praten,, zegt:
blow je wel s?
*LoTjUhh* zegt:
Neej.. jij wel?
MMaRsu Kan Niet Alleen Mooi Praten,, zegt:
ja wel
*LoTjUhh* zegt:
Vaak dan?
hmm
in de vakantie wel erg veel gedaan
nu ff wat minder,,school enzo
*LoTjUhh* zegt:
Pfft
*LoTjUhh* zegt:
f0cking verslaafde
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:47 schreef taart het volgende:
OMG:
Kben ook nen supertuner, hier mijn volledig getunde Opel Corsa 0.8!!!!!!! Met rode binnenbekleding en een installatie van om en bij de 50Wat!! Nu nog andere velgen, en hij is compleet! Kheb een paar keer meegedaan aan tuningmeetings, ma tis nie echt mijn ding, echte tuners rijden me Corsa! Respact 2 all my Corsa friends!!
[afbeelding]
Neuh, halve dagen...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:36 schreef Casparovvv het volgende:
tvp
Zitten jullie echt hele dagen SB af te zoeken?
Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:57 schreef Rhanna het volgende:
Van de my space van Lotte :
weer zo kort:S:(
hallooooooo mensen!!
hoe gaat het er mee?? zoooo heerlijk het is vakantie! beetjuh nixen en zo en heerlijk van je vrije tijd genieten... weetjuh eignelijk moest ik een baantje nemen van me ouders.. en dan alles wat ik zou verdienen daar zou ik de helft extra bij krijgen van hun... dus als ik 100 euro zou hebben verdiend zou ik er 50 euro bij krijgen voor vakantie geld.... HELAAAAAAAAAAS heb ik geen baantje:( .... helaas maar ok.... maaaaaaaar wat denk wel eer leuk is is dat ik een vriendje heb:D IVO genaamd.... ik hoop neit dat hij het erg vind dat ik zijn naam noem maar dat maakt me niet uit:D voor de mense die IVO kenne weten het tog al lang:D voor de mensen die hem nog niet kennen... HIJ IS LIEF!!!! en ziet er uit als een fotomodel! en dat is echt zo! roos en ik denken ook dat hij echt perfect zou zijn voor calvin klein... of hoe je het ook maar schrijft:D maja aangezine hij dat zelf niet echt wilt heeft dat niet zo veel nut... ookal zou hij er wel heeeeeeeel erg rijk door kunne worden:D
weetjuh wat stom is... ik d8 laat ik ff foto's hier op zette en zo maar dat kan dus niet odmat asl ik bij foto's druk en zo en dat je dan bij iets komt van nu instaleren.. hij dat helmeaal neit doet... ookal klink ik er 100 keer op... ik heb er dus ook al 100 keer panish op gedrukt maar het lukt niet echt.... :S dus foto's zijn er vorlopig nog niet....
heeeeeelaas moet ik nu al weer weg... omdat we naar vriendjes van me ouders gaan:D ik denk dat ik me maar ga vervelen met de ged88 dat ik 6 weken zonder ivo moet zijn en 5 of miss ook 6 weken zonder mijn vriendinnen....
hou van jullie!
Rofl...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:08 schreef Rhanna het volgende:
Ze heeft me wel geaccepteerd, ondanks mijn gecompliceerde emailadres
Ik heb haar toegevoegd maar ze heeft me alweer geblokt omdat ik een "f0cking verslaafduh" zou zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 17:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Rofl...Ik moet haar ook maar eens toevoegen binnenkort..
Hoe kan je in godsnaam zo typen?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:43 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Forumgek zegt:
zeker druk ?
*LoTjUhh* zegt:
Goszer jij voegt mij toe
*LoTjUhh* zegt:
als jje verwagt dat iick je fotoows ga sture ofzo heb je dat mis
Forumgek zegt:
wow...kort lontje
*LoTjUhh* zegt:
f0ck jou goszer ben je homo ofso
*LoTjUhh* zegt:
iick ga je blocke have a nice life
Nu is ze wegg !!!![]()
!!
![]()
stuur haar een mailtje dat je met blowen geen drugs consumeren bedoelde, maar pijpenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb haar toegevoegd maar ze heeft me alweer geblokt omdat ik een "f0cking verslaafduh" zou zijn
Of gewoon blazen...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stuur haar een mailtje dat je met blowen geen drugs consumeren bedoelde, maar pijpen![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:57 schreef Rhanna het volgende:
Van de mijn space msn profielvan Lotte :
weer zo kort:S:(
hallooooooo mensen!!
hoe gaat het er mee?? zoooo heerlijk het is vakantie! beetjuh nixen en zo en heerlijk van je vrije tijd genieten... weetjuh eignelijk moest ik een baantje nemen van me ouders.. en dan alles wat ik zou verdienen daar zou ik de helft extra bij krijgen van hun... dus als ik 100 euro zou hebben verdiend zou ik er 50 euro bij krijgen voor vakantie geld.... HELAAAAAAAAAAS heb ik geen baantje:( .... helaas maar ok.... maaaaaaaar wat denk wel eer leuk is is dat ik een vriendje heb:D IVO genaamd.... ik hoop neit dat hij het erg vind dat ik zijn naam noem maar dat maakt me niet uit:D voor de mense die IVO kenne weten het tog al lang:D voor de mensen die hem nog niet kennen... HIJ IS LIEF!!!! en ziet er uit als een fotomodel! en dat is echt zo! roos en ik denken ook dat hij echt perfect zou zijn voor calvin klein... of hoe je het ook maar schrijft:D maja aangezine hij dat zelf niet echt wilt heeft dat niet zo veel nut... ookal zou hij er wel heeeeeeeel erg rijk door kunne worden:D
weetjuh wat stom is... ik d8 laat ik ff foto's hier op zette en zo maar dat kan dus niet odmat asl ik bij foto's druk en zo en dat je dan bij iets komt van nu instaleren.. hij dat helmeaal neit doet... ookal klink ik er 100 keer op... ik heb er dus ook al 100 keer panish op gedrukt maar het lukt niet echt.... :S dus foto's zijn er vorlopig nog niet....
heeeeeelaas moet ik nu al weer weg... omdat we naar vriendjes van me ouders gaan:D ik denk dat ik me maar ga vervelen met de ged88 dat ik 6 weken zonder ivo moet zijn en 5 of miss ook 6 weken zonder mijn vriendinnen....
hou van jullie!
Ik zal haar nog ff toevoegen, wat is de msn ook alweeR?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:49 schreef Jaguarized het volgende:
Zijn er nog meer mensen trouwens die Lotte hebben toegevoegd en stukjes log hier willen posten?
quote:I know I'm little bit flaky, but they make me. zegt:
Heej
I know I'm little bit flaky, but they make me. zegt:
Wat leuk dat ik je eindelijk spreek
·$29;; LoTTe .. } mY Du$shii viR Di LeVunTjuH {MoOws ToPgoZeRRR!@} {LiLLy mii SgaTjUh }{ zegt:
Wie ben jji dan
Ik heb je foto's gezien
ben een groot fan van je
heb je er wel eens aan gedacht om model te worden?
·$29;; LoTTe .. } mY Du$shii viR Di LeVunTjuH {MoOws ToPgoZeRRR!@} {LiLLy mii SgaTjUh }{ zegt:
Whaar heb jje mn Fotoows gesien
Sugababes
iick hebb geen Suagababes
kennelijk wel, ik heb ze daar ttoch echt zien staan, samen met je email.
ik ben van elite
Vna wat?
Elite, het modellenbureau
fOcking pedofiel verkr8er optieFe jiJ bent Net als dii Andere lui
stoMme kankermOngool
Huh?
Ik ben een vrouw
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
Ik ben een vrouw
Pas eens een link waar je de foto's vandaag hebtquote:Op woensdag 14 september 2005 18:04 schreef Chanandler het volgende:
Zij is wel oke opzich.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:14 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Okeuj
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb ze gevonden op limewirequote:Op donderdag 15 september 2005 20:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pas eens een link waar je de foto's vandaag hebt
Stel je voor ze komt echt uit mijn buurtquote:Op donderdag 15 september 2005 20:24 schreef Chanandler het volgende:
[..]
ik heb ze gevonden op limewire![]()
T zal je dochter maar zijnquote:
Zal ik nog éénmaal een oude bekende uit de mottenballen halenquote:Wat niet mag!Emailadressen plaatsen
hehe jewel hoor.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:37 schreef Rhanna het volgende:
Ze heeft me geblokt
Maar ik had het graag gedaan voor je hoor
VInd je niet dat ik het subtiel aangepakt heb?
Ik snap je nietquote:Op donderdag 15 september 2005 21:22 schreef C2C het volgende:
chandaller hebbie nie de verkeerde mail gepost
of is ze gewoon te dom om google te gebruiken
Jezus dat was echt het coolste verhaal!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:26 schreef Rhanna het volgende:
The_legend_Killer , die van het Elite modellenbureau houden we erin
ga je nu het e-mail adresquote:Op donderdag 15 september 2005 23:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jezus dat was echt het coolste verhaal!![]()
Ik heb me fucking dood gelachen hiero
( exit, de f0ckiing verslaafduhh )
Nee dank je, doe jij maarquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga je nu het e-mail adres
3l1t3-m0d3l-l00k@hotmail.com aanmaken?
Nee sorry, ik heb te lang niet geMSNd om haar niveau aan te kunnenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dank je, doe jij maar
Wie maakt een photoshop logo?
Wat let je?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:57 schreef FREAKY_ME het volgende:
Meesterlijk topic dit. Het valt me mee dat ik nog geen foto's van mijn nichtje voorbij heb zien komen. Die zou hier ook perfect thuis passen
![]()
ze is best dom en naief eigenlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:06 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Jasper zegt:
Heeeey
;; LoTTe .. } mY Du$shii viR Di LeVunTjuH {RaMOn HVJ !@} {LiLLy mii SgaTjUh }{ zegt:
hoi
Jasper zegt:
Ik ben een groot fan van je
;; LoTTe .. } mY Du$shii viR Di LeVunTjuH {RaMOn HVJ !@} {LiLLy mii SgaTjUh }{ zegt:
Hoeso?
Jasper zegt:
Ik heb je foto gezien op internet
Ohw.. ben jji dan oOk van die mOdellen buro:")
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:06 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Jasper zegt:
Heeeey
hoi
Jasper zegt:
Hoeso?
Jasper zegt:
Wat doe jequote:Op vrijdag 16 september 2005 15:11 schreef _Surface het volgende:
Om jullie even uit de illussie van enkele pagina's terug te helpen, die belgische site is fake, en gemaakt door Humo, een Belgisch weekblad
Ik zeik bijna in me broek van het lachenquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:06 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Jasper zegt:
Heeeey
hoi
Jasper zegt:
Hoeso?
Jasper zegt:
Had ik al gepostquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:11 schreef _Surface het volgende:
Om jullie even uit de illussie van enkele pagina's terug te helpen, die belgische site is fake, en gemaakt door Humo, een Belgisch weekblad
Ze heeft zelf mijn meeltje verneuktquote:Jja dat ben iick. Maar die fotow hdden jullie tog al? :S
<BLOCKQUOTE style='PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #A0C6E5 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px'><font style='FONT-SIZE:11px;FONT-FAMILY:tahoma,sans-serif'><hr color=#A0C6E5 size=1>
From: <i>"Marijke van Hal" <cailleaghruadh@hotmail.com></i><br>To: <i>lotte-_-@hotmail.com</i><br>Date: <i>Thu, 15 Sep 2005 20:18:40 +0200</i><br>
<br><html><div style="background-color:"><div class=RTE>Hoi Lotte,</div>
<div class=RTE> </div>
<div class=RTE>Ik weet het niet, dus vraag het maar voor de zekerheid. Ben jij dit?</div>
<div class=RTE>Je hebt echt een fantastische uitraling</div>
<div class=RTE><a href="http://members.lycos.nl/arlac/pauper/tepleh.jpg">http://members.lycos.nl/arlac/pauper/tepleh.jpg</a></div>
<div class=RTE> </div>
<div class=RTE>Groetjes,</div>
<div class=RTE>Sarah Laaks, </div>
<div class=RTE>Elite Modelling Agency.</div></div><br clear=all><hr>Speel online games via MSN Messenger <a href="http://g.msn.com/8HMBNLNL/2743??PS=47575">klik hier</a> </html>
Posten die foto's.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:57 schreef FREAKY_ME het volgende:
Meesterlijk topic dit. Het valt me mee dat ik nog geen foto's van mijn nichtje voorbij heb zien komen. Die zou hier ook perfect thuis passen
![]()
Srr,niet gezienquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:39 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Had ik al gepost![]()
Mijn primeur, wat doe je?![]()
Ik ben benieuwd hoe haar sollicitatiebrieven eruit zien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:24 schreef Rhanna het volgende:
Ik had haar gemeeld, en kreeg toch nog antwoord terug
[..]
Ze heeft zelf mijn meeltje verneukt
Of hoe ze haar proefwerken/tentamens op school maakt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:31 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe haar sollicitatiebrieven eruit zien.
Was jij het gewoon ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:14 schreef Chanandler het volgende:
Zoo wat heb ik kunnen lachen de laatste 2/3 dagen. Soms verbaasde me het hóe makkelijk mensen alles zomaar geloven, maar ook hoeveel moraalridders er nog bestaan die proberen iemand te "redden". Jullie denken, waar hééft die kerel het over. Als ik de naam Lotte zeg, gaat er dan een lampje branden?
Mên stelletje goedgelovige pubers met te veel hormonen die zich uitgeven voor een elite modellen bureau, en dan ook nog geloven dat het arme meisje zooo dom is dat ze er intrapt.
Bij deze zou ik graag het volgende willen zeggen:
GOTCHA!![]()
Props!quote:E zegt:
chanadler fooled ya fokkers?
Daarom bleef ik het zo mooi volgenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:24 schreef Jaguarized het volgende:
Lotte was dat meisje dat zelfmoord gepleegd had ofzo, was toen ook op fokradio.
Dude, godver. Dat hoedje heb ik ookquote:Op woensdag 14 september 2005 21:17 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik vermoed dat deze allochtoon ook breezer is.
LOL @ Spinquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:25 schreef dabadbass het volgende:
Geen idee hoe ik eraan kom...
Die vieze zwarte rand om der ogen
[afbeelding]
Vind ik weinig Breezah aan eigenlijk.quote:
Die bhquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:25 schreef dabadbass het volgende:
Geen idee hoe ik eraan kom...
Die vieze zwarte rand om der ogen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil ze waarschijnlijk laten zien hoe trots ze is op het feit dat ze met haar 12e al "flinke" jetsers heeft.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:18 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Die bh
Wat hebben die vingers bij haar voorgevel voor nut?
anders vallen ze er af, ze zijn nep schatquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:18 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Die bh
Wat hebben die vingers bij haar voorgevel voor nut?
Hhm plus een jaar of 4quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wil ze waarschijnlijk laten zien hoe trots ze is op het feit dat ze met haar 12e al "flinke" jetsers heeft.![]()
Ok 12 misschien overdreven maar ik weet niet, 16 lijkt me gewoon te oud.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:11 schreef PieterCK het volgende:
hhm hoeft niet, ex van mij had ook niet zulke grote..
maar 12, nee![]()
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:48 schreef dabadbass het volgende:
[..pics..]
DE téring!! Leuk feestje!quote:
Ik weet niet hoe het komt maar deze foto spreekt me op een of andere manier wel aanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[afbeelding uit breezah topic]
Hoi Toeps!quote:Op zondag 18 september 2005 09:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
nah mensen dit is muh cu2
ik ben nah jamaica sie de foto hier boven ik ben 14 jaar kom uit duh-haagiej sit op ut veurs en als juh meer ovah muh wil weten kijk ff verder so niej rot lkkrah op!!! en laat ook ff een berichiej 8ter
http://www.cu2.nl/browse.php?id=3251845
Gezellige intro.
Euh, nee?quote:Op zondag 18 september 2005 09:53 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Hoi Toeps!
Ik zie dat je ook wat design doet
Spreken we af?![]()
Veurs? Nog nooit van gehoord, zmok-onderwijs zekerquote:Op zondag 18 september 2005 09:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ben nah jamaica sie de foto hier boven ik ben 14 jaar kom uit duh-haagiej sit op ut veurs en als juh meer ovah muh wil weten kijk ff verder so niej rot lkkrah op!!! en laat ook ff een berichiej 8ter
Gezellige intro.
Wat een debiele schuilnaam heeft dat wijf. Ik zou mijn kind later nooit Saba, Curacao, Aruba of Bonaire als schuilnaam meegeven.quote:Op zondag 18 september 2005 09:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gezellige intro.
Zeker het zusje van Jamaiquote:Op zondag 18 september 2005 11:30 schreef Toeps het volgende:
Die ouders waren ook BrEeZaH, wie noemt zijn kaaskind nou Jamaica?
quote:Op zondag 18 september 2005 14:41 schreef benchMarc het volgende:
Lol, deze pauper denkt ook dat hij mussels heeft![]()
![]()
http://www.superdudes.nl/Mnrtje*Marviin/pics
Je hoeft de tekst nog niet eens te lezen wat voor een type is!quote:Op zondag 18 september 2005 14:41 schreef benchMarc het volgende:
![]()
Ipv breezahsletje een breezahlomperd.quote:Op zondag 18 september 2005 14:41 schreef benchMarc het volgende:
![]()
Een lipglose ventje zeker.quote:Op zondag 18 september 2005 14:49 schreef woutabest het volgende:
[..]
Je hoeft de tekst nog niet eens te lezen wat voor een type is!![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft een scooter!11;!quote:Op zondag 18 september 2005 14:41 schreef benchMarc het volgende:
![]()
Nou dat valt ook wel weer mee hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 15:12 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Hij heeft een scooter!11;!:!!:D!:!;;
Vast met neon![]()
Maar waarom hebben dit soort trieste rukkertjes wel altijd de lekkere wijven?![]()
Haha, of check die zwager. Zo'n dikke negerjunk.quote:Op zondag 18 september 2005 15:31 schreef benchMarc het volgende:
Wow hier nog zo'n schrale ecto die denkt hij gespierd is![]()
![]()
![]()
http://www.superdudes.nl/bryn_hendriks/pics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |